Mini recenzije ( Batiste, Essence, Mixa, Nyx, Yves Rocher)

petak, siječnja 31, 2014

Prije nekog vremena objavila sam dva mini posta koja sam podijelila na recenzije dekorative i preparative. U ovom postu sam recenzirala sve zajedno, jer nemam previše proizvoda za pokazati a po čitanosti sam shvatila da vam se sviđaju ovakvi postovi, pa se nadam da ćete i s ovim biti zadovoljni :).



Batiste floral & flirty blush šampon za suho pranje kose sam kupila prije 10ak dana, ali mi je već u ovom kratkom vremenu uspio osvojiti srce :). To je moj prvi suhi šampon i definitivno nije posljednji. Nisam ih do sad koristila jer sam smatra da nemam za tim potrebu pošto mi se kosa ne prlja i ne masti brzo... uh, kako sam samo bila u krivu! U trenu osvježi kosu i podari joj volumen. Na mojoj svjetlijoj kosi ostavlja lagani bijeli prah koji bez problema raščešljam, ali znam da su neke djevojke tamnije kose upravo s tim imale problema, pa bi za njih vjerojatno bila bolja ona verzija za tamnu kosu. Cijena ovog proizvoda kreće se oko 30ak kuna za 200 ml.


Yves Rocher Nutrition/ hranjivi šampon i balzam sam kupila nakon što je njihove šampone nahvalila Lenka i mogu vam reći da ih je nahvalila s punim pravom! Teško mi je malo pisati o šamponima i dati nekakav realan utisak jer do sad nisam imala previše problema pri izboru šampona, no s ovima ipak primijetim razliku. Obično mi takvi hranjivi šamponi samo otežaju kosu i učine da se brže masti nego inače, ali s ovim dvojcem nisam imala takav problem. Kosa mi je lepršava, lakše ju raščešljavam i izuzetno je mekana na dodir a u kombinaciji s Yves Rocher njegujućim uljem o kojemu sam vam pisala ovdje, čine savršeni ritual njege. Cijena oba proizvoda je oko 20 kn (šampon ima 300 ml, balzam 150 ml).



Mixa Rich mlijeko za tijelo sam kupila nakon potrošenog i puno voljenog balzama (recenzija). Htjela sam isprobati i ovu verziju koja je namijenjena njezi suhe i vrlo suhe kože. Vremenski ga nisam dugo koristila, no ipak sam stekla nekakve utiske i u ovom kraćem vremenu. Izuzetno je lagane teksture, vrlo brzo se upija u kožu, nije masno niti ljepljivo. Miris mu je sličan prethodnom, ali ipak mrvicu drugačiji i nekako blaži (meni se više sviđa miris balzama). Što se tiče njege i dugotrajnosti u hidrataciji, moram primijetiti da nije takav maher u tome kao balzam. Lijepo hrani i njeguje kožu, no s balzamom mi je taj učinak bio duži i dugotrajniji. Mislim da oni normalne kože apsolutno neće pogriješiti s ovim proizvodom, a ja ću ga rado ponovo kupiti na proljeće :).



Essence pigment u nijansi # 03 box of chocolates me oduševio svojom pigmentacijom - dovoljno je da samo lagano prislonite kist na pigment i nijansa će zablistati u punom sjaju! Topla čokoladna nijansa sa sitnim srebrnim shimmerom izgleda fenomenalno na očima, a kada se lijepo izblenda u pregibu dobijete dojam kao da imate 2 sjenila na kapcima a ne samo jedno! Problem može biti nered koji stvara jer se prilično trusi dok ga nanosite, pa je najpametnije prvo našminkati oči, obrisati nered na ostatku lica i tek tada krenuti s ostalim makeup-om. Kupiti ga možete po cijeni od oko 23 kn za 2,5 grama.
Essence olovka za usne u nijansi #08 red blush je još jedna odlična olovka za cijenu od samo 10 kuna. Lijepa boja tamnog vina, kremasta, pogodna za samostalno nošenje na usnama ali i kao podloga za neki tamniji crveni ruž. Nemam nikakve zamjerke! 
Nyx Girls Gloss u nijansi # 06 mauve je proizvod koji sam kupila nedavno, uz njihov Electra ruž. Zbilja sam kratka sa sjajilima u posljednje vrijeme a ova kremasta girly nijansa me toliko privukla da sam ga morala kupiti. Pigmentacija mu je odlična, jednolično se razmazuje, vrlo je kremasto i ugodno za nošenje. O trajnosti sjajila baš i ne bih raspravljala jer meni većina njih vrlo brzo siđe s usana. Cijena mu je oko 30 kn (2,5 ml).



Na Yves Rocher njegujući balzam od malina sam skoro zaboravila pa se siroček morao slikati sam :D. Na prvu kad sam ga isprobala nije me baš oduševio, razlog je taj što sam u to vrijeme potrošila njihov bazam od ulja badema koji mi je bio ODLIČAN. Ovaj balzam nema toliku njegujuću moć, a i činjenica što ostavlja laganu roskastu boju na usnama me u početku nije baš veselila. No, uskoro sam promijenila mišljenje jer je ovo vrlo dobar proizvod za one dane kad ste u žurbi i ne želite ili niste u mogućnosti stalno provjeravati i popravljati nekakav tamniji ruž, a opet želite izgledati lijepo i pristojno :). Daje usnama vrlo laganu, prirodnu boju i cijelo lice nekako u trenu živne i izgleda svježe. Balzam je bio dio limitirane božićne kolekcije pa ga više ne možete kupiti, ali vidim na njihovoj stranici da postoji još jedna verzija od maline i čak mislim da osim ambalaže, ne bi trebalo biti nekakve razlike. YR balzame možete kupiti po cijeni od 17,90 kn za 4 grama.

To bi bilo sve za danas! Sviđaju li vam se ovakve kraće recenzije ili su vam mrske? Imate li koji od predstavljenih proizvoda?

51 komentar:

  1. Htjela sam probati ovo Mixa mlijeko, ali ipak ću sad kupiti balzam :)
    Ja obožavam suhe šampone i stalno ih koristim otkad imam ekstenzije, jedva čekam da probam i Batiste :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako nemaš jaaako suhu kožu i ovo mlijeko bi ti trebalo odgovarati, ako si ipak "sretnica" kao i ja, onda bolje uzmi balzam :).
      A koje suhe šampone ti koristiš? Vidjela sam da Syoss ima neki i znam za Balein, ali sam za prvi put ipak odlučila isprobati Batiste.

      Izbriši
  2. Svidjaju mi se ove mini recenzije. :) Batiste preskačem jer ostavlja beličasti trag, a kod nas nema verzija za tamnu kosu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam znala da kod vas nema te verzije, stvarno šteta... kako bi bilo dobro da imamo sve verzije Batiste šampona :)!

      Izbriši
  3. super mi je ovaj post! yves roche obožavam, makar nemam puno njihovih stvari. privlači me taj francuski šik :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Mixa mlijeko želim već jedno vrijeme kupiti :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kupi, kupi :D Nadam se da će ti odgovarati ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Balzam od malina me mamii :) Obožavam mazalice za usta, pogotovo one koje ostavljaju trag, jer ne stavljam karmin :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda bi ti se ovaj balzam svakako svidio ;)!

      Izbriši
  7. Super su mi postovi sa mini recenzijama :D Ja obožavam Batiste, a pošto sam smeđokosa najviše mi paše upravo onaj namijenjen tamnoj kosi :D e da nagovorila si me za ovaj Essence pigment :D Tereza

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znači dobro sam procijenila za Batiste :)
      Ja želim još tih pigmentića uzeti, stvarno mi je odličan ovaj.

      Izbriši
  8. ovaj pigment Box of chocolates mi je predivaaan!!! <3

    Red blush olovku imam i stvarno je lijepa boja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je, divan je pigment ali i Essence olovke su odlične ;)

      Izbriši
  9. Bez Batiste suhog šampona više ne mogu živjeti, jako mi se masti kosa i spašava me od svakodnevnog pranja, a nemam onaj osjećaj težine u kosi <3

    od ostalog sam isprobala samo essence olovku za usta i jako ih volim :)

    i baš volim ovakve mini recenzije :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da su suhi šamponi spas za one s masnom kosom, ja ne mogu zamislit da moram prati kosu svaki drugi/treći dan... Drago mi je da ti se sviđaju ove kraće recenzije ;)

      Izbriši
  10. Draga, dopadaju mi se ove mini recenzije :D
    Essence pigment imam :D I Batiste suhi šampon - ovaj mi je najdraži od svih njihovih u ponudi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram i ostale isprobati, osim onog za tamnu kosu ;)

      Izbriši
  11. Baš mi se sviđaju ovakvi postovi, kratko-jasno:) Probaću šampon za suho pranje i YR šampon i balzam:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je :)! Nadam se da će ti odgovarati, javi utiske :D

      Izbriši
  12. Super su mi ove mini recenzije! :D A za Batiste suhi šampon svako malo naletim na nekom blogu. E baš ću ga sad kupiti :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Moram i ostale isprobati, osim onog za tamnu kosu ;)

    OdgovoriIzbriši
  14. Iskače iz paštete :D! Sad definitivno moraš, kad te tako mami na sve strane :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Baš sam jučer potrošila Batiste šampon... slijedi kupnja novog. Isprva nisam bila oduševljena njime, no sada sam drugog mišljenja :) Fakat je dobar.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam se odmah zaljubila i stvarno se pitam što mi je tako dugo trebalo da ga kupim :D?

      Izbriši
  16. Volim mini recenzije, uvek su korisne i potroše mi neke pare :D Najviše me definitivno privlači ovaj balzam od maline, obožavam proizvode koji mirišu na bilo koje crveno voće, a posebno maline :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Miris sam zaboravila spomenuti, ali da, miriši baš na maline, fino i slatko :D

      Izbriši
  17. Većinu sam isprobala osim Batiste. I on je definitivno slijedeći na listi kojeg kupujem. Volim ovaj balzamić od YR i baš kaoš što kažeš: ako si u žurbi i želiš malo bojice. Što se Mixe i ekipe tiče- tek kada ti GG smućka kremu za tijelo onda shvatiš koliko je ovo sve koma. :) Tako da... od sada samo GG! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš sam dobila neke njene proizvode (piling za tijelo, masku s AHA kiselinama i balzam za skidanje šminke... mogu samo reći ajmeee, kako je to sve dobro!) Do sad sam probala samo njen uljni čistač i bio mi je u favoritima za prošlu godinu. Definitivno ću njenim proizvodima posvetiti više pažnje, slažem se da su odlični!

      Izbriši
  18. NYX sjajilo mi je prelijepo, jako mi se sviđa njihova kozmetika, valjda ću jednom nešto i imati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super je sjajilo kao i ruž koji sam uzela. Odlično pristaje uz nekakav jači makeup na očima (sjajilo), baš je divno kremasto (mrzim ljepljiva sjajila!).

      Izbriši
  19. Bas sam nedavno decku pisala spisak sta da mi uzme od Yves Rocher-a i dvoumila sam se da li da probam sampone ili ne... Sad cu ipak da mu prepravim spisak! :)
    10-ka za Batiste sampon! Koristim ih godinama i nemam zamerke :) Ja sam smedja, no nisam imala problema sa belim prahom, samo treba znati kako ga naneti.

    OdgovoriIzbriši
  20. Ovaj Batiste suvi šampon svi hvale, moraću da ga kupim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema ti druge :D Nadam se da će ti odgovarati!

      Izbriši
  21. Imaju ogroman izbor šampona, ja sam pola sata birala koji bih uzela :D A za 20 kn se stvarno isplati isprobati, na kraju nije i neka šteta u slučaju da ti ne odgovara, ali ipak se nadam da hoće :)
    Da, ove suhe šampone treba znati nanijeti i drago mi je što čujem da ova verzija i tebi tamnokosoj odgovara ;)!

    OdgovoriIzbriši
  22. Meni se sviđaju ove mini-recenzije, nekad se stvarno nađe par proizvoda za koje baš i nemaš što previše napisati pa ih je zgodno potrpati ovako u jedan post :) Meni koža tijela za divno čudo nije previše suha pa mislim da bi mi ovaj Mixa losion mogao odgovarati, isprobat ću ga definitivno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo to. Neke proizvode bi baš htjela pokazati a definitivno nisu za pojedinačnu racenziju pa mislim da je ovo zgodno rješenje.
      Drago mi je da te suhoća tijela zaobišla, moja je još suša nego koža lica... veselim se tvojim dojmovima i nadam se da će ti odgovarati :)!

      Izbriši
  23. Volim mini recenzije :) Batiste imam i obožavam ga, to mi je najbolji šampon za suho pranje kose i to baš ovaj o kojem si pisala. YR balzam za usne od maline također imam i nisam primijetila da mi nešto njeguje usne, ali ga znam nanijeti na neki drugi balzam, samo zbog lijepe boje koju ostavlja i naravno divnog mirisa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Srećom nemam baš suhe usne pa mi je dovoljan i ovaj balzam, ali navečer prije spavanja volim ipak nešto bogatiju formulu na usnama i naravno, bez boje :D

      Izbriši
  24. Ja sam dobila nedavno mini batiste ali ga nekako bas i ne zelim isprobavati :D djelom iz ljenosti djelom iz straha od nepoznatoga, ali vjerojem da ce i njegovo vrijeme doci :)

    Jedva cekam posjet Osijeku da vise vidim taj nyx :D Zaboravih pitati u zadnjem postu, kakve su im cijene?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cijene su stvarno šarolike, recimo ruževi se kreću od 30 kuna do 50 (mislim da su oko 50 kuna oni iz Matte linije), sjajila isto tako, pojedinačna sjenila su oko 40 kn, podloge oko 100... sve u svemu, ok cijene za tako velik izbor proizvoda :)

      Izbriši
  25. Vidim da je Batiste najhvaljeniji proizvod iz ovog posta :D

    OdgovoriIzbriši
  26. i ja volim ove mini recenzije :))) samo napred.
    inače, nikako da uzmem sebi batiste suvi šampon :((

    OdgovoriIzbriši