Natura Siberica Vivid Vitamins - Vitaminska formula za kosu i tijelo

ponedjeljak, siječnja 20, 2014

Mislim da svaku ljubiteljicu kozmetike privlače novi brendovi i zanimljivi proizvodi, pa tako niti ja nisam bila izuzetak. Natura Siberica proizvode želim isprobati otkako su dostupni kod nas, a prvi proizvod koji me privukao je upravo ovaj koji ću danas recenzirati.

Vjerujem da je velika većina već upoznata s ovim brendom, ali ipak ćemo malo ponoviti gradivo :).

Radi se o organskim proizvodima proizvedenim od ručno branog ljekovitog i samoniklog  bilja s područja Sibira i ruskog Dalekog istoka. Ovakve biljke koje se nazivaju još i adaptogenima, opstaju pri najekstremnijim klimatskim uvjetima i dokazano posjeduju snažna revitalizirajuća i anti-age svojstva. Čistoću formulacije jamče europski certifikati;  COSMOS- Standard AISBL, ICEA i ECOCERT. (izvor)


Ova vitaminska formula dolazi u praktičnoj plastičnoj bočici s raspršivačem na vrhu, a možete ju pronaći po cijeni od 68,00 kn za 125 ml.

Namijenjena je njezi kose i kože, obećava hidrataciju, opskrbu vlagom i zaštitu od štetnih vanjskih utjecaja. Sadrži ekstrakte nordijske kupine i kupine bogate vitaminom C, japansku soforu koja aktivira obnovu stanica, divlju davurijsku ružu s vitaminima B, E i keratinom te ekstrakt sibirskog duda koji kosi vraća boju i sjaj. (izvor)


Prije korištenja imala sam dojam da se radi o nešto gušćoj, gelastoj teksturi, no ona je zapravo tekuća, čudnog mirisa (saznala sam da su praktički svi njihovi proizvodi "obilježeni" čudnim mirisom), nije ljepljiva, niti uljasta i jako se brzo upija u kožu/kosu a miris se vrlo brzo gubi.

Nakon nanošenja na kožu, prilikom utrljavanja, ovaj proizvod se nekako lagano pjeni. Ne znam kako bih to zapravo i opisala, jer se ne radi o klasičnoj pjeni kao kod šampona i tuširalica, već dok se u potpunosti ne utrlja u kožu, ostavlja čudan bijeli trag (možete to vidjeti u kolažu niže, na trećoj slici). Iz tog razloga sam odlučila da ga neću koristiti na tijelu, već samo na kosi. Ionako mi za tijelo ne bi bio dovoljno hidratantan, ali mislim da bi u ljetnim mjesecima odlično došao kao kakav lagani "sprej" za osvježavanje i umirivanje kože.

Što se tiče kose, koristim ga na vlažnoj kosi, prije feniranja. Nažalost, ne mogu reći da sam primijetila nekakavu razliku na kosi s ovim proizvodom i bez njega, ali ipak ga zdušno nanosim, u nadi da njegovi ljekoviti sastojci ipak kosi pružaju određenu hidrataciju i zaštitu. 

Moram napomenuti i da mi ne masti kosu i ne otežava ju, što je svakako plus za ovaj proizvod. 


Aqua, Glycerin, Schizandra Chinensis Fruit Extract, Pulmonaria Officinalis Extract, Achillea Asiatica Extract, Rhodiola Rosea Root Extract, Hesperis Siberica Flower Extract, Pinus Siberica Seed Oil, Polyglyceryl-6 Esters, Rosa Canina Fruit Oil, Vaccinium Myrtiluus Seed Oil, Rubus Chamaemorus Fruit Extract, Sophora Japonica Flower Extract, Helianthus Annuus Seed Oil, Anthemis Nobilis Flower Extract, Artemisia Vulgaris Extract, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Retinyl Palmitate, Niacinamide, Xanthan Gum, Gellan Gum, Caprylyl/Capryl Wheat Bran/Straw Glycosides, Fusel Wheat Bran/Straw Glycosides, Polyglyceryl-5 Oleate, Sodium Cocoyl Glutamate, Glyceryl Caprylate, Lactose, Cellulose, Iron Oxides, Hydroxypropyl Methylcellulose, Mica, Titanium Dioxide, Citric Acid, Sodium Hydroxide, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Hydroxyisohexyl 3-cyclohexene Carboxaldehyde, Limonene, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Alpha Isomethyl Ionone.

Konačno, moje iskustvo s ovim proizvodom je nekako mlako :D. Moram priznati da sam ipak očekivala malo više od njega i smatram da postoje bolji proizvodi koji će kosi i koži pružiti sjaj, hidrataciju i zaštitu od vanjskih utjecaja. Na sreću, ugrabila sam ga kod drage Nives po znatno povoljnijoj cijeni, što mi je svakako draže nego da sam za ovaj proizvod platila punu cijenu :). Kako god bilo,  ne odustajem od Nature Siberice, sljedeći proizvod na listi je njihov piling za koji se nadam da će ipak ispuniti moja očekivanja :D.

Natura Siberica proizvode možete kupiti u bio&bio trgovinama, putem njihove web trgovine ili u web trgovini Ljekarne Coner.

Jeste isprobali ovaj proizvod ili neke druge proizvode iz asortimana Nature Siberice? Kakva su vaša iskustva?

Broj komentara: 16:

  1. šteta što nije ostavilo bolji utisak na tebe,
    ja sam već pala na izgled proizvoda :DDD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je i sa mnom bio slučaj. Još kad sam vidjela da je i za tijelo i kosu :))! Ali nažalost, nije ono što sam očekivala i zamišljala.

      Izbriši
  2. Piling ti svakako treba :D, a umjesto ovog ulja ti preporučujem Orofluido! ;) divno je <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da mi treba :D Koristim trenutno ono obnavljajuće ulje za kosu od YR pa neću ništa uzimati dok ga ne potrošim, ali hvala na preporuci ;)

      Izbriši
  3. Nisam još probala ništa od Natura Siberica, gledala sam neke kremice i tuširalice, ali se još nisam odlučila na kupovinu, baš zbog tog njihovog čudnog mirisa. I piling sam gledala, ali sam nešto neodlučna (za promjenu) :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Piling bi svakako trebalo isprobati. I mene su privukle neke kremice, premda sam čula da noćna u ljubičastom pakiranju baš i nije nešto, a i zanimao me i serum, ali mi je Mell rekla da bi mi bio preslab, tako da i njega preskačem :)

      Izbriši
  4. baš mi je žao što je ispao meh proizvod, ali nakon onog početnog hype-a, sve mi se čini da je skoro cijela linija meh osim možda jednog-dva proizvoda, tako da mislim da neću dalje isprobavati njihove proizvode.
    a miris im baš sve ima čudno :/

    za kosu se nadam da će se što prije u tvojoj kolekciji naći Caudalie ulje, nadam se i prije nego potrošiš YR :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro si to sročila, izgleda smo svi imali veća očekivanja od njih :/
      Jooj Caudalie, imam još malo onog putnog pakiranja, čuvam ga kao da je suho zlato :DD

      Izbriši
  5. Nisam ni cula niti probala :/ Ima more te prirodne kozmetike na trzistu pa vjerujem da se nadje za svakoga ponesto. Ja trenutno koristim cisto arganovo ulje za kosu i kozu i bas sam zadovoljna. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sjećam se da si spominjala arganovo ulje. Gdje si ga nabavila?

      Izbriši
  6. I mojaiskustva s ovim brendom su nekako mlaka:/
    Zasad koristim anticelulitni balzam, razmišljam o pilingu no kad potrošim sve zalihe za jedno godinu dana :D

    OdgovoriIzbriši
  7. ja ga isto imam i bezveze mi je, nisam prmjetila da išta radi na kosi, a kožu mi uopće ne hidratizira. gubitak vremena i novca

    OdgovoriIzbriši
  8. Šteta. Imala sam neki tester kreme za lice i bio mi je koma! :/

    OdgovoriIzbriši
  9. Žao mi je što nisi zadovoljna njihovim proizvodima! Ja od Natura Siberica koristim dnevnu kremu, serum, okoloočnu kremu, piling za lice, imala sam 2 šampona za kosu i sa svim proizvodima sam prezadovoljna

    OdgovoriIzbriši