Usporedba - Hipp zaštitna krema vs. Hipp intenzivna krema

petak, studenoga 08, 2013

Prije nekog vremena sam kod drage Mell s bloga Mell's corner pročitala odličnu recenziju Hipp intenzivne kreme koju je ona uvrstila u svoje mjesečne favorite (njene dojmove možete pročitati ovdje). Drugi dan sam se odmah uputila u Dm po svoj primjerak baby kremice koju svi naveliko hvale i kunu se u njenu djelotvornost.


E sad, zabunom sam uzela Hipp zaštitnu kremu umjesto intenzivne - stoje jedna pored druge, izgledom su jednake a na opis se nisam previše obazirala. Kad sam shvatila svoj propust, kupila sam i ovu intenzivnu kremicu te mi se pisanje usporedne recenzije učinilo baš zgodno.

Hipp Babysanft Zaštitna krema :


Kombinacija pantenola (5%), cinka i prirodnog bademovog ulja iz ekološke proizvodnje ublažava crvenilo kože.

Bez parfema, eteričnih ulja, konzervansa, PEG- emulgatora, parabena.

Čemu služe pantenol i cink?
  • Pantenol - je alkohol pantotenske kiseline (vitamina B5) pa se stoga još naziva i provitamin B5. Dobro privlači vlagu, služi kao omekšivač i hidratant. Pomaže zacjeljivanju kože, ublažava svrbež i opekotine. "Krije" se još i pod nazivima dexpanthenol, bepanthen, pantothenol, provitamin B5, pantothenyl alcohol, D- pantothenyl alcohol, DL- pantothenyl alcohol...( izvor)
  • Cink - jedan od najvažnijih minerala u ljudskom tijelu.  Njegova funkcija u našem organizmu je ogromna - važan je za dobar vid, tek, osjetila okusa i mirisa, jača kosti, mišiće, kosu, nokte i općenito je dobar za podizanje imuniteta. S kozmetičkog stajališta cink pomaže kod ublažavanja crvenila, akni, ožiljaka i svrbeža. (izvor)
Hipp zaštitna krema je izrazito bijele boje, guste teksture zbog čega se mrvicu teže razmazuje, ali se dosta brzo upija u kožu. Ja ju volim nanositi navečer na kožu lica i ne trudim se previše oko njenog razmazivanja, već ostavim tanak sloj na koži i dok obavim još neke sitnice prije spavanja, ona se potpuno upije.
Krema nije masna, ali kožu održava vlažnom, lice me ne zateže i ugodno je na dodir. 

U ovim hladnijim danima na licu mi se zna pojaviti crvenilo, osobito uvečer, nakon dana provedenog vani, posebice ako je vjetrovito i mogu vam jamčiti da mi je ova krema pomogla u ublažavanju tih tegoba. Isprobala sam i kako djeluje na zarastanje ranica - i tu me oduševila! Neku večer mi je popucala koža na peti (ništa novo za ovaj dio godine), proces zacjeljivanja takve ranice je dosta dug, prvenstveno zbog područja na kojemu se nalazi. I tako sam 3 večeri nanosila ovu kremu u obilnom sloju na pete, svakim danom sam primjećivala da je ranica manja sve dok 4. dan nije potpuno zarasla :).

Miris joj je vrlo blag, jedva primjetan i dolazi u plastičnoj tubici od 50 i 75 ml a cijena joj je oko 18 kn.
Sastav:


Hipp Babysanft Intenzivna krema:

Intenzivna krema s prirodnim bademovim uljem iz ekološke proizvodnje štiti nježnu kožu od isušivanja i brzo se upija. Posebno prilagođena suhoj koži, te nepovoljnim vremenskim uvjetima.

Kao i prethodna krema, ne sadrži parabene, eterična ulja , PEG- emulgatore, konzervanse, ali sadrži parfem (na tubici je naznačeno da ne sadrži mirisne tvari za koje se spoznalo da bi mogle izazvati alergije, prema zakonu)

Ovoj kremici sam se posebno veselila. Zimi jako volim koristiti Becutan dječju kremu i nakon toliko godina već mi je pomalo i dosadila, a ova ovdje mi se učinila njenom dostojnom zamjenom.

Intenzivna krema je nešto blaže teksture, kremasta je, bogata i brzo se upija u kožu ostavljujući na koži lagani sjaj i osjećaj nahranjenosti i dugotrajne hidratacije. 
Za moju suhu kožu je izvrsna i volim ju koristiti ujutro, a odlična mi je kao baza za make up. 
Osim na licu, volim ju koristiti i na usnama, laktovima, stopalima, rukama. 
Ako bih ju uspoređivala s već spomenutom Becutan kremom, moram primijetiti kako je Becutan ipak dosta masnije teksture od Hipp intenzivne kreme, ali unatoč tome, mojoj koži odgovara.

Miris ove kreme je mrvicu jači od prethodne, ali u suštini je vrlo blag i baš miriši kao proizvod za bebe.
Ova moja tubica ima 50 ml a može se naći i u verziji od 75 ml :). Cijena joj je slična, ako ne i ista prethodnoj, 17 - 18 kuna.
Sastav:





Za kraj, preporučila bih ove kreme doslovno svakome, neovisno o spolu, tipu kože i starosti (zvučim kao da diktiram članak iz Ustava :D). Radi se o cjenovno pristupačnim, multifunkcionalnim kremicama koje će svima dobro doći u ovim hladnijim mjesecima koji su pred nama.

Jeste uspjeli pročitati ovaj moj duuugački post? Ako niste, ne zamjeram jer sam si baš dala oduška :)! Imate li već svoj primjerak koje od ovih kremica? Volite li dječje proizvode?

42 komentara:

  1. Uopće nemam iskustva s tim dječjim proizvodima, no ove kremice djeluju baš ok, pogotovo sad za zimske dane :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam nedavno kupila intensiv kremicu i obožavam ju! Imam jako suhu kožu na licu i rukama i odlična mi je. Čak mi je pomogla i sa ispucalim usnama. Ma super! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, odlična je i za usne. Volim ju staviti navečer u debelom sloju na usne i do jutra su fine mekane :)

      Izbriši
  3. Obozavam djecje proizvode,tako mi fino mirisu,na bebe:-)
    Ja imam ovu intenzivnu,(nekoliko komada-u slucaju da je svi pokupuju,hahaha),i stvarno je odlicna,evo upravo sam namazala ruke sad kad sam procitala postic!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, ne bih se čudila da odjednom nestanu s polica kad ih svi toliko hvale :D I ja sam fan dječjih proizvoda :))

      Izbriši
  4. Imam obje i trackam, uglavnom na ruke i vrat, lice mi je ipak malo zahtjevnije ( bore i borice jel'te :)...odlično me služe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, potvrdile su ono što sam napisala, odgovarati će svakome, možda ne za lice, ali za sve ostalo su i više nego dobre :)

      Izbriši
  5. super recenzija..imas kozu dosta slicnu mojoj, pa se uvik radujem tvojim postovima :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da pratiš i raduješ se postovima :) Nadam se da će ti nešto od proizvoda koje ja koristim odgovarati i pomoći u saniranju suhe kože :)

      Izbriši
  6. imam obje - na mojoj masnoj i problematičnoj, ali dehidriranoj koži su SAVRŠENE =) koristim ih po potrebi, Intenzivnu svaki drugi-treći dan kao noćnu hidrataciju, a Zaštitnu po danu kad je jako oblačno/kištovito ili po noći kad imam crvenilo po licu (preko dana koristim SPF)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti odgovaraju :) znam da je teško pronaći odgovarajući proizvod ako imaš masnu a dehidriranu kožu.

      Izbriši
  7. volim obje, posebno ovu s pantenolom jer stvarno super ublažava crvenilo :)

    I ako želiš editirati - obje postoje i u 50 i 75 ml :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Budem editirala post odmah :D Nisam bila sigurna jer sam zadnje naišla na ovu intenzivnu kremu samo u verziji od 50 ml.
      Drago mi je da ti paše, slažem se, ova s pantenolom je i meni baš divna!

      Izbriši
  8. imam oba dvije ali meni ne odgovaraju :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Niti za ruke, stopala, usne... suhe dijelove na tijelu? Ništa? Žao mi je ako je tako, jer smatram da se na puno načina mogu iskoristiti, ne nužno za lice. Ali dobro, nisu skupe, pa pretpostavljam da nije onda ni preveliki problem :)

      Izbriši
  9. Dugo vremena koristim Intezivnu, zaštitnu nisam kupovala jer mi se čini da bi mi bila preteška i komedogena.

    Baš super da si ih usporedila :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam što bih ti rekla u vezi komedogenosti, meni nije ništa izazvala na licu, ali opet, ja baš i nisam kompetentna kada se o tome radi. Na kraju, ako ju uzmeš uvijek ju možeš koristiti kao nekakvu sos kremicu - kod rana, opeklina i sl. :)

      Izbriši
  10. Čitala sam kod Mell, sada čitam kod tebe o čuvenoj intezivnoj kremici, imam suvu kožu i obožavam Bekutan (ali se pravim "velika") ... nema razloga da Hipp kremica ne bude moja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da nema razloga da ju ne kupiš, posebno ako voliš Becutan :D Ali kažem, ova nije toliko masna.

      Izbriši
  11. Ja imam neizmjerno puno iskustva s djecjim proizvodima :-) Hipp mi je jako drag i imaju super proizvode za nisku cijenu :-) Sve sa cinkom je odlicno :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da imaš iskustva, više nego ja sigurno :) Hipp ima stvarno super proizvode i jedva čekam da još neke isprobam :*

      Izbriši
  12. Meni je odg. jedno vrijeme i rijesila me suhih dojelova na licu ali onda mi vise nije mogla pomoci. Doduse, pocela sam koristiti dr. pudee pa mozda nije uspjela sanirati koliko je ovaj isusivao, hm '-'

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A moguće samo da ti zbog hladnog vremena lice zahtijeva jaču hidrataciju. Ako te muče suha područja koja se ljuskaju, preporučam da isprobaš Eucerin kremu s 5 % ureje, meni je jako pomogla, ako te zanima malo više, evo i reenzija koju sam napisala http://petitecherieblog.blogspot.com/2013/07/eucerin-intenzivna-krema-s-5-ureje.html :)

      Izbriši
  13. Zaštitnu nisam probala, a intenzivnu imam i stoji mi na noćnom ormariću te s njom mažem ruke i stopala prije spavanja i odlična mi je. Probala sam i lice mazati s njom, umjesto noćne kreme, ali mi je samo stajala na licu i nije se upijala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, više će odgovarati suhoj koži za lice, ali bitno je da ju iskoristiš i za ruke i stopala je odlična :)

      Izbriši
  14. Procitala i mislim da cu je nabaviti u skorije vrijeme jer svi pisu o njoj, ali bih ovu intenzivnu varijantu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će ti se svidjeti, baš kao i meni :))

      Izbriši
  15. Volim dječje proizvode, ali nemam niti jednu od dvije kremice - nadam se to popraviti u skoroj budućnosti :)
    Btw, Ustav? Ne štrebaš valjda? :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, ne, ne, hvala Bogu, Ustav je davnih dana iza mene :D Nadam se da će ti odgovarati ove kremice, mogla bi i mužiću proslijediti malo, znam da si spominjala kako ima dermatitis, pa mu možda smanji svrbež, meni pomaže :)

      Izbriši
  16. Ahaha, članak u Ustavu - vidi se koje si struke :D Nisam još isprobala ove kremice, ali zadnjih mjesec dana često čitam njihove recenzije i iako trenutno imam zalihe krema za par mjeseci baš padam u napast da si nabavim ovu zaštitnu kremu jer mi je cink jedan od najdražih sastojaka u kremama, a i inače obožavam dječju kozmetiku ;) Budući da tebi odgovara a imamo sličnih kožnih problema mislim da će mi biti dobra :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :DD Baš me ta zadnja rečenica podsjetila na to :) Preporučam ti definitivno, ova od cinka je meni možda za mrvicu bolja, baš mi odgovara i super smiri crvenilo :)

      Izbriši
  17. Trebala bih probati ovu s cinkom, lice mi je sklono crvenilo, a čini mi se zgodna kao noćna krema za moju kožu. Mislim da bi mi preko dana bila prebogata. Znači, dječji odjel :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Milsim da bi ti kao noćna mogla odgovarati, nadam se da ti neće mastiti kožu :) Meni ju baš fino hidratizira, ali nemam onaj masnjikavi osjećaj na licu. Pravac dječji odjel :D

      Izbriši
  18. Obožavam dječje proizvode i ove kreme će se naći i kod mene! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da ih voliš i da si rekla da imaš i ono njihovo baby ulje koje ja baš volim :)

      Izbriši
  19. Imam obje i potpisujem sve što si napisala! Odlična recenzija! Intenzivna kremica mi je malčice bolja jer se lakše razmazuje i ne ostavlja bijeli trag :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mell :)) Meni je možda mrvicu bolja ova druga, jer mi baš umiri kožu, iako što se tiče razmazivanja, definitivno pobjeđuje intenzivna :)

      Izbriši
  20. Ovu s cinkom imam i odlicna je. Ljetos je moja curica nazalost malo izgorila po licu ( one godine kad nosis kapu dok te mama gleda, a poslije ju skines i izgubis jer nijedno drugo dijete ne nosi kacket ...i kvari frizuru :D) namazala sam je kremicom i sutra ni traga crvenilu. Odlicna je i meni kad mi lice bukne zbog dermatitisa. Intenzivnu ne mogu da nadjem nigdje pa sam uzela onu gesicht und korper....nesto...i ona je fina, lagana, sasvim ok.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da joj je pomogla, eto sad provjereno znam da je i u tome dobra :) Još mi dermatitis nije izbio od kad ju imam, ali svakako ću se poslužiti ovom kremom kad mi se javi. A ta gesicht krema, to je ona u slatkom pakiranju? Ja baš nju nisam našla u svom Dm-u :(

      Izbriši
  21. ovo definitivno kupujem pošto imam suhu kožu! :)

    OdgovoriIzbriši