Avon Hidrokolor Absolute - Gorgeous Guava

ponedjeljak, ožujka 31, 2014

Danas vam tipkam o svom prvom susretu s Avon Hidrokolor Absolute ružem. Negdje početkom godine, na dosta blogova osvanule su recenzije/ swatchevi ovih ljepotana, no ja sve do sad nisam imala priliku isprobati koji. Zahvaljujući BBday-u i generalnom parteru Avon, u mom goodie bag-u čekao me jedan primjerak ruža iz ove linije! Već i ptice na granama znaju za moju opsjednutost ruževima, tako da sam se jedva čekala baciti na isprobavanje ove nijanse.


Hidrokolor Absolute ruževi dolaze u 20 raznolikih nijansi, imaju 3,6 grama i u trenutnom Avon katalogu (4/2014) ih možete pronaći po cijeni od 35 kn, dok im je standardna cijena 50 kn.


Što se tiče nijanse koju sam dobila - neću lagati, na prvu sam pomislila kako to definitivno nije moja nijansa i nešto što bi meni moglo dobro pristajati. No, ugodno sam se iznenadila! Radi se o toploj, ciglastoj nijansi koja će dobro pristajati onima toplog i neutralnog podtona.

U sebi sadrži vrlo sitan zlaćani shimmer koji se na usnama ne osjeti, već je vidljiv na suncu gdje se čestice lagano presijavaju. 


Tekstura mu je idealna - kremasta, hidratantna, lagano se nanosi i u samo jednom sloju pruža potpunu prekrivenost. Upravo zbog teksture, neće isušiti usne niti isticati suhe dijelove, no trajnost mu je, očekivano, slabija od težih, mat ruževa. Traje otprilike 2-3 sata na usnama, ali jelo i piće ipak neće izdržati.



Po mom mišljenju, ovo je jedna nosiva i neutralna nijansa, koja je idealna za blaži, prirodniji make up, ali isto tako se može dobro iskombinirati i uz nešto naglašenije oči. Ja ga posljednjih dana nosim samo uz malo maskare i laganiju podlogu i odlično mi odgovara za moj brzinski svakodnevni look.

Jeste već isprobali koju nijansu iz ove Avon linije ruževa? Koje su vaše najdraže neutralne nijanse?


*PR uzorak

Broj komentara: 28:

  1. joj divno ti stoji, ali na meni nikako ne bi izgledao :)
    moje omiljene nijanse su baš jučer osvanule na blogu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam se začudila da mi ok stoji jer sam stvarno mislila da neće, ali valjda zato što je tako nježnija i neutralnija nijansa, mislim da je više intenzivna i ciglasta, da mi ne bi pristajala. Vidjeh ruževe jučer, ali nisam stigla komentirati, onaj MAC, ahhh, divotica <3

      Izbriši
  2. Divno ti stoji,pratim tvoj blog,super si,samo nastavi tako ! Pozz iz Nisa :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivno ti stoji ova boja! Na meni bi se možda mogla provuć ali definitivno lijepše pristaje na tvoj preplanuli ten :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mikka ;) Da, mislim da bi tebi isto dobro pristajao! Nije da sam sad baš nešto preplanula, baš me zanima kakav će mi biti ljeti :D

      Izbriši
    2. ...u usporedbi sa mnom već sad izgledaš preplanulo :))) ljeti će bit još lijepši, uvjerena sam!

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. Mene je nijansa iznenadila, baš sam mislila da mi neće stajati :)

      Izbriši
  5. Ruž je predivan ruž i nijansa ti jako lijepo stoji :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Super ti stoji! Isto bih rekla da nije moja boja ali nekad se baš iznenadiš kad isprobaš :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I mene je iznenadio totalno :) A da ga nisam dobila, vjerojatno ovu nijansu ni pod razno ne bih sama kupila :D

      Izbriši
  7. Baš lepo osveži lice :) super ti stoji!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, nije prenapadan, već onako taman za svakodnevni, neutralniji look :)

      Izbriši
  8. Wow kako ti dobro stoji :D boja je fenomenalna.

    OdgovoriIzbriši
  9. baš ti paše ova boja! ja sam tak jealous što nisam dobila svoj primjerak u vrećici, ali božemoj, smislit ćemo nešto da ga barem naručim. :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti si maskaru dobila ili nešto od preparative? Svakako naruči koju nijansu, ja već imam na listi par nijansi koje mi se sviđaju :D

      Izbriši
  10. Stvarno su super probala sam, nazalost nisam taj. Ja uvijek nekako gledam one NUDE.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja pak nude izbjegavam, odnosno... još nisam pronašla onu nude nijansu koja će mi baš odgovarati, ali zato sam uvijek za pink, crvene i koraljne raspoložena :D

      Izbriši
  11. Joj ja sam ugodno iznenađena Avonovim ruževima, odlični su mi! Ova nijansa tebi krasno pristaje a meni nikako haha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš su divni, slažem se! Moram ih još isprobati :)

      Izbriši
  12. Moram priznati da sam navikla te vidjeti s drugačijim nijansama, iako je i ova lijepa, ipak se ti drži onih svojih girly bojica, najljepše ti stoje :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Definitivno nije moja nijansa, pogotovo zlatni shimmer, to mi iz nekog razloga ne stoji.

    OdgovoriIzbriši