Yves Rocher 3 Detox - Losion za savršeno toniranje

utorak, veljače 11, 2014

Već neko vrijeme planiram napisati recenziju ovog proizvoda no nikako da dođe na red! Nakon više od mjesec dana isprobavanja, mislim da je odličan trenutak da ipak napišem nešto više o njemu. Losion je kupljen bez nekakve posebne namjere, jednostavno mi se svidio njegov opis i stoga nisam imala nikakva očekivanja po pitanju ovog proizvoda.


Cijena ovog losiona varira ovisno o trenutnim sniženjima na Yves Rocher službenoj stranici, a kreće se u rasponu od 35 do 45 kn. Dolazi u bočici od reciklirane plastike od 200 ml, što je zbilja izdašna količina proizvoda i mislim da će mi i uz svakodnevnu upotrebu potrajati duže vremena. 

Losion bi trebao čistiti kožu i brisati znakove umora. Upravo iz tog razloga sam ga i ubacila u košaricu pri posljednjoj kupnji. Sadrži 3 detoksikacijska čaja:

- ekstrakt zelenog čaja (detoksicira uz pomoć svojih antioksidacijskih svojstava)
- ekstrakt bijelog čaja (obnavlja kisik u stanicama kože)
- ekstrakt madagaskarskog čaja (potiče staničnu obranu). (izvor)


Losion obično koristim ujutro, nakon umivanja ali ponekad ga ubacim i u večernju rutinu, nakon čišćenja lica i mogu reći da odlično skine ostatke šminke koji "zaostanu" nakon čišćenja s ostalim proizvodima. Nanosi se na blazinicu i potrebna je jedna do dvije male kapljice za cijelo lice, a pogodan je i za korištenje na okoloočnom području. Ispiranje nije potrebno. Ipak, više mi odgovara za jutarnju njegu, jer zbilja osvježi lice a primijetila sam i da u određenoj mjeri smanji natečene podočnjake i lice automatski izgleda odmornije i zdravije. Sviđa mi se i činjenica da ne isušuje lice, a upravo to mi je bio česti problem kod ostalih proizvoda iste namjene (micelarne, losioni). 


Još jedna stvar koja me razveselila jest miris ovog losiona. Vrlo ugodan, osvježavajući miris koji zaista podsjeća na nekakav fini zeleni, biljni čaj a moram naglasiti i kako miris nije pretjerano intenzivan i brzo nestaje s kože. Što je po mom mišljenju, još jedan plus. Tekstura mu je između tekuće i gelaste a nakon nanošenja na licu možete osjetiti lagani efekt hlađenja ( što pripisujem lišću peperminta u sastavu) koji meni i više nego odgovara u jutarnjim satima. 

Ono što mene mrvicu smeta kod naručivanja Yves Rocher proizvoda jest činjenica da na njihovim službenim stranicama ne postoji detaljan opis sastojaka, pa većinu proizvoda naručujem samo na temelju njihovog opisa proizvoda. I kod ovog proizvoda mi se u sastavu neke stvari ne sviđaju i mislim da bi bilo lijepo i korisno kada bi u buduće imali mogućnost provjere sastojaka i prilikom online kupovine.

Sastojci:
Aqua/water, glycerin, butylene glycol, anthemis nobilis flower water, aphloia theiformis leaf extract, mentha piperita /pepppermint) leaf water, oleth-20, oleth-10, acrylates/c10-30 alkyl acrylate crosspolymer, methylparaben, allantoin, propylparav+ben, xanthan gum, parfum, camellia sinensis leaf extract, tetrasodium edta, sodium hydroxide, citric acid, meltodextrin.

Osim ovog losiona, Yves Rocher ima u ponudi još nekoliko proizvoda iz iste linije - mlijeko za čišćenje lica, micelarnu vodu te pjenasti piling.

Jeste isprobali ovaj proizvod? Volite li losione i koje proizvode koristite prilikom jutarnje njege u svrhu čišćenja lica?

24 komentara:

  1. Jako mi se dopada novi dizajn bloga! :) Svidja mi se kako deluje ovaj losion, volim njihove proizvode. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa dizajn :)! I ja volim njihove proizvode :D

      Izbriši
  2. Super ti je novi dizajn, baš mi se dopada!

    A ovakve proizvode volim i zainteresovala si me :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala prasence :*
      Nadam se da će ti odgovarati ukoliko ga odlučiš kupiti :)

      Izbriši
  3. Baš izgleda nekako gelasto što mi je dosta čudno za losion :D Ali sviđaju mi se svi ti ekstrakti.. Ah sad ću biti zločesta i reći da barem imaš masnu kožu pa da koristiš proizvode koji bi meni pasali hehehehh :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zločesta Josipa, hehe :D Mislim da bi ovaj losion i masnokožcima trebao odgovarati, nema razloga zašto ne bi :)

      Izbriši
  4. ovo mi zvuči jako dobro, s obzirom što sve obavlja :)
    ima ga puno, a nije skup :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno ga ima puno a i zbog teksture ga je potrebno vrlo malo za cijelo lice, pa se svakako isplati :)

      Izbriši
  5. Uuuuu ja čim vidim u nazivu detox to mene automatski zaintrigira :D Stvarno mi zvuči kao super proizvod i mislim da ću ga ubaciti u narudžbu sljedeći put! Hvala na odličnoj recenziji ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. ima njihov dučan u splitu a nikako da odem do njega

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni nažalost niti Zagreb nije baš usput, a kamoli Split :D No, zadovoljna sam njihovo online trgovinom, jedino eto što nemaju popis sastojaka...

      Izbriši
  7. I mene se zainteresirala, imam na umu za sljedeći put! Tereza

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je :D Javi dojmove ako isprobaš i nadam se da će ti odgovarati!

      Izbriši
  8. ja nikako da stvarno i uzmem nešto od njih ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene još nisu razočarali, sve što sam do sad isprobala mi je odgovaralo :)

      Izbriši
  9. Već dugo gledam ovaj losion, privukao me opis a inače uopće ne koristim nešto slično.
    Mislim da ću sad sigurno kupiti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je i mene privukao :) Nadam se da će ti odgovarati ;))!

      Izbriši
  10. Nisam još čula za ovaj proizvod, ali zvuči baš privlačno :) meni, na svu sreću, micelarne i slični proizvodi ne isušuju lice, zato nisam toliko zahtjevna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam baš s tim znala imati problema, pa sam se zato i okrenula uljnim čistilicama i nešto hranjivijim proizvodima u tu svrhu, ali ovaj mi baš lijepo radi svoj posao a i miris nije za odbaciti :D

      Izbriši
  11. ok, kupila si me kod dijela da ti se čini da ti smanjuje podočnjake :)))
    zvuči zanimljivo, a sviđa mi se i opis mirisa, imat ću ovaj proizvod na umu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš fino hladi kožu i stvarno imam dojam da mi ujutro ublaži podbuhlost. Miris je stvarno divan :)

      Izbriši
  12. jako zanimljiv proizvod :) ako ubrzo stave besplatnu poštarinu uzimam

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svako malo imaju besplatnu poštarinu pa mislim da ćeš ubrzo moći izvršiti narudžbu :) I nadam se da će ti odgovarati :D

      Izbriši