Avon nailwear pro+ ( Sea breeze )

utorak, svibnja 06, 2014

Dok sam željno iščekivala da mi nokti napokon narastu na neku pristojnu dužinu i da vam pokažem sve nove proljetne lakove koji su se skrasili kod mene u zadnje vrijeme, jedan sam od njih uspjela okrznuti... i to  ne onako sitno, da bi  malo rašpanja moglo srediti situaciju, već do samog mesa... i tako su moji nokti opet tužni i kratki i vidim da mi ne gine odlazak u Dm po Eveline 8u1 terapiju... (inače, Eveline  terapija za brži rast i učvrščivanje mi nema apsolutno nikakvog učinka, što se da shvatiti iz prethodno napisanog).

Lak o kojemu danas tipkam sam dobila u goodie bag-u na Avon Beauty Blog danu i jako sam se veselila probavanju. Izgleda da sam imala sreće, pa mi se i ova nijansa laka jako svidjela!



Avon nailwear pro + lakove ste u posljednja dva kataloga mogli kupiti po sniženoj cijeni od 29 kuna dok im je standardna cijena 48 kn. Dolaze u slatkoj plosnatoj bočici od 12 ml, što je prilična količina laka, posebno ako uzmemo u obzir njegovu sniženu cijenu. 

Sea breeze je prava minty proljetno - ljetna nijansa, zanimljivo kako u toplijim mjesecima najviše gomilam iste nijanse, no često se s njima dogodi da su u bočici potpuno drugačiji nego na noktima. S ovom ovdje nije takav slučaj, ona je i na noktima mentolasto zelena uz sasvim sitnu primjesu plave i moram priznati da mi je fotkanje nijanse na noktima malo zadavalo glavobolje te sam realnu nijansu uspjela uhvatiti tek mobitelom.


Četkica mu je nešto tanja i duga, no u pravilu mi takve četkice i odgovaraju pošto imam usku i malo nokatnu ploču. U prvom sloju ostavlja pruge i ne razmazuje se ravnomjerno, no drugi sloj bez problema popravlja situaciju i prekriva nokat u cijelosti. Vrlo brzo se suši no meni malo nedostaje sjajniji završetak ali opet, nije problem poslužiti se nadlakom (kojeg na slikama nemam).


Trajnost mu je dobra, uz nadlak naravno, duže izdrži bez oštećenja, ali 3 dana i bez nadlaka će sasvim solidno izgledati na noktima. Imajte ipak na umu da su mi ruke u zadnje vrijeme dosta u vodi a i razna proljetna čišćenja su uzela svoj danak - kako na sveopćem izgledu noktiju tako i na trajnosti lakova koje nosim.

Volite li ovakve nijanse? Imate li koji Avon lak iz ove linije?

PR uzorak

Broj komentara: 25:

  1. boja je prekrasna! sličnu imam od catricea i mini essie laka

    OdgovoriIzbriši
  2. Bas mi je lijepa ova mint nijansa, stvarno prava proljetna :)
    Ja imam tri Avon laka iz ove linije i isto su tako njezne nijanse plava, roza i zelena ( s time da mi se jedino zelena ne svida). Ali uglavnom zadovoljna sam s ovim lakovima, svida mi se cetkica i stvarno se lijepo mazu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je ovo prvi njihov i mogu reći da sam zadovoljna :)

      Izbriši
  3. Joooj divan mi je taj tvoj. Inače volim mintaste lakiće. Ja imam samo jedan Avonić koji sam isto dobila u goodie bag-u. Dobila sam lijepu plavu nijansu. A sviđaju mi se pa mislim da ću proširiti kolekciju. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja si isto tako razmišljam, baš dobrih nijansi imaju :D

      Izbriši
  4. I meni se ova nijansa jakoo sviđa :) Ali nemam naviku naručivati od Avona jer nitko moj ne prodaje pa ono :| Al me mamite lakovima, kremicama i paletama:D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, mamimo se međusobno s kozmetikom :))

      Izbriši
  5. Nekako mi se cini tamniji na noktima nego u bocici, al lijep je. Ja od avona imam samo jedan ljubicasti

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ove prve dvoje fotke samog laka su uslikane fotićem i nešto su mi svjetlije ispale, ali kakav je na noktima takav je i u bočici :)

      Izbriši
  6. lijepa nijansa laka :) i ja sam ljubiteljica ove boje
    nemam ni jedan Avonov lak trenutno
    ako izdrži 3 dana, onda je stvarno dobar :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, da, izdrži mi oko 3 dana (duže obično niti ne držim isti lak na noktima) i to bez nadlaka... svakako vrijedi isprobati :)

      Izbriši
  7. Mint lakovi baš pašu u proljeće, jako je lijepa nijansa! :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Proljeće i ljeto su mi rezervirani za ovakve nijanse :)

      Izbriši
  8. Divna je boja, prava proljetno ljetna. Imam dva dobivena laka i zadovoljna sam s njima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam samo jedan dobila, ali stvarno nijansu kao da sam si sama birala :D

      Izbriši
  9. Kako su ti liiijepe fotke u ovom postu! <3
    Sviđa mi se lakić i lijepo izgleda na tvojim noktima no ja se i dalje držim samo crvenih, ljubičastih i rozih nijansi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvaaala Meli :) trudim se iako mi fotić u zadnje vrijeme otkazuje poslušnost :/ Ma mogla bi se malo odmaknuti od svojih standardnih boja, ha :D?

      Izbriši
  10. Odgovori
    1. I ja se sve više okrećem nježnijim nijansama kako dolaze topliji dani :)

      Izbriši
  11. Imam sličnu boju od Essie, na meni nije nešto, ali kod tebe mi se sviđa .Jesi to skratila nokte?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesam, nikako da ih pustim... puknuo mi je ovaj na kažiprstu do mesa :/ pa sam ih sve morala odrezati na jako kratko :(

      Izbriši
  12. Lijepa nijansa :)
    Ja trenutačno nemam nijedan Avonov lak, no mnogi su prošli kroz moje ruke i uvijek sam bila zadovoljna kvalitetom i bojama.

    OdgovoriIzbriši