Predblagdansko raspoloženje #2

ponedjeljak, studenoga 18, 2013

Obećala sam Vam i drugi dio ovog posta, sa idejama za muške poklone. Priznajem, bilo je puno teže izabrati nego u prošlom postu, a vjerujem da je nama ženama prva muka kupiti nešto muškarcu :). Iz nekog svog iskustva znam da nećete pogriješiti i ako kupite sitnicu, nešto čega se on sam ne bi sjetio kupiti, sve naravno ovisi o interesima i preferencijama vašeg mužjaka :D. Međutim, to zna biti problem ako ste u dugoj vezi, braku ili pak kupujete poklon ocu, bratu, sinu, prijatelju pa nakon toliko godina više ne znate što bi izabrale.



Moram odmah napomenuti da nisam freak za tehnikom, a većina muškaraca je (ima i žena među njima) pa nisam baš u toku što je in kada govorimo o toj temi :), ali vjerujem da vi koje ste upućene, nećete imati problema pri izboru takvog poklona :).


Lega-lega majica 109 kn, Lush Christmas FUN 78 kn, eBay slušalice oko 2 dolara.


Personalizirani Johnny Walker Red Label 200 kn (PokloniMe), podmetači od bambusa 20 kn (Emezetta)


eBay ručni sat oko 6 dolara, Lega-lega bilježnica drvo 45 kn, H&M remen 200 kn.


Zara šešir 140 kn, Zara novčanik 129 kn, Zara traper kravata 199 kn.


Zara ruksak 500 kn, eBay bežične slušalice oko 15 funti, Lush Pillar of Fizz kutija od recikliranog papira 36 kn.


Zara kapa 100 kn, Yves Rocher sensitive balzam poslije brijanja 57.50 kn i pjena za brijanje 39.90 kn.


PlayStation 3, History: Legends of war  249 kn (croVortex), Zara gumirana torba za tablet 219 kn.

Yves Rocher Comme une evidence set 199.90 kn, Zidni sat od gramafonske ploče 195 kn (PokloniMe), eBay maska za mobitel oko 3 dolara.

Mladen Klemenčić, Idemo na pivo! oko 90 kn, H&M donji dio pidžame 150 kn, Lush Dirty shaving cream 70 kn.


PlayStation 3, FIFA14 - 399 kn (croVortex), Ferivi Sport nogometna lopta 149 kn, Ferivi sport kapa 139 kn.


eBay sat 12.39 dolara, Lega-lega kožni planer 30 kn, Armani black code oko 500 kn.


Zippo Rushford upaljač i penkalo set 414 kn, Zara rukavice 229 kn, H&M šal 149 kn.


PokloniMe - personalizirani Superman poster 290 kn, Karting avantura u karting Arena Zagreb 330 kn, Moja karikatura 300 kn, Mexican coctail trening 349 kn.


Jysk budilica 50 kn, Lindt Lindor bombonjera 50 kn, Jysk deka 50 kn.



Što kažete na ove prijedloge? Jeste li dobile kakvu ideju ili ipak imate nešto drugo na umu? Slobodno u kometarima ostavite i neke svoje prijedloge za darivanja :).

42 komentara:

  1. Sve su ovo dobre ideje, samo dok nemate kompliciranog dečka kao ja, već smo 4 godine skupa i stvarno više nemam ideja za poklon jer kroz godinu su razne obljetnice, rođendan, valentinovo, Božić i svaki put trebam nešto originalno kupiti, a većinu ovog sam već kupila, ali sviđa mi se ova ideja s karikaturom i personalizirani Johnny Walker ;) I svaka čast na trudu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh, znam kako ti je. Ja sam sa svojim skoro 10 godina i jednostavno smo neke obljetnice i slične stvari izbacili, jer nemamo više ideja za kupnju :D Ja se s godinama više ne zamaram previše oko toga, jer znam da neke stvari koje se njemu jako sviđaju ja ne mogu (trenutno) kupiti, ali on barem nije kompliciran :D pa uvijek pogodim s nečim što mu treba, a on se toga definitivno ne bi sjetio kupiti :) Drago mi je da sam barem malo pomogla :))

      Izbriši
  2. Super ideja za post, uvijek mi najviše vremena ode na traženje božićnih poklona za dragog i braću. Dala si mi (na vrijeme) dobru ideju-slušalice i ovi fora gadgeti s ebay-a :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Mrakić! To mi je trebalo..tokom godina sam ostala bez ideja... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem ti Kornelija da si već sve ideje ispucala, suosjećam s tobom :D

      Izbriši
  4. grozna sam...ja bi za sebe ovu gumiranu torbu za tablet, predobra mi je :) prisvajam i muške poklone :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha :) Pa baš je dobra, imaju i u drugim bojama, pa škicni na njihovu stranicu http://www.zara.com/hr/en/man/bags-c269247.html :)

      Izbriši
  5. super odabiri! baš tražim novčanik za dečka,dala si mi dobru ideju da škicnem u Zari :) inače,kako godinama kupujem pokolne muškima (i dečku,tati,bratu) ponestalo mi je stvarno ideja,nekad imam osjećaj da sam im kupila sve što se moglo kupiti. pogotovo jer se darivamo za rođendane,pa sve blagdane...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :) Pa ja stvarno mislim da je njima puno lakše kupiovati poklone za žene, nikad neće pogriješiti s make up-om, nakitom i sličnim stvarčicama :)

      Izbriši
  6. Pa i nisu ti lose ideje, valjalo se ovo skupiti :) Mada mi se najvise za mog dragog svidja ovaj Dzoni :D i rokovnici... Uglavnom sam dobila ideje, mada sam ja svog naucila da pravi wishliste kao ja, pa da se uklopim u nesto sto mu treba :D
    Da vidis kako on sklapa wish liste, a nekad su moje bile smijesne :P :P :D Lako ga je zaraziti dobrim stvarima :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa nije loša ideja, moram i ja probati svog nagovorit da pravi liste :DD E da, imaju još neka pića, ne samo Johhny walker, koja se mogu "personalizirati" :))

      Izbriši
  7. Sve mi je super, ali ja ti zadnjih dana samo mislim: "Ne zaboraviti na PS igrice, ne zaboraviti na PS igrice" jer kod mog supruga jedino to pali :D

    OdgovoriIzbriši
  8. dala si mi ideju sa zippo upaljačem...odlično

    OdgovoriIzbriši
  9. Svaka cast za ideje i trud oko posta. Zbilja je muskima tesko kupovati, ali bas bas.
    Mada, bitno je dobro poznavati osobu kojoj se kupuje i nastojati se odmaci od onog tipicnog-kupiti neki set muske kozmetike, ili parfem, maicu ili sta vec.
    I oni kao i mi, vole da im pogodimo parfem. Znas kako je nama kad nam donesu nesto sto se njima svidja, a nama bude totali fail, jos gore ako znamo da se mucenik istrosio na nesto skupo.
    Zavisi cim se bavi, sta voli, slusa, cita, gleda, ma smisli se. A i e bay je pravi izvor ideja i originalnih poklona kakvih po nasim radnjama teze nadjemo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Apsolutno se slažem. Ovo su tu samo neke smjernice, zato sam i napisala gore da su bitne preferencije i interesi osobe koju darivaš... iako, kod mene to ide tako da za Božić kupim neku konvencionalnu sitnicu, dok za rođendan ipak volim izdvojiti više novca i truda oko unikatnijeg poklona :)

      Izbriši
  10. Stvarno si se potrudila :) Mislim da bi se mom dragom najviše svidio Personalizirani Johnny Walker, a onda možemo i zajedno nazdraviti ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :) Mislim da je to baš fora, kad se popije, boca se uvijek može sačuvati :))

      Izbriši
  11. Tehnika, tehnika, tehnika, koja majica i parfem... tako je to kod mog dragog :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eee draga, nije onda tebi lako... Moraš dati mučos dineros za njegove želje :))

      Izbriši
  12. Bome si se potrudila oko ovoga :)) Ja na svu sreću ne moram muku mučiti oko poklona, ja se s mojim uvijek unaprijed dogovorim oko onoga što želi i onda nema neugodnih iznenađenja, a ni on ni ja onda ne moramo razbijati glavu s suludim traganjem za savršenim poklonom :) da nije tako, ne znam uopće što bi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I to je odlično! Ja se sa svojim nikada direktno ne dogovaram, ali uvijek pred neka darivanja već otprilike oboje znamo šta ćemo pokloniti jedno drugome. Ja se moram pohvaliti da moj mužjak mene baš sluša, i upija... tako da me uvijek razveseli nečim što sam baš htjela :)

      Izbriši
  13. e pa hvala ti, ima tu ideja koje bih mogla iskoristiti :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Odlični prijedlozi :D ja bi sebi sluške uzela hahah :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lijepo uzmeš slušalice kao njemu za poklon, a onda ih ti koristiš i nekad njemu malo posudiš i svi sretni :DD

      Izbriši
  15. Pokloni za muškarce znaju da budu pravi problem :D Tvoji predlozi su super i mislim da će koristiti i meni i mnogima, a sad idem da bacim pogled i na prvi deo :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Lijepi prijedlozi, ali meni je već dosta tih tipičnih muških poklona :P Sve više ne znam što pokloniti xD Što misliš na piling za lice i dnevnu kremu posebno za muškarce? Isplati li se to pokloniti, da bude onako malo neuobičajen poklon?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako ne! Ja ovom svom svako malo kupim nešto od kozmetike, ali na njoj izričito MORA pisati FOR MEN jer inače neće ni probati :) Ima Yves Rocher zanimljivih pilinga za muškarce, a ima i Garnier, Nivea i slični drogerijski brendovi. D. upravo ima Lorealovu kremu Men expert pure power, baš je zgodna, na pumpicu, namijenjenu masnoj koži koja ujedno i hidratizira, samo ju on koristi svake prijestupne :)) Jedno vrijeme sam mu kupovala one Montagne Jeunesse maske dok ih je bilo u Kozmu i to su imali i za muškarce, a najzanimljivije su mu bile peel-off, oduševljen je bio s tim. Sad sam vidjela da se mogu kupiti na Pink pandi :)

      Izbriši
    2. Da, imala sam na pameti Yves Rocher pilinge :D

      Izbriši
  17. Hey, sviđa mi se post:) imam jedno pitanje za tebe. Imam 17 god i moje lice je relativno čisto, samo me muče podočnjaci i ponekad tijekom "onih dana u mjesecu" mi nešto poiskače ali riješim se toga. NIkad nisam stavljala ni puder ni bb kremu i ostala čudesa, ali mi već polako trebaju pa se dvoumim između bb kreme ili možda mineralnog pudera? malo mi uvjek prevagne bb krema, ali neznam koju da kupim pa tražim tvoj savjet. Bi li mi mogla preporučiti tako nešto ali da mogu kupiti u dm-u kozmu ili bipi jer nemogu naručivati preko neta :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Po mom mišljenju, bolje probaj bb kremu. Što se tiče preporuke, ne mogu ti ju baš dati iz osobnog iskustva jer ja preferiram tekuće pudere, a od ovih koje su dostupne na našem tržištu isprobala sam samo Garnierovu i Niveinu BB kremu. Garnierova je dosta dobra, ali Niveinu nemoj kupovati. Čitala sam pozitivne recenzije za Catrice BB kremu, kažu da je najsličnija azijskim BB kremama za koje svi koji su ih isprobali kažu da su najbolje, a u ponudi imaju čak 4 nijanse dok većina ostalih ima samo 2, eventualno 3. Cijena joj je oko 50 kuna :) Eto, žao mi je što ne mogu dati bolji savjet, ali nadam se da sam barem malo pomogla :)

      Izbriši
  18. Tata tradicionalno dobiva za Božić čarape i kikiriki, jer je uvijek nezahvalan što god dobije, pa mu više ništa ne kupujemo posebno hahahhaha :D
    A dečku nemam pojma što ću, totalno sam neoriginalna, prošle godine je dobio donji dio pidžame i trimer :D Sve mu je to trebalo, ali ja bih mu voljela kupiti nešto ektravagantno što mu ne treba, ali jako želi. Pf, morat će čekati da krenem zarađivati :D
    Super post, super ideje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O pa mi smo Josipa onda slične :) Ja svom taji kupim neku pravu tamnu čokoladu, kapare, dobar sir, slane srdele i slično, znam da s tim neću pogriješiti, a vidiš i kikiriki nije loša ideja :) Za čarape je zadužena mama :D A dečku sam prošle zime uzela donji dio pidžame, jedne godine papuče, bilo je tu i čarapa (na njegov zahtjev)... moram se brinuti o svom velikom djetetu :DD A da, ove neke stvari što bi oni htjeli, pa za to mi treba kredit :DD

      Izbriši
  19. Odgovori
    1. Hvala Lenka, baš mi je drago da ti se sviđa postić :)) Bilo mi je zanimljivo tražiti po netu ove stvarčice :D

      Izbriši
  20. Odličan izbor, vidim da si se veoma potrudila i mislim da se ovogodišnji božićni poklon za moju bolju polovicu krije upravo na ovoj listi. Što da još kažem, osim hvala na veoma inspirativnom postu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sad si me baš razveselila i drago mi je što ti je ova moja lista pomogla, to je i bio cilj :))

      Izbriši
  21. Svaka cast, ima dobrih ideja iako je moj freak za tehniku pa uvijek nesto tako najvise voli dobiti nesto od toga... iako, posto smo i mi skupa vec stoljecima... nema iznenadjenja jer dobijem narudzbenicu pa to i kupim ( iako je meni to grozno ... volim iznenadjenja) :-)

    OdgovoriIzbriši