p2 volume gloss "Heavenly Girl"

petak, siječnja 17, 2014

Opet ja s manikurom :D! Nadam se da ćete zažmiriti na ovo "bombardiranje" lakovima, jer sam prije samo par dana objavila NOTD post, ali ovaj lak me toliko oduševio, da jednostavno nisam mogla čekati!

Ovo je moj prvi susret s p2 proizvodima, a da nije bilo drage Ane Marije s bloga Make It Beautiful koja me prije par dana iznenadila slatkim stvarčicama (među kojima je ovaj lak ali i Yankee Candle voskić koji mi je u postu poslužio kao rekvizit :D) vjerojatno još dugo ne bih imala priliku isprobati ništa od ovog brenda. Hvala Ana Marija još jednom <333!



Kako to obično biva, p2 kozmetiku ne možete kupiti kod nas već samo u Austriji i Njemačkoj. Radi se o krasnim proizvodima, ruževi i lakovi su me odmah osvojili dok sam gledala postove ostalih blogerica, a cijenovno su vrlo pristupačni, recimo kao Essence i Catrice kod nas.
Hevenly Girl je dio volume gloss linije lakova, dolazi u četvrtastoj ambalaži koja me svojim izgledom podsjeća na Anny lakove i ima 12 ml. Nijansa je savršena, nježna, kremasta nebesko plava :). Iako svjesno ili nesvjesno dijelim nijanse prema godišnjim dobima, ova nijansa me pak toliko oduševila da ću za njom posezati i u ovim hladnijim mjesecima.

Tekstura laka je fenomenalna. Gusta, kremasta, lako se nanosi a za potpunu prikrivenost potrebna su dva sloja koja se, na sreću, brzo suše. 
Što se tiče trajnosti, ovdje nisam baš kompetentna, jer obično lak skidam nakon 2-3 dana i nanosim novu nijansu. S ovim lakom sam nakon 3 dana primijetila da se na dva nokta boja lagano otkrhnula, ali kako sam već spomenula, meni to ne predstavlja preveliki problem jer rijetko kad lak imam na noktima duži period.



Četkica laka je plosnata i deblja, no za razliku od Catrice lakova, nije previše široka, pa mi omogućava laganije i brža nanošenje laka bez prevelikih popravaka.


Imate li što od p2 kozmetike? Volite li plave nijanse na noktima i dijelite li lakove na zimske i ljetne ?

34 komentara:

  1. Kak lepotec. <3 P2 laki so odlične kvalitete. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno su odlične kvalitete, pod hitno ih moram još nabaviti :)

      Izbriši
  2. Baš mi je drago što ti se svidio. ;) I ništa draga. <3 :*

    OdgovoriIzbriši
  3. Lak je predivan :) Obožavam plavu boju, a nebesko plava mi je jedna od dražih i volim ju svugdje vidjeti :) Ne dijelim lakove na zimske i ljetne, kod mene to više ovisi o trenutnom raspoloženju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja baš ovu nijansu plave više nosim ljeti, ali ova me toliko oduševila da sad nemam ograničenja :D

      Izbriši
  4. Jako volim plavce a tvoj je bas njezna dusica <3 :*

    OdgovoriIzbriši
  5. Odgovori
    1. Ruževi su im stvarno krasni, nadam se da ću ih i ja probati :)

      Izbriši
  6. Predivna je boja! Jako volim plavce na noktima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mikka ti voliš plavu i na noktima i na očima :) Dobar izbor :D

      Izbriši
  7. Sviđa mi se lakić, taman sam u potrazi za ovakvom nijansom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda se nadam da sam pomogla pri izboru :)

      Izbriši
  8. Obožavam plave lakove i poslije ljubičastih oni su mi najdraži a ovaj tvoj plavac je savršen, prelijepa nijansa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ljubičastih nisam fan, osim tamnih, ali zato plave vooolim :D

      Izbriši
  9. Bas lepo izgledaju nokti sa ovom bojom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U ljeto će još biti bolje, kad ruke dobiju malo boje :) Hvala ti!

      Izbriši
  10. krasna boja *.*
    lakove dijelim na one koje bih rado nosila i one koji me ne privlače ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, znači nema nekih prevelikih granica :)

      Izbriši
  11. Nokti su ti divni i lijepo im pristaje ova boja! Lijepo, lijepo! :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bili su divni prije pravljenja večere :D... sad su kratki :(( Hvala Mell :*

      Izbriši
  12. Ja spadam u skupinu onih koji lakove dijele na zimske i ljetne iako vidim da "s godinama" gubim tu klasifikaciju! Divna boja i moram ti reći da imaš divne nokte! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I kod mene je slična situacija, premda u ovo hladnom dijelu godine više posežem za tamnijim lakovima ili svim nijansama crvene, jer mi nekako najbolje idu uz zimske odjevne kombinacije :) Uh, nokti više nisu tako divni, morala sam ih skratiti :((

      Izbriši
  13. imam nekoliko lakova i ruževe, super je kozmetika stavrno i šteta što je nema kod ans :(
    boja je predivna, nokti su ti divni i lijepo paše uz tvoj ten :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Nadam se da će jednom doći kod nas :)!
    Mislim da će još bolje pristajati na ljeto, uz tamniji ten, ali i ovako mi se sviđa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. *odgovor namijenjen Make up obsessed, blogger nešto divlja zadnjih dana :(

      Izbriši
  15. prava baby blue nijansa... imam njihove ruževe, volim ih jako!

    OdgovoriIzbriši