Bioderma Atoderm Nutritive - krema za suhu/ izrazito suhu kožu

srijeda, svibnja 28, 2014

Prije nešto više od mjesec dana na adresu mi je stigla ova Biodermina kremica. Kao velika ljubiteljica preparativne kozmetike, jako sam se veselila probavanju i već sam nekako znala, poznavajući svoju kožu i čitajući sam opis kreme kao i njene sastojke, da bi se nas dvije mogle lijepo družiti.


Krema dolazi u jednostavnoj ambalaži, plastičnoj tubici od 40 ml a možete ju kupiti po cijeni od 65 kuna. Što je, ako mene pitate i više nego odlična i prihvatljiva cijena za jedan ovakav proizvod.
Namijenjena je suhoj i izrazito suhoj koži lica koja žudi za hidratacijom, a pomoću svojih hranjivih sastojaka koži vraća izgubljenu vlagu i održava prirodnu hidrolipidnu barijeru.
  • djeluje hranjivo, potiče obnavljanje površinskog sloja kože i prirodne zaštitne hidrolipidne barijere (karite maslac)
  • omekšava i hidratizira kožu ( vazelin i glicerin)
  • pomaže u obnovi površinskog sloja kože, hrani i njeguje (ulje avokada)
  • djeluje umirujuće i protuupalno (ekstrakt smeđe alge)

Tekstura joj je lagana a opet bogata, vrlo lako se razmazuje, nije masna i brzo se upija u kožu. Može se koristiti i kao jutarnja i noćna njega, ja sam ju većinom koristila navečer, preko Alverde ulja divlje ruže i moram priznati da mi  odlično funkcionira u toj kombinaciji. Koža mi je ujutro meka na dodir, podatna, nježna i nahranjena, bez osjećaja zatezanja i suhih ljuskica na pojedinim, kritičnim područjima. Ponekad sam ju uključila i u jutarnju njegu (ovaj put bez ulja, samo na čistu kožu) a dobro se slagala i s tekućim podlogama koje bih nanosila preko nje. Po pitanju hidratacije nije podbacila i tokom cijelog dana (ili pak večeri) ne bih osjetila ono neugodno zatezanje, tako karakteristično za nas suhokošce. 


AQUA, GLYCERIN, PARAFFINUM LIQUIDUM,, BUTYROSPERMUM PARKII, CETEARYL ALCOHOL, HYDROXYETHYL ACRYLATE/SODIUM ACRYLOYLDIMETHYL TAURATE COPOLYMER, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, CETYL PALMITATE, PENTYLENE GLYCOL, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, LAMINARIA OCHROLEUCA EXTRACT, SQUALANE, PERSEA GRATISSIMA (AVOCADO) OIL UNSAPONIFIABLES, PARAFFIN, CERA MICROCRISTALLINA/MICROCRYSTALLINE WAX/CIRE MICROCRISTALLINE, GLYCERYL STEARATE, PEG-100 STEARATE, 1,2- HEXANEDIOL, CAPRYLYL GLYCOL, CETEARYL GLUCOSIDE, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, POLYSORBATE 60, GLYCERYL POLYACRYLATE, DISODIUM EDTA, SODIUM HYDROXIDE. [BI 587V1]

Veliki plus dajem formuli bez parfema i boja, nama atopičarima kao i svima s osjetljivom kožom, isti znaju pogoršati stanje a tijekom korištenja ove kreme uistinu nisam primijetila nikakve neugodne reakcije na koži.

Ako tražite proizvod koji će vam pružiti olakšanje, bogatu hidrataciju a bez masne i teške teksture, svakako preporučam Biderma Atoderm kremu. I više nego odličan omjer cijene i kvalitete te ispunjena očekivanja su ovu kremu stavila uz bok meni za sad najdražoj Eucerin intenzivnoj kremi s urejom i već vidim da će se ova kremica često nalaziti u mojoj rutini njege lica.

Volite li Bioderma proizvode? Jeste isprobali ovu kremu?

PR uzorak

Broj komentara: 20:

  1. bas mi je drago da si objavila ovaj post. isto sam teski suhokozac i ponekad mi je potrebno stavljat kortikosteroide na lice a to znaci koza ajme majko. za sada mi je HG Avene Cold, al svakako cu i ovu probat.
    hvala na postu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A da, kortikosteroidi su grozni, ali znam da su ponekad nažalost nužni... Avene cold krema mi je na listi već dugo, čim potrošim skupljene zalihe, kupujem :)!

      Izbriši
  2. Zvuči sjajno! Mada tebi mora da je koža baš jako suha kad si je koristila još dodatno nakon ulja. Meni bi to ipak bilo previše, nakon ulja mi ne treba više kreme. Ili bi je koristila samostalno, onda bi mi najvjerojatnije bila taman! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Suha kao barut :D Još na licu i nije tako kao na tijelu, možeš onda zamislit stanje... ali neku večer sam slučajno zaboravila staviti kremu nakon ulja, čekala sam da se upije i obično me počne lagano zatezati lice nakon nekih 20 minuta kad se ulje upije pa onda stavljam kremu, no ovaj put nije i sasvim sam zaboravila na kremu! I baš sam bila sretna jer znam da s dolaskom toplijih dana moja koža postaje ipak malo manje suha i zahtjevna. Mislim da bi ti samostalno sasvim dobro odgovarala :)

      Izbriši
  3. Drago mi je što ova kremica odgovara tvojoj suhoj koži. Ja imam želju probati Bioderma sebium hydra kremu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga :) Nadam se da će tebi jednako tako odgovarati sebium hydra krema!

      Izbriši
  4. Imam tester ove kreme od 8 ml i meni je super iako imam mješovitu kožu. Stavila sam ju navečer jer je bogata i bila bi mi toooo much po danu i nikada se nebi upila, ali se preko noći pokazala odlična jer nijedne ove 'obične' kreme me ne hidratiziraju TOLIKO već samo služe kao priprema za puder (kao npr. moja najdraža zasada Neutrogena pink grapefruit). Tako da se definitivno ovo može primjeniti i na nekom koga koža zeza, čas masna čas suha ko barut kao što si ti rekla... :D
    Super mi je recenzija i krema je stvarno hranjiva i obnavljajuća!
    I cijena je pristupačna za razliku od anđelikine kreme l'occitane koja je stvarno super a dođe 280 kn :o :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da je i tebi s mješovitom kožom odgovarala :) I da, cijena je stvarno odlična, baš sam se začudila... jer su obično takve kreme za lice puno skuplje

      Izbriši
  5. Baš bih ju rado isprobao jer imam ljuskice na području gdje mi raste brada što me živcira. Pola lica masno, a pola lica ljuskasto. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo, Blusherful ju je isprobala a ima mješovitu kožu, pa vjerujem da bi i tebi mogla pomoći po pitanju ljuskica i dehidracije. Samo budi umjeren i koristi ju na tim suhim područjima :) Nadam se da će ti odgovarati!

      Izbriši
  6. baš mi je drago da si našla super kremicu, a još ima i odličnu cijenu :)
    Volim Biodermu jako, ali znaš kako su potrebe naše kože potpuno različite :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mila moja! Dobro si rekla, tvoja i moja koža su nebo i zemlja, ali super je što se stvarno može pronaći proizvod za svaki tip kože :)

      Izbriši
  7. Bioderma rijetko podbaci, nisam probala, trebat će mi sigurno a onda ju nabavljam!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da će ti odgovarati na tvojim dehidriranim područjima :)

      Izbriši
  8. Ovo definitivno kupujem kada dovršim Avene Cold Cream jer je miris odvratan :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjela sam kod tebe da se žališ na miris Cold kreme, šta je stvarno tako grozan? Ja sam ju baš mislila uzeti za te dehidrirane dijelove kad potrošim Balm Balm balzam... nadam se da će ti odgovarati Bioderma, u svrhu saniranja tih suhih dijelova, svakako bi ti trebala biti dobra :)

      Izbriši
  9. Nisam suhokožac, ali ova bi mi kremica bila odličan za neki noćni tretman, da mi sanira suhe dijelove :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da bi ti bila odlična u tu svrhu :)

      Izbriši