Catrice Ultimate nudes - Karl Says Très Chic

utorak, siječnja 07, 2014

Dugo nisam objavljivala postove s manikurama, nešto mi fali ideja i volje, ali i s vremenom sam bila kratka. Zato se danas iskupljujem ovim postom u kojemu ću vam pokazati jedan od mojih noviteta što se lakova tiče.


Catrice uskoro mijenja kolekciju pa na njihovim stalcima možete pronaći određene proizvode po nižim cijenama. Radi se o proizvodima koji se povlače iz prodaje a cijene takvih lakova većinom se kreću oko 16,90 kuna. Upravo sam po toj cijeni i ja kupila ovaj lak iz Ultimate nudes kolekcije, koji me svojom nijansom odmah podsjetio na mašnicu s mog Chloe parfema :).


Nijansa ovog laka je nježna prljavo - roza i meni baš djeluje elegantno i profinjeno na noktima. Osim nijanse, tekstura mu je također odlična. Gusta, lagano se razmazuje, ne ostavlja mjehuriće. U jednom sloju prekriva vrlo dobro, no ja imam naviku uvijek stavljati dva sloja, što niti ovdje nije bila iznimka. Još jedna odlična stvar je jako brzo sušenje!


Jeste ugrabili već nešto od Catrice kozmetike na sniženju?  Volite li ovakve nijanse?

33 komentara:

  1. Bas je tres chic, lijep je volim takve nijanse :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni se bas u zadnje vrijeme jako svidjaju te njezne nijanse :)

      Izbriši
  2. Jesi li ti nesto mjenjala na blogu?Ja uopce ne mogu vidjet slike,u biti vidim ih nekako rastegnute,jako nejasno,i ne vide se slova sa kvacicom?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesam, mijenjala sam predlozak bloga. Budem sutra vidjela o cemu se radi. Jos mi se nitko nije javio s tim problemom :(

      Izbriši
  3. joj divan je <3
    mislim da ću ga potražiti, fali mi ovakvih boja, nadam se da ću ga uspjeti uloviti.

    i Meli je super posao napravila, a ove slike su se super uklopile i novi lijepi blog <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cim sam ga nalakirala podsjetio me na tebe, cak sam mislila da si ga ti vec recenzirala pa da je zato :). Meli mi je stvarno pomogla i jako sam zadovoljna :))

      Izbriši
  4. Imam slicnu nijansu, neki Gabrini lak ili tako nesto, to mi je bas damska nijansa. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Volim ovakve nijanse i baš mi se sviđa lakić, lijepo ti stoji. I pohvale za novi izgled bloga, baš mi se sviđa kako si ga sredila!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za blog :) Drago mi je da ti se sviđa i blog i lakić :))

      Izbriši
  6. Obožavam ovakve prljavo ružičaste nijanse, predivna boja i odlično ti stoji!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nisam baš dugo nosila takve nijanse, ali ova me totalno privukla i nije mi žao što sam ga uzela. Mislim da ću ga često nositi ove zime :)

      Izbriši
  7. sviđa mi se novi predložak :)
    lak je isto lijep.. zar su već počela sniženja kod vas? super, to znači da će i noviteti uskoro :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izgleda da je Catrice počeo sa snjiženjima jer sam baš dosta proizvoda vidjela sniženo. Nadam se da će uskoro i kod vas :) Hvala ti!

      Izbriši
  8. Mell u akciji obnove svacijeg bloga hehe :)) i meni je pomogla malo...
    Ovaj put vidim dalje od laka .. parfem mi je zaokupio paznju, ja imam klasicnu verziju ovog parfema ali malo ruze nikad ne skodi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mell je strašna :)! Nisam original probala, ali vjeruj mi, ovaj moj miriše baš posebno, sviđa mi se što, unatoč nazivu, nije previše svjetan i zagušujuć :)

      Izbriši
  9. Najs, sviđa mi se nijansa jako, a tvoji nokti još više! Imaš neki post o tome kako ih njeguješ?! Uopće se ne mogu sjetiti jesi li već pisala takav post ili ne... :) ali u slučaju da nisi, PIŠI! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :) Pa nisam ništa posebno pisala o njezi, osim što sam pisala o iskustvu s Eveline 8u1 terapijom (http://petitecherieblog.blogspot.com/2013/08/eveline-8in1-total-action-nail-therapy.html) možeš u postu vidjeti kakve sam grozomorne nokte imala prije korištenja :) Zapravo, samo mi je ta terapija pomogla da imam duže i čvršće nokte, s tim da ju trenutno ne koristim jer moram obnoviti zalihe... i pokušavam stalno hidratizirati nokte i kožicu, bilo kremama za ruke (Mixa, Cien SOS) a često stavljam i ulja na kutikulu :)

      Izbriši
  10. Predivna nijansa! U svijetu lakova, uz crvene, nema mi ljepših i dražih nijansi od rozih!
    Pohvale za novi predložak, stvarno je predivan. Sama si ga radila ili si angažirala nekoga?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa to su nekako i moje najdraže boje lakova, crvene i roze :) Hvala ti, drago mi je da ti se sviđa novi izgled bloga. Nisam sama radila, draga Mell (Mell's corner) je sve osmislila i napravila :))

      Izbriši
  11. Svaka joj cast... posebno mi se svidja tvoja ilustracija na headeru :) Sve pohvale :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Vrlo lijepa nijansa. :) Nisam još ništa ugrabila na sniženju, ali svakako ću pogledati imaju li što zanimljivo. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da ima zgodnih nijansi za odabrati, mene je baš ova privukla :)

      Izbriši
  13. baš mi nekako paše na tvoje ime :D divni nokti <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, vidiš, nisam to primijetila dok mi nisi obratila pozornost :)

      Izbriši
  14. Odgovori
    1. Da, romantičan, elegantan, može proći za svaku prigodu :)

      Izbriši
  15. Moj omiljeni parfem koji sam skroz potrošila :/
    Inače divna boja :)

    OdgovoriIzbriši
  16. I ja sam pograbila taj lak, baš je predivne boje <3 ali moja četkica je za plakat, nekako je loše odrezana pa ne mogu jednakomjerno nanosit lak.

    OdgovoriIzbriši