Green Girl - Take it off balzam za skidanje šminke

srijeda, ožujka 05, 2014

Napokon sam uhvatila malo vremena i sjela za laptop u namjeri pisanja posta. Prije nešto malo više od mjesec dana sam kod Beauty & Mess osvojila divan, divan, divan paketić Green Girl proizvoda! Najviše sam se razveselila upravo ovom balzamu koji ću vam danas pokazati jer sam nekako u to vrijeme potrošila moju najdražu čistilicu o kojoj sam vam naveliko pisala - Green Girl My own gentleman ulje za skidanje šminke, pa je ovaj osvojeni proizvod došao kod mene u pravo vrijeme :).


Mislim da nema osobe koja prati blogove a da već nije čula za djevojku koja se krije pod imenom Green Girl aromakozmetika a koja nas je osvojila svojim prirodnim, ručno rađenim proizvodima. Sve njene proizvode možete pogledati i naručiti ovdje ili joj se za narudžbu i ostala pitanja obratiti na mail green.girl.aromakozmetika@gmail.com. 

Take it off balzam za skidanje šminke dolazi u staklenoj posudici od 100 grama, rok trajanja mu je 10 mjeseci a možete ga kupiti po cijeni od 100 kn.


Otkako sam isprobala My own gentleman ulje i ovaj balzam, više niti ne pomišljam na nekakav drugi proizvod za skidanje šminke. Razmišljala sam koji mi je od ova dva proizvoda bolji i jednostavno se ne mogu odlučiti jer su mi oba jednako draga. Balzam, kao i ulje, svoj posao obavlja brzo i učinkovito. Možda bi se čak više svidio masnokošcima (za razliku od My own gentleman ulja) jer nakon korištenja ne ostavlja na licu onaj lagani uljasti sloj, već mekanu i nahranjenu kožu. 


Balzam se nanosi na suhu kožu, dovoljna je zbilja mala količina proizvoda jer se topi pod toplinom prstiju (možete ga prije nanošenja na lice zagrijati među prstima), ja ga obično nanesem u maloj količini na čelo, obraze, bradu ii onda samo rukama kružnim pokretima rasporedim balzam po cijelom licu. Pogodan je i za skidanje šminke s očiju, skida bez problema maskaru, liner i ostalu težu šminku, a možete ga u svrhu skidanja okoloočnog make up-a nanijeti i na blazinicu i na taj način odraditi posao. Nakon što ste ga rasporedili na lice, šminka se počne topiti i tada se možete umiti ili ostatke šminke skinuti vlažnim ručnikom. 

Ja sam u tu svrhu pronašla idealan proizvod - Volo spužvicu za lice, koju možete kupiti u Dm-u, Bipi, Kozmu po cijeni od 15ak kuna. Namočim ju u toplu vodu i u par poteza skinem balzam i ostatke make up-a, spužvicu dobro isperem pod toplom vodom i to je to! U doslovno par sekundi skinem cijeli make up s lica, očiju, vrata a uz to obavljam i lagani piling. Bitno je samo da se spužvica dobro osuši prije sljedećeg korištenja. 


Sastav:

Biljno ulje suncokret, biljno ulje sjeme marelice, biljno ulje ricinus, pčelinji vosak, biljno ulje jojoba, cetanol, gliceril monostearat SE, polysorbat 80, lecitin, prirodan miris, vitamin E (tokoferol).

Balzam me toliko oduševio da mi je skidanje šminke zaista postalo ritual kojemu se veselim na kraju dana, ne smijem zaboraviti niti krasan miris proizvoda koji samo doprinosi još većoj želji da se što prije "bacim" na skidanje šminke!

Ovo je jedan od onih proizvoda koji morate isprobati, imati i voljeti :D Vjerujem da će promijeniti vaš stav prema skidanju šminke - od mukotrpne radnje koju morate napraviti do prekrasnog beauty rituala u kojemu ćete uživati svaki put iznova. 

Jeste isprobali Take it off balzam ili koji drugi Green Girl proizvod? Na koji način skidate šminku i koje proizvode koristite u tu svrhu?

Broj komentara: 28:

  1. Nisam koristila nijedan Green Girl proizvod još uvek nažalost, svi je hvalite. Nadam se da će se uskoro neki GG proizvod naći i u mojim rukama :)
    Za sada koristim Mixa miceralnu vodu za skidanje šminke.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, svi smo puni hvale ali s potpunim pravom :) Od nekoliko proizvoda koje sam isprobala, za sve mogu reći samo pohvale! I ja se nadam da ćeš uskoro isprobati nešto od njenih proizvoda, stvarno su vrijedni pažnje :) Mixa micelarnu nisam još isprobala, ali čujem samo dobre povratne reakcije.

      Izbriši
  2. Balzami i uljani cistaci kao i kremasti su mi omiljeni nacin skidanja sminke i ciscenja lica - posebno tokom hladnijih dana. Priznajem da ovaj GG balzam dobro zvuci no toliko proizvoda imam na wishlisti da skinem prije nego pomislim na nesto drugo tako da imam mnoooogo posla pred sobom :D Drago mi je da si zadovoljna, stvarno je super pronaci a kamoli osvojiti odgovarajuci cistac. Uzivaj! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni su isti najdraži za skidanje šminke, mojoj suhoj koži savršeno odgovaraju u svako doba godine :). Vjerujem da imaš puno posla, samo polako, nadam se da će i ovaj balzam jednom doći na red :D

      Izbriši
  3. Inače najviše volim skidati šminku umivalicama, ali kad si spomenula da bi ovaj balzam najviše odgovarao masnokošcima ide na moju WL :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Krivo si me shvatila, mislim da bi vise odgovarao masnoj kozi od My own gentleman ulja :) Ali mislim da bi bio dobra solucija za skidanje sminke jer je i masnoj kozi potrebna hidratacija, na kraju, uvijek se moze preci preko lica s micelarnom ili tonikom :)

      Izbriši
  4. Obozavam GG My own gentleman, trosim vec drugu bocicu i odusevljena sam kako sve skine bez imalo muke :) Ovaj balzam definitivno kupujem i drago mi je da je GG tako nesto napravila jer sam pikirala Clarinsov Take it off, a ovo mi je super alternativa!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se za ulje, mene je preporodilo :D Svakako isprobaj i balzam, ako ti ulje tako odgovara, ne vidim razloga da s ovim proizvodom ne bude tako :)

      Izbriši
  5. Drago mi je što si napisala novi post, više puta sam dolazila vidjeti ima li što novoga :)
    Ajme ovo zvuči kao san snova!!! Koliko se sporo troši? S obzirom da dođe 100 kn voljela bih znati da će potrajati barem dva mjeseca svakodnevnog skidanja šminke.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, drago mi je kad to čujem :) Nadam se da ću se vratiti redovitom pisanju, ovaj mjesec su me obaveze na faksu malo pritisnule pa zato nisam tako često pisala :/
      Ne troši se brzo, ja ga imam više od mjesec dana i koristim ga svakodnevno, nisam još niti trećinu potrošila. Tekstura mu je tako voskasta da čim malo prstom prođeš po površini, uhvati ti se za prste... meni je recimo veličina 3 zrna graška dovoljna za cijelo lice, oči i vrat. Ne mogu sad procijeniti koliko će mi mjeseci trajati, ali sigurno sam da će mi potrajati neka 4 mjeseca, ako ne i više :) Njeno ulje mi je trajalo 6 mjeseci, tako da se stvarno isplati :)

      Izbriši
    2. Joj e WL mi je već tako dugačka, ne znam tko će to sve riješiti :D Moram početi igrati Loto promptno!

      Izbriši
    3. Mislim da bi svi trebali početi igrati loto :D

      Izbriši
  6. još uvijek nemam ništa od Green Girl,no toliko svi hvalite njene proizvode... upravo me ovaj balzam najviše privlači,jer mi je skidanje šminke sve samo ne omiljeni ritual :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ulje ili balzam moraš probati, ja sam se stvarno preporodila s njima. Prije mi je bila muka skidanje šminke, koristila sam hrpu proizvoda da budem sigurna kako sam skinula šminku u potpunosti (mlijeka, tonike/micelarne, dvofazne odstranjivače za skidanje šminke s očiju), a ovaj proizvod (kao i ulje) su mi zamijenili cijelu tu plejadu ostalih proizvoda koje sam do sad koristila...

      Izbriši
  7. Ja ovo moram da isprobam! Polako sastavljam spisak za GG i ovo je definitivno na njemu. Volim proizvode kojima mogu skinuti šminku i sa očiju, kao i sa lica.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moraš, moraš! Svakako je lakše ako imaš proizvod s kojim možeš skinuti svu šminku u jednom potezu :)

      Izbriši
  8. Obožavam GG proizvode, a Take it off balzam mi je jučer stigao tako da ću sad uživati u još jednom GG proizvodu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlično! Vjerujem da ćeš uživati u skidanju šminke ;)

      Izbriši
  9. Potpisujem sve što si rekla. :) Stvarno odličan proizvod i hvala ti još jednom što si mi poslala malo na testiranje. Oduševljena sam balzamom, a i mirisom. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu mila :) Drago mi je da ti se sviđa ;)

      Izbriši
  10. bez obzira kako ugodan bio proizvod za skidanje šminke, meni se uvijek nekako teško oprostiti od nje, i zato to odgađam do sekunde kad se već uputim prema krevetu ;)
    trenutno trošim kozmo mlijeko, jojobino ulje a nakon svega olein tonik :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja baš suprotno, ako imam šminku od jutra samo čekam da dođem kući i skinem ju :D Jojobino ulje <33 zvuči vrlo primamljivo!

      Izbriši
  11. mmmmm baš izgleda odlično i prirodno! big plus!
    xo

    OdgovoriIzbriši
  12. jedva čekam ovo naručit i probat

    OdgovoriIzbriši
  13. Obožavam ovaj balzam, samo što kod mene se ne troši sporo, obilno stavljam i uživam u novootkrivenom skidanju makeup-a. A ovu spužvicu si mi ti otkrila i super funkcionira uz balzam, hvala ti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam isto na početku stavljala dosta balzama, trebalo mi je vremena da shvatim da i sa manje proizvoda mogu skinuti sve :) ali slažem se, baš je uživancija koristiti ga, pa se može dogoditi i da se pretjera u količini ;) Da, spužvica mi je pravo otkriće uz njega, baš mi je drago da se i tebi sviđa taj način :*

      Izbriši