Potrošeni proizvodi #6

nedjelja, siječnja 05, 2014

Ovih blagdana nisam bila previše aktivna u pisanju postova i nadam se da mi to nećete zamjeriti, svima nam je potrebno malo odmora i uživanja :). Nastavljam s redovitim pisanjem, imam dosta postova na umu i proizvoda koji čekaju na recenziju, a danas je na redu još jedan post s potrošenim proizvodima.



 Znam da volite ovakve postove (statistika ne laže :D), a volim ih i ja kod drugih, iz jednostavnog razloga - na jednom mjestu mogu ukratko saznati o hrpi proizvoda koji najčešće ne dobiju priliku da osvanu u nekom zasebnom postu/recenziji.


Green Girl prirodna aromakozmetika My own gentleman ulje sam puno spominjala a ovaj je proizvod definitivno zasluženo dobio i svoju recenziju te se našao i u mojim prošlogodišnjim favoritima. Totalno sam izgubljena bez njega zadnjih dana (smiješno zvuči) ali sam se toliko "navukla" na taj princip laganog čišćenja lica da mi više niti jedan drugi proizvod u tu svrhu nije tako dobar. Podhitno moram obnoviti zalihu!
Balea uljni odstranjivač šminke s očiju je solidan proizvod, imala sam ga nekoliko puta ali kako sam već spomenula, My own gentleman je stavio u sjenu sve druge čistilice. Caudalie micelarnu vodu sam također recenzirala i ovaj proizvod mi se savršeno uklapao u rutinu čišćenja lica. Obično bih ga koristila nakon čišćenja s već spomenutim Green Girl uljem, kako bih bila sigurna da sam u potpunosti očistila lice.


Cien kremu za tuširenje s alantoinom sam spominjala u postu o mojim tuširalicama i moje zadovoljstvo ovim proizvodom traje i dalje. Kupila sam za probu i ovu tuširalicu s bademom i marelicom za jako suhu kožu koja mi je također dobra, ali ipak, prva mi se više sviđa. Nakon dugo vremena isprobala sam i Felce Azzura Elegante gel za tuširanje. Odličan miris koji se dugo zadržava na koži, lijepo se pjeni i nisam primijetila da mi isušuje kožu.


Što se tiče proizvoda za kosu, potrošila sam Schwarzkopf Gliss masku za oštećenu i suhu kosu koju sam kupila još ljetos po povoljnijoj cijeni uz neki popust i mislila da ju nikad neću uspjeti potrošiti :) No, u trošenju mi je pomogla mama jer sam joj izdvojila pola proizvoda. Sigurno ću ju kupiti opet, kada ponovo naletim na kakvo sniženje. Got2b Guardian angel je još jedan proizvod iz mojih favorita. Ovo mi je negdje treće pakiranje što jasno govori koliko ga volim. Ne otežava kosu, ne ostavlja ljepljiv film na vlasima, ne masti ju i vjerujem da stvarno djeluje. Ipak, malo mi je dosadio pa mislim da ću ovaj put kupiti neki drugi proizvod u tu svrhu, čisto da se malo odmorim od ovog.


Mixa Body Balm  je još jedan hvaljen proizvod na mom blogu. Nakon cca. mjesec dana korištenja, potvrđujem sve napisano u njegovoj recenziji. Koža mi je toliko mekana, bez suhih dijelova, nestao je svrbež i neugodno zatezanje... i moja koža nikada zimi nije bila u tako dobrom stanju! Yves Rocher Nutri balzam s uljem badema se također našao u favoritima. Jako sam ga voljela a cijena mu je stvarno prava sitnica. Ovaj put sam uzela njihov balzam od maline i kakaa iz limitirane Cocoa kolekcije, ali nije me tako oduševio kao ovaj. Cien SOS koncentrat je još jedno otkriće, za samo 10 kuna dobila sam odličan proizvod za njegu ruku, teksture slične hvaljenoj Neutrogeni ali cjenovno puuuno pristupačniji. Već sam se opskrbila zalihama :).


Čupko set za depilaciju lica za osjetljivu kožu sam kupila prvi put, ali ne i posljednji. Puno mi više odgovara od onog u narančastom pakiranju, a imala sam ga zbilja dug period - od ljeta pa do sada, s tim da ga je i mama koristila. Bourjois tekući korektor je dobio i svoju mini recenziju. Proizvod koji sam više koristila kao posvjetljivač nego korektor i s kojim sam bila zadovoljna. Nažalost, diskontinuiran je te se više ne može pronaći na policama.
U zadnje vrijeme se kod mene nakupilo dosta testera zahvaljujući Nives s bloga a little make up obsessed i mojoj sveki :). Za sad sam isprobala i potrošila Vichy Aqualia thermal noćnu kremu koja nije dovoljno hidratantna za moju kožu, Vichy Nutrilogie 2 s kojom sam oduševljena i ide na listu kremica koje moram kupiti te Apivita Aqua vita kremu koja mi je vrlo dobra, iako mislim da bi mi više odgovarala ljeti.


To bi bilo sve od mene i mojih potrošenih proizvoda za ovaj put. Jeste isprobale što od ovih proizvoda? Što ste potrošile u zadnje vrijeme?

Broj komentara: 38:

  1. ove godine nisam ništa potrošila :D
    a potrošene proizvode sam ostavila za sobom :)

    Od tvojih proizvoda sam probala Caudalie micelarnu, međutim meni je to jedan od njihovih rijetkih proizvoda koji me nije oduševio no ja sam ju pokušavala skidati baš za skidanje šminke, ali tu se nije pokazala. Ali kao tonik je fenomenalna. No to mi je onda malo preskup tonik :D

    I Cien kremu za ruke trenutno imam doma, no probala sam ju jednom ili 2x jer jednostavno ne stigne na red. No slažem se s dojmovima :)

    (scrollam opet slike, pa gledam što još imam/sam probala) - čupko set mi je super i imam ga i ja :D
    A Vichy Aqualia Thermal Night SPA mi je dobra kremica, mada i meni sad treba nešto jače.
    I neka je testera da možeš vidjeti što bi ti odgovaralo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam probala Caudalie micelarnu za skidanje šminke, jer se radilo o putnom pakiranju pa mi je bilo žao da ju na to trošim kad već imam GG :D Ali da, ako je samo u svrhu tonika onda je ipak skupo... Testeri su odlična stvar, hvala ti još jednom! Jedva čekam da isprobam još malo onu Revlon kremicu pa da se mogu u miru posvetiti isprobavanju ostalih testera :)

      Izbriši
  2. Lijepo si se istrošila. Ne mogu vjerovat da sam probala samo GG ulje i Cien kremicu, uh sad imam ideja za nove šopinge, posebno Mixa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto onda ideja :)) Mixa meni stvarno odgovara pa se nadam da ni tebe neće razočarati!

      Izbriši
  3. Meni ovaj Balein odstranjivač nikako ne odgovara, oči me peku, smeta me masnjikavi trag nakon čišćenja.. :(
    Gliss proizvode jako volim, regeneratore i maske, malo više od šampona.. :) A Mixa me svakim proizvodom sve više oduševljava.. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh, mene nisu pekle oci a inace su jako osjetljive. Za masnjikavi trag se slazem, ali ja svejedno nakon njegovog koristenja jos predjem s micelarnom pa mi to ne smeta. Drago mi je za Mixu, moram i ja ostale proizvode isprobati :))

      Izbriši
  4. Meni je zeleni Čupko bio katastrofa, kao da ima drugačiji sastav od narančastog. Ali možda imaš dlačice koje se manje drže za život od mojih hahahhaha :)))
    Moram isprobati Mixu i Cien,nisam još.. Ček, jel' Cien iz Lidla?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sjecam se da si spominjala u videu kako ti je narancasti bolji. Moguce da je do dlacica :D od kad koristim ovaj koza mi se ne crveni tako dugo kao nakon narancastog a ne pojavljuju mi se ni sitni pristici. Yes, Cien je u Lidlu :)

      Izbriši
  5. Fini proizvodi. :) Imala sam Got2b Guardian Angel, medjutim, nije mi izgledalo kao da mi nesto pomaze. :/
    Ja volim kad potrosim proizvod da ga odmah bacim, tako da ne znam kad cu se nakaniti skupiljati proizvode. :/ :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja vjerujem da je meni pomagao, jer prakticki uvijek tretiram kosu toplinom a jos ju i blajham i svejedno mi je u dobrom stanju, cak mi se i frizerka cudi sto nije suha i ispucana... Sad, da li u tome ima svoje prste i Guardian angel ili ne, ne bih znala, ali sam nekako mirnija dok ga koristim :)

      Izbriši
  6. Cien SOS mi je odličan, a Mixu moram čim prije isprobati :) Tereza

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam se baš ugodno iznenadila za Cien kremu, stvarno mi je odlična premda ju više volim koristiti navečer jer mi je za dan malo pregusta :)

      Izbriši
  7. skoro nista od ovog nisam probala.. morat cu kupit ovaj Cien SOS koncentrat, a primamljivo zvuci i Green girl My own gentleman ulje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako isprobaj ove proizvode, meni su jako dragi :)

      Izbriši
  8. Fino si istrosila proizvode! :) Najvise bih volela probati my own gentleman jer preferiram taj princip skidanja sminke zajedno, sto sada cinim sa avene cistacem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam evene čistilicu isprobala, ali mislim da niti neću u skorije vrijeme isprobavati previše nove proizvode u tu svrhu koliko sam zadovoljna s ovim. Ako voliš brzo skidanje šminke u par poteza (tko to ne voli :D?!) onda ga probaj, jedino što je uljni odstranjivač, meni baš odgovara za suhu kožu (nije mastan, ali ostavlja kožu nahranjenom i glatkom).

      Izbriši
  9. Pocinje da me ljuti sto spremam ovaj post :D nikako da skupim dovoljno proizvoda, bas sam spora...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma polako i nemoj se ljutiti :D Meni se baš u zadnje vrijeme nakupilo nešto prizvoda, ali imaj na umu da većinu njih imam još od ljeta, pa je i bilo vrijeme da ih potrošim :D

      Izbriši
  10. Gliss masku i ja volim, općenito su mi Gliss proizvodi pogotovo crne ambalaže jako dobri. Felce Azzurra miris obožavam još od djetinjstva, imala sam i ovo i baby puder :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, cijela ta crna linija proizvoda je odlična :) Felce Azzura sam jedno vrijeme stalno koristila, posebno onaj classic gel koji mi je mirišao nekako unisex, ali mi je baš odgovarao. Mislim da baby puder njihov nisam još isprobala.

      Izbriši
  11. Dosta toga si potrošila :) Cien SOS je stvarno dobra kremica za malo novca, a Mixu nikako da probam, ali doći će na red :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš uskoro isprobati nešto od Mixe :)

      Izbriši
  12. Imala sam Caudalie micelarnu,ali mi nije dobro skidao sminku,inace miris mu je bio super...Imam i Cien kremicu,potpisujem sve navedeno za nju!Dijelili smo i masku za kosu,i sjecam se da si imala i Mixa kremicu za ruke-kupila sam je po tvojoj preporuci.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Očito nije najbolji izbor za skidanje šminke, ali mi je za čišćenje lica bila odlična. Da, Mixa kremu za ruke isto jako volim, nadam se da ti odgovara :)

      Izbriši
  13. Imala sam ovu micelarnu od dm i nikako me nije odusevila... Guardiana za kosu sam kupila nakon tvog posta kada sam se sjetila naziva i za sada mi je super. Kako si i napisala, nimalo ne otezava kosu a to mi je jako bitno...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Misliš dvofazni odstranjivač, meni je za tu cijenu super stvar, ali vjerujem da je zato što nakon nje koristim još i micelarnu da pokupim taj uljni sloj koji ostavlja :) Drago mi je da ti paše Guardian angel :))

      Izbriši
  14. Moram probat od GG ovog gentlemena, ali mislim da će pričekat još malo dok se ne potroše zalihe :) Cien SOS sam i ja uzela za probu i baš podsjeća na Neutrogenu na prvu, doduše tek same je počela koristit...uzela sam još jednu Cien kremu za ruke za probu, ali ta mi se nikako ne sviđa...piše da je s karite maslacem, ali mislim da u njoj nema ni k od karite maslaca, baš mi je loša pa sad sve gledam šta da radim s njom :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da će se uskoro naći kod tebe :) Dobro da si mi rekla za tu kremu, još sam ju mjerkala da i nju uzmem zadnji put u Lidlu, dobro da nisam!

      Izbriši
  15. Po stoti put kažem da obožavam ove postove jer volim mini-recenzije proizvoda o kojima se dugački postovi ne trebaju i ne moraju pisati :D Ako ćeš opet uzimati dvofazni, probaj Garnierov jer dođe puno više proizvoda :D
    Jooooj moje sreće kad sam vidjela sliku sa Got2be maskom i heat protectom hahah :D Volim kad vidim proizvode koristim :P Ne znam kako ti je toliko dugo trajala maska, ja trošim jednu cca jedan mjesec ili tako nešto (koristim je umjesto regeneratora za svako pranje). A za Got2Be sam potegnula do Budimpešte (ok, ne samo zbog njega haha ;D) i nisam se pokajala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na preporuci, škicnuti ću taj Garnierov odstranjivač :) A trajala mi je tako dugo jer ju nisam koristila prilikom svakog pranja, recimo dva puta mjesečno, premda sam ju zadnje vrijeme koristila češće od kad sam se obojala i ošišala. Got2b je odličan i vrijedi čak i puta do Budimpešte :))

      Izbriši
  16. Mixin body balm i ovu masku za kosu Gliss kur si planiram kupiti :) joj meni su Čupko trake katastrofa ili ih ne znam pravilno koristiti :D i da,dizajn bloga je ooodličan!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno, druge trakice nisam niti probala, pa ne znam za bolje/lošije :D Ali stvarno sam zadovoljna ovim sensitive :) Hvala, hvala (jedno hvala je od mene, jedno od Mell koja je sredila blog :D).

      Izbriši
  17. Crnu Gliss masku trošim od ljeta, a dobro si nafilam kosu :D (ljetos sam koristila pri svakom pranju, a u jesen prorijedila korištenje; sad opet često stavljam jer sam bojila kosu) Bome traje, ali i bolje. Super je i opet ću kupiti. Koristim i Balein okoloočni odstranjivač. Dobar mi je. Ostalo nisam probala. Sjećam se plavog Cien mlijeka za tuširanje iz tvog tuš-posta. Doći će mi jednom na red.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno dugo traje! Imala bih ga još da nisam pola dala mami ;) Cien mlijeko za tuširanje je meni stvarno odlično, sviđa mi se i njega i miris, pa se nadam da će i tebi odgovarati :))

      Izbriši
  18. Inače obožavam koristiti VIchyeve proizvode, od njege lica i kose do raznih gelova za tuširanje. hotel subotica

    OdgovoriIzbriši