Essie muchi, muchi

nedjelja, travnja 06, 2014

Za danas sam vam odlučila pokazati jedan preslatki proljetni lak, ujedno i moj prvi primjerak dobro poznatih i hvaljenih Essie lakova. Moram spomenuti da definitivno nije posljednji jer se s prvim korištenjem dogodila ljubav :D!


Muchi, muchi je nježna, pomalo pastelna roza nijansa. Izuzetno kremasto- gelaste teksture, lagano se nanosi, ne ostavlja pruge po nokatnoj ploči niti mjehuriće. Za potpunu prikrivenost potrebna su mi 3 sloja, ali i u 2 sloja ostavlja sasvim pristojnu nježnu boju. Suši se nešto sporije, što nije čudo ako uzmemo u obzir 3 malo deblja sloja i za nekih 20ak minuta je potpuno suh.


Četkica mu je plosnata i lagano zaobljena. Na svojoj sam primijetila nekoliko dužih dlačica (isprva sam bila skeptična i pomislila kako će mi to otežati lakiranje, no nisam primijetila nikakve poteškoće).

Trajnost mu je odlična, zadnjih tjedana je često u upotrebi i nakon ona moja prosječna 3 dana koliko obično nosim istu nijansu, on izgleda jednako kao i prvog dana lakiranja.
Nažalost, morala sam koristiti blic jer je vrijeme baš tmurno i sunce nikako da se pokaže iza oblaka, no blic nije u velikoj mjeri utjecao na nijansu, uživo je možda mrvicu, mrvicu tamnija.

Kako mi je danas rođendan :)), odlučila sam manikuru malo osvježiti, te sam na dva nokta stavila lagani akcent - Catrice Oysters & Champagne, kojeg ste mogli vidjeti ovdje.

Essie lakove možete kupiti po cijeni od oko 70 kn (13.5 ml), a pronaći ih možete u nekim Bipa i Dm prodavaonicama te Muller drogerijama.


Sviđa li vam se ova nježna nijansa? Jeste isprobali Essie lakove? 

*PR uzorak

43 komentara:

  1. Obožavam Essie lakove samo sam si u zadnje vrijeme zabranila trošenje novaca na njih jer mi nisu baš jeftini, a jako ih volim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, nisu jeftini a predivni su! Mislim da stvaraju ovisnost :D

      Izbriši
  2. Joj, divan je... I ja sam jako zadovoljna Essie lakovima.. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam si već upikirala neke nijanse i krenula u potragu jer se sjećam da su u mojoj Bipi imali stalak, kad ono šipak! Nemaju više... niti u Dm-u :( Morat ću se snaći na druge načine :D

      Izbriši
  3. nice shade :)) love essie

    http://prettypurple92.weebly.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. boja je prekrasna, bas u mom stilu. sretan rođendan, zelim ti sve najbolje i da ti se ostvare sve želje :*

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovaj lakić i boja su mi baš za tebe :)) I ja u zadnje vrijeme koristim samo takve nijanse, divni nokti <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš sam bila sretna kad sam ga vidjela u goodie bag-u :D Znam da ću ga iznositi ovo proljeće. A nokti, malo su došli sebi, iako vodim borbu s kažiprstom jer ga stalno negdje uspijem zakinuti :D Hvala ti ;)

      Izbriši
  6. Zaista divan lakić!
    Sretan rođendan, želim ti sve najljepše, kao i da te čitamo i dalje :-))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno! I ja se nadam da ćete me čitati i dalje :*

      Izbriši
  7. jao sviđa mi se mucho mucho :D
    divno ti stoji, a meni ide na listu, treba mi neki takav lakić :)
    i još jednom sretan :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, treba ti svakako :D Hvala ti još jednom :*!

      Izbriši
  8. Princezica boja :)
    Baš za slavljenicu našu :* :* :* srećan rođendan i ovde :* da si nam zdrava, lepa i nasmejana :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Srećan rođendan! :) Ovakav lak mi inače ne bi bio privlačan, ali mi zbog posla trenutno ovakva nijansa treba :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno hvala ;)! Mislim da je idealan za poslovne prilike :D

      Izbriši
  10. divan je i jako mi liči na Essie Romper room lakić :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, sličan mu je dosta! Iako mi se čini da je muchi, muchi malo više roskast, barem prema onom što sam uspjela vidjeti, ali definitvno su slični :)

      Izbriši
  11. Predivna mi je ova njezno roza boja a i sama volim nositi takve lakove.
    I jos jednom ti zelim sretan rodendan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja obožavam ponekad ubaciti te nježne nijanse, posebno sad u proljeće :)
      Hvala ti :*!!

      Izbriši
  12. Sretan rodendan!!!
    Lakic je divan,pravi proljetni!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :))!! Baš je stvoren za proljeće :D

      Izbriši
  13. jako volim essie lakiće, no većinom biram življe boje. sviđa mi se ova koju si dobila jer mi se čini neprozirna, a baš lijepo izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam nekako uvijek za življe nijanse, ali i ova mi se jako sviđa :) Začudilo me da nije prozirna, mislim 1 sloj svakako nije dovoljan, ali već u dva sloja može proći :)

      Izbriši
  14. Sretan rođendan! :)
    Obožavam Essie lakove, skupila sam ih do sad desetak, uglavnom intenzivnije nijanse... i želim ih još barem toliko! :) Četkica je odlična, izbor nijansi jaaaako velik, a što je najbolje to su mi najtrajniji lakovi koje imam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :))
      O pa ti imaš pravi mali arsenal essie lakova :) kad probaš jedan ne možeš stati :D

      Izbriši
  15. Još jedna ovnica :D Sretan rođo kolegice! Nisam još probala Essie, nekako mi teško dat pare za lak za nokte, a i trenutno sam opsjednuta China glaze lakovima koji se jako brzo suše... Ali morat ću, nema mi druge, iako sam ja više od tamnih nijansi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidim da ima dosta ovčica u blogerskom svijetu :DD Hvala ti!
      Razumijem te, takvog sam i ja razmišljanja... isto mi je bilo i s OPI lakovima, ali kad sam dobila prvi na poklon, jednostavno sam željela kupiti još :D Vidim da će i Essie biti ista stvar ;)

      Izbriši
  16. obožavam ovakve nijanse! predobar je!

    OdgovoriIzbriši
  17. ja bih voljela da je pigmentiraniji, ali za nudaća je sasvim ok :D
    sretan ti rođendan, ovih je dana u blogosferi baš veselo :*

    OdgovoriIzbriši
  18. Srecan rodjendan i sve najlepse :)
    Mnogo je lepa i nezna boja ovog Essie laka.

    OdgovoriIzbriši
  19. Još jednom sve najbolje povodom ročkasa :) jako lijepa nijansa! vjerujem da je lijepa i u jednom sloju za neki lagani french :D užasno padam na pastelne i nježne boje... znam da je tri sloja puno, no preporučujem ti BTGN by Essence lak u crnom pakiranju, točnije top coat koji dodatno naglašava sjaj boje prethodnog laka i produžuje vijek laka na noktima :) i naravno brzo se suši :D ili isprobaj isto od Essence kapi za brzo sušenje :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Joj meni je seka poklonila dva Essie laka (točnije, 'posudila' sam ih :D ) i nijanse su super, brzo se suši, al me neopisivo nervira to što se prvim pranjem ruku on na krajevima noktića već poskida :-(

    I to sam primjetila kod svih skupih lakova, tipa Chanel (najlošiji po trajanju a najdraži po sušenju i izboru nijansi-koliko god rekla neću više, uvijek me nanovo navuće da ga kupim) i Lancome se najgore pokazao, bar ovaj jedan što imam!

    Na sva zvona preporučujem Catrice, meni je on omjer cijene, kvalitete, sušenja, vijeka i izbora nijansi 5+!

    OdgovoriIzbriši
  21. I najsretniji rođendan ti želim! :-)

    OdgovoriIzbriši
  22. Ne radi mjehuriće, brzo se suši i divne je divne nježno roze boje? Moram si ga sačuvati u folderu sa zanimljivim proizvodima :D Dobit ću osip ako kupim još jedan lak koji radi mjehuriće :/. Nisam probala Essie lakove. Skupi su, ali izgleda da i vrijede.
    Sretan rođendan sa zakašnjenjem :*

    OdgovoriIzbriši