Ulola piling za tijelo - menta & bademovo ulje

četvrtak, studenoga 07, 2013

Danas donosim recenziju jednog prirodnog pilinga za tijelo koji sam kupila u Dm-u za vrijeme trajanja popusta od 25% na svu prirodnu kozmetiku ( popust traje još malo, do 15. 11. pa trk u Dm ako još niste ništa uzeli).
Ulola za svoje proizvode koristi 100 % prirodne sastojke, nisu testirani na životinjama i dolaze u simpatičnoj hermetički zatvorenoj ambalaži koja osigurava očuvanje prirodnih svojstava.

Isprobala sam piling za tijelo od mente i ulja badema za suhu kožu koji se nalazi u prekrasnoj staklenoj posudici, koju ću vjerujem, nakon korištenja iskoristiti za čuvanje nekih drugih proizvoda.


Miris ovog proizvoda je blag, ne ostaje dugo na koži i miriši mi na one Pepermint bombone s čokoladom u sredini (znate one bombončiće u bijeloj košuljici sa zelenim prugama :D).
Malo sam bila skeptična zbog mente i njenog učinka hlađenja jer ipak nam dolazi zima i smatram kako su takvi proizvodi pogodniji za ljeto, ali osobno, nisam osjetila nikakvo hlađenje na koži, samo osjećaj svježine i ugode prilikom korištenja. (edit - u ovim hladnijim zimskim danima sam ipak primijetila dosta izražen učinak hlađenja na koži i smatram da je ovaj piling bolje koristiti kad malo zatopli.)


Tekstura je ono što me na prvu začudilo. Kako se radi o prirodnom proizvodu, ovaj piling nije tekući, gelasti piling s kakvima sam se najčešće i susretala, već je gust, zrnast (zbog soli) i lagano vlažan zbog ulja u sastavu. Dovoljna je mala količina za upotrebu, lagano se raspoređuje i klizi po koži a zrnca soli se tope u dodiru s vlažnom kožom.

Piling nije grub, ali se njime može napraviti dobra eksfolijacija te je pogodan za korištenje i nekoliko puta tjedno.


Nakon korištenja, na koži ostaje blagi zaštitni film i koža je primjetno nahranjena. Onima s normalnom kožom, vjerujem da nakon pilingiranja neće biti potrebna dodatna hidratacija ali mojoj suhoj koži ipak treba, no kažem, koža je zaista na dodir puno mekša, glađa i hidratizirana.

Sastav:

Morska sol (NaCl), eterično ulje mente ( Mentha x piperita L.), bademovo ulje (Amigdale Oleum), maslinovo ulje ( Olivae Oleum), suncokretovo ulje ( Helianthi Oleum).

Cijena - 59.90 kuna za 270 grama.
Rok trajanja - 24 mjeseca nakon otvaranja.

Ulola proizvode možete pronaći u Dm-u, Bipi i Kozmu.

P.S. Jučer je Vesna s bloga Beauty & Mess recenzirala Ulola piling od limuna, naranče i ulja koštica marelice za normalnu kožu, pa njezine dojmove možete pročitati ovdje.

Sviđa li Vam se ovaj piling? Jeste isprobali koji od Ulolinih prirodnih pilinga? Izrađujete li sami pilinge za tijelo?

Broj komentara: 28:

  1. Zvuči savršeno!
    I obožavam prirodnu kozmetiku u tim slatkim, retro pakovanjima :)
    Lidija

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako meni ovo divno zvuci ;) Nisam primetila ovaj brend u nasem dm-u :( Moracu malo bolje da pogledam, jer mi se jako dopada, posebno jer je na prirodnoj bazi ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da su i kod vas dostupni jer su vrijedni isprobavanja :)

      Izbriši
  3. Ja nisam primjetila taj piling u DM, ali svakako ću ga potražiti. Sviđa mi se što ima rok trajanja godinu dana, ne volim kad pola pilinga moram baciti jer ga nisam stigla potrošiti. I super što si stavila link pilinga za normalnu kožu jer mi taj odgovara.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj i mene iznervira kraći rok trajanja :) Mislim da ću ovaj potrošiti i puno prije :D Nadam se da će ti odgovarati piling, za koji god da se odlučiš :)

      Izbriši
  4. Super zvuči :D Ja sama pravim pilinge, a ako sam ga lijena napraviti taj dan, onda koristim Balein. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da ću sljedeći piling probati sama napraviti. Baš imam kod kuće divne krupnije morske soli iz Stona, pa zašto da ju ne iskoristim i za piling :) Čula sam i za taj Balein da je dobar :D

      Izbriši
  5. Obožavam pilinge za tijelo ali nisam od onih koji sami rade. Sad koristim Loccitane, ali slijedeći je definitivno Ulola na redu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam niti ja nikad radila piling, ali mislim da ću probati :D Loccitane je vjerujem divan :) Nadam se da će ti odgovarati Ulola :))

      Izbriši
  6. Nisam probala, ali baš je privlačan :) Posebno mi se sviđa sastav samog proizvoda!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni su se jako svidjeli njihovi proizvodi, baš zbog sastava a i ova ambalaža je tako slatka da ih nisam mogla zaobići :)

      Izbriši
  7. Nisam viđala ovaj brend kod nas u dm-u. Inače obožavam ovakve proizvode za telo, a naročito mi je bitan miris. Nekako mi je generalno kod proizvoda za negu tela bitan miris :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ima Ulole kod vas :) I ja volim da mi pilinzi i gelovi za tuširanje fino mirišu, dok mi za mazalice za tijelo miris nije od presudne važnosti, tu mi je njega i hidratacija važnija :)

      Izbriši
  8. Volim prirodne proizvode, a od Ulolinih sam isprobala samo piling od limuna, naranče i koštica marelice i ne bih ga ponovno kupila. Premda odlično miriši i ostavlja kožu glatkom na dodir meni je nekoliko puta izazvao iritacije, ali to je vjerojatno zato što u svom sastavu sadrži dosta eteričnih ulja koja se i nakon ispiranja zadržavaju na koži što mojoj osjetljivoj koži najčešće ne odgovara. Šteta baš, jer koliko sam dosad čula svi ga hvale.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš, i ovaj isto ima et. ulja i to vrlo visoko u sastavu, ali meni nije izazvao iritacije ( da pokucam o drvo :D), a moguće je i da te malo sol smeta, znam da nekima ne paše morska sol :)

      Izbriši
  9. Meni se dopadaju njihovi pilinzi za tijelo - imala sam ovaj, a trenutno sam u fazi onog s ružmarinom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I taj od ružmarina me baš zanima :D

      Izbriši
    2. Meni je odličan, mada ih uvijek mijenjam jer volim probati nove pilinge.

      Izbriši
  10. Isprobala sam Ulola piling, ali nekako to nije za mene, više volim tekuće pilinge. Ali se sjećam kako mi je na koži poslije Ulola pilinga ostao jedan lijepi sloj njegujući. Ali preskup mi je piling pokraj Baleinog :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A malo je skuplja, posebno ako uzmem u obzir da se takav piling lako napravi u kućnoj radinosti, ali eto, bilo je sniženje i morala sam isprobati :D

      Izbriši
  11. Pročitala sam mentu i automatski zapisala u notes ;). Dovoljno sam rekla.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znači toliko ju voliš :D Nadam se da će ti se svidjeti :))

      Izbriši
  12. joj ne volim solne pilinge :DD jedino za stopala :D volim sama raditi svoje,a vec si vidjela kakve ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da su tvoji bolji od ovih kupovnih, kad potrošim ovaj, bacam se na izradu prema tvom receptu :D

      Izbriši
  13. Ja za eksfolijaciju ipak najviše volim koristiti onu spužvicu. Od prirodnih pilinga probala sam Sapunotekin i jaaako me smetala baš ta tekstura - sve mi je padalo okolo i bez veze sam potrošila dosta proizvoda. Ipak, čini mi se da su čestice ovdje manje, a nadam se da i manje grebu. Inače mi piling od soli nekad zna smetati jer mi jako peče ranice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemam spužvicu, ali mislim da bi bila dobra za pilingiranje. Da, sol zna malo nadraživati ako postoje ranice na koži, ja sam ga nedavno koristila odmah nakon depilacije pa me malo peckao i odlučila sam da ga više neću odmah nakon depilacije koristiti. A sapunotekin sam htjela jednom isprobati, hmm... sad ni sama ne znam :D

      Izbriši
  14. Idealan piling! Steta sto nemamo Ulolu u BiH ali mogu nesto slicno smuckati :))

    OdgovoriIzbriši