DR. PASHA Zlatni melem

srijeda, veljače 19, 2014

Nisam planirala još pisati recenziju ovog proizvoda ali jučer sam shvatila da sam mu uspjela dotaknuti dno (za manje od mjesec dana od kupnje :D) i požurila sam s recenzijom dok mi je sjećanje još svježe, kako bih vam što vjernije predstavila ovaj melem.



Kolegice blogerice su već pisale o ovom brendu koji dolazi iz susjedne Bosne i Hercegovine a radi se o prirodnim i ručno rađenim proizvodima. Sve podatke o brendu i proizvodima kao i zanimljivoj priči o nastanku i kreiranju istih možete pročitati na njhovoj web stranici - OVDJE.

Za prvi put odlučila sam isprobati Zlatni melem, moram biti iskrena i priznati da me više privlačila Argan krema, no u mom Dm-u trenutno nije dostupna, premda postoji mogućnost naručivanja određenih proizvoda iz drugih Dm prodavaonica i u tom slučaju će vam ih dostaviti u vaš Dm ili odnedavno, putem web trgovine Ljekarne Coner

Proizvod dolazi u preslatkoj ambalaži od čvrste plastike sa zaštitnim poklopcem na vrhu (možete vidjeti na fotografiji iznad) po cijeni od 70 kn (u  Dm-u sam iskoristila bon od 25 % i proizvod kupila po nižoj cijeni). Sadrži 50 ml proizvoda koje trebate potrošiti u roku od 3 mjeseca od otvaranja. 

Hidratantno i regenerirajuće djelovanje melema čini ga odličnim odabirom u slučajevima kada se radi o privremenoj neugodi na koži, ali i trajnijem, kroničnom problemu. Zlatni melem na bazi organskog karite maslaca  prirodni je izvor vitamina A, E i F čijim djelovanjem usporava starenje kože. Blagotvorno djeluje na suhu kožu podložnu alergijama ali i dehidriranu i umornu kožu lica. Sadrži i biljne masti koje pomažu pri regeneraciji stanica  kože, cirkulaciji i zacjeljivanju različitih oštećenja na koži. (izvor)


Upravo sam zbog gore navedenog opisa pohitala po svoj primjerak ovog proizvoda jer već skoro 2 mjeseca muku mučim s nekakvom čudnom reakcijom na koži, pored usnice, u vidu crvenila, zatim ljuštenja, zatezanja, povremenih poboljšanja i pogoršanja... (pisala sam vam o tome na FB stranici). Da ne duljim sa svojim problemima, melem sam prvenstveno odlučila koristiti na oboljelom području, a dobila sam i zeleno svjetlo svoje dermatologice. Ne znam koliko je utjecao na poboljšanje problema koji je još uvijek prisutan (ali stanje se uvelike popravlja) s obzirom da sam ga kombinirala uz propisanu antibiotsku mast, no svakako mi nije napravio veću štetu ili izazvao pogoršanje a riješio me i neugodnog i bolnog zatezanja i ljuskave kože na tom području, koje su mi prouzročili drugi agresivni proizvodi kojima sam tretirala ovaj problem.


Proizvod je zaista guste teksture, tvrd pod prstima i u prvi mah sam se zabrinula kako ću ga uspjeti ravnomjerno nanositi na kožu... bespotrebna briga jer se ovo čudo pod toplinom prstiju topi i lagano se razmazuje na željeno područje. Ima dosta intenzivan, ali opet ugodan miris po vaniliji i limunu i strašno me podsjeća na biskvitne kolačiće s limunom :D. 

Osim na već spomenutom oboljelom području, koristila sam ga i za njegu stopala, ruku, laktova, kutikule ali i svim ostalim suhim područjima na tijelu. Isto tako, nisam preskočila niti lice, obično bih ga nanosila povremeno, u onim periodima kada mi je koža lica bila izrazito suha i dehidrirana. Vjerujem da bi većini ovaj proizvod bio pretežak i mastan za njegu lica, ali meni je odlično odgovarao kao noćna njega i nije mi izazvao prištiće i čepljenje pora a ujutro bi mi koža bila mekana, nahranjena i bez suhih dijelova, no ipak ga ne bih preporučila u tu svrhu onima koji su skloni pojavi prištića.

Sastav:
Butyrospermum parkii (karite maslac, 80 %) , prunus dulcis oil (ulje slatkog badema), cera flava (pčelinji vosak), vanilla planifolia (et. ulje vanilije), Citrus medica limonum (et. ulje limuna), limonene*, benzyl alcohol*, linalool*, citral* .
* iz prirodnih eteričnih ulja.

Unatoč eteričnim uljima, koja meni ponekad znaju izazvati iritacije, kod ovog proizvoda s tim nisam imala problema, pretpostavljam da je razlog taj što su zastupljeni u malim količinama. Sljedeći proizvod koji bih voljela isprobati iz njihovog asortimana je definitivno Argan krema kao i arganovo ulje, tako da moja priča o Dr. Pasha proizvodima još nije završila :).

Jeste isprobali Zlatni melem ili koje druge Dr. Pasha proizvode?

32 komentara:

  1. Zvuči poprilično primamljivo! ;) Već duže vrijeme čitam o Dr. Pasha proizvodima i imam osjećaj da ih svi hvale, ali još uvijek nisam sama isprobala nešto iz njihovog asortimana. Mogla bih se uskoro počastiti! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaju baš zanimljive proizvode i one svijeće me mame :) Nadam se da ćeš biti zadovoljna :D

      Izbriši
  2. I ja u zadnje vrijeme imam problem s nečim čudnim u kutu usnice, zatezanje, ljuštenje kože, itd. (a herpes nije) - ja sam svoje mazala sa kremom za hemiće koja ima propolis u sebi hahahhahah :D Prošlo mi je, ali trebalo je nekoliko dana..
    Ovo zvuči lovely i ima lijep sastav.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro da si se snašla i da ti je pomoglo. Ja sam sad već isprobala 8 proizvoda i još uvijek ne prolazi :/

      Izbriši
  3. ma sve što u sebi ima toliku količinu karite maslaca mora biti dobro :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za tim sam se i ja vodila a kako ej karite odličan za nas s raznim dermatitisima, morala sam ga isprobati :)

      Izbriši
  4. Mene si nagovorila :) Gledam ga već par dana, a nikako da se odlučim na kupnju. Znaš ono vječno pitanje: Treba li mi? :)
    Vidim da mu je tekstura jednaka (barem po slikama) kao shea maslac koji naručim s Terra Organice :) Sviđa mi se dodatak vanilije u sastavu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, baš vječno pitanje :D Nisam isprobala taj maslac, ali mislim da je to u suštini to, ipak i ovdje ima većim dijelom karite maslac... a tekstura mu je baš kao melem, tvrda ali se brzo topi. Dosta je masnjikav i baš mi je bio odličan za stopala i ruke. Obavezno sam ih u debelom sloju namazala prije spavanja :)

      Izbriši
  5. Mjesecima tražim nekoga sa sličnim problemom i ne mogu vjerovati da si opisala upravo ono što se meni dogodilo! Počelo je ovo ljeto ispod usne, crvenilo, ljuštenje i tako u krug. Poslije je (vjerojatno zbog sunca) ostala flekica koja je prošla nakon mjesec dana. I onda mi se prije Nove godine ponovila ista stvar. Išla sam kod dermatologa koji je rekao da je to folikulitis, ali nije mi ništa propisao, a meni to nije zvučalo kao upala korijena dlake pa sam mazala svim i svačim.
    Ono što je meni pomoglo je obična zelena babylove krema za pelenski osip. Mislim da je zbog cinka u njoj - kad stavim tu kremu to područje mi se osuši, skori i samo ogulim taj dio i ispod je zdrava koža. Mazala sam preventivno nekoliko dana i prošlo je pa probaj, ako želiš ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odmah sam kad mi se pojavilo koristila Hipp zaštitnu kremu s cinkom i pantenolom ali nije mi pomogla, naprotiv... onda smo mislili da je mikrosporoza pa sam mazala canesten i prvih par dana se skoro povuklo, a onda je samo preko noći buknulo - ljuskice, crvenilo, ma grozno... uglavnom, sad sam dobila Betrion antibiotsku mast i stavljam ju jednom dnevno, prije spavanja, a ostatak dana sam mazala ovaj melem... počelo se povlačiti, ali već vidim da će taj proces još dugo trajati... sad sam naručila još i La Roche Posay Cicaplast kremu, pa ću vidjeti kaku ću reagirati na nju... Drago mi je da se tebi povuklo samo od babylove kremice ;)

      Izbriši
  6. Probala sapun, al me malo isušiva iako super miriše. Imam kremu od Argana - odlična je. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sapune bi baš htjela isprobati, samo ja ne znam šta bih s njima :D Ne koristim ih za pranje tijela a i većina koje sam do sad isprobala su mi i lice isušivali... Moram pod hitno i Argan kremu isprobati :)

      Izbriši
  7. Ja sam mislila da si baš spominjala Argan kremu da trenutačno isprobavaš, a kad ono Zlatni melem :) U biti mi je još draže da sam pročitala za njega recenziju pa da čujem malo i za to iskustvo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne, ne, melem je u pitanju :) Krivo smo se razumjele, ja sam mislila da ga i ti isprobavaš jer si mi na FB napisala a onda sam vidjela kod tebe u postu Argan kremu ;)

      Izbriši
  8. Imam ovaj melem, osim za ruke i laktove nemam ideju kako ga koristiti. Super mi je što nije jako mastan i brzo se upije a i miris mi je divan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A da, mi sa suhom kožom ga ipak možemo na više načina koristiti, ja ga i an usne stavljala (to sam zaboravila napisati), ma vidi se da je kod mene stvarno bio multifunkcionalan proizvod kad sam ga u tako kratkom vremenu potrošila :)

      Izbriši
  9. Nisam još probala ništa od Dr. Pashe, ali stalno gledam njihove proizvode u DMu. I meni se ove zime pojavilo nešto čudno u kutu, odnosno malo ispod kuta usnice, nešto kao lišaj, prvo je bila crvena flekica, a onda se počelo ljuštiti. Ja sam stavila malo obične plave Nivee na to i prošlo je za nekoliko dana :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, svi imate nešto prolazno a mene pati već mjesecima :/

      Izbriši
  10. Uh zamišljam kao kao idealnu negu za ruke i stopala :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da znaš da i je, posebno za suha stopala :)

      Izbriši
  11. Ja bih ga kupila samo zbog mirisa :D Šalu na stranu, ipak ga ne bih kupila jer ne znam kako bih ga koristila. Na lice ga nikako ne bih stavljala, jedino za ruke i stopala kako malo prasence kaže, no za tu funkciju mi je preskup. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, preskupa je ako se samo koristi za ruke i stopala, ali kod mene je stvarno brzo planula jer sam joj našla razne namjene :D

      Izbriši
  12. eeeeeee ovo je za laktove i stopala dušu dalo! ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. Ja obožavam arganovu kremu, pravi je multipraktik a pomaže i kod naših zločestih dermatitisa. Jako mi je žao što su te snašli ti problemi ali držim fige da pronađeš nešto što će ih u potpunosti ukloniti, vjerujem da ti nije baš lako :**

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Meli, valjda će biti bolje uskoro! Moram tu arganovu isprobati, ASAP :D

      Izbriši
  14. kupuj arganovu kremu obavezno, ja ju u zadnje vrijeme koristim i noću (a znaš koliko različitu kožu imamo) i budim se divne kože <3

    a jesi probala mazati to običnom nevenovom masti?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Budem, budem! Nisam probala nevenovu, nisam se niti sjetila pored svega što sam isprobala, ali dobro da si me sjetila. Imat ću ju na umu, ukoliko zakažu ove koje trenutno koristim. Sad sam prije par dana uzela Cicaplast balzam da ga mažem tokom dana, a navečer i dalje tu antibiotsku mast pa ću vidjeti kakav će biti rezultat.

      Izbriši
  15. I ja imam problem s perioralnim dermatitisom, vec godinu dana mi se povlaci i iznenada vraca i razmisljam da probam propolisom to rijesiti jer sam cula da je dobar za to, javi molim te ako ti nesto pomogne jer nas izgleda ima puno koji se mucimo s tim problemom :( :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemam perioralni dermatitis, ali znam koliko je isti uporan i da treba dugo vremena da se riješi... Ako mi nešto pomogne, svakako javljam... vidim pomake trenutno uz Betrion antibiotsku mast, ali još uvijek nije nestalo... jedan dan mi izgleda bolje, drugi gore i tako u krug :/

      Izbriši
  16. Citam komentare i opisujete ono sto se meni desava na licu :( dermatolog je ustanovio perioralni dermatitis... Pa zitam za Zlatni melem. Vjerujem da je vama proslo so sada. Sta ste koristili? Sta koristite trenutno za lice? Veliki poz

    OdgovoriIzbriši