Catrice Crushed Crystals #04 Oysters & Champagne

subota, veljače 22, 2014

Jedva sam dočekala da u moj Dm stignu Catrice Crushed Crystals lakovi, a upravo ovu nijansu Oysters & Champagne sam prvu željela isprobati. Iako su mi nokti trenutno u minus fazi, nisam mogla odoljeti da vam ga ne pokažem, pa zažmirite na nokte i gledajte samo lak :D


Crushed Crystals  lakovi imaju sand završetak, a dolaze u 6 zgodnih nijansi (možete ih sve vidjeti ovdje). Cjenovno su nešto skuplji od standradnih Catrice lakova i za njih ćete morati izdvojiti 27,90 kn za 10 ml. 

Nijansa koju sam izabrala je vrlo neobična - zlatna sa sitnim prljavo-rozim shimmerom i nešto krupnijim glitterom u istoj boji. Na noktima izgleda divno, svečano i bajkovito. Mene asocira na vilinski prah :D!


Suši se nešto duži period a kad se osuši, nije baš hrapav na noktima kao recimo Essence lak s istim efektom (samo ga s njim mogu usporediti, budući da nemam više sand lakova). Četkica mu je klasična za njihove lakove, šira i plosnata i omogućava lakše nanošenje, no tekstura mu je zaista čudna. Ne znam na koji način da ju opišem, imam dojam da je ljepljiva i samim time je teže ravnomjerno nanijeti lak na pločicu nokta. Za potpunu prikrivenost potrebna su 3 sloja, što je još jedan minus ako uzmemo u obzir duže vrijeme sušenja.


Teže se skida s noktiju, no pretpostavljam da je to slučaj sa svim lakovima ovog efekta. Što se tiče trajnosti, imam ga tek dva dana na noktima i za sad se dobro drži a mislim da bi bez problema mogao izdržati još koji dan na noktima.

Unatoč manama, opraštam mu sve jer me nijansa stvarno očarala i mislim da ću svratiti po još koju nijansu. 

Jeste isprobali Crushed Crystals lakove? Koja vam se nijansa najviše sviđa?

Broj komentara: 48:

  1. Predivan je, to je istina ali nekako se klonim kupnje takvih jer skidanje istih mi je muka. Ali boja je tako.... jaooooo.

    Ne, ne smijem. Divno ti stoji :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš je krasan, slažem se :) No, da... skidanje je prava muka!

      Izbriši
  2. Ako nije hrapav kao essence sand lak onda uopšte nije hrapav xD ali sviđa mi se boja, i šljokice naravno, kad dođu kod nas razmislit ću hoću li ih kupiti :DD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A onako... osjeti se pod prstima da je hrapaviji, možda samo zbog ovih većih šljokica, ne znam.. ali baš sam par dana prije njega imala Essence na noktima i primjetno je hrapaviji od ovoga :)

      Izbriši
  3. Wooooow predivan je, kupujem :D Tereza

    OdgovoriIzbriši
  4. Ženo, koja minus faza noktiju??? Baš ti je lijepa ova dužina, kožica je super.. Da vidiš moje trenutno.. :/ Lak je stvarno divan, za sve prilike.. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma listaju se, malo narastu pa popucaju... nisam već dugo imala tako loše nokte :/ A kožicu stalno trackam uljima i kremicama pa se još solidno drži :D Je, baš se može nositi i za svečane ali i svakodnevne prilike.

      Izbriši
  5. Boja mi se jako svida. Ja sam od hrapavaca isprobala samo Golden Rose Holiday lakove pa ne mogu usporediti s Catrice ali po ovome sto si napisala mislim da su Holiday puno bolji. Jako dobro prekrivaju vec sa jednim slojem ali ja uvijek stavim dva i to tako da cim namazem svih 10 pristiju odmah mazem drugi sloj jer se stvarno brzo susi. I bas su pravi hrapavci pa ako volis takve lakove svakako preporucam da ih isprobas :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno su bolji od Catrice, ali nažalost nisu mi baš dostupni tako da nemam još niti jedan...

      Izbriši
  6. Ja obožavam Essence hrapavce, imam crveni i sivi i stalno ih nosim :) A najbolje od svega je što mi se ful jefnostavno skidaju pa ih zbog toga volim još više :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Njihov sivi mi je baš lijep! Hmm... pa meni se baš ovaj crveni ne skida lako, moram žuljati jedno vrijeme po noktu da se skine :/

      Izbriši
  7. Predivan je, morati ću potražiti tu kolekciju :D
    Malo me podsjeća na jedan GR lak koji imam, skoro su pa iste nijanse :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaviri, imaju baš zgodne nijanse, ali mislim da su GR sandići ipak puno bolji, premda ih još nisam imala prilike isprobati :)

      Izbriši
  8. ajme ljepote. jasno mi je zašto se teže skida, ali ako te ne tjera da ga skineš odmah sljedeći dan jer je trajniji, onda je to oke. niš stisnut ćemo zube pri skidanju, za ljepotu se treba trpit, ne? hihi <3

    OdgovoriIzbriši
  9. Meni je tale res prekrasen. <3 Super swatchi. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Taya, drago mi je da ti se sviđa :)

      Izbriši
  10. što fali noktima?????
    meni je jako lijep, ali prvo ću kupiti onaj ljubičasti, samo da prođe no buy period :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nikako da narastu ponovo :D A tako kratki mi baš i ne stoje... Nisam baš ljubitelj ljubičaste, ali ovaj mi se isto svidio :)

      Izbriši
  11. Divni su ti nokti, nemoj kukati :D Nisam još probala tu kolekciju lakova, ali ovaj mi je divan :) I da, jako su mi lijepe fotografije s kamenjem :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, a moram malo kukati ;)) Kamenčići s Brača su poslužili kao podloga za fotkanje :D

      Izbriši
  12. Ovaj bi mogao biti idealan za mene, jer mi je onaj Essence pregrub. :stavljanapopis: A jel me teško nagovoriti na kupnju, kod tebe uvijek pronađem nešto :D

    A noktići su ti beautiful, što pričaš. Vidim da si u komentaru spomenula da ti se listaju...pokušaj malo pojačati unos jogurta, meni to pomaže. Ako ne to, onda u ljekarni kupi Merz dražee :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da bi ti se mogao svidjeti ako ne voliš hrapavce. Vjerujem da su i ostali iz te linije takvi :)
      Hvala na savjetu, ali uzimam dosta mliječnih proizvoda, tako da mislim da mi ne fali kalcija...ali tko zna :D Ako se nastave listati, definitivno kupujem dražee :D

      Izbriši
  13. just perfect :))

    http://prettypurple92.weebly.com/

    OdgovoriIzbriši
  14. ne znam baš, ovaj se sigurno ne bude našao u mojoj kolekciji ;)
    i ne sviraj, nokti ti skroz dobro izgledaju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno ima boljih hrapavaca, ali mene je nijansa očarala :D
      Nisam zadovoljan s noktima, ali valjda ću ih uspjeti dovesti u prijašnje stanje :)

      Izbriši
  15. prekrasan je, naprosto neodoljivo izgleda! vidila sam ga nekodan isto kod jedne blogerice i tada mi je isto zastao dah. a fan sam crvenih boja, zamisli!

    OdgovoriIzbriši
  16. Boja je predivna, ali me toliko formula razovarala da ih vise necu kupovati :S puno su mi bolji essence i rimmel hrapavci, brze se suse, pokrivaju sa 2 sloja i nisu tako "zvakasti" :S

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, ima dosta minusa što se tiče teksture, mazivosti i sl. Ali nije mi žao jedino zbog nijanse. Rimmel hrapavce još nisam probala, ali baš bi mogla :D

      Izbriši
  17. Bas se vidi na fotkama da nije jako hrapav :) Iako je jako lijepa nijansa, mislim da cu preskociti cijelu liniju jer sam nedavno ostala razocarana s njihovim pjeskicima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, hrapavost je minimalna... što nekome može odgovarati, nekome ne :D Imam samo crveni njihov hrapavac, meni je ok... ali nisam probala druge, pa je vjerojatno do toga jer ga nemam s čime usporediti :D

      Izbriši
  18. U bocici mi nekako nije izgledao dobro, al na noktima bome super izgleda. Al meni je najbolji call me princess. Kupila sam njega samo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjela sam kod tebe call me princess, isto mi je lijep :) No ovaj mi ej ipak malo ljepši :D

      Izbriši
  19. Nijansa je predivna, baš je kako si opisala, nekako svečana i lijepa! U mojem dm-u ih nema pa ću morati potegnuti do kojeg Kozma ili sl. Inače, jako volim hrapavce ali i ja izgubim živce skidajući ih!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, skidanje zna biti prava muka... ali dobro je što duže izdrže na noktima pa ih ne moraš skidati odmah drugi dan :)

      Izbriši
  20. Odgovori
    1. Hvala Mirna, mene je baš očarala nijansa :)

      Izbriši
  21. Sou sou priiitiiiiiii!!!! I lijepo ti noktići izgledaju i kad su kratki ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ne žalim se toliko na dužinu, već su mi u baš lošem stanju... tanki su i lomljivi, pa nikako da počnu rasti :)

      Izbriši
  22. Pre pre pre pre PREKRASAN je! Zelim, odmah zelim :))) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno je krasan, mene je osvojio još dok sam ga gledala njihovoj službenoj stranici... zbilja nije bilo dvojbe po pitanju koji prvi želim isprobati ;)

      Izbriši
  23. boja je prekrasna. ja imam 2 a znam koliko ih je teško skinuti. preko blazinice stavi alu foliju na parminuta pa ćes ga lakse skinuti i nokti ti uopće nisu loši ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tina na savjetu, obično i skidam takve lakove na taj način, ali nekad nemam baš volje/ vremena, pa se mučim s onim standardnim skidanjem :/

      Izbriši