Nyx Extra Creamy Round Lipstick # Electra (recenzija, swatch & look)

nedjelja, siječnja 26, 2014

Prošli tjedan sam bila u Osijeku i svratila sam do Danijel Cosmetics trgovine u kojoj možete pronaći Nyx kozmetiku. Od silnih proizvoda, neupućenih prodavačica i činjenice da ničega s moje liste tamo nije bilo (Taupe rumenilo, HD korektor - u nijansama koje mi ne odgovaraju, Pumpkin Pie ruž...), lagano iznervirana, iz trgovine sam izašla samo s ovim ružem i sjajilom :D. Nadam se da će sljedeći posjet biti bolji! 

Zažmirite na fotke već korištenog ruža, nisam mu mogla odoljeti jer se cijeli tjedan mučim sa swatchevima ovog ruža... na kraju sam najrealniju nijansu uspjela uhvatiti mobitelom jer moj fotić zbilja voli ispirati nijanse, posebno na licu ;(.


Radi se o ružu kremaste teksture za koji će vam nužno trebati olovka kako bi spriječili njegovo razlijevanje preko rubova usana. Upravo je zbog te svoje teksture lagan za nanošenje, doslovno klizi po usnama, ne isušuje ih i ne ističe suhe dijelove a pigmentacija je fantastična.

Trajnost mu je vrlo dobra (otprilike 4 sata) unatoč teksturi, ali ipak pripazite da ne "prčkate" po usanama jedan period dok se ruž ne upije. Kroz neko vrijeme, naravno, blijedi s usana, ali blijedi ravnomjerno i na usnama ostavlja lagani stain, koji zanimljivo, vuče na nekakvu malinasto crvenu nijansu.


Nijansa ovog ruža je po mom mišljenju ona prava, klasična crvena za koju mislim da bi mogla pristajati svima.


Ruž možete kupiti po cijeni od oko 30 kn za 4 grama, a rok trajanja mu je 12 mjeseci.

Sviđa li vam se? Imate li koji Nyx ruž ili neki drugi Nyx proizvod? 

34 komentara:

  1. Mene je iznervirala prodavacica kada me uvjeravala da jos nemaju nyx jer : "nyx svoju kozmetiku salje kompletiranu, pa moramo cekati da nam spakiraju paket sa cijelim asortimanom i posalju" i tako jedno 5 puta dok sam gledala ostatak trgovine :D

    Uskoro cu i ja put Osijeka, necu niti praviti listu zelja, prepustit cu se trenutku ha ha

    Ruz ti divno stoji :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isto to su i meni rekli prije par mjeseci! Ma mene je iznerviralo kad me pitala jesam li sigurna da je Pumpin Pie njihov ruž?! Hellouuu :DD

      Izbriši
    2. ah te neuke prodavacice koje su se zaposlile na osnovu? i imaju pojma o tome sto prodaju :D

      Izbriši
  2. Odličan je i još bolje ti pristaje :D Tereza

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tereza, drago mi je da ti se sviđa :)

      Izbriši
  3. Jako lijepa nijansa, i meni se cini da bi svima mogla odgovarati :) jel znas gdje imaju NYX ruzeva i kozmetike u Zgb mozda?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koliko znam, Nyx se može kupiti samo u Osijeku...neka me netko ispravi ako griješim :D Ili naruči online :)

      Izbriši
  4. Šteta što NYX nema u Zg, barem koliko ja znam... :( Predivan si na slikicama.. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Nijansa je prekrasna i baš mi se sviđa kako si složila look! Meni nažalost njihovi ruževi nisu sjeli - miris (okus) mi je bio prejak. Ali imaju takav raspon nijansi da ih se isplati uzeti, barem za povremeno eksperimentiranje s bojama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čula sam to za miris već, ali ja kod ovog ruža ne osjetim baš nikakav miris...kod sjajila koje sam uzela osjetim, ali ništa ne izdržljivo ;)

      Izbriši
  6. Jos uvijek nemam nista od NYX-a :( Imam neke sitnice na WListi, a bome dodajem i ovaj ruz.

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasna nijansa, jako lipo ti stoji!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Lenka! Znam da ti voliš crvendaće ;))

      Izbriši
  8. Odličan ruž i lijepo ti stoji :) Nisi jedina koju su iznervirali u Danijel Cosmetics. Bila sam prvi dan kad je stigla Nyx kozmetika. Oni su ogradili nekakvom trakom kozmetiku tako da joj nism mogla prići i prodavačice su dodavale što sam htjela pogledati. Kako su neupućene natezale smo se jedno 45 minuta te su svojom nestručnošću napravile takvu gužvu. Uglavnom, jako sam razočarana. Žao mi je što samo oni imaju Nyx kozmetiku jer mi uopće nije ugodno natezati se s njima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ozbiljno?! Dobro da nisam bila u Os kad je bilo otvorenje... poludila bih!

      Izbriši
  9. Ženo, kako si ti lijepa <3 :D Odlično si se našminkala a ruž je kao stvoren za tebe! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aaaaa :* Tenk ju Mell <3 Žao mi je samo što još uvijek nemam dobar fotić, jer se uopće ne vide sjenila koja sam koristila na očima :(

      Izbriši
  10. odlična boja, odlično ti stoji *.*

    OdgovoriIzbriši
  11. Malo mi izgleda hladno na swatchu , ali na tvojim usnama dosta neutralno, Ajme, kad vidim ovakvu ljepoticu, dobim volju za crvenim ružem :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zato se ja kod izbora ruževa nikad ne vodim swatchevima na usnama ;) Moraš nositi crveni ruž, stvarno mislim da bi tebi odlično pristajao!

      Izbriši
  12. Nisam cula za njih ali nijansa je stvarno peedivna i bozanstveno ti stoji ali tebi sve stoji jjer si komad :) Bas bi mi trebala neka kremastija verzija crvenog ruza jer ovaj Chanelov koji ja imam je dosta suh pa ne trpi oljustena usta a moja su po zimi uvijek takva. Jer imas kakav prijedlog kad vec u Zg nema tog proizvodjaca?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo baš sam jučer čitala o jednom kremastom Lorealovom crvenom ružu kod Nives, pogledaj na linku http://alittlemakeupobsessed.blogspot.com/2014/01/loreal-intense-color-riche-377-perfect.html, a ako ti je pretopla nijansa, možda da pogledaš njihov ruž u nijansi #297 Red Passion, ona mi se čini hladnija. Ili jednostavno pogledaš što nudi Catrice ili Essence (ovi njihovi noviji dugotrajni ruževi za usne su baš kremasti, ja imam nijansu All you need is red i zadovoljna sam :)

      Izbriši
  13. You so pretty :)))
    Meni apsolutno ne smetaju fotke korištenih proizvoda! Joj meni su ekšli draži crveni ruževi koje je teže razmazati, lakše mi ih je nanijeti bez popravaka.. A kad popravljam, majko mila.. Ali baš je krasna boja i jako ti lijepo stoji!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Josipa ;) Da, slažem se da je bolje imati tamnije nijanse koje se teže razmazuju, posebno ako ruž moram popravljati tokom dana, no ovaj me ruž toliko privukao da mi ova njegova tekstura ne prestavlja problem :D

      Izbriši
  14. imala sam ga i jako voljela i u pravu si, ova crvena pristaje svima :)

    a ti si prava ljepotica :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da sam pogodila i još draže kad čujem da si ga imala i voljela :) i naravno, hvala puno na komplimentu ;)!

      Izbriši