Yves Rocher - Obnavljajuće ulje za kosu

ponedjeljak, siječnja 06, 2014

Ima neka posebna veza između mene i ulja - ulja za lice, ulja za tijelo, ulja za skidanje šminke, ulja za kosu... sva me privlače i rijetko koje ne poželim isprobati, a izuzetak nije bilo niti ovo ulje koje ću vam danas predstaviti. Dugo se nalazilo na mojoj listi želja, ali nekako bih ga ostavila po strani premda mu je cijena i više nego povoljna (ako ga usporedimo sa sličnim proizvodima takve namijene), oko 50 kn za 150 ml.


Ovo nije ulje koje ćete koristiti nakon pranja kose kako bi zagladili ispucane i oštećene vrhove. Radi se o terapiji za kosu, koja se nanosi prije pranja, cijelom dužinom kose. U uputama piše da se ostavlja oko 10 minuta na kosi (ja sam ostavljala i duže), a zatim slijedi uobičajeno šamponiranje te ispiranje.

U uputama također navode da se koristi dva puta tjedno, ali i ovdje sam malo varala jer jednostavno ne vidim potrebu za tim, uostalom, kosu perem jednom tjedno jer nemam problema s prekomjernim lučenjem sebuma, iako sam ju ovih blagdana prala češće zbog svih tih slavlja i češćih izlazaka pa sam i ovo ulje koristila češće.

Ulje dolazi u plastičnoj, minijaturnoj bočici (uvijek me šokira ta mala ambalaža YR proizvoda, a zapravo u njoj se "krije" prilična količina proizvoda). Nemojte me krivo shvatiti, volim takvu malu ambalažu jer ne zauzima puno prostora u već pretrpanoj kupaonici. Na vrhu ima zgodan čepić na odvrtanje i uski otvor koji omogućava lagano doziranje proizvoda. Kad kažem lagano, to zaista i mislim. Nema straha da će vam proizvod iscuriti na sve strane kada okrenete bočicu.

Ovaj proizvod je mješavina ulja - ulja babasu palme, jojobe, makadamije, suncokreta, ricinusa... Ne sadrži silikone, parabene i umjetne boje.


Helianthus annuus (sunflower) seed oil, ethylhexyl cocoate, brassica campestris (rapeseed) seed oil, ricinus comunis (castor) seed oil, simmondsia chinensis (jojoba) seed oil, borago officinalis seed oil, orbignya oleifera seed oil, macadamia ternifolia seed oil, parfum/fragrance, tocopherol, oleath-10

Tekstura ovog ulja je lagana i nije masna, čak me podsjeća na kakvo suho ulje. Miris mu je krasan, nježan a opet primjetan i ne miriši mi ni malo umjetno,  s tim da se nakon ispiranja miris više ne osjeti (što je razumljivo obzirom da se nakon tretmana na kosu stavlja šampon, balzam/maska te se ispire).

Osim po cijeloj dužini kose, ulje sam stavljala i na vlasište i tu se pokazao vrlo dobar. Iako sam bila skeptična i bojala sam se da ga neću moći isprati s vlasišta i da će mi ga zamastiti, nisam to primijetila.Već nakon prvog korištenja, kosa  mi je djelovala zdravije, nahranjeno, sjajno i mekano na dodir, a ulje mi je pomoglo i u saniranju suhih ljuskica koje mi se zimi pojavljuju uz sam rub vlasišta. Unatoč tome, ne znam kako bi djelovao osobama s masnijim vlasištem, pa ako ste jedna od njih, preporučila bih vam da ga nanosite na vrhove ili cijelom dužinom kose, izbjegavajući samo vlasište.

Na kraju, ovo ulje mi se jako sviđa i mislim da je svakako vrijedno pažnje, posebno onima sa suhom i bojama tretiranom kosom.


Što mislite o ovom prizvodu? Jeste ga isprobali i koje tretmane za njegu kose vi koristite?


Broj komentara: 48:

  1. Prodato!!!
    Bila sam par puta u radnji i nisam ga nijednom kupila, ne znam ni sama zbog čega.
    Em mi je suva kosa, em tretirana farbom (tričavih 11 godina).
    I već vidim da ću držati pola sata na glavi bez problema.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne vidim onda zašto ti ne bi odgovaralo :) Zaboravila sam napisati u postu, ja ga nanosim tako da ga utrljam u kosu, a onda još ćešljićem pređem po kosi da budem sigurna da sam obuhvatila svaki dio :) ali vjerujem da bi to već i sama napravila. Iskreno se nadam da će ti odgovarati i da ćeš vidjeti učinke :D

      Izbriši
    2. Da da, to sa češljem svakako radim.
      Idem sad baš na čaj sa drugaricom, taman ću ga kupiti, kad malo prođe vremena javljam ti utiske <3.

      Izbriši
    3. Ugodan shopping onda :) I svakako javi utiske!

      Izbriši
  2. Definitivno ću ga isprobati! Do sada sam tu i tamo si znala napraviti masku od ricinusovog i maslinovog ulja, ali ovdje ima još dodatnih sastojaka koje moram isprobati! Samo gdje si ga uzela?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na njihovoj stranici http://www.yves-rocher.com.hr/, imaju trgovine u Zagrebu i Splitu (trenutno mi neće učitati stranicu pa ne znam ako i gdje još). Šalju i putem tiska, poštarina je onda oko 22 kn, a često imaju i razne popuste, nekad i besplatnu poštarinu a i na iznose preko 79 kn šalju i poklon proizvode koje sama odabereš (svakako se registriraj na stranicu i stavi neka ti šalju newsletter pa ćeš biti u toku s akcijama).

      Izbriši
  3. Mnogo volim ovo ulje, cak mi je i u mesecnim favoritima :) Ja ga nekad stavim uvece i ujutru isperem :) Slazem se sa svim sto si napisala, stvarno je vredno paznje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš, mogla bih isprobati i tako! To sam znala raditi s čistim ricinusovim uljem, ali ono mi je ponekad bilo preteško, ovo mi se čini idealno :)

      Izbriši
  4. Ajme, ovo moram kupiti. Zvuči odlično! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Steta sto ne volim ulja al kupila bi ga samo zbog ambalaze da stoji na komodi jer mi je super :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da bi ovo ulje promijenilo tvoje mišljenje o uljima :)

      Izbriši
  6. Odlicno izgleda... Ja sam bas prije neki dan dobila cisto arganovo ulje pa se u njemu "kupam" ali kad ga potrosim, ovo super izgleda ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oh, arganovo ulje, uživaj u njemu, a ako se odlučiš za kupnju ovoga, svakako javi dojmove :)

      Izbriši
  7. Možda bih kupila ovo ulje, ali samo za krajeve, jer mi ostatak kose nije suv :D Šta znam, možda bi i tako bilo ok :) Volim da isprobavam koješta na svojoj kosi, jer zaista može svašta da istrpi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I moja podnosi dosta toga, tako da sam u tom pogledu vrlo zadovoljna. Ako već voliš svašta probavati, isprobaj i ovo, u svakom slučaju ti ne može naštetiti :)

      Izbriši
  8. I ja sam luda za uljima. Razumijem te u potpunosti. Ovo nisam isprobala, al mogla bih, zvuči odlično!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš ga voljeti ako si ga priuštiš :)

      Izbriši
  9. Izgleda i zvuči genijalno! Ja imam Keune nešto, nije ulje, nego nešto, haha :D, koje se isto stavlja prije pranja, ali nije mi ništa posebno. A što se tiče pakiranja, svi bi trebali imati takva pakiranja: koliko proizvoda tolika i ambalaža. A ne kad kupiš ogromnu vrećicu čipsa, a čipsa 1/3 vrećice na kraju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno potpisujem ovo za ambalažu, samo znaš kako me začudi kad kupim neki njihov proizvod, s obzirom na kupujem online pa kad mi stigne baš me iznenadi kako recimo 200 ml šampona stane u tu malecku bočicu, kad usporedim sa drugim šamponima koji imaju istu ili manju mililitražu a puno su veći :)

      Izbriši
  10. privukla si me s ovim. ide na wish listu :p

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super onda :) Nadam se da će ti se svidjeti!

      Izbriši
  11. E ovu recenziju sam čekala ;) Već dugo gledam to ulje na njihovim stranicama i uvijek se premišljam da li da ga uzmem ali nakon ove recenzije definitivno naručujem u sljedećoj narudžbi. I inače obožavam ulja za kosu i uopće ne sumnjam da će mi se i ovo svidjeti. Hvala!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da se za tu cijenu stvarno isplati isprobati, a i sastav je dobar, sviđa mi se što ima toliko različitih ulja :)

      Izbriši
  12. Odgovori
    1. I zbilja je dobar, barem meni nije žao što sam ga kupila :).

      Izbriši
  13. Ja bih tako rado da ulja i kod mene funkcioniraju ...probala sam ne znam ni sama koliko i sva mi jako maste bez obzira koliko stavim :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razumljivo je da ne mogu odgovarati svima :( Moja kosa na sreću nema problema s prekomjernim mašćenjem, pa mi onda i ulja odgovaraju...

      Izbriši
  14. Sad ga i ja želim :-D imam suho i perutavo vlasište a ostala ulja su imala kod mene kontraefekt...završila bi s miljun masnih ljuskica u kosi...probat ću ga svakako...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hmm, baš sam nedavno s jednom blogericom pričala o ovom problemu, uglavnom, ispostavilo se da ona vjerojatno ima seboroični dermatitis što sam i ja za svoje vlasište jedno vrijeme pomišljala i mislim da kod mene ipak nije taj slučaj jer mi se to suho vlasište pojavljuje sporadično, u zadnjih mjesec dana sam samo jednom primijetila te suhe ljuskice, pa sam povezala sa svojom suhom kožom i atopijskim dermatitisom. Uglavnom, ako je kod tebe ipak nešto više od samog suhog vlasišta, možda da probaš neke druge preparate, čula sam da su cure zadovoljne s Vichy Dercos šamponom za osjetljivo vlasište. Ako uzmeš ovo ulje, nadam se da će i ono sanirati tvoj problem :)

      Izbriši
  15. Već sam nekoliko puta čitala o ovom ulju i zagledala ga u radnji. Mislim da ću za sada preskočiti, ali ako mi kosa, ne daj Bože, doživi neki suvi stadium, svakako ću prvo za ovim posegnuti!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E pa nadam se da ti kosa neće postati suha, ali dobro je imati na umu ovakve proizvode :)

      Izbriši
  16. Stvarno zanimljiv proizvod. Sviđa mi se što se nanese na kosu, odradi svoje i ispere :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ja baš volim takve tretmane za kosu što se ostave i isperu, nekako mislim da bolje djeluju od onih koji se nanose nakon pranja i sušenja :)

      Izbriši
  17. To je to! Nisam ga probala, ali koristim ulja prije pranja kose i to godinama i držim ih čak i po nekoliko sati ili preko noći. :D

    OdgovoriIzbriši
  18. Definitivno je isplativo, trenutno koristim Macadamia ulje za kosu, tako da ću svakako pogledati i YR kad ovo potrošim. Super recenzija :D

    OdgovoriIzbriši
  19. hej, bacila sam oko na ovu recenziju jer inače imam velik problem sa suhom kosom, čak bi se usudila reći i slamastom. Koristim svakakve proizvode, no ne vidim veliku promjenu. Nakon pranja mi je potrebno feniranje inače mi kosa izgleda kao da sam dijete iz đungle :D zanima me da li stvarno ostavlja bolji dojam nakon pranja kose i da li mislis da li bi pomogao i mojoj veoma suhoj kosi?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Teško mi je procijeniti u kojoj mjeri bi ti ovaj proizvod pomogao, vjerujem da bi svakako pomogao više nego da ne koristiš takve tretmane. Imam dosta zdravu kosu koja zbog farbanja naginje suhoj, ali opet, nije u lošem stanju iako ju kao i ti, feniram poslije svakog pranja a pri tome koristim i proizvode za zaštitu od topline. Ako se odlučiš na ovaj proizvod, iskreno se nadam da će ti pomoći, kad pogledaš sastav, tu se radi o mješavini ulja, pa ne vidim zašto ti ne bi odgovarao, probaj ga držati duže na kosi, preko noći pa ćeš možda ipak vidjeti nekakav pomak :)

      Izbriši
  20. okej hvala ti puno ;) dosta sam cula i o tim proizvodima za zastitu od topline, imas li preporuku nekog proizvoda? hvala ti!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu :) Ja već dugo koristim Schwarzkopf Got2b Guardian Angel sprej za zaštitu od topline, možeš ga kupiti u Bipi, Dm-u, Kozmu za nekih 40 kn, a čitala sam i pozitivna iskustva s nekim Baleinim sprejem za zaštitu od topline, ali nisam ga još probala :)

      Izbriši
  21. joj, nisam stoljećima stavljala ulje na kosu... kad se sjetim da treba oprati kosu već sam u kadi... ali zato stavim na vrhove nakon pranja ;)
    ovo bi baš trebalo probati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni se to zna dogoditi :)) Nadam se da će ti odgovarati! Btw. slučajno sam obrisala tvoj komentar na potrošene proizvode (tako mi i treba kad preko mobitela objavljujem komentare...), svakako moraš isprobati Cien kremicu :D!

      Izbriši
  22. zvuci savrseno :) pogotovo jer je prirodno bez nepotrebnih umjetnih sastojaka...

    OdgovoriIzbriši
  23. Ovo si moram nabavit :)

    OdgovoriIzbriši