Matching Manicure - Penguins :)

nedjelja, prosinca 15, 2013

Ovaj tjedan cure su se u grupi dogovorile da će raditi Nimbus manikuru, što se meni osobno nije svidjelo, ali sam vidjela da je netko spomenuo pingvine, koje sam ja već neko vrijeme planirala napraviti i kako sam danas uspjela uhvatiti vremena, odlučila sam napraviti manikuru u kojoj glavnu ulogu imaju dva slatka pingvina :). U zadnji tren sam saznala da i Tamara s bloga Kapljice sreće by Mala Boginja radi manikuru na ovu temu, pa možemo onda reći da radimo u paru, a možda nam se još netko pridruži :)



Ovi moji pingvini dolaze u pomalo retro izdanju s točkicama i prugama, ma baš su veseli i zadovoljna sam kako mi je ispala ova manikura :).


Sada mislim da sam pingvine možda trebala napraviti malo veće, odnosno višlje, ali što je - tu je :D.

Lakovi koje sam koristila:


  • OPI Elephantastic pink
  • Moment #01
  • Moment #24
  • Moment #45
  • Eveline #808
  • Essence Allround talent
Ostavljam Vas da uživate u nimbusima i ponekom pingvinu koji se ubacio u današnji MM zadatak, a ja idem praviti ručak :D

Broj komentara: 70:

  1. Preslatko a nije toliko tesko da se izvede. E ovo cu da probam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nimalo nije teško! Ajde onda fino poslikaj kad napraviš :) Hvala ti!

      Izbriši
  2. Kako su slatki!!! Pingvini su ti bas super! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako je slaaatko :) Obožavam ovakve crteže na noktićima i stvarno se divim vama koji to tako vešto radite, jer ja mogu sve, ali da crtam po noktima, to mi nikako ne ide. Ja to prepuštam profesionalcima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno! Ali ovo stvarno nije teško, posebno pingvini koje napraviš za čas :)

      Izbriši
  4. aa preslatki su, ovo kopiram, hihi :))

    OdgovoriIzbriši
  5. sviđaju mi se boje koje si koristila, prekjut manikura :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš sam htjela nešto slatko uz pingvine pa mi je roza prva pala na pamet :) Hvala ti!

      Izbriši
  6. Preslatki su. A ovaj eveline zeleni mi je bio najbolji lak :D

    OdgovoriIzbriši
  7. preslatki su! još minije kasno da probam pingvine na tvoj način ako se ne ljutis :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Pingvini su preslatki :)) Ide tebi to crtanje po noktima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :) Izgleda da mi ide sve bolje :*

      Izbriši
  9. A daaaaaaj, ovo je preprepreslatko :DDD mislim da mi je ovo jedna od najdražih tvojih manikura ;)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da ti se sviđa :)) Moram se složiti da su baš slatki :)

      Izbriši
  10. Baš si se izvještila u tim manikurama, ova mi je totalno preslatka! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. savršena manikura, moram priznati da mi se jako sviđa ovaj retro ugođaj sa prugama i točicama. Pingvini lijepo izgledaju, a ako ih budeš ponovo radila, mislim da nije nužno da budu veći (jer će onda zauzeti cijeli nokat) već bi možda bilo dovoljno da su malo uži pa da izgledaju više pigvičastije.

    pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da bi onda ispali još i bolji. Skužila sam to po prstenjaku gdje mi je nokat uži da ipak bolje izgleda, znat ću za idući put :) Drago mi je da ti se sviđa :))

      Izbriši
  12. Ovo je nešto najslađe što sam vidjela u zadnje vrijeme :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Baš su slatki pingvinčići i jako mi se sviđa ovaj OPI lak i Evelin, obe boje su mi predivne :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na ovaj OPI sam skoro i zaboravila sad kako je zahladilo, pa sam ga odlučila ubaciti ovdje :) Hvala ti!

      Izbriši
  14. Preslatko je, a posebno mi se svidja sto nisi koristila crno/belo za pingvine iako je to moja omiljena kombinacija boja. =^.^=

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da budem iskrena, trenutno nemam crni lak :D Ali svejedno ne bih koristila tu kombinaciju, baš sam htjela ubaciti malo boje :)

      Izbriši
  15. divni su,napravila ih i ja na svoj način

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjela sam, baš su slatki tvoji pingvinčeki :)

      Izbriši
  16. Preslatki suuuu.. u bojama koje obozavam. Divno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, baš mi je drago da ti se sviđa i da voliš ove kombinacije boja :)

      Izbriši
  17. Bas su slatko ispali, ja bi jos dodala malo crnoga oko pingvina, ali super je i ovako :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš sam htjela ovako, bez tradicionalno crno-bijele kombinacije, već minty - bijele pingvine sa rozim kljunom i nogicama :) Hvala ti :))

      Izbriši
  18. Dusice male! Preslatko. Odlicno obavljen posao!

    OdgovoriIzbriši
  19. Krasna mi je kombinacija boja :)
    Sve je baš simpa!!!

    OdgovoriIzbriši
  20. Preslatka ti je manikura <3, divota!

    OdgovoriIzbriši
  21. Preslatki su ti pingvinčići <3 Baš je pravo vreme za njih!
    Žao mi je što ni Tanja ni ja nismo imale vremena ove nedelje da vam se priključimo...
    Lidija

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Još sam za onu sniježnu manikuru ih planirala napraviti, ali sam ipak ostala samo na pahuljama :) I meni je žao što niste imale vremena, ali bit će još zadataka, a pingvine možete bilo kad napravit :)

      Izbriši
  22. to su beebeeee pingviniiiiii <3
    male plave ljubavi, svaka čast, odlični su! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehhe, bebe male :) Još imaju paperje, zato nisu crno-bijeli :D

      Izbriši
  23. Pingaci su ti predobri :-) Odlicna kombinacija boja i presuper ideja... svaka cast :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni se kombinacija boja baš sviđa, mislim da ću ih češće praviti :) Hvala draga!

      Izbriši
  24. Ludilo ti je manikura! Kombinacija boja je totalni odmor za dušu... :))

    OdgovoriIzbriši
  25. Mnogo su medeni :) Volim pingvine generalno, tako da mi se baš sviđa što je i ova tema zaživela :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je drago što je ipak više nas radilo pingvine :) Hvala Aurora :))

      Izbriši
  26. Ne mogu opisati kakav sam frik za slatkim stvarima! a kad ovo vidim sva se rastopim! preeeeeslatko i prekrasno! obožavam pastelne boje i svaka čast, odlično ti je ispalo! preprepreprekrasno! :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga! Pastelne boje i ja jako volim, posebno ovako u kombinaciji :)

      Izbriši
  27. Jao sto su slatki. Ali zaista su slatki i neubicajeni pingvini :) Nisu klasicni crno-beli i zato mi se bas svidjaju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Namjerno sam htjela da budu malo drugačiji, iako mislim da bi i crno-bijeli bili lijepi :)

      Izbriši
  28. Nesvjesno mi je krenulo "aaawwwww" - med, medeni od manikira! :D Svaka cast, mnogo mi se dopada!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, i na mene su tako djelovali dok sam ih imala na noktima :D

      Izbriši