Revlon ETERNA 27+ Instant Wonder Cream

subota, siječnja 18, 2014

Danas Vam predstavljam proizvod koji mi je ustupljen od strane Click2Chic.hr (najveće hrvatske internet drogerije) kao njihovoj ambasadorici za mjesec prosinac. Inače, Click2Chic ima ogroman asortiman proizvoda u ponudi, od dekorative, preparative, mirisa, proizvoda za djecu i muškarce uz pristupačne cijene , brzu dostavu u roku od 24 sata te besplatnu dostavu za narudžbe iznad 50 eura. Od nedavno u ponudi imaju i Sleek proizvode :D!

Ukoliko želite i Vi postati njihova ambasadorica ljepote na mjesec dana, slijedite upute koje ćete pronaći ovdje.



Krema koja mi je ustupljena na recenziju namijenjena je suhoj i zrelijoj koži. Ovo je bio moj prvi susret s Revlon preparativom, te sam se iz tog razloga baš veselila isprobavanju ovog proizvoda. Krema dolazi u lijepom i elegantnom pakiranju od čvrste prozirne plastike sa zlatnim detaljima. Sadrži 50 ml proizvoda i za nju ćete izdvojiti 150,76 kn.

Osim ove kreme, na click2chic.hr stranici možete pronaći još dva proizvoda iz ove linije - Revlon Eterna 27 + Repair kremu i Revlon Eterna 27 + kremasti okoloočni gel.


U opisu navode kako je riječ o gelastoj teksturi, no ja bih ipak rekla da se radi o laganom, kremastom proizvodu koji je vrlo bogat, lagano se razmazuje i nešto se duže zadržava na koži. Upravo iz tog razloga sam ju koristila kao noćnu njegu, iako se preporučuje i za dnevnu i noćnu njegu.


Nakon mjesec dana korištenja, zadovoljna sam što je uistinu pružila potrebnu hidrataciju mojoj suhoj koži, odlično je sanirala suhe dijelove koji mi se u zadnje vrijeme pojavljuju na području nosa i čela. Nisam primijetila nikakve negativne učinke u vidu crvenila, osipa ili prištića, no ono što me malo zasmetalo je miris ove kreme koji je dosta intenzivan, iako po nanošenju intenzitet slabi.


Što se tiče učinka na bore, tu vam ne mogu dati nikakve informacije jer takvih problema još uvijek nemam, ali bih ujutro, nakon noćne njege, primjećivala da mi je koža zaglađenija i da ima onaj lijepi zdravi sjaj.

Sastav: 


Water, Cyclomethicone, Glycerin, Petrolatum, PEG-4, Butylene Glycol,Squalane, Cetearyl Octanoate, Phenyldimethicone, Dimethicone Copolyol, Sodium Chloride, Tocopheryl Acetate, Caprylic/Capric Triglyceride, Atelocollagen, Sodium Chondroitin Sulfate, Quaternium-18 Hectorite, Pantothenic Acid, Retinyl Palmitate, Trilinolein, Trilinolenin, Triolein, Beta-Carotene, Dimethicone, Zinc Gluconate, Alanine, Dextrin, Urea, Sucrose, Fructose, Glucose, Hexylene Glycol, Mineral Oil, Octyl Hydroxystearate, Diisopropyl Dimer Dilinoleate, Octyl Cocoate, Sorbitan Trioleate, Propylene Glycol, Alcohol, Aspartic Acid, Glutamic Acid, Ascorbic Acid, Sorbic Acid, Xanthan Gum, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Phenoxyethanol, Fragrance, Titanium Dioxide

Revlon Eterna 27 + Instant wonder je solidan proizvod, iako je kod mene prilikom korištenja izostao onaj efekt oduševljenja (koji mi pruža moja HG krema :D). Ipak, od mene je dobila prolaznu ocjenu isključivo iz razloga što mi je pružila hidrataciju i nije izazvala nepoželjene reakcije na mojoj koži. 

Smatram da bi ova krema više odgovarala onima kojima je u krajnoj liniji i namijenjena - ženama sa zrelom i suhom kožom, jer bi se tek tada mogli vidjeti njeni učinci na bore, fine linije i ostale probleme koje muče zreliju kožu. 

Jeste isprobale koji Revlon proizvod? Što mislite o ovoj kremi?

PR proizvod

Broj komentara: 20:

  1. Cek cek cek od kad je 27 godina zrelija koza? Jooooj!! Ako to 27+ znaci za koje godine je namenjeno. Sta je onda 50 godina :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne, ne... Naziv zbunjuje i vjerojatno sam to trebala napisati u postu. Dopisat cu to kasnije. Dakle, naziv "obecava" da cete s tom kremim imati lice kao da imate 27+ godina, sto je zapravo pomalo smijesno jer je i to vrlo sirok pojam. Ali da, namijenjena je zreloj kozi :)

      Izbriši
  2. I moj prvi susret s Revlon preparativom, nisam ništa probala od njihove preparative :D
    A budući mi sada lice divlja, koristim samo provjerene proizvode :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pametno, kada lice divlja, ne treba eksperimentirati već se držati promjerenog :)

      Izbriši
  3. jako sam oprezna kad je u pitanju preparativa jer mi je vrlo teško naći kremu koja odgovara mojoj koži. zanima me kada treba početi s anti-age kremama? primjetila sam da mnogo cura već s 25 godina imaju bore. da li je to zbog loše brige o licu ili što, ali me ipak brine. moja je koža masna pa se nadam da neću već za godinu dana vidjeti prve bore :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mlađe cure imaju mimičke bore, one koje nemaju veze sa starenjem, dok se ove druge pojavljuju kasnije, kada koža počne gubiti elastičnost, obično poslije 30. godine. Mislim da je to sve individualno, ovisi i o tipu kože, genetici, stresu, životnim navikama, ali i njezi kože... ja vjerujem da ću tek u 30-toj započeti s anti-age kremicama, za sad još nemam potrebu za tim :)

      Izbriši
  4. Nisam ni znala da Revlon ima preparativu, haha. Ukratko, neću komentirati kremu, ali ću prokomentirati Click2Chic. Slanje preparative na slijepo nema smisla, cilj bi im trebao dobiti što vjerniju recenziju, a ne da nasumično šalju proizvode. Ili možda misle da si star(ij)a :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam niti ja do nedavno :D Slažem se u potpunosti s tobom, ali izgleda da je kod nas to još uvijek više pravilo, nego iznimka :(

      Izbriši
  5. Sad sam nešto novo naučila - Revlon ima preperativu :) Kako kremica nije za moju kožu, mogu reći da mi se sviđa lijepa ambalaža :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Moram priznati da nisam upoznata s Revnonovom preparativnom kozmetikom i da mi je ovo prvi glas o istoj. Šminka im je bez greške ali malo previše teška za moj ukus. Čestitam na tituli ambasadorice iako mislim da je malo bedasto da su tebi pupoljku poslali kremu za zrelu kožu, šta ne? :) Vjerujem da će recenzija pomoći onima kojima je namijenjena! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno da bi bilo bolje da je kremu isprobao netko tko se muči s tim problemima, ali što je - tu je :D

      Izbriši
  7. Prvi put čujem da Revlon ima kreme za lice.

    OdgovoriIzbriši
  8. nisam upoznata s Revlon preparativom, a ti si napravila izvrsnu recenziju s obzirom da si dobila proizvod koji nije namijenjen tvojoj koži :)
    A nije ni čudo da je koža zaglađenija kad je prvi sastojak silikon :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za sastojke sam ti već rekla, da nisam baš oduševljena, posebno sa ovim silnim parabenima... hvala draga :)

      Izbriši
  9. Krasna ambalaža! Nisam još uvijek isprobala ništa od Revlon preparative.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja bih se i dalje držala Revlonove dekorative. :D

    OdgovoriIzbriši