Mjesec u slikama - prosinac

utorak, prosinca 31, 2013

Zadnji dan u godini i posljednji post na blogu u 2013. godini - mjesec u slikama.

Kako se godina bliži izmaku, ja sve više sumiram što sam radila, gdje sam bila i kakva mi je bila 2013. Kad se sve zbroji i oduzme, mogu reći da je bila vrlo dobra. Neke lijepe stvari su mi se dogodile, sitne prekretnice u životu, među njima je i moja odluka da počnem pisati blog. I koliko god nas trenutno stanje u državi zamara, ljuti i čini nesretnima, volim biti optimistična, gledati pozitivno i veseliti se malim stvarima - zdravlju mojih najmilijih, svakom položenom ispitu, druženju s obitelji, prijateljima i svim ostalim svakodnevnim situacijama kojima ne pridajemo previše značaja, jer se oni u našem životu podrazumijevaju i dok god je tako, ja sam zadovoljna i sretna.

Stoga Vam svima u sljedećoj godini želim upravo to, da uživate u malim stvarima, vremenu provedenom u krugu dragih ljudi, želim vam uspjeh, sreću i ljubav, a najviše od svega zdravlje.




Kako se bližio Božić, tako je počelo i dekoriranje interijera u istom duhu. Obavljale su se razne kupovine, potrebne i bespotrebne a ja nisam mogla odoljeti ovom končanom džemperu s blagdanskim motivima (barem meni tako izgleda :D).


U dva dana okitila sam i dva bora :). Jedan srebrni, jedan crveno - zlatni.


I poklončići su pod borom :).


Na Božić se fino papalo i družilo do kasno popodne.


Draga prijateljica me iznenadila preslatkim poklonom - kutijom za čaj koju sam spominjala u mojim prijedlozima za poklone i odličnim Yogi čajevima. Već iduće jutro sam se počastila kroasanima iz Lidla i šalicom toplog "sretnog" čaja :).


Neke od kozmetičkih ljepota koje sam dobila ste već mogli vidjeti u prijašnjem postu. Ova ogrlica me baš oduševila i mislim da će večeras krasiti moju haljinu.

Nisam radila puno manikura ovaj mjesec, ponestalo mi je ideja a i vremena :).

Životinjice su također uživale (mislim, kad nije tako?!). Nera nije ispuštala iz vida zeku kojeg je dobila pod borom, a Lu je bila apsolutno nezainteresirana za bilo što, osim spavanje u "svojoj" fotelji.

I to bi bilo sve od mene za ovaj mjesec i zadnji dan 2013. Lijepo se zabavite večeras, budite mi lijepe i sretne i čitamo se u 2014. godini :*!


31 komentar:

  1. Kako je divna ova kutija za čajeve :)

    I ti se lepo provedi, i sve najbolje ti želim u Novoj godinici :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš sam se iznenadila kada sam ju dobila :) Hvala na lijepim željama, još jednom - sve najbolje :)

      Izbriši
  2. Predivne su mi slike u ovom mjesecu zbog božićnih motiva :) Poznata mi je nešto kutija za čaj :D Životinjice su preslatke, svako spava na svom mjestu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto sad i ja imam kutiju :D Da, svaka ima svoj kutak u kući :)

      Izbriši
  3. Divne su slicice. :)) Manikiri su ti savrseni. :) Odmah sam dobila i ja zelju da tako nesto napravim. :) A Nera i Lu su preeeeslatkiii. :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago ako su ti manikure dale inspiraciju :) Životinjice su uvijek najslađe!

      Izbriši
  4. Najdraži mjesec za ovakve postove. Same divote koje i priliče prelijepoj djevojci poput tebe <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Martina puno :) Slažem se da je prosinac za ovakve postove najbolji mjesec :D

      Izbriši
  5. Predivan mjesec, blagdani, kolači, pokloni, jelka i životinjice :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Divan post! Sretna nova godina!

    OdgovoriIzbriši
  7. Divne su ti sličice, vidi se da si uživala ovaj mjesec :) Tereza

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivne fotografije ;) Posebno su mi privukli paznju ti slatki, sanjivi, krzneni drugari <3 Manikiri su predivni :*

    Sve najbolje u Novog godini, od <3 :***

    OdgovoriIzbriši
  9. Citamo se, citamo :-) Sve najbolje i tebi u 2014 . Veselim se svim buducim preporukama i recenzijama :-)
    Prosinac u slicicama je krasan kaoi uvijek, a zivotinjice su dobile posebno <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno da se čitamo :) Hvala ti na praćenju, divnim komentarima i podršci <3!

      Izbriši
  10. Joj, životinjice su krasne. :D Imala sam takvog mačka Gricka, baš mi fali. :/

    OdgovoriIzbriši
  11. Jao i ja imam bozicnu zvezdu, mnogo je lepa biljka :) Srecna nova!

    OdgovoriIzbriši
  12. Slike su čarobne, prave prazične <3

    OdgovoriIzbriši
  13. Kako volim ove tvoje postove! :)
    Od srca ti želim sve najlepše! :**

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Tijana na lijepim željama! Također želim sve najbolje u 2014.toj :) I jako mi je drago što voliš ove postove :*

      Izbriši
  14. krasne fotke, naročito dvije posljednje s ta dva dlakava četveronožna stvorenja ;)
    sretno ti bilo u novoj :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, čupavci su najslađi :) Sve najbolje i tebi :))!

      Izbriši
  15. Sve mi se sviđa-kolači, kroasaniii- al životinjice najviše :D
    Ovu kutiju za čaj obavezno trebam nabaviti. A odakle je ogrlica ako znaš? Baš je posebna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zivotinjice su uvijek zvijezde posta :D Ogrlica je kupljena u Pull&Bear-u :)

      Izbriši