Mixa Body Balm Repairing Surgras

subota, prosinca 07, 2013

Prije par dana stavila sam Vam na moju FB stranicu mali teaser, gdje ste mogli vidjeti koje proizvode trenutno isprobavam u borbi protiv suhe i ispucane kože.

Ne volim se ponavljati, ali moram spomenuti još jednom - moja koža je zimi suha, dehidrirana, ljuska se, puca, zateže, svrbi, pecka... (mogla bih u nedogled nabrajati)... Nakon što sam pročitala recenziju o dvije Mixa mazalice kod Marije s bloga HeadInTheClouds (čiju recenziju možete pročitati ovdje), već sljedeći dan sam se uputila u Bipu u namjeri kupnje jedne od ovih mazalica.



Zanimljivo je kako Mixa na poleđini svojih proizvoda ima mali "test" putem kojega možete provjeriti da li bi taj proizvod mogao odgovarati vašim potrebama. Upravo sam tako i ja odabrala ovaj balzam za tijelo.

" Imate li suhu kožu na nogama koja zateže i puca? Osjećate li da vas koža svrbi pa je češkate? Puca li vam koža za hladnog vremena ili zbog tvrde vode? Ukoliko ste na bar 2 pitanja odgovorili pozitivno, ovaj proizvod je za vas."




Ovaj balzam možete kupiti u Bipa prodavaonicama po cijeni od 50 kuna za 400 ml. Dolazi u čvrstoj plastičnoj ambalaži s pumpicom na odvrtanje (princip zaključavanja i otključavanja) koji uvelike olakšava doziranje samog proizvoda i pogodan je za nošenje na putovanja, bez straha od otvaranja proizvoda.


Balzam je namijenjen osjetljivoj i jako suhoj koži, sadrži 10 % glicerina i zobenog mlijeka koji kožu održavaju mekom, zadržavaju vlagu i pružaju osjećaj ugode.

Tekstura balzama je lagana, kremasta te se lako razmazuje. U kožu se upija vrlo brzo pa nećete morati čekati duže vremena prije nego krenete s oblačenjem, što je odlično za sve one koji su u žurbi i upravo zbog tog dužeg upijanja proizvoda, često preskaču svakodnevnu i potrebnu hidrataciju tijela.

Miris je čaroban! Nisam već dugo imala mazalicu takvo divnog mirisa. Nježan, slatkast i prilično dugotrajan (nakon večernje njege, koža mi još uvijek ujutro lagano miriši :D).


Kako sam već u uvodu spomenula, moja bitka protiv suhe kože traje od kad znam za sebe. Uz atopijski dermatitis koji zimi samo intenzivira loše stanje moje kože. Većina isprobanih mlijeka/ulja/losiona u ovom zimskom periodu nije polučila zadovoljavajućim rezultatima. Primjera radi, uvečer, nakon tuširanja uvijek nanosim neki od spomenutih preparata, to je nešto što ne mogu preskočiti, a voljela bih ponekad biti tako nonšalantna i dopustiti si taj "luksuz". Nakon obilnog mazanja, čekanja da se proizvod upije u kožu, oblačenja pidžame... krećem prema sobi i već me na tom kratkom putu - od samo nekoliko koraka, koža počinje zatezati, posebno u predjelu leđa, bokova i potkoljenica, a nakon odlaska u krevet i mog umirivanja prije sna, počinje svrbež i peckanje.

Ovaj balzam mi je u velikoj mjeri olakšao navedene tegobe. Odmah po nanošenju osjećam olakšanje, vrlo mekanu kožu i dobro saniranje suhih dijelova. Svrbež se sveo na minimum, a hidratacija traje sve do jutra, kada ipak primjećujem lagane naznake suhih dijelova na potkoljenicama. Nije mi to problem, jer ujutro kreće ponavljanje cijelog postupka i tokom dana moja koža ne vapi na dodatnom hidratacijom.


Balzam je hipoalergen, ne sadrži parabene, alkohol i etanol.

Iz svega navedenog, vidi se koliko sam zadovoljna ovim proizvodom te ga preporučujem svima koji u ovim hladnim danima pate od istih/sličnih tegoba.

Kakva je vaša koža? Imate li iste probleme kao i ja ili ste jedna od onih sretnica koja si može dopustiti preskakanje svakodnevne hidratacije kože tijela? Jeste isprobale ovaj balzam i koja vam je mazalica najdraža u zimskom periodu?

Broj komentara: 48:

  1. Brzo se upija, a odlično njeguje. :D Kupujem definitivno jer uvijek preskačem taj dio njege zbog toga što se većina takvih proizvoda za suhu kožu jako sporo upija. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj svakako! Doduše, moja koža baš zbog toga što je toliko suha brže upija proizvode, ali ovaj balzam je stvarno brz po pitanju upijanja i ne ostavlja onaj masnjikavi/ljepljivi sloj na koži :)

      Izbriši
  2. I moja je koza odvratno suha i peruta se tako da bi mi dobro dosla ova mazalica!
    Svida mi se sto je na pumpicu i sto se brzo upija,volim brzoupijajuce proizvode :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da bi ti odgovarala s obzirom na iste probleme koje dijelimo :)

      Izbriši
  3. joj, zvuči super! moj odgovor je pozitivan samo na prvo pitanje, ali me ponekad svrbi koža, mada nemam ljuskica ni sličnog. možda kupim, ali je to dosta novaca :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, dosta je novca za mazalicu, ali s obzirom na moje stanje kože i atopijski dermatitis ipak je dosta jeftinija od nekih drugih mazalica koje sam imala priliku isprobati. Meni one jeftinije u ovom periodu godine više štete nego koriste :( Ali ako nemaš takvih problema, svakako možeš pronaći i jeftinije mazalice. Ne znam jesi možda probala Balea Urea mlijeko za tijelo? Meni jako dobro sanira suhe dijelove, ali mi za zimu ipak nije dovoljna.

      Izbriši
    2. Mixa je jedan od najjeftinijih brendiova , ne znam sta je onda povoljno , ako je ovo dosta novca ? Pa proizvod ima 400 ml ....Lana

      Izbriši
    3. Ja zaista ne volim ulaziti u to što je za nekog skupo/jeftino. Slažem se da ima jeftinijih mlijeka za tijelo (recimo Balea za samo 15ak-20kn) pa ako netko nema zahtjevnu kožu, razumijem da će radije dati tih 20 kn nego 50. Ali opet, smatram da je Mixa vrlo povoljna i zasad sam jako zadovoljna s ovim što sam isprobala :)

      Izbriši
  4. joj na 3. mjestu mineralno ulje, a na 4. petrolatum, baš loš sastav :(
    a mislila sam škicnuti to u Bipi..

    Moj favorit je definitivno Uriage Xemose emolijentna krema, ništa bolje nisam probala, a inače sam na tijelu imala kožu kao ti. Uz ovaj proizvod se ne trebam mackati nakon svakog tuširanja i kupovat ću ga dok god će ga proizvoditi <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, primijetih to. Meni je od ovih skupljih bio dobar LRP Lipikar, ali s obzirom da mazalice potrosim za neka 2 tjedna, malo mi je preskup taj sport :) Ovaj balzam mi stvarno pase, tako da cu nastaviti s koristenjem unatoc sastavu :)

      Izbriši
  5. Ja trenutno koristim Neutrogenin losion, isto imam probleme kao i ti, i jako sam zadovoljna. Najgore je to što sam lijenčina po pitanju mazuckanja, ali, s njim se ne moram mazati svaki dan, jer stvarno super hrani kožu.. A šro se tiče Mixe, imam njihovu micelarnu, zadovljna sam njome.. Moram isprobati još njihovih proizvoda.. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probala sam ga prošle zime i bio mi je dobar. Već sam rekla, ljenost si ne mogu priuštiti niti sa najhidratantnijim mazalicama pa se moram svaki dan trackati. Također imam u planu još neke stvarčice njihove isprobati :)

      Izbriši
  6. Ja bih tako voljela da jednom napišeš post o tome kako se ti boriš sa atopijskim dermatitisom. Ja s njim muku mučim zadnjih par mjeseci tako da sam nova u tome i svaki savjet bi mi bio dobro došao :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hoću, imam to u planu. Stalo odgađam jer želim napisati to kako spada, a ne površno i na brzinu, već sam pripremila i neke materijale, pa kad skupim sve što mi je potrebno, stiže post :)

      Izbriši
    2. U međuvremenu, ako te nešto zanima, savjet u vezi njege ili vezano za određeni proizod, slobodno mi se javi na mail (piše gore u kontaktu ili pošalji poruku na Facebook), pomoći ću drage volje ako mogu :)

      Izbriši
    3. Hvala ti puno...očekuj uskoro mail ;)

      Izbriši
  7. Jako mi je drago da si zadovoljna ovom kremom ;) Ja je svima preporucujem i ne planiram da je menjam ;)

    I tebi se dopada miris? Ja se samo njuskam nakon nanosenja ovog mleka ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaa, miris je fenomenalan :) Hvala tebi što si mi ga otkrila :D

      Izbriši
  8. Super recenzija i divan proizvod koji mislim da meni ne bi odgovarao jer nemam problema sa suhom i ispucalom kožom. Ja sam jedna od onih, kako t kažeš sretnica, koja se ne mora svaki dan mackati nakon tuširanja, iako to radim svakodnevno po zimi jer svaka koža treba hidratizacije. Drago mi je što ti ovaj balzam pomaže u rješavanju problema sa suhom kožom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sretnica si, to valjda znaš :) Pohvalno je što ipak hidratiziraš kožu, bez obzira što nije suha i dehidrirana.

      Izbriši
  9. Nisam toliko "suha" ali imam zimi probl zatezanja i blagog svrbeza tako da mislim da bi mi ovo bio odlican preparat... zapisujem i definitivno kupujem a tebi hvala na odlicno odradjenoj recenziji kao i uvijek :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako budeš u prilici, probaj ovaj balzam. Nadam se da će ti odgovarati :)

      Izbriši
  10. Ajme divote, morat ću ga kupiti! <3

    OdgovoriIzbriši
  11. Ovo ide na WL. Ja isto iman problema s dermatitisom, al nije učestalo. Jer ne "bolujem" dugo od njega. Ne mažem se redovito (još) al se trudin šta ćešće to radit jer znam da me čeka svrbež i sve ostalo nakon par dana ne stavljanja kreme na tijelo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. No, no :D Trackaj se češće pa će i se i svrbež smanjiti :) Mislim da bi ti ova mazalica trebala odgovarati, posebno jer se brzo upija pa ti neće biti tlaka mazati se :)

      Izbriši
  12. Odlično zvuči, a moram priznati da sam dugo mislila da su ovi Mixa proizvodi nešto totalno bezveze (tako mi i treba kad padam samo na lijepe reklame).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Klasika, tako i ja za neke proizvode imam totalno krivo mišljenje :) Probala sam kremu za ruke i sad ovaj balzma i zadovoljna sam s obje mazalice, za ostalo ne znam :D

      Izbriši
  13. U zadnje vrijeme se patim sa suhom kožom, a nikad nisam imala takvih problema. :( Probat ću svakako ovu kremicu, već sam ju i gledala i mislila kupiti. A sad sigurno hoću! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će ti odgovarati. Imaju nekoliko mlijeko za tijelo, za normalnu kožu, ovu i još jednu za suhu kožu, pa imaš izbora :)

      Izbriši
  14. Ne volim da se "lepim" ma mackalice za kožu tela ne mažem redovno. Izgleda da sam tu sretnica, te nemam neke tegobe. U zadnje vreme sam počela sa hidratacijom zarad poboljšanja stanja kože. Mixu, probala do sada nisam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Shvaćam da netko tko nema suhu kožu, ponekad preskoči mazanje baš zbog dugog upijanja :) Eo i ti si među sretnicama :D

      Izbriši
  15. Planiram isprobati nešto od ovog branda. Proizvod se čini se super i baš mi je drago da ti je pomogao. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Očekujem onda tvoje utiske o onome što kupiš !

      Izbriši
  16. Probala napokon i utisci su najpozitivniji!

    OdgovoriIzbriši
  17. Ovo stvarno zvuči predobro i jako mi se sviđa zob u sastojcima jer mi je ona i inače jedan od naj sastojaka u njezi kože. :) Ja ponekad preskočim mackanje jer mi se ne da čekati da mi se krema upije, nekad požalim, a nekad imam toliko sreće da se i ne moram svaki dan mazati :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Još jednom, blago tebi :) Probaj ovaj balzam, mislim da bi ti trebao biti dobar :*

      Izbriši
  18. za sada probala tek njihov tonik za lice s kojim sam zadovoljna, kad potrošim zalihe kupim si ovo mlijeko odnosno balzam :D

    OdgovoriIzbriši
  19. Po recenzijama mi se čini kao nešto što bi meni zbilja trebalo ali ja sam tako lijena za mazanje. :D Ali, trudim se to promijeniti, zbilja se trudim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da bi ti se ovo moglo svidjeti i da onda nećeš preskakati hidrataciju :)

      Izbriši
  20. Uh, i ja imam istih problema s kožom tijela...isto štipkanje i svrbuckanje, a mackam se isto tako kao i ti :) mazanje, sušenje pa oblačenje, pa svrbuckanje :S svakako ću probati ovaj losion, uz ovakvu kožu, trošim dva mjesečno pa će brzo doći na red :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja ih neviđeno brzo trošim, kao i kreme za ruke, kreme za lice...

      Izbriši
  21. p.s. zavidim ženama koje si mogu priuštiti -nemackanje- nakon svakog tuširanja...ja ne mogu nikako...ako sam baš super-umorna pa preskočim mazanje nakon tuširanja, narednih nekoliko dana osjećam posljedice i moram to nadoknaditi dodatnim mazanjem, uljenjem i naravno, češkanjem...

    OdgovoriIzbriši
  22. I ja imam problema sa kronično suhom kožom i stalno se borim protiv toga, tražim nešto što će mi odgovarati i stalno tako u krug.. možeš možda preporučiti neku kremu za jako suhe ruke i nešto za usne?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za ruke mi je odlična isto Mixa krema za jako suhe ruke (napisala sam i njenu recenziju na blogu) a otkrila sam nedavno i Cien koncentrat za nekih 10ak kuna u Lidlu :D S usnama nemam prevelikih problema, trenutno koristim Yves Rocher nutri balzam (oko 18 kn) ... čula sam puno pohvala za Nuxe Reve de Miel balzam u teglici (on je ipak dosta skuplji)...

      Izbriši
  23. Draga tagovana si! :* http://lickanje.com/blog/liebster-award/

    OdgovoriIzbriši