Look/ Outfit of the day

srijeda, travnja 02, 2014

Možda ste primijetili kako zadnja dva mjeseca nema mojih postova "Mjesec u slikama". U zadnje vrijeme me više pretjerano ne privlače i očigledno je da sam ih se zasitila. Stoga vam u nedostatku inspiracije za neki bolji casual post, donosim moj današnji look i outfit :D 


Jedva sam dočekala toplije vrijeme i odbacivanje svih onih grozomornih slojeva odjeće, kaputa i čizama :). Proljeće i ljeto su mi najdraža godišnja doba, ne samo zbog šarenila i boja koje u umjerenim dozama unosim u svakodnevne kombinacije već i zbog nesputanosti i jednostavnosti.


Danas sam prvi put nakon zime prošetala svoje najdraže proljetno/ljetne hlače s printom, običnu bijelu majicu (koju sam toliko iznosila zadnje dvije godine da bi vjerojatno trebala završiti u košu, ali nemam srca jer ju jako volim), tenisice koje sam vam pokazala na FB stranici i kožne narukvice. Jednostavno, da ne može biti jednostavnije :D.

Jutarnja njega mi je trenutno vrlo oskudna, ali meni odgovara - Yves Rocher losion za toniranje, Nuxe Creme Prodigieuse Enrichie krema koju sam nakon zime ponovo vratila u upotrebu i Vichy idealia eyes, okoloočna kremica dobivena na bbday-u, a koju već par dana testiram. Ukoliko koristim podlogu bez zaštitnog faktora, onda je u upotrebi i Vichy capital soleil (spf 30).

Što se tiče današnjeg make up-a, sastoji se od samo 8 proizvoda - L'Oreal miss manga maskara, hrpica Catrice proizvoda - Catrice BB krema spf 30, kamuflaža, rumenilo u nijansi #040 think pink, sun glow bronzer # 020 deep bronze i olovka za obrve #040 don't let me brow'n. Na usnama je Yves Rocher balzam od malina koji se odlično slaže s prekrasnim Estee Lauder sjajilom u nijansi # 07 flashdance.


Tek sam sada na kraju posta shvatila da nisam poslikala outfit :/ a čak sam i nosila fotić sa sobom u tu svrhu... 

That's all folks! 

Što kažete na ovakav jednostavan i ležeran post? Da ih radim u buduće ili da se zaustavim samo na ovom? Od čega se sastoji vaš brzinski look i outfit?

32 komentara:

  1. Odgovori
    1. Hvala Tijana :) Drago mi je da ti se sviđa!

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Onda ubacim ponekad ovakav postić da razbijem monotoniju :D

      Izbriši
  3. Super, od početka do kraja, jako mi se dopada :) Lidija

    OdgovoriIzbriši
  4. Ljepotice. :) Outfit mi se baš sviđa, taman za proljeće. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :) takve jednostavne kombinacije me drže cijelo proljeće a bome i ljeto :D

      Izbriši
  5. Divan make up...steta za outfit, bas sam se veselila...reprizu molim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno mi je žao za outfit, a zbilja sam nosila i fotić sa sobom da me dragi uslika u prirodi, a na kraju sam totalno zaboravila :D Bude idući put! Make up je stvarno jednostavan, ali takav najviše i volim, posebno kad mi je lice čisto, pa nekako ga ne volim "gušiti" s previše proizvoda :)

      Izbriši
  6. Jako mi se sviđaju hlače. :D Kozmetički izbor također odličan.Svakako ubaci još ovakvih postova ;))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tenk ju Mell :) Hlače obožavam i baš sam ih iznosila prošlo ljeto :D

      Izbriši
  7. Super mi je ovakav post i moraš raditi češće da se malo nauživam :))

    Btw moram kupiti to Catrice rumenilo i zar YR balzam ostavlja tako intezivnu boju na usnama?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Balzam je prilično pigmentiran, a ovdje sam preko njega stavila još EL sjajilo tako da je još malo jače pigmentirano, ali bez obzira na sjajilo, balzam ostavlja stvarno lijepu i vidljivu boju :)

      Izbriši
  8. super je post i samo nastavi s njima :)
    a ti si mi divnica <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga :) Evo, čim budem imala volje za fotkanje sebe i kad nam vrijeme malo dođe u normalu, ići će još ovakvih postova :D

      Izbriši
  9. Pramenovi ti super stoje, bas su fino uradjeni :)
    To me podsjetilo na to kakve sam ja imala i odlucila da ih zafarbam u svoju prirodnu boju kose :(
    Sad sam sva prirodna, i ne svidja mi se :(
    Make up- je divan, nosiv i lagan, i tebi predivno stoji. Slicno se sminkamo ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :)
      Pramenove nosim već godinama, svaka 3 mjeseca idem na "popravak" i mislim da upravo zato uspijem održati koliko-toliko zdravu kosu bez pretjerano puno muke oko nje. Lako ti ponovo izvučeš par svijetlih pramenčića ako nisi zadovoljna sa svojom prirodnom bojom :)

      Izbriši
  10. Bok,

    Jako si lijepa! :) Na ovaj look odlično pristaje tvoj Chloe, Mirela :)


    Juraj

    OdgovoriIzbriši