Catrice sun glow matt bronzing powder

četvrtak, ožujka 27, 2014

Prije skoro mjesec dana pokazala sam vam moju kozmetičku torbicu i proizvode koje nosim na kraće putovanje a među njima se našao i ovaj Catrice bronzer. Iako nisam planirala njegovu zasebnu recenziju, što se vidi i prema fotkama (jer sam ga koristila prije slikanja) odlučila sam vam ipak u par riječi prenijeti moje iskustvo s ovim proizvodom.


Ima već nekoliko mjeseci kako sam bila u potrazi za dobrim i cjenovno pristupačnim proizvodom koji će mi moći poslužiti za konturiranje, a najbitnija stavka prilikom izbora bila je ta da želim potpuno mat proizvod. Prvotno sam se odlučila za Nyx toupe rumenilo, no kako ga nije bilo u Danijel Cosmetics trgovini prilikom mog tadašnjeg posjeta Osijeku (a ako sam dobro shvatila, ovu nijansu uopće ne drže u istoj trgovini), tako se i moja potraga nastavila. Nisam dugo tražila jer sam bronzer trebala hitno, stoga nisam imala vremena na online kupnju i čekanje da mi stigne paketić. I tako sam se zaputila u Dm, u nadi da ću tamo imati više sreće.


U Dm-u mi je odmah za oko zapeo ovaj Catrice bronzer koji je potpuno mat (u ponudi imaju i shimmeraste bronzere, možda se preko ljeta i počastim kojim), no kako sam već spomenula, željela sam proizvod za konturiranje, tako da bilo kakvi svjetlucavi i shimmerasti proizvodi nisu dolazili u obzir.

Izabrala sam nijansu za tamniju put (020 deep bronze) , a postoji još i medium bronze nijansa. Proizvod dolazi u dosta čvrstom pakiranju od plastike (no nisam baš sigurna koliko bi sam poklopac preživio padove). Poprilične je gramaže ( 9,5 grama) i mislim da ga niti uz svakodnevno korištenje neću tako brzo potrošiti, a kupiti ga možete po cijeni od 33,90 kn.


Pigmentacija mu je solidna što je zapravo odlično za ovakav proizvod. Bez problema se nadograđuje ( na swatchu je nanesen u 2-3 sloja) i lagano se blenda. Moram ovdje naglasiti i da su moje ruke nekoliko nijansi svjetlije od lica pa na swatchu nijansa izgleda dosta tamno u odnosu na moju put, ali na licu je sasvim druga priča.

Nijansa mu je nešto toplija (za razliku od Nyx toupe rumenila) no ipak na mojoj koži ne vuče na narančasto, već izgleda prirodno i sasvim lagano ističe konture lica (što naravno, ovisi o "težini" nanošenja kistom ali i vašim preferencijama). 

Trajnost mu je dobra, nisam primijetila da mi nestaje s lica za neko uobičajeno vrijeme kroz koje nosim make up, a  to je otprilike nekih 5-6 sati dnevno, no imajte na umu da je moja koža suha stoga i nemam problema s kratkotrajnošću make up-a. 

Ovim proizvodom sam zaista zadovoljna, ne mogu reći da me ostavio bez daha, što zapravo nisam niti očekivala, ali mogu reći da je ispunio sve moje kriterije, stoga ga preporučujem ukoliko ste u potrazi za ovakim proizvodom, a za isti ne želite izdvajati nešto veće svote novca. Ono što mu možda zamjeram jest slab izbor nijansi, doduše nisam zagledala previše, ali ne znam koliko bi ta medium nijansa odgovarala onima iznimno svijetle puti i nekako se bojim da bi kod njih mogla izgledati neprirodno i narančasto, pa ga svakako dobro proučite ukoliko se odlučite za kupnju.

Jeste isprobale ovaj bronzer i kakvi su vaši dojmovi? Koje proizvode koristite za konturiranje?

Broj komentara: 28:

  1. izgleda primamljivo...mislim da bi mi ova nijansa baš odgovarala kad pocrnim, ali do tada nisam sigurna...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možda da pogledaš svjetliju nijansu dok malo boje ne uhvatiš ;)

      Izbriši
  2. Ja ga baš volim! čekam da ulovim malo boje pa da ga mogu malo više koristiti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni se baš sviđa, a nisam to očekivala, već sam onako u očaju uzela prvi koji mi se učinio dobar :)

      Izbriši
  3. Ja bih se pre odlucila za svetliju nijansu, ali svejedno mi je odavno na wl. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa da, ovisi kakvu imaš put. Meni super odgovara ova tamnija nijansa, samo lagano prođem kistom po njemu i uhvati mi se taman onoliko pigmenta koliko mi je potrebno za lagano konturiranje, po ljeti kad pocrnim ću ga vjerojatno nanositi u malo više poteza kistom :D

      Izbriši
  4. Imam medium i malo mi vuče na narančasto pa ga koristim uglavnom ljeti, a imam neku svijetlu do medium put. Tekstura mu je prekrasna, nježna, baršunasta... Međutim, mogu ti reći da se dosta brzo troši, barem meni koja dosta rijetko zagrebem dno nekog proizvoda. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znači da sam pogodila za da bi ta medium mogla malo na narančasto ići :/ Kod sebe još nisam primijetila da mi se brzo troši, a imam ga sigurno više od 2 mjeseca, no dobro... ne koristim ga baš svakodnevno. Ali nije mi to loše ako se da potrošiti u nekom razumnom roku, obično te praškaste proizvode nikako da potrošim...

      Izbriši
  5. super boje izgleda baš me prisjeca na moj Essence omiljeni bronzer prije 3 godine :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da sam vidjela da Essence ima sličan bronzer koji je isto mat, možda je to onda taj koji si ti koristila :) Super je znati za alternativu, ako ovaj nekim slučajem ne bude dostupan u Dm-u :D

      Izbriši
  6. Divno izgleda, ali nama u Srbiji nedostupan :(
    Ja za konturisanje koristim Bourjois cokoladni bronzer i NYX Taupe <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O Bourjois čokoladni mi je tiha patnja :D Mislim da se nemaš pravo žaliti, dobru ekipu bronzera imaš ;)

      Izbriši
  7. Ne mogu se sjetiti jel sličan Essencovom bronzeru, njega pikiram već duže vrijeme, al nikako uzet xD Ne konturiram se baš previše, ali kad da, koristim najsvjetlije sjenilo za obrve iz onog Beauty UK seta jer je boja taman :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo gore u komentarima sam pročitala za taj Essence, izgleda da jesu slični. Javi ako isprobaš kakav ti je :)

      Izbriši
  8. Nisam još probala nijedan bronzer, nekako od njih baš bježim jer sam jako svijetla, ali nadam se to promjeniti na ljeto :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da vama "snjeguljicama" je problem naći odgovarajuću nijansu, ali vjerujem da ćeš preko ljeta uspjeti pronaći nešto što će ti odgovarati :)

      Izbriši
  9. I ja sam jako svijetla, ponosim se time ,heheheh :)
    Kupila sam tamniji Golden Rose kompaktni puder, neutralan i da vam kazem- odlican je za konturisanje i kao bronzer. Inace, mislim da ne bih ni nasla nesto slicno u drogerijama, ne znam sta misle za nas Balkance, da smo potomci Indijanaca ili koga vec!? Proizvodi za lice su generalno pretamni za nase prostore! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se za izbore nijansi, vama svjetloputima je zbilja teško. Ja na sreću nemam problema s izborom nijansi, posebno tekućih podloga, Bourjois HM za mene ima idealne žućkaste nijanse (od 54 pa sve do 56 koja je najtamnija koristim), no ruke su mi dosta svjetlije, barem sada dok ne uhvatim malo sunca... u ljeto mi opet ruke budu tamnije... nikako na zelenu granu :DD Nisam probala Golden Rose, jako malo njihovih proizvoda sam isprobala (imam svega nekoliko ruževa i lakova) ali jako sam zadovoljna s njima :)

      Izbriši
  10. Ovaj bronzer nisam još vidjela u DMu. Imam Essence mat bronzer koji mi se čini dosta sličan ovom Catrice, a i cijena im je tu negdje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad ga potrošim, možda pogledam taj od Essence-a, vidim da ga dosta vas spominje :)

      Izbriši
  11. premda volim mat look na licu, pala sam na essence bronzer u kojem ima nešto sitno shimmera i ljeti mi se baš sviđa staviti ga na lice :D
    imam i neki set za konturiranje, za kojeg naravno nemam previše vremena, a ni volje ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ljeti mi je super staviti bronzer s malo zlaćanog shimmera, baš lijepo istakne preplanulu put, ali baš za konturiranje uvijek biram mat proizvode :)

      Izbriši
  12. Izgleda mi dobro....bas cu ga pogledati malo kad budem u kupovini.

    OdgovoriIzbriši
  13. čula sam jako puno pohvala za ovaj bronzer, ali nisam znala da mu je nijansa topla ovako
    budem ga isprobala prije, ukoliko se odlučim za kupnju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će ti odgovorati neka od ove dvije nijanse :)

      Izbriši
  14. Imala sam ga i bio mi je super! Ne znam zašto sam ga proslijedila :D
    Odlična recenzija ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možda zato što imaš previše takvih proizvoda :P ? Hvala draga :))

      Izbriši