Catrice Ultimate Shine #090 Fox Nox

četvrtak, prosinca 05, 2013

Odlučna sam u namjeri pronalaska nude ruža koji bi mi ekšli mogao odgovarati. One koje još uvijek nisu pronašle savršenu nude nijansu, znaju kako ta potraga zna biti dugotrajna i zamorna.

Neugodno sam se iznenadila kada sam shvatila da u mom Dm-u nema Catrice Ultimate Colour linije ruževa, već samo Ultimate Shine. Dobro, neću previše kukati jer mogu biti sretna da uopće imamo Catrice stalak :):


Nijansa koju sam izabrala krije se iza slatkog naziva Fox Nox, te dolazi u čvrstoj ambalaži srebrne boje (za razliku od Ultimate Colour linije, čija ambalaža je crne boje).
Radi se o toploj, nude nijansi s primjesom roze, koja sadrži sitni, golom oku neprimjetan shimmer (vidljiv na fotki iznad, uslikanoj blicom). Na usnama taj shimmer nije primjetan, niti grebe za usnice.
Tekstura mu je kremasta i hidratantna te ne isušuje usne. Zbog svoje kremaste teksture, postoji mogućnost razlijevanja preko rubova usnica pa predlažem obrubljivanje olovkom prije nanošenja ovog ruža.

Trajnost mu je ipak mana. Na mojim usnama stoji otprilike 2 sata, pod pretpostavkom izbjegavanja jela/pića. Unatoč tome, zadovoljna sam odabranom nijansom i smatram da je približna mojoj prirodnoj boji usana.

Cijena ovog ruža je 33,90 kuna za 3.5 g, a rok trajanja mu je 18 mjeseci od otvaranja.

Mislim da ću ovom ružu dati šansu i koristiti ga malo češće u nadolazećem periodu, posebno uz naglašenije oči.

Sviđa li Vam se ova nijansa? Volite li nude nijanse ili ipak bježite od njih (kao ja do sada) :D?

Broj komentara: 26:

  1. E ovo je jedna od nude nijansi koje ja volim. Ne volim one nude nijanse koje previše vuku na braon, takve mi i ne stoje, jer je prirodna boja mojih usana više roze. Divan je, zaista :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sličan je slučaj kod mene. Prirodna boja usana je dosta pigmentirana i roskasta. Čak bih rekla da mi i smeđkaste više odgovaraju od onih svijetlih i hladnih nude nijansi s kojima izgledam bolesno :)

      Izbriši
  2. Tako je, treba da budeš srećna što imaš taj stalak :D.
    Imam ovaj i sviđa mi se, ali ne i previše kako mi stoji. Na tebi mi deluje mnogo lepše :).
    Moj stav po pitanju nude ruževa (i svega) znaš :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tvoj stav je jasan :D Zanimljivo je to s nijansama i uvijek se iznenadim kako nekom drugom ista nijansa potpuno drugačije izgleda na usnama. Zato ja i ne vidim neku preveliku poantu u swatchanju na usnama, ali ajde, volim i ja to vidjeti kod drugih jer mi tako recenzija izgleda nekako potpunije :)

      Izbriši
  3. ne volim nude nijanse koje idu nekako prema bež, ostale volim, a ova je nijansa stvarno divna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Niti meni se te bež nisu pokazale kao dobar izbor, obično su mi presvijetle i nikako mi ne stoje.

      Izbriši
  4. Nisam baš ljubitelj nude nijansi ruževa. Volim ruž koji se vidi, ako već koristim nešto neutralno onda mi je draže sjajilo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja više preferiram tamnije ruževe, ali uhvatila me želja za pronalaskom nudaća :) Sjajila sam potpuno zapostavila, imam svega 3-4 :D

      Izbriši
  5. Ja zbilja nisam fan nude ruževa jer mi naprosto ne stoje. :( Ove jeseni sam se uvjerila da mi tamne nijanse zapravo najbolje pristaju. :D Ipak, uvijek pokušavam naći savršen nude ruž, samo što to uvijek bude čisti promašaj i bacanje novca... :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da i ti imaš s tim problema :( Meni je ovaj ruž stvarno zgodan i dobro mi stoji, ali ipak ću prije njega izabrati neku tamniju nijansu :D

      Izbriši
  6. Ovo je nijansa baš za tebe, ali nije i za mene :/ a i trajnost mu je loša.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam više za žarke i tamnije nijanse, ali sam odlučila da ću napokon nude nijansama dati šansu :D

      Izbriši
  7. Lijepo izgleda. :) Mislim da nemam ni jednu nude nijansu, uvijek nekako završim s crvenim i rozim nijansama :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razumijem te u potpunosti :) Crvene i roze su i meni najprivlačnije!

      Izbriši
  8. Nije baš moja boja, nikako mi ne stoji, ali na tebi je stvarno divan.. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Sviđa mii se nijansa, samo nekad mi znaju biti prenarančaste u odnosu na cijelo lice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve to ovisi o podtonu. Meni trenutno više do izražaja dolazi roskasta nijansa, jer zimi više vučem neutralnom podtonu.

      Izbriši
  10. Ova nijansa je super, šteta samo za trajnost.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šteta, ali opet, nosim ga za sad više po danu i stvarno je dosta hidratantan (a usne su mi zadnjih dana dosta suhe) i nije mi bed češće posezati za njim.

      Izbriši
  11. Tokom cele godine nosim raznorazne nude nijanse i imam nekoliko omiljenih, ali više volim one koje imaju hladan pink podton :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, sve ovisi kome što pristaje. Meni baš te pink nijanse s hladnim podtonom ne odgovaraju najbolje

      Izbriši
  12. Predivno ti pristaje, obožavam ovakve nijanse! Idem potražiti svoj primjerak, ako ga nađem :D

    OdgovoriIzbriši