Green Girl - Sugar for my honey piling za tijelo

utorak, ožujka 25, 2014

Prije nekog vremena pisala sam vam o Green Girl Take it off balzamu za skidanje šminke koji me zaista oduševio (recenzija), a danas ću vam prenijeti svoje dojmove o još jednom Green Girl proizvodu koji je osim u zimskom periodu, savršen i za ovo prijelazno razdoblje dok nam je koža još uvijek suha i izmučena od hladnog vremena te joj je potrebna pojačana njega i briga.


Kako mu i samo ime sugerira, radi se o šećernom pilingu u mješavini divnih ulja i ostalih prirodnih sastojaka pogodnih za hidrataciju kože. Kao i kod ostalih Green Girl proizvoda i ovaj može biti napravljen prema vašim željama i preferencijama (sol umjesto šećera, drugačiji miris i sl.).

Meni aposolutno odgovara piling šećernim zrncima za razliku od zrnaca soli koja mogu iritirati osjetljivu i nadraženu kožu. 


Tekstura pilinga je gusta, lagano se razmazuje a zrnca su pogodna za nešto jaču eksfolijaciju, no opet su blaga i ne nadražuju kožu. Sama zrnca se nakon mehaničkog utrljavanja tope na koži, a ulje badema, suncokreta, shea maslac i ostali hranjivi sastojci kožu ostavljaju nevjerojatno mekanom. Nakon tuširanja na koži osjećam onaj blagi uljasti sloj (ali ne brinite, ne radi se o teškom i masnom sloju na koži, već osjećaju ugode i određene zaštitne barijere na koži). Upravo iz tog razloga, vjerujem da onima s normalnom kožom nakon korištenja pilinga neće biti potrebna dodatna hidratacija. Znate da ju ja nikada ne preskačem, ali mislim da bi mi ljeti, kada mi koža nije pojačano suha, čak i sami piling bio dovoljan. 

Miris ovog proizvoda je divan, kombinacija marelice i slatke naranče je toliko nježna i slatkasta da nikoga ne može ostaviti ravnodušnim, a njihov miris se suptilno osjeća još neko vrijeme nakon korištenja.


Sastav:
Šećer, biljno ulje badem, biljno ulje suncokret, shea maslac, stearinska kiselina, biljni glicerol, pčelinji vosak, cetilni alkohol, eterično ulje slatke naranče (bio), ekstrakt marelice.

Piling možete kupiti po cijeni od 75 kn za 350 grama. Rok trajanja mu iznosi najmanje 6 mjeseci ukoliko ga čuvate na suhom i tamnom mjestu.

Sve Green Girl proizvode možete naručiti putem službene stranice Green Girl prirodna aromakozmetika ili se javiti na mail green.girl.aromakozmetika@gmail.com.

Za kraj, moje iskustvo s ovim proizvodom je i više nego pozitivno. Moja suha, osjetljiva i atopična koža ga jako voli. Obavlja odličnu eksfolijaciju a da pri tom ne nadražuje kožu te ju ostavlja iznimno mekanom i nahranjenom. Iz tog razloga ga preporučujem svima, bez obzira na vaš tip kože.

Jeste isprobali Sugar for my honey i kakva su vaša iskustva? Kakve pilinge koristite? 

Broj komentara: 27:

  1. Ovo je jedan od GG proizvoda koji su mi debelo na WL. Otkako je izbačen u katalogu želim. Momentalno imam dosta pilinga za tijelo i čekam da ostanem bez a onda slijedi narudžba :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da će ti se svidjeti kad potrošiš ove svoje zalihe :)

      Izbriši
  2. Nisam probala, ali želim. Svi GG proizvodi su sjajni i nema kože kojoj ne bi odgovarali, s obzirom da cura radi za svakog posebno. Baš ću staviti i ovaj piling na WL. Trenutno trošim poslednje mililitre :) Touch my skin piling maske i sve preporuke, odličan proizvod!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Apsolutno se slažem :) Imam touch my skin masku, baš ju koristim trenutno :D

      Izbriši
  3. Ja trenutno koristim Afroditin piling koji mi je savršen i ne planiram ga mijenjati, iako i ovaj odlično zvuči. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Mislim da nema nekakve bitne razlike između ta dva pilinga (osim nešto sitno u sastavu), planiram i njega isprobati nakon što potrošim ovaj :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni je isto ovaj piling na Green Girl WL. :-D
    Nedavno sam obavila prvu narudžbu i proizvodi (My own gentleman ulje i Touch my skin maska) su me toliko oduševili da jedva čekam iduću.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlične proizvode imaš, i sama sam jako zadovoljna istima :)

      Izbriši
  6. Zelim!!!Ali nista dok ne potrosim sve zalihe:-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pametno, ne treba gomilati, posebno ove prirodne proizvode s kraćim rokovima trajanja :) Nadam se da će ti se svidjeti!

      Izbriši
  7. Odgovori
    1. Hahaha :D Nekako mi je ovo poznato, događa mi se svakodnevno :)

      Izbriši
  8. Hm, ovo me zaintrigiralo...ja koristim piling od sapunoteke od morske soli, ružmarina i maslinovog ulja, no mislim da bi mi se ovaj čak mogao i svidjeti, jedino baš miris marelice neznam dal bi progurala xD Cijena od 30 kn je skuplja od Sapunotekinog za skoro istu gramažu, ali svakako zanimljivo za mene jer je šećerni piling u pitanju. Što se tiče ove barijere na koži poslje pilingiranja, i meni to ostane i to mi je super jer se osjeti kako je koža nahranjena :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Miris je najmanji problem jer možeš izabrati neki drugi isto kao i ostale komponente :) Cijena je malo viša, ali opet mislim da se isplati, ima ga stvarno puno tako da se ne može potrošiti prebrzo :)

      Izbriši
    2. E vidiš, to nisam znala da ona radi baš po narudžbi, tenks za informejšen :) A želja mi je sad probati hvaljeno My own gentleman ulje :D

      Izbriši
  9. zvuči odlično... ali nema shoppinga dok se ne rješim zaliha :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oh, zalihe, zalihe... svi smo mali hrčci :DD

      Izbriši
  10. Nekako ukusno zvuči :D Nisam još ništa probala od GG, ali namjeravam :) Obično sama napravim piling kad ga planiram koristiti; šećer i maslinovo ili bademovo ulje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ukusno i izgleda, malo me podsjeća na gris (teksturom) :D Nisam još probala sama raditi piling, premda mi je padalo na pamet u jednom trenutku kad sam imala nekoliko kila Stonske soli u kući :D Ali mislim da je to odlična stvar, uvijek možeš dodati nešto drugačije i imati piling po svom guštu, a za malo novca :)

      Izbriši
  11. Ovaj piling divno izgleda i planiram ga nabaviti kad potrošim Afroditin koji je također jako dobar :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ja planiram isprobati Afroditin nakon što ovaj potrošim :))

      Izbriši
  12. Obožavam šećerne pilinge i skužila sam da mi oni zapravo najbolje odgovaraju teksturom. Mogu mislit kako je i ovaj odličan!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam skužila da mi više pašu od solnih, premda sve ovisi o stanju moje kože... divan je a kako te lijepo miriši :DD

      Izbriši
  13. Joj zvučiii divno! Ja volim sama miksati svoje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da miksaš, a znaš i da sam ja lijena za to :DD

      Izbriši
  14. Ako tražite odličan način kako da uljepšate i opustite svoje tijelo predlažem vam ovaj tretman

    OdgovoriIzbriši
  15. Potrošila sam svoj piling, imam dva druga koja moram potrošiti, ali svakako opet kupujem, divan je! <3

    OdgovoriIzbriši