New in #6 - Christmas edition :)

petak, prosinca 27, 2013

Jučer sam najavila novi post s mojim novitetima - nešto sam si poklonila sama, a ostale ljepote sam dobila za Božić od meni dragih ljudi (moram priznati da sam oduševljena baš svakim poklonom, bilo da se radi o kozmetici ili ostalim nekozmetičkim stvarčicama - Djed Božićnjak je bio vrlo darežljiv i savršeno je odabrao svaki poklon što znači da sam ove godine bila baš dobra :D).



Prošli tjedan mi je stigao dugo isčekivani Yves Rocher paketić. Nažalost, u njemu se ne nalazi Hammam piling jer je došlo do nekih zabuna prilikom naručivanja, ali zadovoljna sam i s alternativom koju sam naručila.



Jedna me čitateljica zamolila da što prije napišem dojmove o Cocoa & Raspberry setu pošto se radi o blagdanskoj limitiranoj kolekciji, stoga sam ovih par dana isprobavala ove proizvode (što se vidi iz priloženenog :D) jer ne planiram pisati posebnu recenziju ova 3 proizvoda, pa ukratko:
  • Yves Rocher mirisni losion za tijelo kakao & malina - Miriši predivno, malinasto i slatko, brzo se upija, nije ljepljiv a miris se jako dugo zadržava na koži. Nažalost, meni nije dovoljno hidratantan u ovim hladnim danima, pa ću ga proslijediti mami. Vjerujem da će svima s normalnom kožom tijela dobro odgovarati.
  • Yves Rocher gel za tuširanje kakao & malina - istina je što govore, miris zbilja podsjeća na Milka jaffa kekse od maline i čokolade! Primijetila sam da mi se malo teže pjeni, s blagom tendencijom isušivanja kože a miris mu se ne zadržava pretjerano dugo nakon samog tuširanja.
  • Yves Rocher balzam za usne kakao & malina - potrošila sam njihov Nutri balzam koji mi je bio odličan i odlučila isprobati ovaj. Po nanošenju ostavlja laganu crvenkastu nijansu na usnama i to me baš i ne oduševljava, njega usana je solidna, ali ako moram birati, svoj glas ipak dajem Nutri balzamu koju savršeno njeguje i ne ostavlja nikakvu boju na usnama.

  • Yves Rocher obnavljajuće ulje za kosu - ovaj proizvod se nalazio na mojoj listi još na samom početku pisanja bloga i napokon sam ga kupila :). Nisam ga još isprobala ali mogu reći da mu je miris prekrasan! 
  • Yves Rocher Nutrition (hranjivi) šampon i Nutrition (hranjivi) balzam za kosu - Nakon što je Lenka nahvalila njihove šampone, morala sam i ja ubaciti koji u košaricu. 


  • Yves Rocher 3 detox losion za savršeno toniranje - proizvod koji sam krenula isprobavati i o kojemu ćete nekon određenog perioda moći pročitati više na blogu. Za početak - mislim da će mi trajati jako dugo i miris je, pogađate - savršen :)
  • Natura Siberica Vivid Vitamins formula za kosu i tijelo - čim sam vidjela da Nives prodaje ovaj proizvod, odlučila sam ga kupiti. I on je u fazi isprobavanja, pa ćete uskoro moći saznati više.

  • Loreal Revitalift 10 Repair BB krema - uz sjajilo, dobivena na poklon od prijateljice. Veselim se isprobavanju jer s BB kremama nisam dosad imala previše iskustava.
  • Loreal Glam Shine sjajilo #729 Rosopolitan
  • Revlon Eterna 27 + Instant wonder krema - ustupljena na recenziju od strane Click2Chic.hr. Uskoro slijedi recenzija.

Dečkova mama je već godinama vjerna Vichy kozmetici i nije mogla odoljeti ovim krasnim kutijicama, uz kutiju  i hrpu Vichy testera dobila sam:
  • Vichy Idealia BB kremu
  • Vichy Idealia PRO korektor
  • Vichy Capital Soleil spf 30 kremu za lice

Moj D. uvijek izabere savršen poklon :) Uz Chloe parfem koji ćete vidjeti niže, odlučio mi je pokloniti i ovaj Markwins Colour Couture koferčić sa šminkom. Jako se veselim isprobavanju jer mi ovih 29 sjenila izgledaju jako primamljivo, a koferčić će biti savršen za čuvanje nekih drugih proizvoda.

Šećer na kraju su krasni mirisi, iako mislim da će više odgovarati za proljetne dane :)
  • Givenchy Bloom LE
  • Roses de Chloe
To bi bilo sve od mojih blagdanskih noviteta. Neke proizvode koje sam kupovala u međuvremenu sam odlučila izbaciti iz ovog posta pa ćete ih svakako moći vidjeti u nekim daljnjim recenzijama/ lookovima i sl.

Imate li nešto od ovih proizvoda? Što vas najviše zanima? Što ste vi dobili ispod bora?

Broj komentara: 56:

  1. Ovo deluje kao omanja parfimerija :) Blago tebi!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha :) I ja sam, vjeruj mi, bila u šoku kad sam odmatala poklone :D

      Izbriši
  2. Hehe, pa ja sam u postu! :D Puno ti hvala na recenziji Cacao kolekcije! Ne mogu se više složiti s tobom za gel za tuširanje, nisam previše zadovoljna, ali mislim da ću se sada ipak odlučiti za losion za tijelo jer imam normalnu kožu. :) I da, imaš najboljeg dragog na svijetu; sanjam o Chloe parfemu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto vidiš, obećanje je ispunjeno :) Da, gel me baš nije oduševio ali se nadam da će ti losion dobro odgovarati, miris je stvarno divan, poželim si odgristi koji dio tijela nakon mazanja :P Hehe, nije loš moj D., nikada me nije razočarao s poklonom iako su meni i mali znakovi pažnje sasvim dovoljni, a po ovome vidim da me baš poznaje jer mi se odabrani parfem jako sviđa :)

      Izbriši
  3. Draga, predivno Božićno izdanje! Drago mi je da ti se svaki poklon sviđa :)
    Parfem Chloe mi se posebno dopada!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala dragička! Vjerujem da ti se parfem posebno sviđa jer imamo sličan ukus što se mirisa tiče :)

      Izbriši
  4. Divni pokloni, ne znam sta bih prije izdvojila. Nadam se da ta Loreal BB krema nije kao moja Loreal Nutri Gold BB koja je vise obicna krema sa malo boje nego BB. iako meni i tako odgovara, vjerujem da je razocarala mnoge koje su je kupile.
    Kofercic je krasan, svaka cast i za njega i njegovu mamu. Super i za parfeme, premda ne znam kako mirisu, ali uvijek je super kada dobijemo neki. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isprobala sam ju samo na ruci i mislim da je isti slučaj kao i sa tvojom, i čini mi se da više njeguje nego prikriva. Parfemi su baš cvjetni, proljetni a ja takve i volim :)

      Izbriši
  5. Mnogo mi se svidja ta YR malinica u cokoladi <3 Moracu i ja da se pocastim ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene je ta kolekcija od maline najviše i privlačila od ostale dvije. Nadam se da će ti se svidjeti :)

      Izbriši
  6. Odlicni proizvodi :) kofer mi je bas zanimljiv :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kofer je stvarno zanimljiv, jedva čekam da ga isprobam :)

      Izbriši
  7. Jedva sam dočekala ovaj post, obožavam new inove, a pogotovo Božićne :D i moj će skoro :)
    Najviše mi se sviđaju parfemi (chloe<3),natura siberica i l'oreal sjajilo :)
    prekrasni pokloni

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivne si stvarčice kupila i dobila.. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasni pokloni! Chloe bi ti ukrala isti sekund. :D Na WL mi je i prekrasan je! Ovi YR losion me vuče najviše, morat ću sve pomirisat dok se ne rasprodaju. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajde da imamo zajednički barem jedan parfem :) Trk onda u YR dok još imaju te blagdanske kolekcije :D

      Izbriši
  10. Roses de Chloe mi se nije nikako svidio kada sam ga našpricala, ali nakon 10 minuta kada izlapi je odlican! Pravi proljetni miris (iako se ja toga ne drzim haha)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem, meni je na prvo špricanje djelovao dosta obično i blago, tek kasnije osjetim predivne ruže :D

      Izbriši
  11. Divotice, vec sam pisala na fb :)) Parfemcic imam u prvobitnoj verziji, ali ni ruzica mi nije strana...
    Kod vas toliko toga u yves rocher, meni se cini da nama dodje ili trecina ili nesto stoji godinama :D
    To svjetlucavo natura siberica cudo me interesuje :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam znala za Yves Rocher, a da li imate opciju online naručivanja? Ja sam do sad sve na taj način kupovala. Samo ti meni javi što želiš :)

      Izbriši
    2. Nemamo :/ skroz slaba ponuda i u Tuzli i u Sarajevu :/

      Izbriši
  12. Ajme koliko poklona 8-) prekrasno! Nemam ništa od toga, ali jako jako bi htjela ovaj predivan Roses de Chloe. Guštaj u njemu. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Mirisi su skroz proljetni, ali nema veze, super su i za sada posebno Chloe koji je bas damski parfem :) odlicni pokloni! Dobar je Djed Bozicnjak :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iako su proljetni, ne znam baš da će doživjeti proljeće. Krasni su mi, posebno je Chloe po mom ukusu :)

      Izbriši
  14. Stvarno si bila dobra kada ti je Djed Božićnjak donio toliko divnih stvari ;) Givenchy ♥, volim i Chloe, ali Givenchy mi je divan :) Ja čekam svoj YR paketić. Nisam mogla odoljeti jer gdje god pogledam svi pišu o kakao malini, kakao naranči, kakao pistaciji, a mene baš zanimaju te divne tuširalice i kremice :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš kako sam bila dobra, čudim se i sama sebi :DD Haha, valjda nema blogerice koja si nije priuštila barem jedan proizvod iz tih kolekcija :)) Baš me zanima što si ti naručila :D

      Izbriši
  15. Wooow kofer je prelep! Inace jedva cekam utiske o vivid vitamins! A Vichy korektor prvi put vidim. Mislim da to u Srbiji nema hmhm.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To ti zapravo nije korektor, na ambalaži piše deep corrector a kod nas ga isto tako prevode. Radi se o kremi za uklanjanje mrlja, pigmentacija i sl. Iskušavam ga na podočnjacima trenutno i baš me zanima da li ima kakvog učinka :)

      Izbriši
  16. Fenomenalno! Koferčić sa šminkom mi se najviše sviđa :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je baš sladak, a čak niti ono unutra nije loše :)

      Izbriši
  17. Odgovori
    1. Drago mi je da je tako i nadam se da ćeš i ti isprobati nešto od ovoga što te zanima :)

      Izbriši
  18. Tko bi se nadao tako praktičnom poklonu od muškarca? i presladak je taj mali kovčeg:)

    OdgovoriIzbriši
  19. jao divan new in <3
    baš si lijepe stvari kupila i dobila, uživaj u svemu :)
    i meni je chloe na WL, divan je <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaa! I ti si zaslužna za neke od njih :D Nadam se da će se Chloe brzo naći kod tebe :*

      Izbriši
  20. uf, zavidim ti pomalo. i ovaj koferčić mi je baš onako kad vidim "i ja biiii takav" :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh, treba sad to sve isprobati, ne znam što bih prije :)

      Izbriši
  21. svega ljepoga i kod tebe. koji testeri budu u onoj kutiji? ja planiram uzet neke vichy proizvode a ako dobijem i kutiju uz to da znam sta će bit od testera

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, ne bih to znala. Ja sam dobila taj Vichy idealia pro korektor od 3 ml, a uz njega sam u kutijici pronašla i tester nutriextra kreme, nutrilogie 2, neovadiol gf, aqualia thermal (dnevna i noćna krema), capital soleil i dercos šampona (i to sve po 2 testera za svaki proizvod) pa iskreno ne znam da li mi je to moja sveki tutnula svoje testere jer ona ima cijelo čudo Vichy proizvoda i testera ili se to sve dobije uz kupnju, ali sumnjam da je tako :(

      Izbriši
  22. Ne znam šta je ljepše! Ovaj koferčić je woooow, mom momku nikada ne padaju takvi pokloni na pamet :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Neira :) Moj zna da sa šminkom neće pogriješiti pa se onda toga drži :D

      Izbriši
  23. Draga moja svi noviteti su ti divni <3 Yves rocher gel je odličan i baš fino mirišiiii :D
    Ne slavim Božić pa pod borom nisam ništa našla hahaha, ali si kupujem rođendanske poklone :v :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Meli! Drago mi je da ti se sviđaju :* Vidjela sam već da si pomalo kupuješ krasne poklone :)

      Izbriši
  24. Zapamtila sam tvog dragog po tome sto ti uvijek kupuje pomno odabrane poklone, a to je uvijek veeeeliki plus! :D Svidjaju mi se tvoji noviteti, a ona Natura Siberica svjetlucava formula me bas jako zanima jer izgleda predobro. I ja sam htjela naruciti YR kakao-malina proizvode i sad mi je bas drago da nisam jer je i meni u ove hladne, zimske dane potrebna jaca hidratacija. Jedino Chloe ne volim, cak stovise od originalne verzije me boli glava i to mi je jedan od najgorih parfema koje sam ikad pomirisala :D Ali volim miris ruze pa mozda mi se ova verzija i svidi, bas cu ga isprobati ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da ne voliš Chloe, odmah sam te se sjetila kad sam ga dobila :) Ali ovaj bi ti se možda i mogao svidjeti, nadam se :)

      Izbriši
  25. Vauuuu, Djedica je orobio Douglas samo za tebe :-) Svasta nesta bih probala od ovoga jer stvarno sve izgleda predivno... sto reci nego ti pozeljeti da uzivas u ovim divoticama :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe :) Ne znam što je orobio, ali ja se ne bunim :D

      Izbriši
  26. Zašto ja tek sad vidim ove divote :/ ajme ukrala bi ti sve Yves Rocher :) a Chloe mi je odličan :) Tereza

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne dam ti :P Chloe je stvarno divan, sve više mi se sviđa :)

      Izbriši
  27. Odgovori
    1. Kod mene je još na pokusnom isprobavanju, pa nemam još ukupni dojam o njoj :D

      Izbriši