Colour Couture sjenila - swatchevi

četvrtak, siječnja 02, 2014

U zadnjem new in postu, nekoliko vas je komentiralo makeup kofer koji sam vam tom prilikom pokazala, a kako je danas sunčan dan, odlučila sam ga iskoristiti za swatchanje i slikanje sjenila iz kofera. 

Ovih blagdana ste mogli u Bipi primijetiti nekoliko koferčića sa šminkom, neki od njih su Markwins Color Workshop koferi, a upravo takav ja imam - u krasnoj narančastoj kožnoj ambalaži (naravno, radi se o umjetnoj koži). U nekim Bipa poslovnicama još uvijek možete pronaći ove kofere, no mislim kako ih nemaju u stalnoj postavi. Iz tog razloga sam požurila s ovim postom, u slučaju da vam se svidi i želite se počastiti s jednim takvim primjerkom. Cijena im se kreće od 160 - 200 kn.



U koferu se nalazi 31 sjenilo, od toga su 2 kremasta te mogu služiti i kao eyeliner, 2 laka za nokte, 2 ruža, 2 rumenila, mini maskara, kompaktni puder, 2 olovke za oči, 3 kista i 2 aplikatora.
Svi proizvodi nalaze se u postolju od meke plastike s utorima i dodatno su prekriveni zaštitnom prozirnom plastikom. Cijela ova lijeva strana na kojoj se nalaze sjenila je napravljena od čvrste crne plastike i može se izvaditi iz kofera i vrlo lako staviti u kakvu praznu paletu, što ću ja vrlo brzo i napraviti. 

Danas ću vam predstaviti samo sjenila jer ostale proizvode nisam još isprobala, a nešto me previše i ne privlače :).

Svako sjenilo (osim kremastih koje ćete vidjeti kasnije u postu) ima 10 grama, različitih su završetaka (mat, metalik, shimmer, glitter) i pigmentacije. Poslagana su u "paletici" po nijansama, tako da se u prvom redu nalazi 5 sjenila plavih nijansi, zatim ljubičasto/rozih, srebrnih, smeđe/zlatnih, zelenih i na kraju 4 glitter sjenila.

Neću vam stavljati pojedinačne opise nijansi jer smatram da se na swatchevima dobro vidi kakava je koja nijansa.

Swatchevi: (u gornjem redu se nalaze sjenila bez baze, ispod su sjenila nanešena preko baze).







Ova 4 zadnja sjenila su me prilično razočarala. Na prvu sam imala dojam da se radi o glitter sjenilima ali kad sam malo bolje "zagrebala", glitter na površini je nestao i shvatila sam kako se ispod nje nalazi kremasta tekstura koja se dosta teško razmazuje po kapcima i gruda se. Jedina nijansa koja mi se čini upotrebljivom je ova zadnja brončano zlatna - Enigmatic.

Kremasta sjenila/ eyelineri :


Ova kremasta sjenila su me oduševila. Dolaze u plastičnim posudicama od 4 grama, odlično su pigmentirana, lako se razmazuju, dugotrajna su na kapcima i ne nakupljaju se u pregibima. 

Kako vam se čine ova sjenila? Inače nisam nikada bila fan tih koferčića sa šminkom, jer mi se osim same ambalaže ništa drugo nije činilo iskoristivo i vrijedno pažnje, no ova sjenila su me zbilja iznenadila. Naravno, nisu sva jednako kvalitetna, no ipak, postoji više onih dobrih i iskoristivih sjenila koja ću rado nositi.

Koje nijanse vam se najviše sviđaju?

Broj komentara: 35:

  1. Wow, za 160 kn ovo je genijalno! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije loše s obzirom na cijenu, meni se od svega ipak najviše sviđa sami kofer :)

      Izbriši
  2. Meni se sve nijanse sjenila sviđaju i djeluju mi sasvim ok i definitivno je isplativo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se i mislim da je ovo stvarno zgodan poklon za pripadnice ljepšeg spola :)

      Izbriši
  3. Meni su ok obzirom na cijenu i količinu :) Još nemam niti jedan ovakav kuferčić :)
    Šteta samo zbog ovih glitter sjajila da su samo po površini :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam već imala jedan, isto je bio poklon, ali nije bio ni približno dobar kao ovaj. Da, šteta za glittere :(

      Izbriši
  4. Super su nijanse, imas ih stvarno puno za svakakve lookove i isprobavanja :)

    OdgovoriIzbriši
  5. U kremasta su bas super! Jedva cekam ostatak swatcheva!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kremasta su odlična, i samostalno i kao baza.

      Izbriši
  6. Lijepe su mi sve nijanse sjenila, pogotovo zelenkaste, a s obzirom na cijenu nije to tako loše :) Kofer može dobro doći za čuvanje kozmetike :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I planiram uskoro sve izvaditi, a u njega staviti neke druge stvarčice :)

      Izbriši
  7. Nice prize. :-)

    Would you like to follow each other? GFC, facebook?

    Let me know on my blog. http://lifeenthusiasm.blogspot.cz/

    OdgovoriIzbriši
  8. Znaš da ja baš nisam od sjenila pa mi je teško dati suvisli komentar osim da mi je stvarno drago da su te oduševila da su dobre kvalitete! ;) Meni se super čine ova kremasta a i sve nijanse su stvarno lijepe što nije često slučaj u tim koferima... barem s kakvim sam se ja susretala!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga, nisam niti ja do sad previše bila zainteresirana za sjenila, ali sam odlučila da ću to popraviti, a ovo je baš došlo kao naručeno :)

      Izbriši
  9. predobra stvar,sve na jednom mestu :)
    http://fashiondiseaseeee.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, samo nije baš zgodno za šminkanje, tako iz tog kofera, pa planiram sve prebaciti u prazne palete :)

      Izbriši
  10. Super izgleda! Ja imam ovakav sličan iz Mullera, a sad ću morat i ovaj nabavit. Ja sam isto sve izvadila i sad u njemu držim drugu kozmetiku. Kuferi su preslatki detalji :-))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, stvarno su slatki za držanje kozmetičkih stvarčica. Posebno ako su oku ugodni :)

      Izbriši
  11. nekako su mi uvijek odbojni ti koferi, a bez razloga, vidim da su sjenila čist ok pigentirana, s bazom super izgledaju (osim tih "glitterastih")
    A ova kremasta su fenomenalna, ovo plavo je savršeno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako sam i ja razmišljala. Nikad mi nije palo na pamet da si sama kupim koji kofer. Prije ovog sam dobila jedan i proizvodi me unutra nisu oduševili, sjenila su bila katastrofa! A ovaj me baš iznenadio, to baš moraš "potrefit" a ne možeš isprobati kakav je sadržaj prije kupnje :(

      Izbriši
  12. Predivan mi je koferčić... Baš bi se mogla zaletiti do Bipe i pogledati.. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš naletjeti na još koji primjerak :)

      Izbriši
  13. Super je koferčić!!! Ja sam bila kupila nešto slično sestri u Mulleru prije par godina, ali sjenila nisu ovako dobra. A i ovaj koferčić mi se puno više sviđa, kremasta sjenila su zakon!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kremasta sjenila su stvarno odlična, oduševljena sam i trajnošću i pigmentacijom :)

      Izbriši
  14. Sviđaju mi se takvi koferčići, i baš sam ugodno iznenađena kvalitetom tih sjenila! Bravp za tvog dragog, baš je pogodio! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam se baš iznenadila. Obično mi ti koferčići lijepo izgledaju, ali kako sam već rekla, rijetko koji ima kvalitetnije proizvode unutra :)

      Izbriši
  15. Ahhhh, to koferce - gdje je bilo moj cijeli zivot?? :)))

    OdgovoriIzbriši
  16. Prvo sam primijetila koliko je posla bilo oko ovog posta :-) kofer je divan i vrijedi puno više od 160 kn

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro si primijetila draga :) Još sam htjela sve slikati i swatchati ponovo jer sam na fotkama skužila kako sam dosta neravno nanijela swatcheve, ali pošto je sunce već lagano zalazilo, nisam više imala vremena a i volja me lagano napuštala :D Dobar je kofer zaista, sad samo da uhvatim više vremena i isprobam par look-ova da vidim kako funkcioniraju na kapcima :)

      Izbriši
  17. cool, meni se naravno najviše sviđa koferčić iako sjenila djeluju super upotrebljiva :D

    OdgovoriIzbriši
  18. Meni je ovo potpuno fantastično. Iako nisam neko ko bi kupio ovako nešto, iz prostog razloga što ne koristim boje, ovo je sjajna investicija. Baš mi se sviđa i pigmentacija je odlična :)!

    OdgovoriIzbriši
  19. Nisam neki ljubitelj ove vrste kofera, niti bi ih kupila, ali moram priznat da sjenila izgledaju sasvim solidno... :)

    OdgovoriIzbriši