New in #7

četvrtak, travnja 10, 2014

Nakon dugo vremena tipkam vam jedan new in post. Ni sama ne znam zašto ovakvu vrstu postova ne pišem češće, možda razlog leži u činjenici što rijetko kad kupujem kozmetiku "na veliko", uvijek kod mene to budu nekakve manje kupovine koje vam obično stavim na Facebook stranicu, pa samim time mislim kako sam "ispunila svoj zadatak", a onda shvatim kako ima i onih koji me ne prate putem društvenih mreža i ne bi bilo u redu da oni ostanu zakinuti :).


Skupilo se kod mene dosta stvarčica, no nisam ubacivala sve u post jer mu ne bi bilo kraja, već samo one relativno najnovije kao i one koje koristim već određeno vrijeme i smatram da su vrijedni spomena.


Prije nešto više od mjesec dana stigao mi je Real Techniques Core set kojeg sam naručila putem iHerb stranice. Sastoji se od četiri odlična kista, s tim da me jedan malo manje oduševio. Riječ je o kistu za puder koji je toliko minijaturan da mi jednostavno u tu svrhu ne odgovara, ali zato ga koristim za nanošenje kamuflaže na podočnjake. Kod mene se skrasio i  Essence kist za rumenilo iz Bloom me up LE kolekcije kojeg koristim za nanošenje tekuće podloge i mogu vam reći da je izvrstan u toj funkciji - kist je mekan, gustih i zbijenih dlačica i već je dva pranja odlično izdržao.


Opskrbljena sam i proljetnim lakovima - Avon Sea breeze*, Essie muchi, muchi* kojeg ste mogli vidjeti ovdje, Manhattan quick dry u nijansi 57U i dva Beauty UK ljepotana koje mi je poslala moja Meli u nijansama fabric i  pink explosion.


Catrice Lashes to kill maskaru imam već neko vrijeme i moje mišljenje o njoj je ostalo isto. Zapravo, više ju niti ne koristim...odlična klasična četkica, ne produžava pretjerano trepavice niti im daje extra volumen, ali je dobra za nekakve dnevne varijante, no strašno se trusi i to je dovoljno da ju više nikada ne kupim. Na bbday-u smo od sponzora dobili zbilja preslatke uzorke (u postu ću vam pokazati samo one koje trenutno koristim), među njima je i nova L'Oreal Miss Manga maskara* koju koristim već nekoliko tjedana, no nisam još sasvim sigurna što o istoj mislim, tako da će konkretniji dojmovi još malo pričekati. Avon Hidrokolor Absolute ruž u nijansi Gorgeous guava* ste mogli vidjeti ovdje, a pokazala sam vam i Estee Lauder sjajilo* u nijansi #07 flashdance - ovdje. Ovaj tjedan sam napokon imala priliku isprobati i Burt's Bees balzam od manga i nekako mi se čini da sam totalno fulala... dvoumila sam se između njega i onog od šipka i kasnije saznala da je ovaj drugi puno bolji. 


Nakon par godina ponovo sam počela koristiti Alverde ulje od divlje ruže koje jako volim i mislim da ću vam nakon nekog vremena napisati svoje dojmove. Bioderma Atoderm Nutritive kremu* za njegu izrazito suhe kože lice testiram već par dana i zasad imam samo pozitivna iskustva. Vichy Idealia Eyes* koristim svako jutro već par tjedana i trenutno ne vidim nekakve pretjerane pomake, no vidjet ćemo kroz određeno vrijeme kakva će se pokazati. Nivea aqua effect pjena za čišćenje suhe i osjetljive kože me prvenstveno privukla slatkim pakiranjem na pumpicu, a više o njoj ćete čitati u nekom narednom postu.


Nedavno me razveselio paketić Eucerin AtopiControl kremeza suhu i atopičnu kožu sklonu crvenilu. Naime, izabrana sam kao jedna od 100 sudionika koji će testirati novu Eucerin AtopiControl liniju za njegu atopične kože. La Roche Posay Cicaplast balzam sam kupila prije nešto više od mjesec dana i bez zadrške mogu reći da je ovo proizvod kojeg vrijedi imati u svojoj "kućnoj ljekarni", odlično umiruje nadraženu i osjetljivu kožu a pomogao mi je i kod mojih kožnih problema. My Body SOS Intensive body butter mi se jako sviđa, do te mjere da sam ga za manje u mjesec dana skoro potrošila, a ima 250 grama. Koristim ga navečer, za njegu ruku, stopala i laktova. Guste teksture, brzo se upija  i ugodnog je mirisa.


Od proizvoda za njegu kose tu su Kerastase Nutritive* balzam za normalnu do lagano suhu kosu. Nisam ga još uspjela isprobati, ali mogu reći da mu je miris predivan,  L'Oreal Professionnel Mythic oil* hranjivo ulje za sve tipove kose također ima lijep miris, ali i on još čeka prvo probavanje. Nakon što sam potrošila Scwarzkopf Guardian Angel sprej kojeg sam kupovala i koristila tokom cijele prošle godine, odlučila sam malo za promjenu isprobati Balea Trend it up sprej za zaštitu kose od topline pošto sam u zadnje vrijeme dosta čitala o njemu. Osim što je jeftiniji od prethodnog spreja, sasvim dobro funkcionira na mojoj kosi, ali nije me posebno oduševio, tako da se nakon njega ponovo vraćam Schwarzkopf-u.


Još malo stvarčica s bbday-a koje trenutno koristim - Biobaza noćni tretman protiv celulita* koristim svaku večer nakon tuširanja, izuzetno je jakog i specifičnog mirisa koji se, vjerujem, mnogima neće svidjeti, no meni baš odgovara. Biobaza maska od zelene gline* je proizvod oko čijeg korištenja se moram malo potruditi obzirom da moram čekati da se osuši a potom isprati pod mlakom vodom, tako da ga ne koristim baš onoliko koliko bih trebala (2-3 puta tjedno) već onih dana kada imam malo više vremena. Nivea In-shower mlijeko za tijelo* sam dugo željela isprobati, čisto zbog znatiželje jer sam već unaprijed znala da mojoj ekstremno suhoj koži ovaj proizvod neće biti dovoljan za hidrataciju. I koliko god da mi se sviđala ta ideja nanošenja mlijeka pod tušem, očekivano, kod mene ovaj proizvod nije imao nikakvog posebnog učinka, tako da ga neću ponovo kupiti.


Šećer sam ostavila za kraj! Jučer me Meli osim lakovima, razveselila i ovom divotom - bareMinerals Shine On paletom koja dolazi u krasnoj zlatnoj torbici. Cijeli dan sam na mukama i jedva se suzdržavam da ne ubacim svoje prstiće u nju dok ju ne poslikam za post :)). 

Imate li što od mojih noviteta i jeste nešto već isprobali? Pišite mi slobodno ako vas nešto od ovoga detaljnije zanima, da znam kojim recenzijama da dam prednost :).

*PR uzorak

34 komentara:

  1. Odlični noviteti. :) Mell je izabrala stvarno krasan poklon. :)
    Sada si me podsjetila na RT kistiće, planiram ih naručiti već godinu dana i uvijek nađem nešto ''pametnije'' za kupiti. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam kistove mjerkala isto godinu dana i nikako da ih naručim :D Evo sad su napokon došli na red ;) Meli je stvarno pogodila poklon :D

      Izbriši
  2. Paletica je divna!!! Nadam se da ćeš pisati o njoj a baš me za ima i ova Eucerin kremica. Jako mi je drago da ti paše LRP Cicaplast Baume, kod mene je stvarno neizostavan kad mi koža podivlja :) i skupilo se tu još svakakvih finih stvarčica vidim ja...ja sam valjda jedina kojoj Burts Bees od šipka nije odgovarao, meni je to čudo isušivalo usne umjesto da ih hidratizira, nikako mi nije pasalo :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Paleta je krasna i naravno da ću pisati o njoj, samo čekam malo sunca da ju mogu poslikati kako spada :). Eucerin još nisam isprobala, ali poznavajući moje kožne probleme, neću morati dugo čekati :D Cicaplast sam kupila nakon tvog posta, taman sam imala onaj problem pored usne i stvarno mi pomaže. A što se tiče BB balzama, ovo mi je prvi koji sam isprobala i čini mi se da i meni isušuje usne :/

      Izbriši
  3. Izvrsni noviteti <3 a od svega me najviše zanima ova zadnja paletica :) :) :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Bit će na blogu, nadam se uskoro :D

      Izbriši
  4. Divnih se tu noviteta skupilo. Imam ove RT kistove i obozavam ih a zeljela sam i ove od Essenca ali nazalost nisam ih uspjela ugrabiti prije nego su se rasprodali. Nedavno sam kupila i ovaj Balein sprej za zastitu od topline i meni je dobar. Lakovi i paleta su mi pre predivni a sto se tice recenzija mene bas zanima kako si zadovoljna sa Biobazom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost, Essence kistići su se stvarno brzo rasprodali, šteta što nisu u stalnoj postavi jer su prekrasni a i za te novce odlični. Nadam se da ću pisati o Biobazi, još mi je prerano za nekakve konkretne dojmove :)

      Izbriši
  5. Probala sam Mythic Oil za obojanu kosu i to je najbolje ulje koje sam imala prilike probati. Zbilja je odlično i nadam se da ni tebe neće razočarati ;) Imam Burt's Bees balzam, isto od manga, i dobar mi je, ali mi je postao nedovoljan jer mi se usne stalno suše.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jedva čekam da isprobam Mythic oil :) Pa ne znam, meni se baš čini zadnjih dana da su mi sune suhe otkako koristim BB balzam, a inače nemam takvih problema :/

      Izbriši
  6. Dobro si se ponovila!
    Sviđaju mi se kistići i planiram ih kupiti uskoro (RT Core Collection), a za Essence mi se čini da sam fulala i nisam ga uspjela uhvatiti...Ali nema veze. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Možda još negdje uspiješ pronaći Essence kistiće, a nadam se da ćeš uskoro uživati u RT kistovima :D

      Izbriši
  7. Ajme ginem za Real Techniques kistovima, svi rejvaju o njima, a meni teško odriješit kesu :D Mene ti eto, zanimaju okoloočne (Vichy), jer tražim neku da mi zamjeni Rosalovu (još nijedna nije uspjela) - osjećam se totalno jadno da mi ne paše niti jedna "skuplja". Cicaplast je apsolutni klasik, mi maloga namažemo s njime kad se "sredi" po betonu, a paleta je stvarno prekokrasna!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako sam i ja dugo patila za njima, nadam se da ćeš ih isprobati uskoro :) a vichy okoloočna, prvih dana mi se činilo da mi smanjuje podočnjake, sad mislim da je stanje jednako kao i prije :D ali nije baš nešto hidratantna... Cicaplast je zakon, slažem se ;)

      Izbriši
  8. Imala sam ovu Niveinu penu samo u plavoj varijanti i bila mi je ok,paleta je divna,a Essence cetkica kod nas jos nema,nadam se da ce stici a onda trk u DM:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam uzela ovu rozu jer je namijenjena suhoj koži, zasad mi je ok. Čim stignu kistovi, brzo, brzo u Dm jer će vjerujem brzo nestati s polica :)

      Izbriši
  9. divni noviteti, a Meli je strašna <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :) Stvarno me iznenadila s ovom paletom :D

      Izbriši
  10. Divna gomila noviteta. Ja sam Manga maskarom bila prazadovoljna, ali sam morala da je bacim jer sam navukla virusni konjuktivitis, te ponovno njeno koriscenje nije dolazilo u obzir. Iz istog razloga nisam nastavila da koristim Vichy Idealia kremu oko ociju, cekam da prodje infekcija :( Cekam da vidim i tvoje utiske.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajoj, žao mi je zbog konjuktivitisa, ali pametno si napravila :) Nadam se da će problemi brzo proći :)

      Izbriši
  11. Divni noviteti :) Bravo za Mell i predivnu paleticu :D I ja ovaj Essence kist koristim za tekuću podlogu, čim sam ga uzela u ruke znala sam da to nije kist za rumenilo, ali za tekuću podlogu je odličan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meli je divna :)) Mislim da nam je svima isto bilo na pameti kad smo ugledali taj kist :D

      Izbriši
  12. Krasni noviteti! Ne znam u što da prije gledam, Essie lakić, Biodermu ili Lorealove proizvode za kosu :DD !
    Drago mi je da ti se sviđa paleta <3 Brzo ju pofotkaj i isprobaj da nam ju pokažeš :DD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve što si nabrojala su i moji favoriti :) Vidi se da su nam ukusi slični :D

      Izbriši
  13. Ja sam tu samo da se upisem malo :) u zadnje vrijeme skroz malo vremena imam pa jednom u 5-6 dana udjem i citam sve blogove i rijetko ostavim komentar pa da znas da te nisam zaboravila :)
    Uradi recenziju za manga maskaru molim te a i ova biodermina krema me interesuje ali znam da za nju treba vise vremena :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hej draga moja! Ma razumijem, tako je i sa mnom,.. puno posla i briga na privatnom planu, pa i sama rijetko komentiram kod ostalih, ali čitam kad god stignem :) Budu recenzije svakako, za maskaru ću se potrudit da napišem, premda je dosta cura već napisalo recenzije... meni je onako, nisam baš oduševljena :( ali bioderma je već druga priča :D

      Izbriši
  14. Predvni noviteti :) Ono štome najviše zanima su Bioderma i Eucerin noviteti jer još nisam s njima upoznata :) Nadam se da će ti pomoći :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :) S užitkom ih isprobavam, naravno da će biti recenzija :D

      Izbriši
  15. Super sastavljen post, kao i uvijek. Opet sam ugledala zanimljivih stvarčica. Često tvoje postove spremam jer si nađem poneki proizvod koji me zanima. Ovaj put me najviše zainteresirala Niveina pjena za suhu kožu lica tako da čekam tu recenziju.
    Sve mi je super, lakovi najviše i zadnja paleta.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Azzie :)) Danas sam baš objavila recenziju o Niveinoj pjeni, pa pogledaj :)

      Izbriši