Blogorođendan + darivanje

petak, travnja 18, 2014

Godina dana je prošla od mog prvog posta! Sjećam se kao jučer koliko sam bila sretna na one prve komentare! Situacija se ni danas nije promijenila, nakon godinu dana pisanja, jer me svaki Vaš komentar i podrška neizmjerno vesele. Družili smo se kroz recenzije, look-ove, pravili manikure, pokazala sam vam i dio mog privatnog života kroz mjesece u slikama, nekoliko zanimljivih tag-ova i još mnoge druge postove...nadam se da ćemo zajedno održati ovaj blogić na životu i da ćete me s jednakim zanimanjem pratiti i dalje :).


Bez zadrške mogu reći da mi je pisanje bloga uljepšalo posljednju godinu, a ono neprocjenjivo i najljepše od svega jest to što mi je ovaj moj hobi donio predivna poznanstva, prijateljstva i jednu posebnu vezu s Vama, mojim vjernim čitateljima. 

Iz tog razloga Vam se želim zahvaliti ovom slatkom Barry M NATURAL GLOW paletom koja sadrži šest neutralnih nijansi sjenila i jedno nježno pastelno rumenilo te Barry M šljokičastim lakom u nijansi #352 Pink Sapphire.




Neću vas udaviti pravilima, tako da je za sudjelovanje potrebno sljedeće:
  • U komentaru mi napišite koji vam je post u protekloj godini bio najdraži, najviše od pomoći ili vam je iz nekog trećeg razloga posebno ostao u sjećanju, dobro došli su i svi prijedlozi, savjeti i kritike vezano uz sam blog i postove.
  • Ostavite svoje ime, prezime i mail na koji Vas mogu kontaktirati ukoliko osvojite nagradu. Ako svoje podatke ne želite ostavljati javno na blogu, u komentaru mi ostavite svoje inicijale a podatke pošaljite na mail petitecherie25@gmail.com.
  • Nije uvjet, ali ako želite, bilo bi mi drago da me pratite putem društvenih mreža i podijelite objavu o darivanju ( linkovi - facebookbloglovin'instagram).
Darivanje završava 10.05. u 23:59, a otvoreno je  za sve moje čitatelje iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije i Crne Gore.

Pobjednicu će izabrati random.org i u roku od 48 sati mi mora odgovoriti na mail, u protivnom biram novu sretnicu :). 

Nepotpune prijeve neću uvažiti.

Želim Vam puno sreće s darivanjem i čitamo se uskoro :)!

Broj komentara: 139:

  1. sretan rođendan blogu,želim mu još punoooo lijepih godina! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. sretan ti blogorođendan! :)

    teško mi se odlučiti samo za jedan, pa evo dva vezana uz manikuru jer takve stvarno volim :):
    http://petitecherieblog.blogspot.com/2013/12/matching-manicure-penguins.html
    http://petitecherieblog.blogspot.com/2013/10/notd-10-manikura-za-melisu.html
    svidio mi se i onaj s proizvodima za suhu kožu!

    Dunja Habulin; dunja.habulin@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Post koji mi je bio posebno koristan je trenutna njega lica iz listopada iz razloga sto sam upravo na tvoju preporuku pocela koristiti neke proizvode I iznimno sam zadovoljna:) Kristina Pesut, kripesut@gmail.com. P.S.Cestitke za 1. blogorodjendan

    OdgovoriIzbriši
  4. Srećan blogorođendan i želim ti da ih proslaviš još mnogo :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Sretan ti blogorođendan!!
    Čitam sve tvoje postove jer imam suhu kožu kao i ti, izdvojila bih Low Budget - proizvodi za njegu suhe kože- stvarno koristan post za svakoga tko ima slične probleme s kožom.
    Tina Svalina(pratim te preko face-a)
    tinasvalina@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Cestitam rodjendan i moram reci da je blog odlican i citam ga stalno. Meni je omiljeni post bio o Eveline laku za ucvrscivanje jer su mi nokti uzasni a kod tebe se vidjelo jako dobro poboljsanje pa sam ga kupila i nikad ljepse nokte nisam imala. To je ovaj post http://petitecherieblog.blogspot.com/2013/08/eveline-8in1-total-action-nail-therapy.html
    Jelena Bojic (praim i preko fb)
    jelena_bojic@live.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Dva posta, koja sam iscitala po jedno 20ak puta :)
    Usporedba Catrice i Vichy BB krema i Low budget-proizvodi za jegu suhe koze. Isti problem imam, pa sam taj post jedva docekala, i bas mi je koristio.
    Lejla Markovic: leyllabeautiful@gmail.com
    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  8. Srećan blogorodjendan. :)
    Najzanimljiviji post mi je bio Pardon my French

    Lolin svet
    lolinsvetbeograd@gmail.com
    Srećno svima :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Najviše od pomoći mi je bio ovaj post http://petitecherieblog.blogspot.com/2013/11/usporedba-hipp-zastitna-krema-vs-hipp.html

    Emina Hrvat
    fb:Morticia Draven
    m.draven@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Sretan blogorođendan! Želim ti ih još mnogo. :*

    OdgovoriIzbriši
  11. Kod tebe sam otkrila Green Girl emulziju za skidanje šminke. Genijalno otkriće koje mi je olakšalo svakodnevnu muku sa zatezanjem kože. Također mi je jako dobar bio post o njezi suhe kože. Baleina krema za ruke sa ureom je odlična.

    M.K. zhoe.boe@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Omiljeni psot mi je Closet Confidential jer je drugaciji i zanimljiv za citanje podjenako koliko su i takvi videi zanimljivi za gledanje na yt.
    Dusica Matovic duca-90@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Sretan ti prvi blogoročkas! :) Nagrada opće nije skromna, dapače. I jako mi se sviđa! :)
    Pratim te preko svega navedenog, a moji podaci su:
    Ivana Držanić, plava.rajngla@gmail.com
    :D

    A najdraži postovi su mi svi new in bili, a pogotovo christmas edition, tvoje matching manicures i Mjeseci u slikama! Želim ti još puno ovakvih divnih postova.
    <3

    OdgovoriIzbriši
  14. Sretan rođendaaaan i želim još puuuuno budućih!
    Omiljeni post mi je bio o atopijskom dermatitisu jer sam mnogo naučila i pomogla prijateljici koja ga ima.
    matea.marelja@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Srecan blogorođendan :) Svi postovi su odlicni, a najvise volim one sa manikirima za nokte :) Jelena Markovic jecask8@live.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Sretan blogorodjendan :)
    Ovaj post mi je bio najkorisniji jer sam pronasla ruzeve koji mi odgovaraju, ne isusuju usne, i pristupacni su te mogu cesto da mijenjam boje :D Zaista nakon ove recenzije sam isti kupila <3 http://petitecherieblog.blogspot.com/2014/02/essence-dugotrajni-ruz-08-colour-crush.html
    A od tvojih postova najvise volim manikure :D
    Tajma Kovacevic tajmakovacevic5@gmail.com :) :*

    OdgovoriIzbriši
  17. Omiljeni post mi je o Eveline 8in1 laku, jer sam se zbog njega odlucila da ga kupim i oporavila svoje nokte :D
    Tamara Miljkovic
    tamara90nbg@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  18. Draga, sretan ti prvi blogorođendan. :) Nagrada je krasna i želim sreću svima koji sudjeluju. :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Najviše mi je koristan bio post o Vishy BBkremi...kupila sam je i oduševila me.
    Iskreno, redovito čitam sve blogerice (ne sve....dosta njih koje su mi naj), pa točno ne znam što si ti pisala...ali samo nastavi ovako i ja zadovoljna!
    E-mail: cvita.2809@gmail.com
    Pratim te preko feisa pod imenom Marijana Salvaje ex Marić
    Jaaako želim ovu paleticu i držim si fige!

    OdgovoriIzbriši
  20. Srecan prvi rodjendan i puno uspeha u buducnosti :)
    omiljeni post mi je NOTD #6 - Manikura za Dž. jer sadrzi moj omiljeni OPI lak i lepu ideju kako srediti noktice :)
    mjovana1989@hotmail.com
    Jovana Miloradovic

    OdgovoriIzbriši
  21. Srecan blogorodjos! :)
    jako mi se svidelo uporedjivanje BB krema ali cu se ipak odluciti za post o Evelin tretmanu za nokte... ja licno volim gledati sta drugi imaju u neseseru,torbu,kozmetickom stolu,new in i sl. tako da je to nesto sto volim da citam :)
    Jasmina Stankovic DeCuir
    jasminastankovic.bg@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  22. Odgovori
    1. U pravu si, ne pišem ih već neka 2 mjeseca, malo sam ih se zasitila, ali napravila sam instagram nedavno gdje povremeno objavljujem fotkice iz svog života, pa baci pogled tamo http://instagram.com/petitecherie05 :)

      Izbriši
  23. Belma Kaknjo, belma_kaknjo@hotmail.com

    Što se postova tiče, zaista mi se svi sviđaju, ali bih izdvojila favorite 2013. (http://petitecherieblog.blogspot.com/2013/12/favoriti-2013.html) jer mislim da smo mogli pronaći nešto za sebe, te i ovaj ultra korisni DIY postić (http://petitecherieblog.blogspot.com/2013/12/diy-napravi-sam-kapica.html) :) želim ti sve najbolje i da nastaviš sa pisanjem kao i dosad :-))

    OdgovoriIzbriši
  24. najvise mi se svidio post http://petitecherieblog.blogspot.com/2013/11/usporedba-hipp-zastitna-krema-vs-hipp.html i nakon njega bez prestanka koristim intenzivnu kremicu :D
    Tea Bolonja, tea.bolonja@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  25. Sretan ti blogorodendan! Ja te pratim od tvojih pocetaka i moram priznati da jako volim citati tvoje postove i niti jedan nisam propustila. Bilo je tu puno zanimljivih i korisnih postova, ja jako volim one sa manikurama ali ipak ako moram izdvojiti samo jedan onda bi to definitivno bio onaj o atopijskom dermatitisu. Njega sam cak stavila u bookmarks jer tvoji savjeti su mi jako puno pomogli.
    Zelim ti jos puno uspjesnih postova i godina bloganja :)
    I moram reci da je nagrada stvarno predivna.
    Maja Šloser
    maja.sloser@inet.hr

    OdgovoriIzbriši
  26. Moj najdraži post bio je http://petitecherieblog.blogspot.com/2013/07/23-questions-ili-sto-muskarci-znaju-o.html jer sam se tako nasmijala na muške odgovore o kozmetici! :D Ali dragi su mi i postovi: New In i razne recenzije koje mi često pomognu u kupnji proizvoda o kojima se dvoumim.

    Josipa Kristić
    josipa24@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  27. Sretan rođendan i puno puno uspjeha od srca Vam želim!! Ima jako puno postova, koji su poučni, pomažu sa savjetima, pa je teško izdvojiti, ali evo post http://petitecherieblog.blogspot.com/2013/08/eveline-8in1-total-action-nail-therapy.html - See more at: http://petitecherieblog.blogspot.com/2014/04/blogoroendan-darivanje.html#sthash.UbA9kEat.dpuf, i ovaj http://petitecherieblog.blogspot.com/2014/02/essence-dugotrajni-ruz-08-colour-crush.html #sthash.UbA9kEat.dpuf!!! Sretno!! Ljiljana Solenički ljsolenicki@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  28. Srećan ti blogorođendan, da ih bude još puno :)
    Na tvom blogu najviše volim manikire, naročito one sa posvetom, postove o Green Girl kozmetici i poneki #Lotd :) Lidija
    Lidija i Tanja sa bloga Good morning, gorgeous!
    goodmorninggorgeos@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  29. Tijana Blanarik
    tijanablanarik81@gmail.com
    najviše sam uživala da čitam o essence proizvodima jer ih volim i koristim,i recenzije proizvoda jer tu saznam dosta toga o nečem što me zanima

    OdgovoriIzbriši
  30. prvo-čestitam na prvom rođendanu i puno uspjeha u danjem radu ti želim!
    Najdraži postovi su mi bili Pardon my French (jer mi je i samoj nekad došlo da uvalim prodavačici popis da se ne osramotim :D) i And that's who I am jer volim znati koga čitam i uvijek su mi super ti postovi malo osobnije prirode (ljudska znatiželja,I guess.)
    Kristina Koša, kosa.kristina@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  31. Srecan blogorodjendan! :D
    Meni je najdrazi post bio Eveline 8in1 Total action nail therapy + moji nokti prije i poslije,mozda zvuci cudno ali meni je to najdrazi post iz razloga sto ja mnogo volim da pustam nokte,i generalno mnogo mi znaci kad cujem na nekom blogu neki savet koji ce mojim noktima pomoci,a posebno mi se svidja sto si stavila i sliku pre i posle,tako da je to def moj omiljeni post.
    Suzana Sakovic
    ledenod@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  32. Čestitkeee!! Divan ti je blog, boje su totalno moje, mada volim šarenilo opuštajuća je i ova neutralna kombinacija. Nagrada je fenomenalna. Dopada mi se naročito post o BB kremama Vichy i Catrice jer su mi obje na wishlisti (kao i između ostalog još 383633 bb krema, da ne spominjem cc kreme :D)

    Jelena (dancadevientre@gmail.com)

    OdgovoriIzbriši
  33. Moj najdraži post je bio o usporedbih hipp zaštitne i intezivne,možda zvuči glupo al ja sam se dvoumila xD I naravno diy projekti.
    Blog je odličan :)
    nadam se da nikad nećeš prestati pisati :)
    monika mikulić
    email:monika.mikulic1212@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  34. Jeee, još jedan rođo! Obožavam rođe. Rođi su super. Sretan rođo, blogu!
    Inače si mi sva draga i posebno mi je srcu drag tvoj blog (znaš i zašto), al ću se uvijek sjećati posta o Catrice gel lineru, koji sam čitala davno prije nego sam se odlučila blogovari uopće - zbog tvoje recenzije tj. swatcheva sam ušla i izašla iz Kozma na zagrebačkom kolodvoru bez dodatnih troškova, tj. kupila sam samo dotični proizvod, i neizmjerno sam ti zahvalna na tome! :D
    Što se praćenja tiče - tu je bar sve jasno.
    sjajolika@gmail.com pa piši kad stigneš! ;)
    <3

    OdgovoriIzbriši
  35. Najvise volim citati sve postove o preparativi!
    Jelena Radovic
    jecaneca1@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  36. http://petitecherieblog.blogspot.com/2013/12/diy-napravi-sam-kapica.html Ovaj post mi je najviše ostao u sjećanju jer mi je zanimljivo da se zapravo na jednostavan i kreativan način mogu napraviti slatke kapice! :D

    Anita Salopek
    anita.salopek1d@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  37. Sretan blogorođendan! :)
    Jako volim ruževe, i doma ih imam u kolekciji puno (previše :p) i moram zato staviti ovaj post: http://petitecherieblog.blogspot.com/2013/04/lipstick-obsession.html
    A isto tako obožavam razne lijepe manikure a kod tebe mi se ova svidjela http://petitecherieblog.blogspot.com/2013/09/notd-7-manikura-za-mirnu.html

    Anja Rajčević
    anja.zg.hr@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  38. Gordana Mandić Čotra
    gmcotra@gmail.com


    Najdraži post mi je o BB kremama i dermatitisu jer sam saznala neke stvari koje nisam znala.... Sretan blogorođendan!

    OdgovoriIzbriši
  39. Ljiljana Bošnjak Gligorević Najviše volim čitati postove o preparativi Ljiljana Bošnjak Gligorević ljiljana_darda@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  40. Sretan blogorođendan! :)

    Najdraži post a ujedno i jedna od najljepših manikura koje sam vidila je ova:
    http://petitecherieblog.blogspot.com/2013/09/notd-7-manikura-za-mirnu.html
    Općenito najviše volim čitati o lakićima i manikurama :)

    Anja Blažević
    anja_051@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  41. Sretan blogorođendan! Najviše volim da čitam postove o dekorativi kao npr. ovaj: etitecherieblog.blogspot.com/2013/09/fotd-3-ysl-27-essence-miami-roller-girl.html

    Desanka Savic
    desankasavic@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  42. Sretan blogoročkas i još puno takvih! :*

    OdgovoriIzbriši
  43. Sretan blogorođendan!
    ne mogu reći koji mi je najdraži post; ali sjećam se da sam čitala ovaj : http://petitecherieblog.blogspot.com/2013/10/trenutna-njega-lica.html i da sam jako uživala te odlučila i sama isprobati neke od proizvoda
    Marta Husnjak : martahusnjak29@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  44. Nina Zivkovic
    nincela@ymail.com
    Meni je najsimpaticniji Pardon my French

    OdgovoriIzbriši
  45. http://petitecherieblog.blogspot.com/2013/07/proizvodi-koji-su-me-razocarali-1.html

    Dugo sam razmišljala da kupim Nivea body good- bye cellulite. Zahvaljujući Vama nisam bezveze potrošila lovu!
    Suzana Pižeta, suz.pizeta@gmail.com
    FB: Susana Pizeta

    OdgovoriIzbriši
  46. Dijana Novak, dijanan@gmail.com
    Najdraži post: Usporedba BB krema (Catrice vs. Vichy)
    I svakako ....sretan rođendan i još puuno dobrih postova želim, naravno i čitatelja još i više !!!!

    OdgovoriIzbriši
  47. Sretan rođendan i još puno postova i čitatelja još više želim !
    Najdraži post: Usporedba BB krema (Catrice vs. Vichy)
    dijanan@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  48. Najsimpatičniji post mi je bio Pardon my french.
    FB - Marie Ilic
    masacz48@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  49. Najdraži su mi svi New in postovi, obožavam gledati nove kupovine iako bi upravo te postove trebala prestati čitati jer se wish lista samo poveća nakon svakog pročitanog. :)

    Rene Mijatović
    mijatovicrene@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  50. Ivana Ugarković
    iwanchica87@hotmail.com

    definitivno najbolji post i najkorisniji ( da se ne brukam više, hehe) mi je Pardon my french.

    I sretan blogorođendan :))

    OdgovoriIzbriši
  51. Sretan rockas i hvala na make up obrazovanju koje si mi pruzila ;) Puno puno srece i jos puno puno postova ti zelim :)
    Paleta bi kod mene bila zapostavljena pa cu je prepustiti curkama koje bi je iskoristile vise nego ja ;) pusa

    OdgovoriIzbriši
  52. Rea Lujić, rlujic@hotmail.com
    Najbolji post mi je Pardon my French jer sam profesorica francuskoga pa mi je drago vidjeti da se ljudi obrazuju o stvarima koje ih zanimaju.

    Sretan blogoročkas!

    OdgovoriIzbriši
  53. Općenito volim tvoje postove, a nekako mi je bio najkorisniji onaj o Eveline 8in1 Total action nail therapy, kupila sam ga nakon tvoje recenzije i isprobala i jako sam zadovoljna...

    Sretan blogorođendan, many more to come :)

    Marina Kolar, marina.kolar@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  54. Sretan rođendan blogiću :)
    http://petitecherieblog.blogspot.com/2014/02/low-budget-proizvodi-za-njegu-suhe-koze.html ovaj post mi je zbilja pomogao jer imam suhu kožu i zbilja me zanimalo koji su jeftini i učinkoviti proizvodi, hvala na tome :), a volim i pročitati i New In postove :)
    Karolina Jokić
    karolina.jokic@live.co.uk

    OdgovoriIzbriši
  55. Srecan divan dan :)))
    Dopao mi se tekst o low budget proizvodima za negu suve koze, posto i sama imam takvu kozu.
    Jelena Maksimovic
    hellena_max@yahoo.com
    :*

    OdgovoriIzbriši
  56. jedan od najkorisnijih postova mi je bio Low Budget - proizvodi za njegu suhe kože. Jelena Škoro, mail jelena2810@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  57. bez ikakvog dvoumljenja ovo mi je najdrazi i najsmjesniji post :))) http://petitecherieblog.blogspot.com/2013/07/23-questions-ili-sto-muskarci-znaju-o.html

    Inace mi se svida tvoj blog i stil pisanja al ovaj post je bio odličan :)
    sretan blogorockaaas:)

    Zorana Barać
    zoranabarac@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  58. Posebno drag, a i koristan mi je bi post o jeftinijim proizvodima za njegu suhe kože. Isto tako i općenito bilo kakvi postovi o njezi kože lica.

    Vesna Toman
    vesna.toman1@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  59. Srecan rodjendan, jos 100 godina da pises! :) Secam se prvog posta koji sam procitala, naslova Usporedba - Hipp zaštitna krema vs. Hipp intenzivna krema-koji sam trazila po netu jer nisam znala koju kremu da kupim. Veliki pozdrav iz Beograda!
    Nina Cvetkovic, nina.cvetkovic93@gmail.com. :*

    OdgovoriIzbriši
  60. Definitivno meni omiljen post - http://petitecherieblog.blogspot.com/2013/10/trenutna-njega-lica.html :)
    Marija Kostic
    maja.kostic.08.05@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  61. Definitivno meni omiljen post - http://petitecherieblog.blogspot.com/2013/10/trenutna-njega-lica.html :)
    Marija Kostic
    maja.kostic.08.05@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  62. Sretan rođendan Blogu, s obzirom da volim manikuru najdraži post mi je bio http://petitecherieblog.blogspot.com/2013/09/notd-7-manikura-za-mirnu.html#sthash.SiANtAwj.dpuf
    Magdica Duvnjak
    meggi.duvnjak@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  63. Post koji sam zapamtila :)
    http://www.bloglovin.com/frame?blog=7781021&group=0&frame_type=b&link=aHR0cDovL3BldGl0ZWNoZXJpZWJsb2cuYmxvZ3Nwb3QuY29tLw&frame=1&click=0&user=0

    Dajana Cepović
    dajana.cepovic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  64. Sretan rođendan blogu <3 najdraži post mi je bio Essie muchi, muchi <3
    Lara Oreški
    lala_monkey@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  65. Ja bih izdvojila postove od essence dugotrajnom ružu, eveline 8u1 laku i dječjim kremama iz dm-a koje sam i kupila zbog tebe. :)

    Kristina Kolarić
    kristinakolaric@live.com

    OdgovoriIzbriši
  66. Sretan rođendan i još puno,puno dobrih postova :-)
    Meni jedan od najdražih je:http://petitecherieblog.blogspot.com/2014/02/low-budget-proizvodi-za-njegu-suhe-koze.html

    Silvija Putanec
    silvija2011@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  67. Najvise volim da citam postove New in :) A posebno mi se svideo post evelin 8in1 i Closet Confidential Tag :)
    Anita Sotirov
    mail: anitajigsaw@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  68. Čestitke za godišnjicu
    Meni ne treba nikakva nagrada meni je nagrada post o atopijskom dermatitisu.
    Ja na svu sreću nemam AD ali imam Psorijazu i neki proizvodi iz posta i meni pašu u vrijeme "ludila" i svrbeža .....

    OdgovoriIzbriši
  69. Sretan blogorođendan i puno,puno postova :))

    OdgovoriIzbriši
  70. Ovaj članak mi je jakoo jako puno pomogao jer sam imala problema sa suhom kosom!
    http://petitecherieblog.blogspot.com/2014/01/yves-rocher-obnavljajuce-ulje-za-kosu.html

    Dolores Uzun
    dolores.uzun@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  71. Cestitke! :)
    Najdrazi post: Lipstick obsession.
    m.jelena18@gmail.com
    FB: Jelena Matovic

    OdgovoriIzbriši
  72. Sretan ti blogorođendan, i još mnogo takvih ti želim.. Prije svega da nam pišeš super postove, kao i do sad.. ;)
    Pratim te preko svih mreža.. Facebook najviše.. !!
    Gordana Laco
    gordanalaco@net.hr
    Što se tiče postova, svi postovi su super.. Ali nije mi teško izdvojit.. Jer svaki post što se tiče noktiju i manikure, obožavam čitat.. Tako da su mi ti definitivno naj.. ;)

    OdgovoriIzbriši
  73. pridruzujem se lijepim zeljama :) da nije bilo tvoje manikure i jednostavne verzije pingvina ni ja svoje nebi napravilla :/ ovako jesam ;)

    http://petitecherieblog.blogspot.com/2013/12/matching-manicure-penguins.html

    OdgovoriIzbriši
  74. sretan blogorođendan!! :))

    bilo je puno prekrasnih postova, najviše volim tvoje lookove. ali u sjećanju mi je ostao post o Moment lakovima, poslije kojeg sam odjurila u offertisimu i kupila 3 komada :D

    Petra Blazinić, petrablazinic1993@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  75. Čestitke! Odlučila bih se za ovaj post: http://petitecherieblog.blogspot.com/2013/10/loreal-youth-code-koncentrat.html - odlična recenzija
    Tina Ivanišević gabrielle(dot)sollis(at)yahoo(dot)com

    OdgovoriIzbriši
  76. http://petitecherieblog.blogspot.com/2013/08/eveline-8in1-total-action-nail-therapy.html mi je omiljeni post jer me je slika tvojih noktiju posle koriscenja tretmana naterala na kupovinu ovog proizvoda odmah sutradan :)

    Tamara Savic
    savictamara88@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  77. Najdraži post mi je bio onaj u kojem si predstavila Eveline lak. Imala sam velikih problema s noktima koji su se listali i savijali, ali odlučila sam isprobati ovaj lak kad sam vidjela da si pisala o njemu i oduševio me i puno mi pomogao. :)
    Nikolina Lukić nikolinal1221@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  78. definitivno ovaj post!!!: http://petitecherieblog.blogspot.com/2013/11/usporedba-hipp-zastitna-krema-vs-hipp.html#sthash.iThxIAGL.dpuf

    Marta Dučak
    martaducak@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  79. Sretan prvi blogorođendan i još puno, puno postova :) Ja se neću igrati jer u zadnje vrijeme imam puno sreće u darivanjima te želim ostalim djevojkama puno sreće, ali odgovoriti ću na pitanje o omiljenom postu. Meni je najzabavniji post bio Pardon my French, a jako volim tvoje FOTD postove :D

    OdgovoriIzbriši
  80. Cestitke! od postova volim najvise citati o potrosenim proizvodima, a jedan od postova koji mi je bio od koristi je pardon my French; ana.vucetic01@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  81. sretan bbday!
    najkorisniji post: low budget proizvodi za njegu suhe kože (muku mučim).
    najslađi postovi: manikaura pingvini i snijeg :)
    LP

    d.o.
    pikusral@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  82. sretan rođendan! :))
    najviše su me zanimale recenzije i usporedbe BB krema budući da si planiram konačno kupiti jednu :)
    Dajana Pavlić
    dajanagmejl@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  83. Pa, Sretan rođendan <3
    Recenzije o kremam za suhu kožu su kod mene uvijek dobro došle i jako korisne, volim pročitati svaki savjet u nadi pronalaska rješenja za sebe. Ruža Matika
    ruzamatika@net.hr

    OdgovoriIzbriši
  84. Sretan blogoroČkas:-) želim ti ih još puno puno puno.
    Uvijek rado zujim po tvom blogu, i iako se obradujem svakom novom postu, obožavam tvoje xOTD . A moram priznati da sam po tvojoj preporuci otišla(čitaj odjurila) po par proizvoda za njegu kože i hvala ti na tome
    pratim te preko FB i Bloglovina
    Marija Bandic
    marija.bandic1@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  85. Kao prvo-cestitam na blogorodjendanu i da ih bude jos mnogo.
    Svidio mi se tvoj post o povoljnim proizvodima za suhu kozu, a volim i empties postove i mjesec u slikama.
    Snježana Đukić
    minaandnestor@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  86. Najdraži post u prošloj godini bio mi je onaj gdje si uspoređivala dvije Hipp kremice. Upravo iz razloga jer sam se u to vrijeme i sama premišljala oko toga koju da kupim, sjećam se da mi je tvoja recenzija došla kao naručena i tako sam i odabrala onu koja mi odgovara ;)

    T.K.

    OdgovoriIzbriši
  87. Nadam se da ce ovo biti samo jedan u nizu blogorođendana :)
    Nije klise nego istina da uzivam u svakom tvom postu, ali na mene je najveci emocijonalno dojam ostavio post o atopijakom dermatitisu. Prvo jer je jako poucan, vjerujem da ga je bilo tesko napisati, kao sto rekoh emotivno sam reagovala na njega :)
    Melisa Zaimović
    melisa.zaimovic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  88. Sretan rođendan blogiću! :)
    Mnogi su mi se postovi svidjeli, no izdvojit ću onaj o low budget proizvodima za njegu suhe kože. A onaj o Essence dugotrajnom ružu mi je pomogao u odluci da kupim nekoliko ruževa iz te linije. :)
    Samo nastavi tako, super si!

    Saša Knežević
    lilmee13@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  89. Ja se neću igrati, ali samo ću ti čestitati rođendan - sretan ti! :)
    I sjećam se kad si tek otvorila blog, kako si mi se na mail javila s nekim pitanjima, meni je to bilo uberkul jer sam te zamišljala kao neku tinejđericu koja misli da sam ja blogerica s iskustvom, iako sam ja tada pisala tek 2-3 mjeseca. :D Ti si to sigurno i zaboravila, jer sada imaš neki svoj blogerski krug ljudi s kojima se družiš, ali ja eto nisam i uvijek ćeš mi u očima bit neka mala djevojčica koja studira negdi nešto, iako kad smo se upoznale uživo, nisi tinejđerica definitivno hahahahahaha, a i ličiš, a to sam ti već rekla, na veterinarku Dubravku! ;)

    OdgovoriIzbriši
  90. Sretan blogorodjendan :)) koliko dugo citam, rekla bih i da ima i vise otkako pises :)
    Sta znam koji mi je najvise ostao u sjecanju, vjerovatno kad si se prvi put pokazala a do tad se stidila pa si nas sve odusevila :)

    Igram se i ja, paletica je po mom gustu :)
    Melisa K.
    melisa1008@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  91. Nešto me komp zeza pa sorry ako sam već poslala :-/
    Sretan blogorođendan, samo tako nastavi, mnogi su mi postovi bili korisni (i natjerali me na shopping :D ), a izdvajam onaj o low budget proizvodima za njegu suhe kože te o novom Essence long lasting ružu za usne. :)

    Saša Knežević
    lilmee13@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  92. Evo i mene :D Naj post mi je bio Pardon my french...Zašto?Eto jer je nekim ljudima stvarno nužno bilo pokazati kako se što piše i smiješno mi je koliko ljudi krivo čita francuski.Ja sam ga u srednjoj učila 4 god i 2 na faxu pa mi je to uvijek bilo naporno kad netko dođe u tipa ljekarnu i pita Viki. Pa se i jadna žena u ljekarni zbuni i ne zna što je Viki, dok ova ne kaže tipa pa Vichipsilon xD Ma svi postovi su mi kul i sve vezano uz kozmetiku mi se sviđa.Volim i one o potrošenim proizvodima jer ti su eto bitniji od prvih postova nakon kupovanja proizvoda..onda si već siguran dal je nešto ok il ne :) Uglavnom..podijelila na fejsu (ZMaja Tončinić) i idem te na Bloglovinu pratit..Maja T. :) majazd21@net.hr....p.s OVA paleta je san,san,san!

    OdgovoriIzbriši
  93. Sretan 1. ročkas! <3

    Post koji mi je najviše ostao u glavi je Pardon my French, ali svi postovi su mi dragi i sve ih čitam. Na žalost premalo komentiram, ali promijenit ću to. :*

    Ajd ja ću se igrati, iako nemam puno sreće s darivanjima pa eto...
    Iva Pištelek
    iva.pistelek@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  94. Najdraži su mi postovi o lakovima za nokte, a najviše mi se svidio http://petitecherieblog.blogspot.com/2013/10/notd-11-essence-me-my-lover-sand-effect.html jer mi je lak izgledao prekul, odlučila sam ga kupiti i nisam požalila :)

    Matea Ivančić, hyperborean97@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  95. Srecan blogorodjendan! Blog je super,pun korisnih predloga i saveta.
    Najdrazi post mi je bio eveline 8 u 1 i nakon posta sam ga kupila i odusevila se.
    Sladjana Lalic-Gajica
    predrag.gajica@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  96. Sretan blogorođendan! Posebno mi se dojmio ovaj post http://petitecherieblog.blogspot.com/2013/09/pardon-my-french_22.html jer stvarno ne pamtim kad sam naišla na ovakav poučan i zanimljiv post, čak sam screenshotala kako se čitaju neki brendovi da uvijek imam pri ruci.

    Katica Nikolić
    kate.nikolic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  97. Sretan rođendan jednom od najdražih blogova! Ti i tvoj blog ste mi se vrlo brzo uvukli pod kožu i uvijek ga rado čitam, čak i kad ne ostavim komentar. Čestitam ti na zaista kvalitetnom blogu i nadam se da ćete slaviti još mnoge rođendane. Divnu nagradu si odabrala <3.
    Neću sada stavljati linkove na postove, jer pamtim neke postove koji su mi se najviše urezali u sjećanje. Pamtim onu tvoju nezgodu s gel eyelinerom, tj. razbijanjem teglice :D. Radilo se crno-šljokičastom Catrice je li tako? Bio mi je super post o gelovima za tuširanje. Tamo sam saznala da ne treba kupiti Creme 21 gel s mirisom jabuke jer miriši na Jar (hvala na upozorenju!) te da je kremasti Cien baš dobar. Cien proizvode ne bih kupila jer me ne privlači, dok ih nisi počela spominjati. Preporučila sam mami njihove proizvode pa je kupila kremu za ruke koja se čini jako dobra.
    Zatim tu je i post o proizvodima za suhu kožu. Općenito volim tu mogućnost da kao netko sa suhljom kožom, iako ne suhom kao tvoja, mogu doći na tvoj blog i znam ako si nešto preporučila da će i meni odgovarati. I da ne nabrajam i zamaram previše, jedan od novijih koji mi je bio baš odličan je usporedba eyelinera, vodootrporni i regular. Essence je l'?

    Zaigrat ću i ja jer mi se nagrada jako sviđa :D, ali ne bih ostavila javno podatke te ću pustiti samo inicijale: S.Đ.
    Mail: azziella@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  98. jedan od najkorisnijih postova mi je bio low-budget proizvodi za njegu suhe kože jer i ja imam suhu kožu i od toliko preporuka nisam više znala šta da kupim, a u tom postu je sve lijepo pregledno napisano pa sam krenula od jeftinijih a ne od apotekarskih... pomogla mi je i usporedba one dvije hipp kremice.
    voljela bih kad bi objavila koji OOTD u budućnosti :)
    Marina Tomić
    marinica1989@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  99. Sretan blogorodjendan i nek' ih bude jos 100! :D
    Kao najdrazi post, stavit cu jedan kojeg sam se i poslije sjetila nekoliko puta... Lista zelja - jesen/zima. Pa znaci pocetak kao da sam ja pisala :D Trpam u kojekakve foldere, spremam si u zabiljeske, otkinem stranicu pa se povlaci po sobi.. I kad se poslije toga sjetim? Pa skoro nikad :) I naravno da mi je taj post otisao u zabiljeske, mogu reci da si za wish list odabrala proizvode za +10.
    Marina Ikić
    marina.ikic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  100. Marina Paradžik
    marina90zg@yahoo.com


    Najviše mi se svidio post o usporednoj recenziji Vichy i Catrice bb kreme, svakako poučno!

    I o Yves ulju za kosu. Općenito najviše volim recenzije :)

    OdgovoriIzbriši
  101. http://petitecherieblog.blogspot.com/2013/07/23-questions-ili-sto-muskarci-znaju-o.html - članak kapitalac, za umrijet od smijeha
    Tea Blaževac
    tea.blazevac@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  102. Pre svega neka je srećan blogorođendan, puno uspeha ti želim :)
    Uh, najdraža su mi dva, prvi je o eveline sun care expert kremi za sunčanje, zbog tvoje preporuke sam je i kupila a drugi je o favoritima nižeg cenovnog ranga za negu suve kože, kupila sam neke od tvojih predloga i sve ih koristim :)

    jekonja91@yahoo.com
    Jelena Gavrilović

    OdgovoriIzbriši
  103. Najviše mi se svidio post o poređenju BB krema.
    Jelena kovačević
    yellena-bm@net.hr

    OdgovoriIzbriši
  104. najviše mi se svidio ovaj post, preslatka mi je ta manikura i često si ju i sama napravim :D

    http://petitecherieblog.blogspot.com/2013/09/notd-8-roendanska-manikura-za-lenku.html

    Valentina Levar
    valka220@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  105. Sretan blogorođendan! :) Najviše volim čitati postove o preparativi.
    Tea Šainović
    tea.sainovic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  106. Prije svega sretan rođendan i da ih bude jos mnogoo darivanje je superr i to bas na moj rođendan izvlacenje nadam se da cu imati srece :) da iskreno kazem tek sad sam vidjela vasu fb stranicuu pa necu sad nista reci koji post mi je nadrazi al od danas sigurno cu citatii i nacii nesto za sebe.
    edna22@windowslive.com
    Edna Sehic

    OdgovoriIzbriši
  107. Čitam tvoj blog neko vrijeme, pratim na facebooku i instagramu. Jako mi se sviđaju make up lookovi koje kreiraš, a posebno mi se svidio post o Hipp zaštitnoj i intenzivnoj kremi jer i sama koristim ovu drugu, a razmišljala sam i o zaštitnoj i kakva bi ona bila.
    Sretan rođendan i nadam se da ćemo čitati još puno tvojih postova! :)

    Kristina Perić
    christina.peric@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  108. Volim tvoje postove, jer su zanimljivi, ali imaš i ono meni posebno drago- odlične fotke! Kreativne i drugačije. Jedna od najdražim mi je pogled u tvoju kozmetičku, jer volim takve postove:) vjerujem da smo svi mi, barem malo, vojaeri u duši! :D

    Ana Jerneić, ana@mandekic.com

    Sretno svima! A tebi želim još puno divnih godina bloganja!

    OdgovoriIzbriši
  109. *Srećan rođendan!
    Prvi put se susrećem sa blogom.
    Dopada mi se nagrada.
    Pratim te preko GFC-a,Bloglovin-a i Facebook-a.
    natasapivnicki81@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  110. Srećan blogorođendan :) http://petitecherieblog.blogspot.com/2013/12/matching-manicure-penguins.html definitivno najdraži post :)
    smalusic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  111. Sretan blogorodjendan!!! :)
    Čitam tvoj blog i uvijek nađem odlične savjete, a najzanimljiviji post mi je bio Low budget - proizvodi za njegu suhe kože jer sam jedna od onih nesretnica "suhokožaca" koja ne može bez Becutan kreme.
    Lijep pozdrav!
    Elvira Ferlin
    eferlin01@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  112. Kao prvo sretan rođendan. Blog je super ,svi postovi su vrlo zanimljivi i uvijek nešto novo saznam. Izdvajam ovaj post: http://petitecherieblog.blogspot.com/2014/01/yves-rocher-obnavljajuce-ulje-za-kosu.html
    Ljiljana Stanić
    domianko@gmail.com
    Pratim i preko fb i blogovin

    OdgovoriIzbriši
  113. Definitivno onaj o Eveline 8in1, njezi za nokte. I sama dugo već imam ovaj proizvod, i od prvog dana sam oduševljena njime. Moji nokti su u jednom periodu bili krhki, lomljivi i slabi, ali od kad sam nabavila 8in1, preporodili su se! Sada ga koristim kao bazu, jer hrani nokat, i super prekriva neravnine po noktima. A koliko je super ovaj proizvod, govori i jedna anegdota... Jednom sam u DM-u gledala šta još ima iz ove serije (debelo nakon otkrića 8in1), i jedna bakica mi dođe i savjetuje baš 8in1, da je super i da stvarno pomaže... Kad ti to kaže bakica od 70+ godina, onda je to zbilja "must have"! :)

    Lucija Šimić
    lucija.simic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  114. http://petitecherieblog.blogspot.com/2014/02/low-budget-proizvodi-za-njegu-suhe-koze.html meni osobno ovaj,jer imam jako suhu kozu a mali budzet za kozmetiku i preparativu,tako da mi je ovaj post bio od velike pomoci :)!
    edinaperkovic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  115. Srećno! :)
    Pošto su nam koža tela i lica potpuno različite, takvi postovi mi i nisu naročito korisni mada ih čitam :D (new in, razočarenja...) volim postove o dekorativi, tu uvek pronađem nešto za sebe :) ako već moram da izdvojim omiljeni post, neka bude o ruževima jer sam i sama istim opsednuta :D http://petitecherieblog.blogspot.com/2013/04/lipstick-obsession.html

    Aleksandra Nikolić
    nikolic.aleksandra.1991@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  116. Sretan rockas i jos puno njih.pratim vas preko fc-a.sto se tice postovo neznam koji bi bas izdvojila bilo ih je vise dobrih.ja kao veliki luubitelj make up-a navise pozornosti obratim na lookove kako tvoje tako i na drugim blogovima,to mi se najvise svida.-svjetlana ivankovic-ceca2301@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  117. Tamara Stankovic
    tacastankovic96@gmail.com

    Jedan od najboljih postova ikada:
    http://petitecherieblog.blogspot.com/2013/08/alverde-ulje-za-kosu-badem-i-argan.html jer mi je pomogao u konacnoj odluci,i nisam pogresila! :D

    OdgovoriIzbriši
  118. Sretno! low budget proizvodi za njegu suhe kože
    FB Dina Topolko Medvid
    dina.medvid@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  119. Željana Gojo
    zeljanagojo@gmail.com

    ja nisam mogla izdvojit samo jedan post :)
    http://petitecherieblog.blogspot.com/2013/06/strani-modni-blogovi-koje-pratim.html
    Ovo je prvi post koji sam na tvom blogu pročitala i zbog toga mi je ostao u sjećanju, a i otkrio mi je mnogo novih krasnih i inspirativnih modnih blogerica.

    http://petitecherieblog.blogspot.com/2013/11/matching-manicure-skittlette.html
    Kao velikom fanu lakova za nokte, ovo sam izdvojila kao moj omiljeni mani-post na tvom blogu, apsolutno prekrasna manikura koju ću morati jednom i sama rekreirati.

    http://petitecherieblog.blogspot.com/2013/12/mjesec-u-slikama-prosinac_31.html
    Ovaj post nema gotovo nikakve veze s kozmetikom, ali me apsolutno raznježio. Iako sam rođena usred ljeta i obožavam ljeto, moj najdraži period u godini je božićno vrijeme i ništa mi odavno nije tako lijepo uobličilo osjećaj tog perioda kao ovaj post.

    OdgovoriIzbriši
  120. http://www.bloglovin.com/frame?post=2649285257&blog=7781021&link=aHR0cDovL3BldGl0ZWNoZXJpZWJsb2cuYmxvZ3Nwb3QuY29tLzIwMTQvMDQvYmFyZW1pbmVyYWxzLXNoaW5lLW9uLXBhbGV0YS1zd2F0Y2hldmkuaHRtbA&group=0&frame_type=b
    Izdvajam post o Zlatnom melemu jer je odlican proizvod, a domaci. :)

    Inge Maksimovic
    ingerobl@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  121. Prvo, sretan blogorođendan !!!!!!!
    Šta reći, redovito te čitam, nemam suhu kožu kao ti, ali uvijek pronađem nešto za sebe.
    jako dobro mi je došao post o BB kremama, jer sam ove godine takvu kremu prvi put kupila, pa sam o toj temi čitala sve što mi je došlo pod ruku! Izabrala sam Vishy Idealia kremu i prezadovoljna sam!
    Evo tvog posta: http://petitecherieblog.blogspot.com/2014/01/usporedba-bb-krema-catrice-vs-vichy.html
    Pratim te preko feisa pod imenom Marijana Salvaje ex Hrepić
    E- mail: cvita.2809@gmail.com
    Nadam se da ću imati sreće i osvojiti ovaj lipi poklončić!

    OdgovoriIzbriši
  122. Sretan blogorođendan i još puno dobrih postova! :)

    kao najbolji post bih izdvojila ovaj:
    http://petitecherieblog.blogspot.com/2013/08/eveline-8in1-total-action-nail-therapy.html

    jer se u potpunosti slažem, ja sam za taj lak čula već prije i od prijateljica, ali tek sam u tvom postu skužila kako ga pravilo nanositi :P

    i zaista mi je pomogao, a inače volim sve eveline lakove i cijene su im pristupačne


    Valentina Bermanec
    FB - Valentina Bermanec
    tina.tinka25@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  123. https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1.0-9/1240398_629697847065824_383887151_n.jpg .. ovo me očaralo ..

    Maja Ilijašić

    Pratim preko fb; Maja Ilijašić https://www.facebook.com/milijasic

    maja.ilijasic1@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  124. Srećan blogorodjendan! :D Nadam se da će ih biti još mnoooogoo!

    OdgovoriIzbriši
  125. srećan rođendan draga,i još puno divnih postova ti želim :))

    OdgovoriIzbriši
  126. zadnji post za kojeg sam se uhvatila čitajući ga s oduševljenjem je bio tvoj zadnji new in post #7... znam da vjerojatno više voliš tipkati o pojedinačnim proizvodima, no ovaj put me baš obradovao ovaj u kojem si predstavila toliko novih stvari, nekako kad vidiš veću količinu svih tih malih napasnih stvarčica obraduješ se :D stoga ti hvala na tom postu i sve najbolje ti za prvi rođendan želim, samo naprijed tako ! ;)

    Lea Ribić , lea_ribic@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  127. Draga, sretan ti blogoročkas i želim ti još puno punoooo uspješnih godina u bloganju! Ne mogu vjerovati da je već godina prošla! :) Ja se ne mogu odlučiti koji mi je tvoj post apsolutno najdraži, ali imam dva favorita. Jako mi se svidio post o atopijskom dermatitisu jer volim osobne postove, a ovaj je bio baš takav a kako i mene muči isti problem, uvijek volim pročitati tuđa iskustva i savjete. Drugi post koji mi se jako svidio je Pardon my french jer sam iz njega naučila nešto novo i korisno i jer sam ostala iznenađena kad sam shvatila koliko imena brendova krivo izgovaramo uvjereni da je to pravi način! ;) Kristina Kemešić, kkemesic@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  128. Prvo i osnovno (i službeno) sretan blogorođendan!!!!! :) :) :) And many moooooore! :)

    Nagradica je zaista divna <3 I dugo sam razmišljala bi li se prijavila ili ne, ali kad si rekla da se prijavim, kako bih to mogla onda odbiti :D

    Zaista mi je teško bilo odabrati najdraži post, stoga ću ti napisati koja dva su mi najdraža :) To su: "Matching manicure - Polka dots", te "FOTD #2" :) Manikura je onako nježna a opet vesela, klasična ali ima twist :) A look mi je zaista divan, a ti mi izgledaš zaista moćno :)

    Eto, moj mali doprinos :) Pusam puno :) :* :*

    Nikolina Drempetić, darkangel2011@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  129. Sretan blogorođendan, želim ti mnogo uspjeha i još divnih postova i recenzija. :)) Pratim te na fb, intagramu i bloglovinu, na svim društvenim mrežama. :D A najdraži post mi je bio onaj o usporedbi Hipp kremica. Ja njihove kremice obožavam. Tajana-Antonija Bošnjak. tajana_antonija@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  130. Sretan blogorodendan i neka ih bude jos mnogo mnogo :)
    Najvise od postova koji su mi se urezali u sjecanje su oni postovi koji imaju veze sa noktima.Od manikure, lakova itd..
    Suzana Sainovic
    suzana.sainovic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  131. Najdraži post mi je post penguins manikura haha :) Uživala sam gledajući, uvijek ga iznova pogledam. :D I uvijek se pitam kada ću ja moći tako napraviti. :D I sretaaan blogorđendan. Pratim te na facebook-u, marijabosnjak@outlook.com, Marija Bošnjak

    OdgovoriIzbriši
  132. Sretan ti blogorodjendan i nek nam ovaj blog pozivi jos dugo :)

    Clanak o atopijskom dermatitisu mi je definitivno najdrazi, jer se i sama cijeli zivot Borim sa tim, ali i svaki post koji je vezan uz tu tematiku mi je od velike pomoci.

    Jelena Aracic
    mijic1210@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  133. Tek sam te nedavno upratila, tako da ne mogu da kažem najdraži post za sad.. Ako ipak moj odgovor vrijedi kao učešće u nagradnoj igri ime i prezime vidiš a mail je ema.pjanic@gmail.com

    čitaćemo se još :-)

    OdgovoriIzbriši