Electric Blue look

četvrtak, ožujka 13, 2014

Nakon dugo vremena stavljam vam jedan brzinski look. Nisam bila sigurna da li da ga objavim, jer kod mene zaista nećete vidjeti ništa spektakularno ili novo što se tiče make up-a. Svi koje me prate znaju da ne volim naglašavati oči, već se najbolje osjećam s neutralnim nijansama, no izgleda da su ovi topliji dani počeli utjecati na mene pa izvlačim na sunce sve moje, zimi zaboravljene, stvarčice živih boja.



Ovaj put sam odlučila izaći iz svoje sigurne zone i umjesto crnog linera sam koristila plavi (zapravo je riječ o kremastom sjenilu iz onog koferčića kojeg sam vam pokazala u jednom postu), a preko njega sam utapkala plavo sjenilo iz istog seta kako bi nijansa bila postojanija i još više došla do izražaja. Usne pak, za divno čudo, nisu u prvom planu :).




Lice
Bourjois radiance reveal HM # 54 beige
Catrice camouflage cream # 020 light beige
Essence stay natural concealer # 02 soft sand
Catrice sun glow matt bronzing powder # darker skin
Essence fix&matte translucent loose powder
Smart girls get more rumenilo # 27
Oči
Avon luxe paleta #cocoa couture
Essence pigments #03 box of chocolates
Catrice celtica baked eyeshadow # celtic by nature
The colour workshop kremasto sjenilo
The colour workshop sjenilo # enchanted
Pupa multiplay crna olovka za oči
Chanel le Volume maskara
Obrve
Catrice eyebrow stylist # 040 don't let me brow'n
Usne
Max Factor colour elixir giant pen stick # 10 couture blush

*Klikom na označene proizvode doći ćete do njihovih recenzija.

To bi bilo sve! Nadam se da vam se svidio ovaj jednostavan look :). Volite li plave nijanse na očima?


41 komentar:

  1. Ajme, ajme! Divna si i baš ti lijepo pristaje plava boja na okicama. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ana Maria :) Plava inače dobro stoji smeđim očima, samo ju ja ne nosim baš često :/

      Izbriši
  2. Divno izgleda i jos lepse ti stoji :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Tako jednostavno, a efektno.. :) Slobodno češće izađi iz neutralne zone jer ti jako lijepo pristaju i življe boje.. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U principu, samo jednostavne look-ove i nosim, a kada i je nešto jače, opet to prilagodim tako da mogu nositi i za dnevne kombinacije. Hvala ti, nadam se da ću ih češće nositi s toplijim danima, premda ruževe rijetko kad nosim neutralne :)

      Izbriši
  4. Sviđa mi se ovaj look, jako! Baš volim plavo sjenilo, ali rijetko kad sam dovoljno hrabra za njega. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago :))! Pa mislim da ovako kad se samo nosi kao liner nije napadno i može proći i za dan, tako da probaj ;)

      Izbriši
  5. Prekrasno ti stoji ova plava! Šteta da je ne nosiš češće :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da ti voliš plavu i često ju nosiš. Mislim da hoću, baš mi se sviđa ova plava :)

      Izbriši
  6. Wow! Plavo ti prekrasno ističe oči :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Meli, čak sam se i ja začudila kako su mi baš oči došle do izražaja, a look je tako jednostavan, premda znam da plavo ide dobro na smeđe oči ;)

      Izbriši
  7. meni se ovo baš jako sviđa, i boja sjenila i kako ti stoji. baš je fatalno!:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam oduševljena tim kremastim sjenilo, odlično je i kao baza ali i kao liner (ili samostalno), a nijansa je stvarno divna plava :)

      Izbriši
  8. Predivna...meni je ovo cista ljepota...ovo plavo je divno i predobro ti stoji ♥ Ljepotica nema sta :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uvijek me razveseliš mila :)) Hvala ti puno :*!

      Izbriši
  9. Jako mi se sviđa look i fotke (mislim baš si dobro pozirala :P). I super su mi naušnice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj hvala ti, muka živa mi je izabrati koliko toliko dobre fotke, a da ne govorim za samo fotografiranje :D

      Izbriši
  10. sviđa mi se jako :)
    lijepa plava, savršena linija :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Slažem se da je nijansa jako lijepa, a niti liniju nije bilo teško povući jer je sjenilo baš savršene teksture

      Izbriši
  11. ljepoticeeee <3
    super ti stoji plavo i slobodno češće napravi ovakvu promjenu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaa dragička :))! A izgleda da ću morati, kad svi navijate za promjene :P

      Izbriši
  12. Moras cesce ovako plavo na oci dobro ti stoji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Lendoxia :) Sad kad ste se sve izjasnile za plavo, stvarno ću tu nijansu morati češće ubaciti u look ;)

      Izbriši
  13. Divno ti stoji plavo! Probaj i sa tamnijom, teget varijantom :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Mogla bih probati, baš u tom make up koferu imam nekoliko plavih nijasi, pa ću isprobati :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Jako ti lepo stoji. Inače obožavam electric boje na očima :).

    OdgovoriIzbriši
  16. Super ti stoji ova plava, ja ju još nisam probala na svoje oči.. no čini se da ću morati :) Thumbs up!

    OdgovoriIzbriši
  17. Odlično ti stoji plavo i trebala bi to češće nositi :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Divno ti je ova plava otvorila pogled :) Baš si lepa :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Da, ja sam pogriješila nijansu. Umjesto toga ja sam kupila tirkizni da ga koristim umjesto tuša ljeti i nije ispalo dobro.

    OdgovoriIzbriši
  20. super je, kad imaš tamne oči možeš bilo koju boju staviti na njih :D

    OdgovoriIzbriši