Essence dugotrajni ruž - # 08 Colour Crush

petak, veljače 14, 2014

Mojoj kolekciji ruževa pridružio se još jedan član - Essence dugotrajni ruž u nijansi Colour Crush. Prije par mjeseci predstavila sam vam njegovog bliskog rođaka iz iste kolekcije a ovaj put me privukla jedna potpuno drugačija nijansa - i mislim da ćete na blogu sve češće gledati ovakve /slične nijanse ruževa, jer dolaskom proljeća počinjem lagano zapostavljati sve one tamne i zagasite nijanse koje sam nosila zimi. Pa krenimo na jednu ultra kratku recenziju ovog ljepotana :D.


Essence dugotrajne ruževe možete pronaći po cijeni od oko 20 kn za 3,8 grama te rokom trajanja od 24 mjeseca nakon otvaranja. 

Nijansa koju sam upikirala je krasna, živahna ciklama - roza koja automatski podiže cijeli look ali i moje raspoloženje :).


Tekstura mu je kremasta, ugodna za nanošenje i ne isušuje usne, no za razliku od crvene nijanse koju posjedujem, ova ima tendenciju nakupljanja u sitnim linijama usana i ističe suhe dijelove. Piling je u određenoj mjeri uspio sanirati ovaj problem, no moram naglasiti da su moje usne trenutno u dobrom stanju i nemam problema sa suhim i ispucanim dijelovima. 

Unatoč tome što u nazivu stoji da se radi o dugotrajnom ružu, trajnost mu je neka 2-3 sata i po mom mišljenju to je sasvim solidan period, posebno ako uzmemo u obzir cijenu ovih ruževa.


Imate li koju nijansu iz ove kolekcije? Kakve nijanse najčešće nosite s dolaskom toplijih dana?

54 komentara:

  1. Baš sam se zaželjela ovih nijansi. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bome i ja! Čim je izašlo sunce, odmah sam se okrenula ovim nijansama :D

      Izbriši
  2. Joj kako mi se sviđa ova nijansa! Već dugo si namjeravam isprobati neki od ruževa iz ove kolekcije, a nekako mi na kraju uvijek padnu u zaborav :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo, neka sam te sad podsjetila na njih :D Mislim da bi ti lijepo stajala ova nijansa :)

      Izbriši
  3. Krasna nijansa! :) Nemam ni jedan Essence ruž...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovi dugotrajni su stvarno ok, imam za sad 2 i zadovoljna sam :)

      Izbriši
  4. Skeptična sam što se tiče Essence ruževa, loše iskustvo s lakovima me nekako udaljilo od te marke.. no ovo nije loše, nikako.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj ove, puno su mi bolji od njihovih prethodnih :)

      Izbriši
  5. Divna nijansa <3 ja imam Wear Berries, malo me muči trajnost, al za tu cijenu može proći :D Tereza

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Wear berries mi je isto divna nijansa. Pa da, niti ne očekujem nešto veću trajnost s obzirom na cijenu, no moram reći da mi duže izdrži nego YSL :D

      Izbriši
  6. Danas sam ga swatchala zajedno sa Cotton Candy i odlučila sam da ću ovog kupiti sljedeći put. Predivna nijansa! :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam se dvoumila između Cotton candy i njega, a uzela sam ovaj jer mi se cotton candy činio dosta hladniji.

      Izbriši
  7. Morati ću uzeti te nove Essence ruževe, oni prijašnji mi nisu bili nikakvi, no ove svi hvale. :D Nijansa je divna. :)
    Btw, imamo istu podlogu na točkice. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam samo jedan iz prijašnje linije i slažem se, barem što se tiče pigmentacije, dosta zaostaju za ovima. Da, skužila sam kad si objavila na Facebook-u ruž, Offertissima jel' da?

      Izbriši
  8. Baš lijepo izgleda... Par puta sam se već premišljala oko nje, ali sam uvijek odustala jer sam mislila da je nekako previše barbi.. No, na usnama je stvarno lijepa boja.. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da je cotton candy više barbie nijansa :D

      Izbriši
  9. Vjeruješ li mi da još nisam kupila niti jedan novi njihov? Sramota I say! :D Sada javno obećajem da ću prilikom idućeg hodočašća u Muller kupiti barem dva :)

    A sad, vratimo se na post - nijansa je predivna i tebi divno stoji :) Ma iskreno, tebi sve nijanse koje sam vidjela da nosiš, divno stoje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma šta bi bila sramota :D Pored toliko dostupne kozmetike, ne možeš sve stići kupiti i isprobati :) Zanima me tvoj izbor nakon hodočašća :)
      I hvala ti draga <3 ali vjeruj mi, ne stoje mi sve nijanse :D

      Izbriši
  10. Iz ove kolekcije zelim koralni ruz kog nikada nema u radnjama. -,-

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Divna mi je ta koraljna nijansa, ali da... niti ja ju sad nisam vidjela u Dm-u :/

      Izbriši
  11. Ja moram reći da nisam baš fan Essence ruževa :/. Stalno izbacuju nešto novo a na kraju se ispostavi da se radi o istim ili vrlo sličnim formulama - jako kremasti i jako masni i nepostojani.
    Ja sam baš ovaj ruž nosila na jučerašnju kavu, samo u drugoj nijansi, i nije ju preživio, došla sam doma bez ruža. :D Ugodni su na usnama ali mi nisu baš nešto, draži su mi Catrice ruževi. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se za Catrice, ali kod mene je nažalost, izbor njihovih ruževa užasno slab... evo sad sam vidjela da su dobili napokon ultimate colour ruževe i baš sam se ponadala, kad ono samo 5 nijansi... Čudi me da ti je tako kratko trajao, ja sam ga nosila danas i preživio je čak i ručak, dobro, malo se skinuo s usana, ali još je uvijek bio tu :D na postu

      Izbriši
  12. Lijepa je nijansa, nemam još jedan jer su mi u tom rangu bolji WnW ruževi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost, nisam još imala priliku isprobati W'n'w ruževe, ali nadam se da hoću :)

      Izbriši
  13. Nisam probala njihove ruževe, pa ne mogu niš' reći (nisam nešto od ruževa, makar mi je oko upiknulo par njihovih primjeraka), osim da ti super stoji. Prilično hrabra nijansa :D, ako ne i nahrabrija ako se mene pita :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala azzie :D Pa ovisi kako je tko naviknuo, meni su ovakve nijanse "svakodnevne", za mene je hrabro nositi crne ruževe, plave itd. :D

      Izbriši
  14. Odavno nemam nijedan essence ruž a imaju fenomenalne nijanse. Ova bojica mi je baš za tebe i kako vidim po fotkama, stoji ti savršeno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Popravili su se s ovim novim ruževima, definitivno. Hvala Martina :*

      Izbriši
  15. Lijepa nijansa, idealna za toplije dane :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš je idealna za toplije dane, nosila sam ga stalno ovih dana dok je bilo lijepo vrijeme :)

      Izbriši
  16. Nisu mi loši ovu ruževi, imaju fine nijanse i trajnost im je solidna :) imam tri nijanse wear berries, on the catwalk i natural beauty :D a privlači me dare to wear.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lijepe nijanse imaš, dare to wear mi se isto sviđa, ali sam ju preskočila za sada, jer imam već hrpicu crvendaća :)

      Izbriši
  17. Prekrasna nijansa, mislim da tebi prekrasno pristaje :)

    OdgovoriIzbriši
  18. nemam nijedan ruž iz ove linije, nekako nisam bila nikad previše oduševljena njihovim ruževima, Catrice mi je u toj kategoriji uvijek bio draži... Mada ova boja je divna i stvarno mi se čini idealna za proljeće, i sama volim takve boje :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Divna nijansa! Krasno izgleda na usnama. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jedini minus ide tome što ističe suhe dijelove, a kako sam napisala, čak niti nemam problema sa suhim usnama trenutno, no ipak mi je po tom pitanju zadaje glavobolje :/

      Izbriši
  20. Djeluje mi da jače ostavlja pigment nego što izgleda :))) ali divan je! nisam imala pojma da je toliko dobar :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nakon što se "upije" na usnama i je jače nijanse, no teško mi je bilo uhvatiti tu nijansu fotićem. Ovakva kakva je na swatchevima je odmah po nanošenju :)

      Izbriši
  21. ajme krasne li boje, mislim hvala bogu da su sredili te svoje ruževe, sad nije uzalud dati 20kn za njih, doduše, još si im zahvalan što su tako jeftini, a dobri :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja kažem da je bilo vrijeme da poprave ruževe :) Imala sam samo 2 iz one prošle linije, više su mi djelovali kao obojeni balzami, a trajnost im je bila očajna!

      Izbriši
  22. Prekrasna nijansa! Jel mi vjeruješ da još nemam niti jedan Essence ruž?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Sara :) Nemam ih niti ja puno, samo 3 od toga je jedan iz prošle linije i nikako da ga potrošim :D

      Izbriši
  23. interesantna bojica, premda baš i nisam sigurna da bi meni dobro stajala ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjela sam da više voliš neutralnije nijanse, ali nekad je dobro i riskirati malo :D

      Izbriši
  24. Baš sam neki dan, naravno, po tvojoj preporuci jer si ti ipak moj make up guru, kupila taj ruž u Nude nijansi i stvarno me oduševio! Omjer cijene i kvalitete je odličan! Zapikirala sam si još crveni ali kada sam vidjela ovu boju... hm, možda se zaletim po ovaj prije! :) Od kada pratim tvoj blog, imam sve više i više šminke, kvariš me :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago na ovoj tituli :D I drago mi je što ti odgovara ruž, mislim da nećeš pogriješiti niti s ovom nijansom sad za toplije dane <3!

      Izbriši
  25. Bas je lepa nijansa. Ja toj liniji Essence ruzeva jos uvek odolevam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako se odlučiš na kupnju, nadam se da nećeš biti razočarana :)

      Izbriši