Matching manicure - Snow

nedjelja, prosinca 01, 2013

Jako mi se svidjela ova nedjeljna tema i odlučila sam sudjelovati sa svojom interpretacijom snježne manikure. Znala sam da moram nekako nacrtati pahulje i zadovoljna sam kako sam to odradila. Onda mi je palo na pamet da bih mogla napraviti i boriće a pošto nisam ljubitelj "pretrpanih" manikura, dva nokta sam ostavila čista, u krem rozoj nijansi, što doprinosi nekakvom dojmu topline u cijeloj ovoj bijelo-plavoj priči :).



Iako nam danas nema snijega, dobro je što nam je zasjalo malo sunca jer sam to iskoristila za fotkanje na balkonu :D.

Korišteni lakovi (opet Moment lakovi vode glavnu riječ :D):



  • Essence studio nails allround talent
  • Moment Fluor #05
  • Moment #45
  • Moment #01
  • Smart girls get more #53
Ne znam za Vas, ali mene ova manikura malo podsjeća na one blagdanske tople džempere sa zimskim motivima :).

Broj komentara: 59:

  1. Svaka vama cast svima kad imate strpljenja ovo iscrtavati, ja sam nevidjeno smotana :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja se kladim da bi i ti to mogla :) Ja sam isto smotana, ali uz malo prakse se ipak vide rezultati i poboljšanja :D

      Izbriši
  2. Skroz slatko, i lijepe nježne bojice.. Ja jedva čekam pravi snijeg :D Ali ono da malo pada i onda poslije nema snijega na zemlji i blata :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bilo bi lijepo da padne za Božić, a ne da nas zatrpa u veljači kao prošlih godina :) Hvala ti :*

      Izbriši
  3. Osvezila si danasnje manikire sa ovim pastel bez nijansama...uglavnom je sve tamno i plavo ;)
    Nezan-snezan manikir <3 Divno :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam stigla pogledati ostale, sad krećem :) Ali pretpostavljam da nas snijeg sve asocira na bijelo, plavo i srebrno pa sam ipak stavila malo topliju nijansu :D

      Izbriši
  4. Wooooooow :D Prelepo. Ja ne znam odakle vam toliko ideja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)) Ideja ima svugdje, malo internet, malo iz glave... pustiš mašti na volju i uvijek mi nekako ispadne drugačije nego sam prvotno zamišljala :)

      Izbriši
  5. Jako lijepa i uredna manikura :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako, jako lijepo, baš su nježne boje!
    I svaka čast za pahuljice, super su ispale :)

    OdgovoriIzbriši
  7. I mene kao i tebe tvoji noktići podsećaju na tople, zimske džempere, hihihi...tako slatki i nežni :) A pahuljice si tako precizno iscrtala! Lidija

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tek kad sam ih poslikala su me na to asocirali :) Hvala Lidija!

      Izbriši
  8. Prekrasno,super ideja "razbiti"manikuru sa ovim njeznim bojama ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prvo nisam znala šta ću s ta dva nokta i ipak sam se odlučila da ih ostavim ovako prazne, na kraju mislim da sam dobro odlučila :) Hvala ti!

      Izbriši
  9. Prelepo i "toplo" :) Sviđa mi se što si ostavila ova dva jednobojna puderasto roze noktića, lepo greju ostatak manikira :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, pa to sam i ja primijetila kad sam ih nalakirala :) Hvala :))

      Izbriši
  10. dobro si ovo izvela, nudać je malo ugrijao manikuru :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Super kombinaciija boja, a borići su mi za deset :) Da, podsjećaju na džempere i to muške džempere iz božićnih filmova ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Mona :) Eto, nisam jedina s tom asocijacijom :D

      Izbriši
  12. Borići i pahuljice su baš lijepo ispali :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, malo nisam zadovoljna s ovom pahuljom na malom prstu, ali šta je - tu je :)

      Izbriši
  13. i mene je podsjetila na one veste :)))
    super mi je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jupi, još jedna :D Drago mi je da ti se sviđa :))

      Izbriši
  14. Prelepo izgleda, a pahuljice su odlicno ispale :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Fenomenalno draga, pahuljice su vrhnske :))

    OdgovoriIzbriši
  16. Sjajan manikir. Koji je ovo lak na kaziprstu i malom, bas mi se svidja boja? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro da si me sjetila! Tek sad vidim da sam zaboravila napisati koje sam lakove koristila, odmah ću ažurirati post. Na kažiprstu i malom prstu je Smart girls get more u nijansi 53 :)

      Izbriši
  17. Divan manikir, i mene podseca na dzemperice! :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Valjda ćete s ovim manikurama prizvati snijeg i k meni malo!!! :DD
    Sviđa mi se, lijepo kao i uvijek ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga moja, već sam ti rekla da se moramo zamijeniti. Dođi na kontinent i uživaj u snijegu a ja odoh kod tebe, ali pazi, kad dođe ljeto, ne vraćam se nazad doma :DD

      Izbriši
  19. Je, bas je kao ti zimski dzemperici ali meni je to presuper :-) I da, samo da ti se pohvalim da sam napokon otisla do Offertissime i copila Momentic... za njih bi trebala biti ona reklama-probaj uzeti samo jedan :-) Uglavnom, jako sam zadovoljna :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaa, dobro si to rekla za lakove :D Baš mi je drago da ti se sviđa lakić :)

      Izbriši
  20. Pahuljice su predivne. Pokusat cu i ja napraviti koju <3

    OdgovoriIzbriši
  21. I trebaš biti zadovoljna. Jako su ti lijepo ispale :)) I općenito mi se zaista sviđa, pogotovo što nisi iscrtala sve nokte :D

    OdgovoriIzbriši