FOTD #6

ponedjeljak, prosinca 02, 2013

Jučerašnje prijepodne, koje nas je počastilo s malo sunca, iskoristila sam, osim za slikanje manikure i za jedan mrvicu svečaniji look.

Već počinjem smišljati što ću i kako ću za nadolazeće blagdane, a jedna od mojih ideja je i ova ovdje :).



Crveni ruž je klasika kada se radi o svečanijim prigodama i s njim ne možete pogriješiti. Oči su naglašenije, ali ne previše, tako da bi ovdje osim crvene, na usnama dobro izgledale i ostale nijanse ruževa - od nude do tamnih.


Lice sam blago konturirala i na obraze stavila mineralno rumenilo u peachy nijansi.




Za ovu zadnju fotku sam koristila blic jer sam jedino tako uspjela barem malo uhvatiti sitne šljokice u Essence pigmentu.

Korišteni proizvodi:

Lice:
  • Catrice ultimate moisture #030 Honey
  • Bourjois brush concealer #82 beige rose
  • Catrice camouflage cream #020 light beige
  • Elf warm bronzer
  • Elf mineral blush #coral
Oči:
  • Elf shimmer facial whip #Golden peach (kao bazu za sjenila)
  • Elf warm bronzer (zlatna nijansa)
  • Essence colour arts pigment #03 box of chocolates
  • Avon Luxe paleta #cocoa couture (smeđa mat nijansa) i smeđa shimmer nijansa)
  • Essence liquid ink eyeliner
  • Le Volume de Chanel maskara
  • Beauty UK olovka za obrve # ash brown
Usne:
  • Essence lipliner #08 red blush
  • Elf matte lip color # rich red

Ukoliko bude još malo sunca u narednih mjesec dana, vjerujem da ću raditi još ovakvih postova s nekim mojim idejama za božićni/ novogodišnji make up.

Imate li već ideje kako ćete se obući i našminkati za nadolazeće proslave?

Broj komentara: 59:

  1. Super look i odlicno ti stoji,crveni ruz posebno <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivno!! Baš odiše elegancijom!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, mislim da može proći i za izlazak i neki svečaniji trenutak :)

      Izbriši
  3. Odgovori
    1. Hvala ti :) Drago mi je da ti se sviđa look :))

      Izbriši
  4. Divna kombinacija. Sminka mi se mnogo svidja, a ti si prelepa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno! Toliko komplimenata na jednom mjestu, dovoljno da se počnem crvenjeti :D

      Izbriši
  5. Krasan look, sviđa mi se kako si kontuirala lice, a taj crveni ruž ti stoji predobro. Moram ti pohvaliti i ten, ono wow! :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Lijepa <3 :) Mislim da ne trebam ništa više od toga napisati :)

    OdgovoriIzbriši
  7. predivna siiiii :))) daj mi pliz reci di nabavljas Elf stvarčice tj. na kojoj stranici?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Naručujem s njihove stranice - http://eyeslipsface.co.uk/ Registriraj se i stavi da ti šalju ponude na mail, jer jako često imaju sniženja i beslatan shipping :)

      Izbriši
  8. WOW! Divan ten! Svaki dodatni komentar je suvišan :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam ja svoje sitne nepravilnosti :) Samo se ovako ne vidi, i ovaj puder savršeno prikriva sve što treba :D Zadnje vrijeme su mi se milie počele pojavljivati, a ne mogu dokučiti zašto jer nisam nešto drastično mijenjala rutinu njege u zadnjih par mjeseci...

      Izbriši
  9. Predivna ti kao i uvijek a make up je savrsen :-) Ovaj ruz ti divno stoji... ma komad i pol :-) Mi cemo za Novu na obiteljski tulum s djecom pa sumnjam da cu se bas nesto sredjivati ali lijepo je vidjeti vas... mlade... hahaha, sad zvucim ko baba stara :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha Ivana, ne pričaj gluposti :D Onda ću se i ja osjećati staro :) Mi isto ne idemo na nikakve lude tulume, vjerojatno ćemo biti u stanu s prijateljima, ali srediti se moram, makar našminkati :D I hvala ti :)

      Izbriši
  10. Jako lijep i jednostavan look, me like it :) A ten ti je woow, stvarno izgleda besprijekorno! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Kristina :) Ne mogu se požalit na ten trenutno, osim standardnih podočnjaka koje više ni ne "brojim" i nekoliko jedva primjetnih milia, sve ostalo je pod kontrolom :D

      Izbriši
  11. Lepa si mi kao lutka <3 :* :*

    Divan look, jako mi se svidja kako ti stoji ovaj ruz ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. Prekrasna,kao lutkica si!Ja nemam neku ideju jos uvijek,ali znam da ce sigurno bit crveni ruz!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaa :* Crveni ruž je znači nezaobilazan :)

      Izbriši
  13. Predivno si našminkala oči. Ne mogu da verujem koliko ličiš na moju drugaricu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :) Ozbiljno? Baš zanimljivo :))

      Izbriši
  14. Ma ni podocnjake ti nemas, cuti tamo ;) prelijepo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, draga moja, imam! Ali puder, iluminator i kamuflaža sve riješe :)

      Izbriši
  15. Prekrasna si! kako ti sve lijepo stoji! i tuš i prekrasno uređene obrvice čiji oblik nikad neću dostići ...(već ih mjesecima pokušavam oblikovati ovako nekako :P) sad onda već znaš što ćeš za Novu godinu :D definitivno ovo što si nam predstavila! :) :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Marisha :) Ma nisam ja baš zadovoljna s obrvama, želim da budu gušće ali ne mogu :(( no dobro, zadnje vrijeme sam ih uspjela donekle izjednačiti s tim da mi na korjenu obrva od previše dugogodišnjeg čupkanja više ne rastu, a htjela bih da mi taj dio bude još malo duži. Nikad zadovoljne :D

      Izbriši
  16. Preslatka si a crveni karmin ti savršeno stoji :))
    Lidija

    OdgovoriIzbriši
  17. Što više ovakvih postova! Toliko si lepa i divno se šminkaš ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Tijana, radila bi ja njih češće, ali vrijeme mi ne ide na ruku, a bome ni fotoapart koji jedva čekam da zamijenim novim :D Evo, danas je kod nas krasan dan, ali sad nemam volje raditi nekakav look i slikati...Nikako na zelenu granu :D U svakom slučaju, hvala ti puno :*

      Izbriši
  18. odličan look, a ti si mi totalno prelijepa *.*

    OdgovoriIzbriši
  19. Bas si lijepa :) Jedna od sretnica koje mogu naglasiti i oči i usne, a da ne izgleda pretjerano :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Koliko znam i ti si jedna od sretnica :)

      Izbriši
  20. Wow , ljepotice, sve je predivno :) Ja još nemam u planu ni što ću obući, a ne da razmišljam koji ću make up nositi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam ni ja što ću obući, ne znam niti da li ćemo ići uopće negdje :D Obično u zadnji čas sve dogovaramo pa onda tako u zadnji čas i biram šta ću obući :) Hvala draga :*

      Izbriši
  21. slatkica :)))
    predivno ti stoji ovaj look, ja bi samo još mrrrvicu produžila liniju tušem :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Inače radim tako dužu liniju, a za ovaj look sam baš htjela isprobati ovako :)

      Izbriši
  22. Jao kako ti mene podsjećaš na jednu glumicu... Al ne mogu se sjetiti koju :D

    OdgovoriIzbriši
  23. Ne otvaram tvoj blog. Znaš li zašto? Jer padnem u depresiju kada te vidim. Kako je priroda bila kreativna dok te stvarala. Predivna si.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme Mirna, sad mi je neugodno :D Nemoj molim te ne otvarati moj blog <3 I hvala ti na tako lijepom komentaru :)

      Izbriši
  24. Jako lijepo i mene crveni ruž podsjeća na svečane prilike, onda ga uglavnom i nosim , ali se baš ne usudim naglašavati oči, nego ubacim nešto jednostavno, a ti si ovdje to super izvela, baš mi se sviđa look. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Niti ja baš ne naglašavam oči, vrlo rijetko nosim na očima neki jači luk, osim tuša koji mi je uvijek odličan izbor.

      Izbriši
  25. Kako si mi krasna, milina te gledati! I naravno da mi se dopada look, nema price :D :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aaaa Selmice :)) Hvala ti puno i drago mi je da ti se sviđa look :*

      Izbriši