Predblagdansko raspoloženje #1

petak, studenoga 15, 2013

Nisam ljubitelj zime, već sad kukam nad mojom teškom sudbinom u ovih nekoliko nadolazećih hladnih mjeseci :D, ali ipak postoji vrijeme kojemu se neizmjerno veselim a to je predblagdansko vrijeme i sam Božić. Već sad razmišljam o kićenju jelke, snježnim pahuljama, toplom čaju pored pucketave vatrice i darivanjima meni dragih ljudi.


Sukladno tome, pripremila sam Vam prvi dio posta o blagdanskom darivanju. Napravila sam nekoliko kolaža, meni zanimljivih stvarčica koje bih ja voljela pokloniti drugima, a ne bih se bunila niti da se nešto od navedenog nađe ispod moje jelke :). 
Trudila sam se birati proizvode čije cijene su istaknute putem interneta, a raspon cijena proizvoda se kreće od 20 kuna do 300 kuna, pa se nadam da će Vam se ovaj post svidjeti i da ćete možda dobiti ideju za poklone :).

U prvom dijelu ću Vam predstaviti poklone za ženski dio publike, a namjeravam napraviti i post s idejama za darivanje muškića i djece :).


  • Lega-Lega crna čipka bilježnica 45.00 kn, Beauty UK Intergalactic lak 18.99 kn, H&M kapa 69.90 kn.

Essence # Dare to Wear ruž oko 20 kn, Essence Colour arts pigmenti # studio 54 oko 20 kn, Essence nail art set # Amazing bling bling oko 20 kn.


H&M marama 40 kuna, H&M kapa 70 kuna, H&M narukvica 30 kuna.


H&M pidžama 150 kuna, Catrice rumenilo #Pinkerbell 28.90 kuna, Lega-Lega sova bilježnica 20 kuna.


Burberry Weekend parfem 299.99 kuna (Kozmo), Home Sweet Home svijeća 70 kuna, Beauty UK ruž #Candy 26.99 kuna.


Jysk kutija za čaj 50 kuna, Twinings Earl grey tea u limenoj kutijici 30 kuna (Konzum).


Dr Hauschka classic collection set 111.97 kuna (Bath & Unwind), Yankee Candle svijeća oko 150 kuna.

Jysk okviri za slike (od 7.50 kuna do 25 kuna), Home Sweet Home šalica 46.13 kuna.

Roger & Gallet Rose gentle sapuni 12.50 funti (Feelunique), Jysk papuče 35 kuna, Home Sweet Home držač za prstenje 100 kuna.


Jysk pladanj sa mirisnim svijećama 50 kuna, Home Sweet Home kutija za nakit 209 kuna.

Nuxe Love from Paris set 287.08 kuna ( Bath & Unwind), H&M maska za mobitel 70 kuna.

Jessica Go for the Gold collection 13.55 funti ( Feelunique), Macadamia natural oil geet hooked set 56.80 kuna ( Ljekarna Coner).


Jysk svijeća u čaši 14.95 kuna, Jysk stalak za nakit 40 kuna, Jysk košare (od 30 do 70 kuna).


Priče o hrani, od mesa do moussea - Darija Vranešić Bender, 129 kuna (Mozaik knjiga), Lindt Swiss thins bombonjera 30 kuna (Konzum).


Caudalie Divine set 229 kuna ( Ljekarna Coner), H&M ogrlica 70 kuna.


Kneipp Pure bliss bath&body set 12.95 funti (Feelunique), H&M rukavice 70 kuna i kapa 70 kuna.


Sleek i divine Celestial paleta sjenila $ 9.99, lip4 tease paleta ruževa $12.49

Ovo bi bili neki od mojih prijedloga, naravno, postoji hrpa proizvoda koji mi se sviđaju, ali jednostavno nemam niti vremena niti mjesta u postu da Vam ih sve pokažem. 

*Na Online stranici Ljekarne Coner možete pronaći krasne preparativne setove po povoljnim cijenama - Caudalie, Avene, Payot, Macadamia, Eucerin, Vichy, Uriage, Klorane...

Nadam se da Vam se sviđa ovakva vrsta postova i ako ste za, uskoro nastavljam dalje :D.

Broj komentara: 55:

  1. Može, ja sam za još ovakvih postova :) Onaj stalak za prsten me oduševio, možda ga stavim na listu želja za Božić jer imam tolko prstenja da ne znam kud bi ih više stavljala. Šećer na kraju, Sleek *__*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Taj stalak dolazi u još nekoliko boja, a imaju i još neke na tu foru :) Baš mi je drago da sti se sviđa post :)

      Izbriši
  2. Lako cu ja sa curama, daj prijedloge za deckice :))) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bit će, moram se na taj pothvat malo duže pripremati, nije ni meni lako birati muškima :D

      Izbriši
  3. krasnih stvari ima! osobno su mi zapeli za oko kutija za caj, stalak i kutija za nakit, i sleek stvarcice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U tu kutiju za čaj sam se i ja zaljubila :))

      Izbriši
  4. Predivno. :)) Hehehe ove papucice ja imam. :)) Preudobne su! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :) Te papučice su mi baš slatke :))

      Izbriši
  5. Zelim tu Jysk kutiju za cajeve! Kako je ja nisam primetila, moram da malo pogledam ima li je kod mene u Jysk-u!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E pa ne znam, nisam dugo bila u Jysku, ali ovo sam našla na internet stranici. Nadam se da ćeš ju pronaći :)

      Izbriši
  6. Ja ne mogu da vjerujem koliko nam se WL preklapaju hahha :D Ja svoju uredno i marljivo slažem, da mogu ljudima olakšati kupovinu poklona za rođendan :P Glupo mi je sada objavljivait, ali najdalje krajem decembra je na blogu :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Skužila sam da imamo slične interese još prema tvom empties postu, pa me ovo ne čudi :) Veselim se tvom postu :))

      Izbriši
  7. originalan post!!ne volim zimu,stoga što više kapa i šalova za bolje ušuškavanje!!sve su stvarčice zanimljive,posebno stalak za prstenje

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, kape, šalovi, rukavice i tople čarape, samo da mi ne bude hladno :)

      Izbriši
  8. Želim sve ovo iz H&M-a i ove Lega Lega bilježnice, sramota, živim u Osijeku i nijednom nisam bila u trgovini a predobre su mi njihove stvari i stalno gledam te rokovnike i bilježnice. Loša sam legica :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Legice, ako te tješi, nisam niti ja nikad bila tokom čitavog studentskog života a preslatko mi je sve, posebno ona majica s gicinom njuškicom :D

      Izbriši
  9. gdje ima za kupiti te lega-lega biljeznice u zagrebu ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sad sam provjerila, Masarykova 19. A imaju i online shop http://lega-lega.com/index.php?route=common/home

      Izbriši
  10. Super post,cekam onaj za muskice,a mogla bi i jedan za musicave tinejđerke napisati,jer nemam blage veze sto da kupim kcerki ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Mogla bih i za tinejđere, možda to stavim u 3. post, samo vidim da će već biti muke pri odabiru :D

      Izbriši
  11. Jaoooo, Legaaaa :) Ja ih pratim još od davneee prošle godine hehe :D
    Imam njihov a3 fascikl, lega-lega ajvarušu majcu,rokovnik,bilježnice,postere :) Totalni sam lega-junkie :)

    I jako mi se sviđa ova ideja, fora mi je sve. I ovo za čaj posebno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlični su mi! Već dugo gledam njihove stvarčice na netu, ali nikako da kupim nešto :)

      Izbriši
  12. Preslatke su mi ove lega lega bilježnice, našla bi im ja već neku namjenu :) super ideja za post malo da dobijemo par ideja, baš dumam ovih dana što kome kupiti a nemam baš inspiracije...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slatkih bilježnica nikad dosta :) Nadam se da si sad dobila barem malo inspiracije :))

      Izbriši
  13. Odličan post. Ženama volim kupovati darove jer uvijek razmišljam što bi ja željela dobiti, a muški su komplicirani. Kod žena uvijek pali nešto od kozmetike ili nakit, a muškima uvijek kupujem parfem ili majicu bez obzira koja je prigoda :) Od tvojih ideja mi je super držač za prstenje i drvena kutija za čaj (to ću vjerojatno kupiti sebi :D).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, ženama i ja volim kupovati, zato sam ovaj post prvo i posvetila nama :) Mislim da ću se za onaj o muškim poklonima namučiti :) Drago mi je da si pronašla nešto i za sebe :))

      Izbriši
  14. jao super sličice, želim sve XD
    h&m pidžamu, kutijice, svijeće, bilježnice....ma sve osim sleeka, znam, čudno skroz za mene :D nije me impresionirala ova paletica jer su glitteri krupni, a crvenih ruževa stvaaarno imam previše

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da ti budem iskrena, nisam se još potrudila pogledati swatcheve palete, ovako na prvi pogled mi se svidjela, ali ako ima krupne glittere, vjerojatno ju ne bih uzela :)

      Izbriši
  15. Ovo je super post, mada nije za nas sa slabim srcem i brzim potezanjem novčanika :D

    Koliko divota na jednom mjestu <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, baš si me nasmijala :D Drago mi je da ti se sviđa postić :)

      Izbriši
    2. Hahaha, i mene je nasmijala :D Takva sam i sama, već sam pootvarala sve linkove koje si stavila :D

      Izbriši
  16. Ovakvi postovi baš motivišu nas kupoholičarke :) Sve je divni, mnogo toga bih i ja želela da imam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, i ja bih sve to željela i da imam i da sve mogu kupiti i darivati druge :D

      Izbriši
  17. Predivne ideje za poklone! Također nisam ljubitelj zime, ali već me počinje hvatati predblagdansko raspoloženje jer je prosinac moj mjesec - obožavam blagdane!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Saro! Mene to baš veseli, ta blagdanska euforija, okupljanje obitelji i prijatelja :)

      Izbriši
  18. Hrpa odličnih stvari, baš mi se ide do Jyska popodne :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O super, meni Jysk nije blizu, tako da će kupovina tamo malo pričekati, ali stvarno imaju odličnih stvari :)

      Izbriši
  19. Pretekla si me s ovim postom, jer imam u pripremi nešto slično, oh well :D Sad ne znam da objavim ili ne haha!
    Sve mi se jaaaaaako sviđa ali najviše od svega ovdje navedenog bih voljela Caudalie set i kutiju za čajeve :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zašto ne? Samo ti objavi, ideja za poklone nikad dosta, a ja bih baš voljela vidjeti i što ti preporučuješ :))

      Izbriši
  20. Volim ovakve postove, totalno me bacaju u blagdansko raspoloženje :)))

    OdgovoriIzbriši
  21. Tako lep, topao post <3 Uh hvata sada i mene raspoloženje!

    OdgovoriIzbriši
  22. I sama obožavam ovo doba godine. :) Odabrala si stvarno super stvarčice. Sviđa mi se baš sve. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja zimu volim upravo zbog ovoga, kad prođu blagdani, dosta mi je zime i jedva čekam proljeće :) Hvala ti, drago mi je da ti se sviđa post :))

      Izbriši
  23. ja sam u ovome našla neke stvari koje bi uzela svom mužu (kutija za čaj)
    a u onom za muške neke stvari koje bi uzela sebi
    ali vrlo inspirativno, i fascinantno mi je kako nema ni na jednoj listi knjiga :D
    A.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, dobro je, barem si nešto našla :) Ima knjiga, kako ne, i na jednoj i na drugoj, ovdje je Priče o hrani, od mesa do moussea, a na drugoj listi Idemo na pivo! knjiga :)

      Izbriši