Lush Dream Cream - losion za ruke i tijelo

ponedjeljak, svibnja 12, 2014

Da se malo odmorimo od dekorative, danas vam donosim recenziju jednog Lush višenamjenskog proizvoda - Dream Cream losiona za ruke i tijelo. Ovu slatku mazalicu uz još jedan njihov proizvod o kojemu ćete već čitati na blogu, poklonile su mi moje curke za rođendan i zaista su me razveselile odabirom :). Prvenstveno što nemam naviku naručivati njihove proizvode putem web trgovine (najviše zbog poštarine) ali i zato što su bile pažljive pri odabiru i uzele proizvode koji bi trebali biti namijenjeni mojim kožnim problemima.


Dream Cream losion možete kupiti po cijeni od 140 kn za 240 grama proizvoda. Dolazi u čvrstoj crnoj posudici od reciklirane plastike s poklopcem na odvrtanje. Kako se radi o povećoj gramaži i posudici, proizvod nije baš praktičan za nošenje u torbici i korištenje izvan kuće a isto ne bih preporučila i zbog higijenskih razloga, pa bi u tu svrhu bolje funkcionirao u nekakvoj plastičnoj tubici.

Zbog navedenog, odmah sam znala da će ovaj proizvod pronaći svoje mjesto na polici uz moj krevet i da ću u njemu uživati prije spavanja.


Dream Cream je losion u pravom smislu riječi - rijedak, tekuće konzistencije i vrlo brzo se upija u kožu. Boja mu je divna, kremasta, žuta i svježa a  takav mu je i miris - prirodan, herbalan i dosta intenzivan na samom početku, pa pretpostavljam da se neće svakom nosu svidjeti, no meni baš odgovara.

Kako sam već ranije spomenula, držim ga pored kreveta i koristim navečer, prije odlaska na spavanje te ga u obilnom sloju nanosim na ruke, stopala i pete. Isprva sam mislila da neće biti baš od pomoći, upravo zbog teksture, no ipak mi pruža zadovoljavajuću hidrataciju i koža ruku i stopala mi ujutro nije gruba i suha, no u periodu kada mi je koža ruku bila pojačano suha i nadražena, vrlo brzo bih primijetila lagano zatezanje i potrebu da ponovo namažem ruke, ali sam istodobno po nanošenju osjećala primjetno olakšanje i umirivanje svrbeža ( u pitanju su bile ranice od atopije).

Na tijelu sam ga isprobala samo jednom ( u svrhu recenzije) iako sam već unaprijed znala da moja koža tijela traži dosta bogatije i hranjivije proizvode i iz tog razloga izbjegavam losione sve do toplih, ljetnih mjeseci. Naravno, nisam se prevarila, no vjerujem da bi vrlo dobro odgovarao svima s normalnom kožom tijela.


Kako je losion namijenjen osjetljivoj koži, nisam primijetila nikakve negativne reakcije (unatoč tome što u sastavu ima eterična ulja i parabene. Istina, na kraju su popisa, ali netko tko je osjetljiv na njih možda će reagirati). Losion sam koristila i za vrijeme prehlade te ga stavljala u tankom sloju na iritirano područje oko nosa i vrlo brzo mi je smirio crvenilo i sanirao suhe dijelove na tom području te sam po tome i primijetila da odlično funkcionira na nadraženoj koži.

Sastav:
Zobeno mlijeko, ružina vodica, ekstra djevičansko maslinovo ulje, kakao maslac, glicerin, stearinska kiselina, trietanolamin, tinktura benzojevca, apsolut ruže, ulje kamilice, ulje čajevca, ulje lavande, cetearilni alkohol, *geraniol, *limonen, *linalol, miris, metilparaben, propilparaben.

*prirodno se pojavljuju u eteričnim uljima

Smatram da se radi o interesantnom proizvodu, unatoč tome što mi za vrijeme pojačane suhoće nije pružio duboku hidrataciju, no to mu ne mogu zamjeriti budući da se radi o losionu lagane teksture s ciljem umirenja nadražene i osjetljive kože, a u tom pogledu nemam apsolutno nikakvih zamjerki. Dakle, ako imate jako suhu kožu i tražite proizvod koji će joj pružiti isključivo dugotrajnu hidrataciju, ovaj proizvod joj ipak neće biti po volji, no svima ostalima s normalnom i/ili osjetljivom kožom kojoj nije na odmet laganija tekstura i hidratacija, Dream cream bi mogao odgovarati.

Jeste isprobali ovaj losion? Koristite li Lush proizvode?

Broj komentara: 25:

  1. Nisam jos probala nista od Lush-a , financijski problem xD Al biće biće moram na WL kakvu masku za lice :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svježe maske su mi na listi, čula sam samo pohvale za njih tako da vjerujem da ćeš pogriješiti :)

      Izbriši
  2. Kad čitam Lush recenzije poželim da se miris može prenijeti preko ekrana:) I meni još uvijek treba nešto hranjivije za tijelo, ali mislim da bi za ljeto bilo idealno. Lush volim, ali uvijek je taj problem ambalaže s njima. Dugo nisam bila u njihovoj trgovini, a kako sam ostala bez pločice za tijelo koju obožavam sigurno ću ubrzo svratiti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaista im proizvodi krasno mirišu :) Nisam probala njihove pločice za tijelo, ali doći će valjda jednom na red :D

      Izbriši
  3. Nisam probala ovaj losion, ja u Lushu najčešće kupujem masažne pločice!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram probati te pločice, sad vidim da si druga koja ih spominje :)

      Izbriši
  4. Nisam probala, mada mi se dopada tvoje iskustvo s losionom. Inače, ranije sam baš dosta posećivala Lush u Beogradu (ima tome xy godina), no smatram da su preskupi. Svakako poštujem svačiji ukus i pravo odabira i mislim da su tvoje cure odabrale dobro :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, cijene su im dosta visoke... mislim da sama ne bih izdvojila za losion/ kremu za ruke 140 kn posebno jer se stalno trackam zbog suhe kože, pa obično za mjesec dana potrošim mlijeko za tijelo od 500 ml :/

      Izbriši
  5. Zanimljiv proizvod :) Nisam probala Lush proizvode i valjda sam jedina osoba koja ih nema želju isprobati. Ne znam zašto, ali njihova ambalaža mi je totalno odbojna. Vjerojatno bih kupila neki njihov proizvod da se nađem u njihovoj trgovini, ali ovako preko interneta, u meni groznoj ambalaži i s visokim cijenama me ne privlače.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je njihova ambalaža baš zgodna :) ali eto, ukusi su nam svima različiti :D

      Izbriši
  6. Nisam neki fan Lush-a. Probala sam par maski za lice i masažnih pločica, ali ništa spektakularno. Volim otići kada imaju 50% sniženja, pa uhvatim neke stvarčice, a ovako, po punoj cijeni, teško :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad je sniženje, svakako se isplati uzeti neku stvarčicu... čula sam za maske same pohvale, tako da bih voljela isprobati koju

      Izbriši
  7. Vrlo interesantan, kada dođem do nekog laša, svakako ću videti da isprobam.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja koristim momentalno dvije Lushove kreme za ruke,mrsko mi se dignuti vidjeti kako se zovu. Jedna je jača i ta mi odgovara, druga preslabo njeguje. Šta ja znam, s tim Lushom imam love/hate odnos

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš me zanima koja je ta jača :) ovo je baš tipični losion, nije nešto pretjerano hranjiv, ali ipak njeguje...

      Izbriši
  9. i meni bi to bio prelagan proizvod :/
    a i generalno nisam nešto oduševljena Lushom. Eto, "rekla" sam to na glas :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pridruzujem se neodusevljenju Lushom :)

      Izbriši
    2. Ja ih tek lagano otkrivam pa ne mogu za sad reći da li mi generalno valjaju ili ne valjaju :D

      Izbriši
  10. Nisam neki ljubitelj Lush-a, ali bih upravo zbog opisa i namijene kupila ovaj proizvod!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ga budeš kupila, nadam se da će ispuniti tvoja očekivanja :D

      Izbriši
  11. Nisam ovo probala, a od Lusha najčešće kupujem maske za kosu, za lice i kugle za kupanje... Mada nisam dugo bila tamo, baš ću otić ovih dana, pomalo sam i zaboravila na Lush!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Maske svakako trebam isprobati, a kugle već jesam, fora su mi, ali opet mi nisu ništa spektakularno :)

      Izbriši
  12. Svi su nekako sudržani oko Lusha, a ja ću naglas reći da ih OBOŽAVAM. Dok sam živila u Zagrebu, znala sam mjesečno ostaviti min. 200 kn, a ponekad i više tamo. Kao prvo, KARMA. Prokleta bila. To je nešto najmirisnije na svijetu. Zatim Buffy, piling-maslac-in-shower-losion. Nema bolje stvari za guzove i bedra od toga čuda. Onda Flying fox, drugo najmirisnije nešto nakon Karme. Zatim Amazonian, masažna pločica, nešto prekrasno (ne znam da li je još imaju u ponudi). Da ne pričam od sapunima, redom, Miranda, Honey I washed the kids, Rockstar, itd. Pa Tea Tree Water, tonik za masnu-mješovitu kožu, najmoćniji od svih koje sam probala. I još hrpetina drugih stvarčica koje mi pojedinačno sada ne padaju na pamet. Skupo, da, skupo je. Kao i sve drugo. Po meni se isplati, pogotovo ako naiđeš na stvar i šnjof koji ti odgovara. Ono što im zamjeram jesu parabeni, mislim da bi u odnosu na cijenu svojih proizvoda zbilja mogli poraditi na nekim modernijim konzervansima. A ova mi se kremica čini iste konzistencije kao i moja omiljena Karma, lagana i mirisna, baš za ljeto. Ja svoju ljubomorno čuvam, čekam neke kratke rukave da se udavim u njoj <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo jedne Lush-oholičarke :D Hvala ti na ovim divnim prijedlozima, svakako ću ih staviti na neku listu želja :) Da, parabene bi stvarno mogli izbaciti :/

      Izbriši