Usporedba BB krema (Catrice vs. Vichy)

utorak, siječnja 28, 2014


Zadnjih mjesec dana kod mene su se našle čak 3 BB kreme, što je jako čudno obzirom da nisam ljubitelj istih i nikada me nisu pretjerano privlačile. Istina, imam dosta čistu kožu, ali ako već nanosim makeup, onda volim da mi je lice besprijekorno, koliko god je to moguće, a s dosad isprobanim BB kremama to nisam mogla postići, barem ne u onoj mjeri koja bi me zadovoljavala. Iz tog razloga, ovo je isprobavanje BB krema za mene predstavljalo određeni izazov jer sam im, priznajem, pristupila s određenom dozom skepticizma, upravo zbog prijašnjih iskustava. 

Nijansa Vichy Idealia BB kreme je dosta svjetlija od mog tena, ali kasnije ćete vidjeti da to zapravo i nije nekakav problem, barem ne u ovim hladnijim danima. Catrice BB Allround foundation sam kupila nakon pročitane recenzije na blogu Le Makeup Freak i živo me zanimalo kako će meni odgovarati.

Pa krenimo na usporedbu :).

Ambalaža:
Obje kreme dolaze u vrlo sličnim plastičnim kutijicama unutar kojih se kriju duguljaste tubice, nježnih nijansi s tankim otvorom na vrhu koje omogućava lagano doziranje krema.

Cijena :
Catrice - 49,90 kuna
Vichy - 187, 59 kn

Količina:
Catrice - 30 ml
Vichy - 40 ml

Nijanse: 
Catrice - 010 light beige, 020 rosy beige, 030 nude beige (postojala je još jedna nijansa, najtamnija, ali ju povlače iz prodaje).
Vichy - teinte claire (light), teinte medium (medium).


Učinak:

Obje kreme obećavaju 6 učinaka u samo jednom proizvodu.

Catrice

1. balansiranje (vlaži kožu i smanjuje sjaj) 
2. korekcija (smanjuje vidljivost pora)
3. zaštita (sadrži UV filtere, spf 30)
4. sjajnost (pruža sjaj i svilenkastu kožu)
5. prekrivanje
6. hidratacija (bademovo ulje)

Moje iskustvo 

Catrice BB krema me u mnogo čemu podsjeća na tekuće podloge, što joj sugerira i sam naziv. Tektura joj je lagana, nešto gušća od Vichy BB kreme, bez mirisa, odličnog, srednjeg prekrivanja pri čemu će vam biti potreban korektor za izraženije nepravilnosti. 

Ima polu-dewy finiš, barem na mojoj jako suhoj koži i voljela bih da je ipak malo hidratantnija. Nisam primijetila da išta radi po pitanju proširenih pora, ali to joj niti ne zamjeram. 

Trajnost joj je zadovoljavajuća, bez problema mi izdrži nekih 5 sati na licu, nakon čega primjećujem kako lagano blijedi. Normalnoj i suhoj koži bi trebala odgovarati, dok masna i mješovita vjerojatno ne bi bile zadovoljne ovim proizvodom.


Vichy

1. Trenutno daje blistav sjaj
2. hidratizira
3. vidljivo zaglađuje sitne bore
4. ujednačava ten
5. smanjuje tamne mrlje
6. sadrži UVA & UVB zaštitu (spf 25)

Moje iskustvo

Prvo što sam primijetila kod ove kreme jest njen miris koji je dosta izražen ali ipak nije onako zagušujuć i intenzivan već blag i nježan. Teksturom je vrlo lagana, na koži pruža osjećaj ugode ali ako ju nanosim jako blizu okoloočnom području, oči mi počnu suziti, crveniti se i peći (primijetit ćete na fotografiji očiju da ju nisam nanijela uz sami rub donjih trepavica). Ta me pojava dosta neugodno iznenadila, jer mi još niti jedan dekorativni proizvod koji nanosim na to područje nije izazvao ovakvu reakciju.

Prikrivanje joj je jako slabo, ali nakon upijanja primjećujem da zaista ujednači ten i uspije prikriti blage nepravilnosti, iz tog razloga mi ova svjetla nijansa ne predstavlja nekakav problem, ali u ljetnom periodu mi ipak ne bi odgovarala. 

Na koži ostavlja divan, zdravi sjaj i cijelo lice nekako izgleda odmorno i svježe nakon nanošenja. Vichy navodi da je namijenjena svim tipovima kože, no nisam sigurna koliko bi masnokožci bili oduševljeni njenim dewy finišom. Nakon nanošenja ne osjećam zatezanje na koži, ali sam primijetila da mi dosta ističe suhe dijelove na predjelu nosa i čela te vjerujem da bi mi u ljetnim mjesecima puno više odgovarala.

Prekrivanje: 
Lijevo - prekrivanje u jednom sloju. Desno - prekrivanje u dva sloja.
Lijevo - Vichy. Desno - Catrice.

Sastav:


Lijevo - Catrice. Desno - Vichy.
Na kraju, ako bih morala izabrati kremu kojom sam zadovoljnija, svakako bih glasala za Catrice verziju. Ne samo zbog cijene koja je puno pristupačnija, već i zbog izbora nijansi (ipak ih ima za jednu više :D) te prekrivanja koje kod mene igra veliku ulogu. Ne kažem da je Vichy BB krema loša, naprotiv, sviđa mi se konačan izgled kože nakon nanošenja kao i činjenica da unatoč slabom prekrivanju ipak ujednači ten i sitne nepravilnosti, no mislim kako bi mi bolje odgovarala u toplijim mjesecima, naravno, u tamnijoj nijansi. 

Kakvo je vaše mišljenje o BB kremama? Jeste isprobale koju od ovih danas predstavljenih? Koja vam se više sviđa?

Broj komentara: 37:

  1. Catrice mi zvuči poprilično dobro, ali Vichy... Grozim se proizvoda koji mi izazivaju iritacije na okoloočnom području! :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam da li je to samo kod mene slučaj, baš bih voljela čuti i tuđe utiske u vezi te iritacije očiju... stvarno sam se šokirala, ali sad barem pazim kad ju nanosim... no, ipak za tu cijenu to ne bi trebala raditi, srećom pa je dobivena na poklon :D

      Izbriši
  2. Zaista je Catrice BB kremica pojela Vichy za dorucak! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, da, da! Odlično si to rekla :D Čula sam već za nju da je najsličnija hvaljenim korejskim, ali nisam vjerovala sve dok nisam kod LMF pročitala recenziju :)

      Izbriši
  3. Jooooooooj kad sam pročitala da si ju kupila jer si pročitala moju recenziju, odmah sam se malo zgrčila rekoh sad kad na kraju pročitam da je totalno sra**, biti ću kriva za trošak hahaha. Ali dobroo je huuh :D
    Uvijek se bojim da netko ne požali što je kupio nešto na moju preporuku, bilo bi mi baš krivo i bila bi tužna.

    Ali jessss! :D Drago mi je da ti se sviđa jer ju ja baš baš volim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha :) I meni tako bude strah kad netko uzme nešto na moju preporuku, ali bez brige, ne bih ti ja ništa zamjerila u slučaju da mi ne odgovara :)! Vidiš da je pobijedila Vichy, znači da je stvarno dobra i hvala ti na preporuci!

      Izbriši
  4. catrice budem probala, obavezno.. vichy jesam i nimalo mi se ne sviđa, apsolutno ništa nije napravila za moje lice

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Žao mi je što ti nije odgovarala, ali se nadam da će Catrice ispuniti tvoja očekivanja :)

      Izbriši
  5. Općenito mi većina Vichy proizvoda ne odgovara :/ tako da bi i ovu BB vjerojatno preskočila, al Catrice zvuči obećavajuće :D Tereza

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja koristim Vichy i veoma sam zadovoljna njom-imam mesovitu kozu ali nisam primetila da mi na odredje nim delovima ne odgovara :/ bas mi je zao zbog iritacije ociju,moram priznati da se i meni to nekad desava ali uglavnom kada je hladno i kada je nanosim odmah cim ustanem(ukoliko negde zurim) dok leti i kada posle par sati od ustajanja trebam negde da se spremim nemam problema :)
    Catrice nisam probala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znači i tebi se isto dešava na okoloočnom području... vidiš, meni se takva reakcija javlja neovisno u koje doba dana ju nanosim, očito me nešto u sastavu iritira. Drago mi je da ti odgovara, znači da je i mješovitoj koži dobra :)

      Izbriši
  7. Ja ju vjerojatno nikad ne bih isprobala da ju nisam dobila na poklon, nekako sam škrta dati skoro 200 kn za BB kremu, kad znam da si odličan puder mogu naći i za nižu cijenu. Catrice me baš ugodno iznenadio sa svojim podlogama (prije par mjeseci sam kupila Moisture match puder koji mi je odličan) a i ova BB krema mi se jako sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Meni svaki Vichy proizvod uzasno nadrazuje oci...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam nešto pretjerano njihovih proizvoda imala, osim termalne vode koju obožavam, ali sad sam u fazi isprobavanja nekih njihovih testera, sviđa mi se Nutrilogie 2 krema i nisam primijetila da mi nadražju oči...u svakom slučaju, ne ide im to u prilog :/

      Izbriši
  9. Ja Catrice nemam gde da kupim ali Vichy imam i potpuno sam odusevljena kako moje lice izgleda sa njom. Za nijansu mi je tamnije pa sam je sa zadovoljstvom ostavila za leto.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da čujem i drugu stranu priče :) Meni se zaista ne sviđa to minimalno prekrivanje, ali kako sam rekla, vjerujem da bi mi na ljeto više odgovarala jer mi je tad lice čišće i nije toliko dehidrirano....

      Izbriši
  10. inače koristim catrice photofinish podlogu, oduševljena sam njihovim puderima iako eto, većina baš ne glasa za njih, međutim meni super paše i već dugo gledam na polici njihovu BB kremu jer svi imaju same riječi hvale za nju, čak eto i ti u ovoj usporedbi, i znam što će mi se desit. kad potrošim puder doći ću ciljano kupit bb kremu koja mi je ustvari dovoljna za ono što je meni potrebno, ali svejedno će mi prevagnut puder jer sam taaako navikla na njega. super recenzije tj. usporedbe. :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sličan je problem i sa mnom, ali sam ipak odlučila dati šansu ovim BB kremama i propisno ih isprobati. Photofinish nisam probala, iako sam ga swatchala na ruci, čini mi se da možda i nije najbolji izbor za jako suhu kožu, ne znam da li se varam... Hvala, drago mi je da ti se sviđa usporedba :)

      Izbriši
  11. Meni općenito Vichy proizvodi nikad nisu pasali, nekako su mi uvijek bili preagresivni za lice pa sam totalno digla ruke od njih. Ova Catrice baš dobro zvuči, moram priznati da sam se ugodno iznenadila, baš bi je mogla isprobati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nedavno sam uzela prvi njihov puder (Moisture match, nažalost je diskontinuiran) i stvarno me oduševio, tako da mi nije bio baš problem izdvojiti 50 kn za ovu BB kremu, jer sam vjerovala i Ivani ali i prijašnjim iskustvom s njihovim puderom da bi mogla biti dobra. Nadam se da će se i tebi svidjeti ako ju odlučiš kupiti :)

      Izbriši
  12. Otkako je krenula pomama za tim BB kremama, ja sam stvorila neku averziju te se nikada nisam odvažila probati tu vrstu proizvoda...
    Vichy mi od 19. god. više ne paše pa ga izbjegavam u širokom luku a Catrice me kao i Essence uvijek iznova iznenadi svojom kvalitetom za malu cijenu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Shvaćam za tu averziju, meni se to događa s dosta proizvoda, posebno ako iskaču na sve strane kao iz paštete, jednostavno nemam niti želju da ih isprobam :) Catrice je stvarno odličan, Essence me nekako više oduševljava sa svim onim sitnarijama za nokte :)

      Izbriši
  13. Nisam isprobala niti jednu od ovih, makar mi nekako zvoni da sam imala tester za Vichy i da sam isprobala, ali očito me nije impresionirala kad se ne sjećam.. Nisu za mene BB kreme s našeg tržišta, makar možda ne bi bilo loše da imam koju pa onako za po kući kad sam kod dečka LOL :D Makar me vidio svakakvu, ali kao eto iz pristojnosti da se malo sredim. Pričam gluposti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerojatno si imala tester, imala sam ga i ja ali se kao i ti nisam baš nešto zakačila za sam proizvod nakon probavanja :))

      Izbriši
  14. ova Catrice stvarno dobro izgleda :)
    Za Vichy sam ti već sve komentirala :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma baš je kao tekuća podloga, razliku u prekrivanju između nje i recimo Bourjois HM ne vidim :)

      Izbriši
  15. Ni jednu nisam probala, ali da moram birati, odabrala bih Catrice!

    OdgovoriIzbriši
  16. Catrice mi nije dostupna, a Vichy mi je blago razočarenje, jer ističe suve delove. Preskačem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene je to baš začudilo jer na prvu, kad sam ju stavila na lice imala sam osjećaj da vlaži kožu i zbilja je ugodna na licu, ali eto, suhe dijelove mi baš ističe...

      Izbriši
  17. Super usporedba! Catrice nisam probala, a Vichy jesam nekoliko probica. Šta ja znam, meni su one sve preslabe u smislu prekrivanja. To je za nekoga ko ima divan ten kao ti i suhu kožu. Moji favoriti su definitivno azijske bb-ice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Azijske nisam probala pa ne mogu usporediti, ali nekako mislim da je ova Catrice po prekrivanju najbliža njima :)

      Izbriši
  18. Volim BB kreme i dugo sam patila za ovom Vichy pa sam pročitala puno sličnih recenzija kao što je tvoja i odustala. Catrice nemam nigdje u blizni pa sam bila primorana (hahhaha) naručiti Dior BB kremu. I tu počinje naša velika ljubav koja će uskoro dobiti recenziju. :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Sa Vichy kremom sam se neki dan upoznala i zaintrigirala me, doduše nismo se dugo družile već sam čula jako puno dobrih stvari o njoj.. problem je što je zapravo preskupa za tako malu ambalažu (no to sam ja). Samim time što si pohvalila Catrice, mislim da ću ju kupiti. :D

    OdgovoriIzbriši
  20. Ja sam odustala od BB i presla na CC, nasla svoju savrsenu i ne trazim vise.
    Ova Catrice ima najvise dobrih recenzija, kako sam ja primijetila.
    Drago mi je da ti pase :)

    OdgovoriIzbriši
  21. još jedna kojoj od vichy bb-ice suze oči. užas, nikad više!

    OdgovoriIzbriši