Low budget - proizvodi za njegu suhe kože

četvrtak, veljače 06, 2014

Zima nam je u punom jeku - niske temperature, hladan vjetar, zagrijane prostorije... sve to utječe na našu kožu koja pojačano gubi vlagu, suha je, puca i vapi za hidratacijom. U današnje vrijeme kada određeni kozmetički proizvodi predstavljaju luksuz, sve više težimo za pronalaskom dobrih i cjenovno pristupačnih proizvoda koji će ispuniti naša očekivanja. 


Odlučila sam sastaviti post u kojem ću vam nabrojati neke od proizvoda koje sam kao izraziti "suhokožac" isprobala i s kojima sam bila zadovoljna u toj mjeri da im se svako malo vraćam. Riječ je o proizvodima čija cijena ne prelazi 50 kuna a birala sam one koje možete pronaći u drogerijama i trgovinama mješovitom robom. (Dva proizvoda koja sam uvrstila na listu nisam još isprobala, ali vjerujem mojim kolegicama blogericama na riječ i definitivno ću ih kupiti u nekom budućem shoppingu :D).

Linkove na recenzije nekih od navedenih proizvoda sam vam stavila na kraju posta, budući da se radi o dosta proizvoda i smatram da će vam tako biti preglednije. 

Lice


Što se tiče čišćenja lica, u zadnje vrijeme ne koristim mlijeka, tonike, gelove i pjenice u istu svrhu, već sam ih zamijenila uljnim proizvodima koji su odlični čistači za suhu kožu, no isti proizvodi se ovdje ne uklapaju u cjenovni rang (do 50 kn) i/ili se ne mogu kupiti na svakom koraku. Garnier Soft Essentials mlijeko za čišćenje lica je blago i nježno, ne isušuje kožu i dobro obavlja svoj posao (oko 30 kn), Balea MED Ultra sensitive mlijeko je definitivno najbolje Baleino mlijeko koje sam isprobala, odlično je za suhu i osjetljivu kožu lica (oko 20 kn), još jedan proizvod iz Balea Med Ultra Sensitive linije je pjena za čišćenje lica, nisam ju isprobala, ali prema recenziji koju je napisala Babushka's suitcase  isplati se isprobati.


Od hidratantnih kremi ne mogu izostaviti Hipp intenzivnu kremu (oko 18 kn), svojedobno ste o njoj mogli čitati na mnogim blogovima i sve do reda u pozitivnom kontekstu, pa trk po nju ako ju već niste isprobali. Ziaja noćna krema od kozjeg mlijeka (oko 40 kn) mi je više odgovarala od dnevne kreme iz iste linije jer je nešto bogatija i masnija a koristila sam ju i kao dnevnu kremu.  Afrodita hranjiva krema od badema (50 kn) je jedna od onih koja mi je odgovarala, ali sam nakon samo jedne potošene posudice zaboravila na nju. Mislim da ću joj se vratiti kako bih vam mogla napisati nešto više o njoj. Becutan dječja krema (oko 20 kn, ovisno o mililitraži) je moj vjerni saveznik već duže vremena, dosta je masna, nešto jačeg ali ugodnog mirisa i zimi uvijek imam uz sebe jedan primjerak ove kreme jer ju osim na licu, koristim i na rukama, stopalima, laktovima.


Što se tiče ostalih proizvoda za hidrataciju kože lica, tu bih ubrojila Alverde ulje od divlje ruže (oko 30 kn), isprobala sam i nekoliko Baleinih maski u vrećicama kao i njihove koncentrate u kapsulama (oko 10 kn).
Tijelo


Mixa balzam (50 kn) je odličan proizvod koji mi je olakšao život u ovim zimskim mjesecima. Pruža iznimno dugotrajnu hidrataciju i to je ono što me najviše privlači kod ovog balzama, no i njegova tekstura kao i miris su mi vrlo dragi. Mixa mlijeko za tijelo za suhu i izrazito suhu kožu (50 kn) - u ovom zimskom periodu mi je ipak draži gore spomenuti balzam, premda je i ovo mlijeko vrlo dobro, no ako govorimo o hidrataciji, tada mi balzam  pruža vremenski duži period bez zatezanja i ljuskanja kože.  


Balea Urea losion za tijelo (oko 20 kn) je jedan od losiona za kojim posežem kada iskoristim svoje mjesečne novčane zalihe. Vrlo dobar proizvod koji odgovara mojoj koži. Dove intenzivni losion za izrazito suhu kožu  (oko 30 kn) je proizvod koji sam koristila dugo godina, radi se o mješavini losiona i ulja koje je dobitna kombinacija za dugotrajnu hidrataciju, pri tome se lagano razmazuje i brzo upija u kožu. Nivea SOS Care Repair losion  (oko 30 kn) - sve što sam navela za Dove losion vrijedi i ovdje. Također se radi o kombinaciji losiona i ulja. 


Od ulja me oduševilo Hipp Baby sanft ulje (oko 20 kn) koje je jedno od rijetkih baby ulja dobrog sastava, valja spomenuti i Holyplant bademovo ulje s vitaminom E (40 kn) - zaista multifunkcionalan proizvod, osim na koži tijela, stavljala sam par kapi i u kupku, skidala njime šminku s očiju, koristila ga i na licu, noktima, kosi... Od pilinga ovog cjenovnog ranga svakako treba baciti pogled na Afrodita šećerni piling (oko 40 kn), koji još uvijek nisam stigla isprobati ali vjerujem recenziji a little makeup obsessed i kupujem ga čim potrošim trenutne zalihe pilinga. 


Kod proizvoda za tuširanje, treba voditi računa da dodatno ne isušuju kožu, zato je najbolje izabrati one na bazi ulja ili kremasta mlijeka/gelove. Babylove kupka (oko 30 kn) je jedan od proizvoda odličnog sastava, vrlo je nježan i blag prema koži, a možete ga koristiti i na kosi. Afrodita sweet almond uljna tuširalica (25 kn) me oduševila, koža je nakon tuširanja mekana i nahranjena a miris joj je božanstven! Dove kremasti losioni (oko 30 kn) za tuširanje su nešto što ne smijete preskočiti ako volite kremaste, nježne proizvode koji uz to odlično hidratiziraju kožu. 

Ruke


Mixa intenzivna krema za ruke  (23,90 kn) me osvojila na prvo korištenje, odličan omjer cijene i kvalitete i vjerujte mi da nećete pogriješiti ako ju kupite. Garnier handrepair krema (oko 20 kn) je još jedna odlična, cjenovno pristupačna krema. Balea Urea kremu za ruke (oko 15 kn) sam koristila jako dugo dok nisam isprobala Mixu. Krema koja nije masna, brzo se upija u kožu a ipak na rukama ostavlja jedan lagani zaštitni sloj.

Stopala


Još jedan proizvod iz Baleine obitelji, ovog puta je riječ o Balea Urea kremi za stopala koja je po mom mišljenju, jedna od boljih tog cjenovnog ranga (oko 10 kn). Hansaplast repair & care krema je odlična, nešto skuplja krema ali definitivno nećete požaliti ukoliko ju isprobate (oko 40 kn). Hansaplast anti hornhaut 2u1 piling je predivan proizvod koji u sebi sadrži uljnu supstancu i nakon pilingiranja stopala ostavlja nestvarno mekanima, do te mjere da niti krema nije potrebna (oko 40 kn).

Ovo su samo neki od mojih prijedloga, a voljela bih čuti i vaše. Koje proizvode ste isprobali, imate li svoje favorite među mojim proizvodima?


Mixa Body Balm Repairing surgras
Mixa mlijeko za tijelo za suhu i izrazito suhu kožu
A little makeup obsessedAfrodita 100% SPA šećerni piling za tijelo
Beauty & MessBabylove gel za kupanje od glave do pete
Beauty & MessDove Purely Pampering njegujuća gel krema za tuširanje
Mixa intenzivna hranjiva krema za ruke

*Fotografije su preuzete sa službenih stranica proizvoda.

Broj komentara: 50:

  1. Odličan post, spremit ću si ga negdje da mogu još nešto od svega ovoga isprobati! Za sad sam isprobala Hipp intenzivnu i bademovo ulje i Dove tuširalice. Mixa strpljivo čeka na red, a o ovom Garnier Soft Essentials mlijeku sam puno puta čitala, kad mi se isprazni novčanik od kupovanja previše šminke, ono će prvo past :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ;)! Mixu moraš isprobati što prije, barem kremu za ruke, divna je! Naravno, dobro je imati u vidu takve jeftinije proizvode kad nam gori, a para nema :D

      Izbriši
  2. Nemam suvu kozu,za razliku od tebe bas sam masna!! Ali citam postove,da bih i druge mogla da posavetujem,obozavam Becutan deciju kremicu,i ako je ne koristim za lice,mazem sa njom sve drugo,a miris me podseca na detinjstvo!! mmmm :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja tako čitam postove kolegica s drugačijim tipovima kože, upravo zbog preporuka koje će možda nekome trebati :) . Becutan, slažem se za miris!

      Izbriši
  3. izvrstan post :)
    svašta sam od ovog isprobala - Hipp intenzivnu kremu, Balea Urea mlijeko za tijelo , kremu za ruke i onu za noge, Dove gelove i crvenu Garnier kremu za ruke i sve ih jako volim :)
    Afrodita uljna tuširalica mi je bila horor, izazivala mi je užasan svrbež, pretpostaljam da sam alergična na neki od sastojaka nisam išla istraživati, a ni miris mi baš nije odgovarao :/
    Mixa proizvode tek moram probati :)))

    A za Balea pjenu sam čula da je fenomenalna po djelovanju, no da strašno smrdi - po vlazi, tako da ću je usprkos dobrom djelovanju preskočiti :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ten ju :D
      Joj, baš mi je žao zbog tuširalice, meni je taj miris preeedivan i bolja mi je od one druge u manjem pakiranju (imala sam i takav losion za ljeto, nekako mi po karameli miriši), a eto, ne može nam svima sve odgovarati...
      Nisam čula za miris pjene, hm, hm... moram probati da donesem svoj sud :)

      Izbriši
    2. Balea pjena je nešto najbolje ikad i nije istina da smrdi po vlagi (?), kao prvo nema parfema u sebi pa bih rekla da joj se miris ne osjeti, a ako se baš udubite miris me podsjeća na more, odnosno slanu vodu, ali ponavljam, zanemarivo.

      Izbriši
  4. Odličan post! :) Nemam suhu kožu al potpisujem za Balea umivalicu i Afrodita piling i Afrodita kremu da su odlični proizvodi! :) Tereza

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Afrodita piling kupujem podhitno, čim potrošim dva koja trenutno koristim :) I hvala Tereza ;))

      Izbriši
  5. Kao pravi suhokozac jako sam se razveselila ovom postu ali mi je raspoloženje palo kad sam shvatila da sam pola tih proizvoda već probala i nisu mi ni malo pomogli... Cak sam se od nekih i osula ( becutan ). Nista, preostaje mi samo dalje isprobavati i vise se okrenuti prirodnim mazalicama...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Žao mi je što ti većina isprobanih nije odgovarala, vjerojatno onda imaš jako osjetljivu i reaktivnu kožu. Čudi me da ti je Hipp krema (ako si ju isprobala) izazvala reakcije, za Becutan mi i nije toliko čudno jer ipak ima i neke ne tako dobre sastojke... pogledaj Eucerin intenzivnu kremu s 5 % ureje, napisala sam o njoj i recenziju. Meni je stvarno odlična, no nekome i ureja smeta, ali nisam ju mogla ubaciti ovdje jer je skuplja. Isto tako ti preporučujem da baciš oko na Green Girl proizvode, sve što sam do sad isprobala me oduševilo, posebno ulje za čišćenje lica a sada isprobavam i njen balzam u tu svrhu :)

      Izbriši
  6. Hippppppp i bademovo ulje i kreme su predivne moja kože nakon jezive alergije lica i dekoltea, s kojom sam se borila u najgorem obliku 20-ak dana, i sada redovite upale sinusa kao posljedive alergije i nakon svih lijekova i mast prekrasno ju je obnovila , i da kad je propuh u novčaniku ima vrhunskih proizvoda i istog sastava za male novce.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Monica drago mi je da su ti pomogli ovi proizvodi. Slažem se, uvijek ima dobrih i jeftinijih proizvoda, samo treba tražiti i pronaći ono što nam odgovara :)

      Izbriši
  7. Sve potpisujem a na listu dodajem plavo garnier mleko bez mirisa, za osetljivu kozu i Alverde ulje za telo od sipurka. Meni jedino one Balea ampule nikako nisu odgovarale..od hidratacije ni h, samo stoji na licu i nista ne radi :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa ja ni ne znam za to Garnier mlijeko! Moram baš pogledati :) Ove plave ambule su mi bile tako-tako, ali super su mi bile od ulja noćurka, samo nisam mogla sliku staviti s njihove stranice jer je neka previše mutna ovako u kolažu (ah...blogerske muke...)

      Izbriši
  8. Odličan post draga! Nemam suhu kožu, ali sam isprobala nekoliko proizvoda s tvoje liste i sa svima sam nila zadovoljna (Hipp krmica, Mixa i Garniere kreme za ruke, Dove tuširalice). Od nabrojanih proizvoda želja mi je isprobati Mixa mlijeko za tijelo (nadam se da miriši jednako lijepo kao i krema za ruke).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mona :)) Mlijeko ima sličan miris, ali je nešto blaži od kreme za ruke. Meni balzam mrvicu bolje miriši :) ali ukusima u mirisima je teško raspravljati :D

      Izbriši
  9. Već znaš šta ja mislim o Urei haha :D Ja bih napravila sve od Uree da čitav život imam kožu ko beba :P
    Hipp kremu hoću već odavno da probam, ali uvijek mi iskrsne nešto drugo. Mama je neki dan kupila Cera di Cupra kremu za lice koja je jako gusta, nevjerovatno hidrantna i ima najljepši miris na svijetu koji me vraća u djetinjstvo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Od Cera di Cupra sam isprobala samo tuširalice, baš ću pogledati i ostatak asortimana! Da, znam da voliš ureu i meni baš odgovara :)

      Izbriši
  10. dosta ovih stvarčica sam isprobala i bila zadovoljna :D
    moram jedino reći da mi je hippova kremica preteška za dan, nema šanse da bih to držala na licu pa još puder ili bb kremu stavila poviše, too much... ali zato mi je kao noćna ili krema za ruke odlična, palac gore :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš kako nam se koža razlikuje, meni je Hipp krema za noć preslaba, ali ju volim nositi kao dnevnu kremu, odlična mi je kao podloga :) Ali i za ruke mi je nekako preslaba, barem sad zimi. Glavno da je multifunkcionalna i da praktički svima odgovara :)

      Izbriši
  11. Za vecinu se i sama slazem da su odlicni pogotovo Baleina krema za ruke Urea i Baby Love kupka jedino nikako ne volim onu bademovu kremu od Afrodite... ziva mast...bila sam u soku kada sam je probala :) Ipak...ako netko ima jako suhu kozu...
    Neki sam dan nacula na poslu, ne znam da li znas ali Eucerin izbacuje novu liniju za atopicnu kozu... eto, ako nisi znala :) Znam da volis onu njihovu kremu...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je baš zato Afroditina bila odlična, kao noćna krema mi je savršeno odgovarala. Eucerin je već izbacio AtopiControl liniju za atopičnu kožu, ako na nju misliš? Za drugo nisam čula, ali hvala ti što brineš :*

      Izbriši
  12. Jesi li to kupila napokon onaj dove sa kokosom i jasminom :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, nisam draga, nisam :( Ali kupila ga je mama i njega i ovaj od badema pa sam ih isprobala kad sam bila kod njih. No kupujem ga prvom prilikom, dok potrošim ove sadašnje zalihe, imam još cca 4 tuširalice koji mi već lagano idu na jetru (haha, brzo se zasitim), ali ne kupujem dok ih ne potrošim... nemam više mjesta u kupaoni za nove :D

      Izbriši
  13. Odličan post! Isprobala sam sam Hipp kremicu i ulje, Balea Urea losion, Dove tuširalice i Becutan kremu i sve mi je stvarno odlično i ti proizvodi imaju moju preporuku. :) Na popisu za kupnju su mi Afrodita tuširalica i pilling. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je piling na listi :D Drago mi je da ti pašu ovi proizvodi koje si isprobala ;)

      Izbriši
  14. odličan post! moja koza je na nekim mjestima suha,inaće je mjesovita. od mixe imam miceralnu za osjetljivu kozu podloznu crvenilu,dove gelove sam imala,afroditin gel samo od jojobe i babylove isti šampon-kupku koja je mojoj kosi radila nered

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tina! Kupku nisam isprobala na kosi, možda sad niti neću kad sam u kometarima pročitala da za kosu baš i nije najsretniji izbor... imam osjećam da bi mi jako mrsila kosu koja je i ovako živi užas za raščešljavanje :D

      Izbriši
  15. odličan post! Garnierova mlijeka baš volim,i Babylove kupku. a ovu Baleinu kremu za stopala si planiram kupiti,kao i Afroditin šećerni peeling :) znači ovo Hipp-ovo ulje je dobro? sjećam se kada sam išla i na tečaj za masera,da nam je profesor rekao da ne preporučuje da kupujemo i koristimo dječja ulja. jako je čudno što je većina takvih ulja lošeg sastava jer ipak je bebina koža naosjetljivija.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :) Da, da Hipp ulje je dobrog sastava, ne sadrži mineralna ulja za razčiku od većine ostalih baby ulja... sastav joj je sljedeći : suncokretovo ulje, bademovo ulje, tocopherol (vitamin e, služi kao antioksidant), parfem. Je, ta dječja kozmetika često bude lošijeg sastava nego ona za odrasle, svašta nadrukaju u nju...

      Izbriši
  16. Hvala na ovim recenzijama, definitivno su jako korisne! I ja imam suhu kožu i godinama svašta isprobavam, ali malo sam se poplašila sve te kemije i odlučila se okrenuti prirodnim metodama. Jednom tjedno radim piling za lice i tijelo od maslinovog ulja, meda, kukuruzne krupice i soli i nekako bih rekla da mi se koža od toga i regenerirala i pomladila. Strije se manje vide, nekad sam imala na rukama tzv "pureću" kožu i to je full nestalo, lice mi je kao bebino...a sad sam počela maslinovim uljem mazati vlasište prije pranja kose i nakon dva nanošenja smanjila se količina peruti za duplo. Pa eto, možda nekom pomogne :) E da, nakon pilinga je koža od meda i ulja još par dana nevjerojatno meka. Savršenu kremu za lice još uvijek tražim, trenutno mi je jako dobra hidratantna od Avona, linija Naturals, ona Breskva-pamuk...stvarno je koža lica divno baršunasta na dodir. Osim pilinga za tijelo još 1-2 puta tjedno koristim nešto fino, što prirodnije što mi već dođe pod ruku. Otkrila sam da postoji jedna tvrtka u Zg koja radi svu kozmetiku na bazi bademovog ulja, proizvodi su nepoznati i nevjerojatno low budget - gel za tuširanje s bademovim uljem (odličan!!!) je 1l-9kn...smiješno :) njihova krema za ruke je 150ml-8kn...koristim ju redovno za ruke (jedna na poslu, jedna doma i jedna u torbi), za stopala, a često se i cijela namažem kad nemam ništa drugo pri ruci :) Čak je i frendica farmaceutkinja rekla da po sastojcima djeluje dosta kvalitetno. Tvtka je Milla d.o.o.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prirodni pilinzi su odlična stvar, ja sam malo lijena po tom pitanju pa ih kupujem, ali isto gledam da su prirodni - trenutno imam Ulola piling od mente i bademovog ulja te Green Girl sugar for my honey šećerni piling, oba su prirodna, odlična i divno hrane kožu. Hvala ti za preporuku, nisam čula za taj brend, baš ću pogledati :)

      Izbriši
  17. Izvrstan post s odličnim preporukama! Hipp krema mi je zaista standard, jako je volim i odlična mi je podloga za puder. Babylove kupku takoder volim, ne isusuje, blaga je, i dobra je i kao umivalica, no za kosu mi je preslaba i ne čisti temeljito kako volim. Afroditine tuširalice obožavam a najdraža mi je uljna s jojobom. Tako ostavlja kožu mekanom da je to nevjerojatno. :D Piling sam danas recenzirala i jako ga volim. Sigurno ću kupnju ponoviti. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tenkju Meli :) Pa mislim da nisam čula da nekome Hipp krema nije odgovarala, bez obzira na tip kože... meni je ona s jojobom dobra, ali miris mi je bolji kod ove od slatkog badema :D Vidjeh recenziju za piling, što da ti kažem, osim da mi treba ;)!

      Izbriši
  18. Super si ovo sastavila. I ja sam suhokožac, ali ne toliki kao ti. Koža na tijelu mi se zna perutati, ali ne prečesto. Faca mi je više dehidrirana iznutra nego suha izvana (masna nije svakako :D), a njeno perutanje sam riješila jojobinim uljem. Rijetka perutanja nakon toga saniravam maslinovim uljem. Ruke su mi zato veći problem. Reagiram na sapune, prašinu, pa i vodu.
    Post ću si sačuvati da malo bolje proučim proizvode :). Balea Urea za ruke je vrlo dobra. Mogla bih ju opet uzeti. Zainteresirala si me za istu za noge :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj svakako i Mixinu kremu za ruke! Žao mi je što u lidlu više nema za kupiti onog Cien SOS koncentrata, odličan mi je bio za ruke, posebno navečer, prije spavanja, a teksturom je bio isti kao Netrogenin koncentrat... šmrc, sve što je dobro, povuče se iz prodaje :(

      Izbriši
  19. Eh da, i ove Baleine maske i ampule bih željela isprobati :))

    OdgovoriIzbriši
  20. Draga, dopadaju mi se tvoji prijedlozi :)
    Moram si nabaviti Hipp kremicu o kojoj svi pričate, jedino Garnier preskačem jer nismo na TI :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hipp kremicu definitivno moraš isprobati :) Nisam niti ja previše oduševljena s Garnier proizvodima,ali ova dva koja sam navela su mi se stvarno pokazali dobrima :D

      Izbriši
  21. Konačno neki suhokožac :D Svi samo masne kože-što se tice lica :D Hvala na preporukama! Isprobat ću ove uljne proizvode(mozes napisat i recenziju :P) i na linkovima sa recenzijama hvala-jako, jako dobra ideja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, nema nas puno sa suhom kožom lica. Mislim da ću ponoviti kupnju ovog ulja od divlje ruže, pa bih mogla recenziju napisati :)

      Izbriši
  22. Odlična recenzija! :) Potpisujem te skroz za Mixa balzam, Babylove i Dove proizvode, a i ostale planiram isprobati. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je kada se još jedan suhokožac slaže s mojim prijedlozima :D

      Izbriši
  23. Amen na izbor. Iako nemam suhu kožu, definitivno sami odlični proizvodi, posebno Hipp i Afrodita :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga! Nađe se tu i proizvoda koji odgovaraju i drugim tipovima kože, posebno u ovom hladnijem periodu :)

      Izbriši
  24. Odličan izbor proizvoda. Neke sam i sama isprobala i definitivno potpisujem i recenziju i tvoj odabir. Sad si me podsjetila da neke stvari moram obnoviti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da se slažeš s odabirom :) I sama sam sebe podsjetila na određene proizvode dok sam pisala post :D

      Izbriši
  25. Becutana se ne sjetih, treba probat :) hvala na prijedlozima!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je Becutan kremica koju uvijek imam uz sebe, stvarno mi odgvora za različite namjene pa se nadam da će i tebi pasati :)

      Izbriši