Smart girls get more rumenila (nijanse 24, 27)

četvrtak, studenoga 21, 2013

Ova rumenila sam željela isprobati još otkako sam na blogu Beauty & Mess čitala o njima, (ovdje možete pročitati Vesninu recenziju) ali svaki put bi ih nekako zaobišla u Dm-u, valjda zato što stoje u onim košaricama pored blagajne. No, neki dan sam ipak ugrabila 2 nijanse, a što mislim o njima, možete pročitati u nastavku.



SMGM rumenila možete pronaći po cijeni od 23, 90 kn za 2,5 grama proizvoda. Mislim da su dostupna u 5 nijansi, ali nisam sasvim sigurna jer u mom Dm-u stoje nabacana na hrpi pa je njihov broj teško odgonetnuti :D.

Dolaze u ne tako kvalitetnoj plastičnoj ambalaži na odvtanje, koju ja baš i ne volim jer mi nekako nije zgodno prilikom nanošenja odvrtati i zavrtati taj poklopac a čini mi se da bi se lako mogla raspasti u slučaju pada, stoga oprez :D!

Unatoč tome, zadovoljna sam onim u ambalaži :). Sva ova rumenila dolaze u shimmer verziji, ali na sreću, shimmer je zaista blag, na licu čak i neprimjetan i ne grebe za obraze. Rumenila se ne truse, pigmentacija im je prilično dobra i vrlo lako se mogu nadograđivati, od suptilnog, svježeg looka do nešto jače istaknutih obraza.


Mene je oduševila nijansa 27. Radi se o krasnoj, nježno roza-breskvastoj nijansi koja licu podari svježi, odmorni look, dok  je 24 mješavina zlatne/terakota nijanse, čiji ja inače nisam fan, ali iz nekog razloga me baš privukla i sviđa mi se kako izgleda na obrazima.


Trajnost im nije jača strana, ali iskreno, od rumenila za samo 20ak kuna to niti ne očekujem te mi nakon par sati boja počinje blijediti s obraza.
Zaključak: Smatram da su ovo solidna rumenila za vrlo pristupačnu cijenu, pa ako tražite nježne nijanse koje se bez problema mogu nadograđivati, svakako ih preporučujem :)!

Imate li koje SGGM rumenilo? Planirate li kupiti koje?

32 komentara:

  1. Imam nijansu #33 i baš mi je idealna za ljeto :) Jedina mana su šljokice kojih ima malo previše za moj ukus :/ Ali, nadam se da ću, na tvoju preporuku, ovu roskastu nijansu uloviti u Dm-u sutra :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ih jedva primijetim (šljokice) na svom licu, samo ako se baš, baš približ ogledalu, onda ih vidim, inače mi se sviđa kako daju lagani zlaćani sjaj obrazima :) Ja se nadam da će ti se ovo rozo svidjeti ako ga kupiš :))

      Izbriši
  2. Do sada sam ih zaobilazila u širokom luku, ali sad kad sam vidjela swatcheve, doista mi se sviđaju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da nećeš požaliti, meni su zbilja dobra za tu cijenu :)

      Izbriši
  3. Nisam ih probala, ali nijanse su baš lijepe :) ipak, ja ću radije dati više novaca za jedno savršeno, nego manje za prosječno rumenilo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I to je sasvim ok :) Mene je u zadnje vrijeme nešto uhvatila manija s rumenilima, do sad su bili ruževi u pitanju... :D

      Izbriši
  4. U Srbiji nema toga u DM-u :/ Bas su lepa a posebno na obrazima. SUper :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam znala da nemate SGGM u Srbiji... šteta :(

      Izbriši
  5. Rozo je prekrasno, iako sam izbjegavala SGGM rumenila mislim da ću si uzeti jedno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se odmah u ambalaži svidjela ta nijansa i drago mi je da sam ju uzela :)

      Izbriši
  6. Nekako sam ih dosad izbjegavala, a iako su mi lijepe nijanse, mislim da će tako i ostati :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni su se nekako činila pre-šljokičasta onak u kutijici, a kako nema testera, nisam niti razmišljala o kupnji.

    exquisiteelixir.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, dosta šljašte u toj kutijici, ali kako sam več čitala Vesninu recenziju i vidjela swatcheve, znala sam da taj shimmer nije toliko intenzivan, iako više volim mat rumenila :)

      Izbriši
  8. Nisam primetila ovaj brend u nasem dm-u :(

    Deluju mi zanimljivo ova rumenila, ali ono sto se meni svidelo u ovom postu su tvoje trepe <3 Savrseno su definisane ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da ga niti nema kod vas, iznad je to SuperNova spomenula :( Hvala Marija, imam običnu IQ maskaru iz Bipe na fotkama :)

      Izbriši
  9. Divan je ovi 27. Nisan do sad probala ova rumenila, al ću pogledat nijanse.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve nijanse su ima tako roskaste, breskvaste, čini mi se da je 24. jedina smeđkasta... pogledaj, nadam se da ćeš pronaći nešto za sebe i biti zadovoljna :)

      Izbriši
  10. Nisam ni znala da imaju rumenila, mislila sam da proizvode samo lakiće. Lijepe su boje, mislim da bi i u kombinaciji izgledale odlično. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam niti ja u početku znala :) Vidiš, kombinacije se nisam sjetila :D

      Izbriši
  11. Baš mi se sviđa ova roskasta nijansa! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije loša niti ova smeđkasta, ali i meni se viđe sviđa roza :)

      Izbriši
  12. Nemam niti jedno njihovo rumenilo, nekako me ne privlače, ne znam ni sama zašto. :D Ova roza nijansa mi je baš lijepa, pa možda ugrabim dok budem šetkala dmom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su baš slatka, iako ambalaža i nije nešto. Nadam se da će ti se svidjeti ako uzmeš :)

      Izbriši
  13. Nisam nikad obraćala pozornost na ova rumenila, al mislim da bih sad mogla ugrabiti barem jednu nijansu :) Tereza

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se sve nijanse od tih 5(ako ih ima 5) sviđaju, pa se nadam da ćeš pronaći nešto za sebe :))

      Izbriši
  14. Lijepo izgledaju iako ih nisam zapazila do tada :-) Dvadesetak kn su i Essence rumenila koja su meni presuper i drze mi cijeli dan pa toplo preporucam :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da i njihova su dobra. Imam ono LE Miami roller girl i odlično mi je :)

      Izbriši