Closet Confidential Tag

utorak, siječnja 21, 2014

Danas sam odlučila izvući svoje krpice i poslikati ih u svrhu ovog posta, za koji me prije par dana nominirala Mirna s bloga Lipstick's blade. Nisam dugo radila tag postove, iskrena da budem, nisam neki preveliki ljubitelj istih, ali ovaj tag mi je bio tako zgodan i zanimljiv da sam ga morala napraviti, a pošto nam je vrijeme takvo kakvo je, zaključila sam da je današnji dan idealan za to :).


Prvo mali uvod... 

Prije 6 mjeseci (kud već ?!) sam se preselila kod dečka, prvi problem na koji sam naišla bio je manjak prostora za sve moje "drangulije" - od kozmetike pa do odjeće, cipela, nakita i ostalih modnih dodataka. Za sad se snalazim kako znam i umijem. Sve dok spavaća soba ne dočeka novo ruho, odjeću držim na 3 različita mjesta u stanu, odnosno, 3 različita ormara... u jednom su jakne i kaputi, u jednom haljine, košulje i ostala odjeća koja se lagano gužva, a ostalo je u ormaru na policama. Ljetnu odjeću sam teška srca spakirala i odnijela kod mojih u moj krasni veliki ormar, jer za nju trenutno u stančiću nemam mjesta :(.  Sad kad smo to razjasnili i kad sam vam se malo potužila, krenimo na pitanja :)

1. What is the oldest item in your wardrobe/closet?
Najstariji komad trenutno bi bila ova mamina "hippie" majica koja je nekoć bila dio kompleta uz takve hlače. Mislim da je ona to furala u svojim 20-tima. Sviđaju mi se ti zlaćani detalji i njen duži zvonasti kroj.


2. What is the newest item?
Košulja boje petroleja koju mi je mama kupila prije par dana u Amadeusu. Inače je za čak 4 broja veća od moje veličine (nosim 36, eventualno 38), no kako se radi o komadu koji treba biti malo duži i širi zaista se ne primijeti to odstupanje u veličini - jedino su mi rukavi malo duži, ali ionako ih nosim podvinute. I da, jakooo volim ovakve košuljice :D


3. What is the most expensive item?
Definitivno ova divna, divna, divna haljina, kupljena za maturalnu večer u "modnoj kući Nebo". Jedini komad iz mog ormara čija je cijena četveroznamenkasta, a vjerujem da će, uz jednog dana vjenčanicu i ostati jedini takav predmet :D Iako sam ju nosila samo jednom, nikada mi neće biti žao što sam ju kupila. Baš je posebna, drugačija, retro (dužina joj je nekih 10ak cm ispod koljena)...ah, sjećanja ;).


4. What is the cheapest/ most affordable item?
Uz majice na bretelice koje valjda svaka od nas ima, u svim duginim bojama :D, to bi bile u ovom zimskom periodu najlonke, grilonke i štrample. Da, štrample! Strašno sam zimogrozna pa kad je vani minus pingvin, nosim ih ispod hlača jer mi najlonke ispod hlača smetaju i izazivaju alergiju nakon dužeg nošenja.


5. What is the biggest bargain?
Hmm... nekako mi je teško ovo odrediti jer obično neke veće kupovine i obavljam kad su sniženja, posebno ako kupujem komade koji su inače cjenovno skuplji, recimo čizme/kapute/jakne. Trenutno mi pada na pamet samo ovaj sivi kaputić, kupljen još u srednjoj školi u Varteksu. Sjećam se da je bio na sniženju i dosta povoljan te me mama natjerala da ga kupimo iako ja baš u to vrijeme nisam bila oduševljena kaputima niti takvim krojevima. Zato sam zadnje dvije zime nadoknadila svoj propust i često ga nosim. Topal je, udoban i kvalitetan, a kako  je dosta godina "čamio" u ormaru, izgleda kao da je kupljen jučer :D.


6. What is the biggest waste of money?
Svatko normalan bi pomislio da je to ona maturalna haljina, ali već sam objasnila da mi nije žao niti lipe za nju :D. To bi trenutno bile ove platforme iz Zare, kupljene (mislim) prošle zime. Nosila sam ih svega par puta... nisu baš udobne (iako je puna peta u pitanju), ne sviđaju mi se ovi "jezici" sa strane što vire, a i moji prilično tanki listovi u njima izgledaju paaa... malo smiješno, osjećam se kao da imam kopita :D I tako završi dosta mojih impulzivnih kupovina...


BONUS QUESTION - Show us your three favourite items right now!
Tu sam malo "varala". Ne mogu se odlučiti za samo 3 odjevna predmeta, trenutno najviše nosim tople džempere, košuljice, veste i udobne tajice/hlače. Zbog neodlučnosti, poslikala sam vam jednu kombinaciju koju bih ja rado nosila s novom košuljom (kojoj još nisam stigla odrezati etiketu s unutrašnje strane :D), "kožnim hlačama" iz H&M-a, te ogrlicom iz Pull& Bear-a i prstenom iz Alda :).


I došli smo do kraja :D!

Neću nikoga posebno imenovati, kome se sviđa tag, neka ga slobodno napravi ;). 
Pišite mi malo što najviše volite nositi u ovom zimskom periodu? Imamo li sličan ukus, ili pak mislite da sam preveliki ziheraš u odijevanju:D?

43 komentara:

  1. da znaš da mi se ovo svidjelo, temeljito sam ispregledala sve što si nam pokazala... hippy košulja mi je favorit, a te čizme ni u ludilu ne bih ni kupila ni nosila ;)
    kaput ti je isto krasan, a i ja rado ispod hlača navučem gege :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da ti se svidjelo! Kaput je samo dokaz kako nam se stil mijenja kako odrastamo :D
      Ma najbitnije je da nam je toplo :)

      Izbriši
  2. Kaputić je baš lep, imamo skroz sličan ukus, skoro sve stvari koje si ovde slikaka bih i ja nosila, osim možda haljine, sviđa mi se model ali kad vidim na nekoj drugoj devojci, kad ja obučem ne osećam se uopšte prijatno u takvim haljinicama. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haljina je ipak za maklo svečanije prigode, a zanimljivo da uopće nisam imala na umu takvu haljinu kad sam išla kupovati haljinu za maturalnu, no bila je to ljubav na prvo probavanje :)

      Izbriši
  3. Super mi je maturalna haljina, ja bi je stalno nosila :)) svoju sam 'reciklirala' jedno milion puta dosad i obožavam je! Što se tiče ovih čizmica, ja sam si tako kupila roze Lacoste tenisice do gležnja (prije puno godina) i dan danas se ne mogu načuditi kako sam ikada mogla kupiti nešto tako ružno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, meni je moju žao reciklirati ;) pa mi ona lijepo stoji, nekad se sjetim i obućem ju, čisto da vidim jel' još stanem u nju, hehe :D
      Jooj, kad smo već kod roze boje... imala sam u srednjoj fazu da sam nosila skoro sve rozo... grozno! Jaknicu, čizmice, majice, torbice, bljakica :DD

      Izbriši
  4. Sviđa mi se ovaj kaputić iz Varteksa i predivna ti he ova haljina :) Zgodam mi je ovag tag skroz, i moj će brzo, samo da našvrljam par riječi uz fotke :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Maturalna haljina je prelijepa da bi stajala u ormaru te apeliram da je počneš nositi! Ima tisuću načina na koje je možeš prilagoditi za dnevne , a opet stajliš (obožavam pohrvatiti eng. riječi:) kombinacije!
    Prva majica mi je isto divna, kao i kaput za koji zahvali mami, bezvremenski je lijep!
    Čizmice definitivno nisu bliske srcu ni ukusu mome, ali nam se svima događaju takve situacije. Imam i ja svojih "bisera" koje nisam niti jednom obula! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđaju moje stvarčice (osim gležnjača :P) Stvarno ne znam kako bi iskombinirala ovu haljinu za svakodnevne kombinacije... a voljela bih... Za odlazak na faks mi nije, ovdje u mom gradu, odem do kafića na kavu i to je to :D Nema smisla da ju za takvo šta nosim, a nije baš niti da idem u nekakve noćne izlaske, svakako bi me bilo strah obući ju za neki takav noćni izlazak pa da mi ju još netko u gomili propali ili zalije..

      Izbriši
  6. Štrample i oversized džemperi su sve! Iako nije tako jako zima, ja se ne skidam iz njih xD I košuljice, da.. njih imam najviše :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja i potkošulje stalno furam (odnosno, ove majice na brete što po ljeti nosim samostalno), čim malo zahladi :) Ne mogu vjerovati da sam nekad prije zimi hodala bez potkošulja, golih leđa... Košuljice stvarno obožavam, ali mi nisu drage one "uniformirane, krute" jer se osjećam sputano u njima...

      Izbriši
  7. Meni se svidja ta hippie maica od tvoje mame, a da znas da mi se svidjaju i te gleznjace, iako bi vjerovatno i meni zbog tankih zglobova stajale kao kopita. :-)
    Sad si me podsjetila moje maturske haljine i upravo se postidjujem sama za sebe :-) Jeste da je to davno bilo, pa i druga moda, ali imala sam takoreci balsku haljinu, sa sve iznajmljenom zicom za vjencanice i torbicom kao vrecica-ma Scarlet o Hara prava- u z a s. Da li jos da kazem da je bila roza, a da su taj moj kreacijski uzas proglasili haljinom mature, sou. I da- takodje drzi mjesto najskupljeg komada u ormaru.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gležnjače se i meni sviđaju ovako kad ih gledam, ali kad ih obujem, baš mi nikako ne stoje :D Po meni isto imaju tu neku dozu hippie stila, koji ja izgleda baš volim! A za haljinu, pa kud se žališ ako je bila najljepša, moda se mijenja, ali i vraća, tko zna... možda ju za par godina izvučeš iz ormara i budeš u trendu ;)

      Izbriši
  8. Košulju, maminu majicu i kaput bi ti odnila. :D
    Gege su i u mene obavezne kad je zimulja vani ili debele huhlahopke koje mrzin nosit, osim ako nisu extra ogromne da se osjećan udobno u njima. Šta je rijetkost, s obziron na moju visinu. :D :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam znala da si visoka :) Meni kepecu su valjda sve najlonke preduge pa dobro da ih ne navučem preko glave :D

      Izbriši
  9. Drago mi je da si ga i ti napravila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi što si ga napravila i nominirala me :)

      Izbriši
  10. Sviđa mi se košulja i ova konačna kombinacija! :D Ja još ne znam hoću li odraditi ovaj tag , treba ormar pospremit hahaha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, neka ti onda to bude poticaj za spremanje ormara ;)

      Izbriši
  11. krasni su kaput, haljina i nova košulja !

    OdgovoriIzbriši
  12. Odličan post :) Kombinacija na kraju mi je divna, a maturalna haljina je wow :) Čekaj dok krenu svadbe, bit će prigoda za obući haljinicu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :) Nemoj mi svadbe spominjati, zadnjih godina su se naredale kao lude, ali nisam ju još nosila niti na jednu, ako bude neka ljetna svadba na vidiku, možda ju obućem ;)

      Izbriši
  13. Mislim da imamo jako sličan ukus :)
    Uradiću ovaj tag kad budem imala sve na jednom mestu, trenutno sam u Beogradu gde je mi je pun orman stvari koje trenutno ne nosim, a u Barseloni imam isti problem kao i ti, odeća i ostalo na nekoliko mesta. No dobro... :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Po onome što kod tebe vidim, definitivno imamo sličan ukus :)! Naravno, samo napravi post, veseli me vidjeti tvoje odgovore :D

      Izbriši
  14. Volim ovakve postove! ;) Sivi kaputić mi je divaaaaan! :) I Zarine čizmice mi se sviđaju, šteta što su neudobne... Skužila sam da kad se radi o obući pune pete da ta peta onda mora biti i široka jer s ovako uskim petama kao što su na tim tvojim čizmama ja stalno izvrćem nogu. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, imaš pravo u vezi pete, ali ovdje je veći problem što su gležnjevi "slobodni" a čizmice dosta glomazne, pa nište ne "drži" nogu... ako me razumiješ ;)

      Izbriši
  15. "Kožne hlače" <3 Lovila sam ih na ovim sniženjima, ali nije bilo mog broja (pa sam zato našla one 'gumirane' koje već obožavam :D). Posebna je maturalna haljina. Može se nositi za neku godišnjicu ili nešto tako :)
    I ja sam zimogrozna. Nosim 150 slojeva zimi. Hulahopke ili najlonke ispod glača obavezno (ovisno o temp). Katkad još i bokserice. Jedna upala mjehura mi je bila dovoljna u životu da postanem megaosjetljiva :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam ove našla na sniženju prošle godine, sasvim slučajno... za 150 kn ;) Sad bih htjela uzeti tajice s tim kožnim prošivima, ili možda čak i te gumirane, čini mi se da su udobnije od ovih "kožnih".
      Ja sam u mladosti zbog svojih glupih egzibicija - sjedenja na hladnom i ne nošenja potkošulja zaradila nekoliko upala jajnika ali i mjehur me nije zaobišao (zbog bosih nogu) pa sam se opametila :D

      Izbriši
    2. H&M gumirane su baš udobne. Morala sam ih prošetati iako su pretanke za zimu, ali zato tople hulahopke riješe stvar. Kad sam ih probavala, malo sam ih teže zakopčala jer su mi baš knap, ali se nisam htjela zeznuti kao i obično i uzeti veće i onda čim se malo razgaze počnu plivati oko mene. Tako je bilo i s ovima. U početku sam bila malo stisnuta, ali brzo ih više nisam ni osjećala. Stvarno su super! Vidjet ćemo koliko su trajne :D

      Izbriši
  16. aaaa love your boots dear :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdgovoriIzbriši
  17. aaaaa, odličan stil imaš, super post!

    OdgovoriIzbriši
  18. Haljina je predivna i tako originalna <3 I ostale stvari mi se sviđaju.
    Roze čizme ni ja ne bih nosala jer su osetljive, kod mene bi se isprljale u dva izlaska napolje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisu roza, možda se tako čini pod umjetno rasvjetom, bež su boje :) no, svejedno se brzo prljaju, posebno jer je brušena koža u pitanju... Hvala ti :))

      Izbriši
  19. Ne znam kako mi je promakao ovaj post, ispričavam se haha :D
    Posljednja kombinacija je moj fazon, jako mi se sviđa :D A što se tiče platformi iz Zare, apsolutno te razumijem :D Ja sam jedno vrijeme stalno kupovala jako visoke štikle i skoro svake su mi bačen novac jer ih nikada ne nosim :D

    OdgovoriIzbriši
  20. Odlične su mi i slike a sad sam skontala da istu ovakvu ogrlicu imam i ja! A želim vam preporučiti jednu trgovinu odakle sam nedavno kupila jedne odlične lacoste modne tenisice pa pogledajte. - lacoste patike

    OdgovoriIzbriši