Potrošeni proizvodi #5

četvrtak, studenoga 28, 2013

Nakon duuugo vremena došao je na red post o potrošenim proizvodima. Ovaj put nemam puno toga za pokazati. Neke stvari je moj D. bacio dok je čistio kupatilo pa sam mu pokušala objasniti da ništa od potrošenih proizvoda ne baca, a on ih je našao u vrećici na hrpi i mislio da sam to pripremila za koš :D.



  • Balea Dry dezodorans - solidan dezić, lijepog laganog mirisa, bez alkohola u sastavu. Vjerujem da ću ga kupiti opet.
  • Head&Sholuders ocean dry šampon - uvijek imam barem 3 šampona koja redovito koristim pa ih stoga i nekako sporije trošim. Head & Shoulders su mi dragi šamponi, posebno onih dana u mjesecu kada mi se kosa više masti i meni jako lijepo mirišu :)

  • Creme 21 krema za tuširanje s mirisom cvijeta trešnje - super su mi ovi njihovi gelovi/kreme za tuširanje. Uzimam ih još, samo preskačem onaj s mirisom jabuke, jer mi nikako nije odgovarao.
  • Balea Sensitive gel za tuširanje - često kupujem upravo ovaj senstive gel jer mi paše njegov lagani miris, a i cijena mu je više nego povoljna :).
  • Yves Rocher Jardins du Monde krema s mirisom cvjetova pamuka - pobjednik među dosadašnjim tuširalicama. Predivnog, nježnog i puderastog mirisa.

  • Mixa intenzivna krema za ruke - totalno sam se navukla na ovu kremu i ovo mi je već drugo pakiranje. Ono prvo sam čak prerezala kako bih ju mogla potrošiti do zadnje kapi :). Divna krema koju sam recenzirala ovdje.
  • Hipp ulje s bademom - jedna slatka mazalica, koja mi po ovim hladnoćama nije dovoljno hidratantna, ali ipak ju volim namazati prije spavanja jer ima baš lijep baby miris.
  • Scholl piling za stopala - nisam oduševljena ovim prizvodom. Previše je krut i gust te nekako težak za korištenje. Iz tog razloga ga imam već jako dugo. Sljedeći kupujem Hansaplast piling čiji tester sam probala ovog ljeta i jednostavno me oduševio.
  • Balea urea krema za stopala - prilično dobra krema za povoljnu cijenu. Kupujem ju često i sviđa mi se njen učinak.
  • Eucerin intenzivna krema s 5 % uree - ni sama ne znam koje mi je ovo pakiranje! Neću se ponavljati, valjda već svi znaju da je ovo moja trenutačna HG krema :). Recenziju ste mogli pročitati ovdje.
  • Bourjois Radiance reveal (Healthy mix) puder - još jedan HG proizvod. Ovaj ovdje je kupljen još pred ljeto i zbilja mi je dugo trajao pošto sam ga preko ljeta nešto rjeđe koristila. Moram obnoviti zalihe, ovog puta uzimam nijansu ili dvije svjetliji (dakle, 55 ili 54).
  • Balea maska od cinka i bijele gline - nedavno sam ju uzela za probu i baš mi se svidjela. Nije mi izazvala nikakve iritacije, peckanje i sl., a čak niti ne zateže lice nešto previše dok se suši. Potrebno ju je isprati nakon 20ak minuta i niti ovdje nisam imala problema - vrlo lako se ispire. 
  • Eveline 8u1 Total action - još jedan proizvod koji jako volim i valjda prvi lak koji sam uspjela potrošiti prije nego se sasušio :D Kupujem opet i to možda u većim količinama jer svaki put kad dođem u Dm ili su razgrabljeni ili ih ima vrlo malo na stalku :(. Recenziju možete pročitati ovdje.
  • Solvente odstranjivač s acetonom - ovako, zamolim jedan dan dragog da mi kupi odstranjivač BEZ ACETONA kad bude išao s posla, jer sam ja imala napola oguljeni lak i stvarno mi je grozno takva hodati po gradu :D. I kupio je on - 2 odstranjivača (s acetonom) i 2 pakiranja groznih, groznih blazinica... nisam mu ništa rekla, ipak je pokazao dobru volju bez gunđanja :D Ali da, ne preporučujem ovaj odstranjivač nikome. Dosta slabo skida lak s noktiju a sadrži već spomenuti aceton.
To bi bilo sve! Jeste isprobali nešto od mojih potrošenih proizvoda?

33 komentara:

  1. Probala sam Baleu i Creme za tusiranje i super su mi... cjenovno prihvatljivi a odlicno :-) Znala sam da sam nesto od tvojih preporuka zaboravila kupiti... kremu za ruke Mixa... definitivno je moram kupiti :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Trošim zadnju četvrtinu burjois healthy mix pudera, odličan mi je :D
    I stalno koristim head n shoulders šampone, trenutno imam neki od jabuke :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Necu uopste da se ponavljam koju tusiralicu sad da uzmes :P
    Puno si trosila, ti treeeebas da kupujes :)) Je li moguce da je tvoj ten tako taman? Nisam primjetila, ja sam HM 52,53.. :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imala sam te na umu već, ali vjeruj mi, dođem u Dm i gledam Dove tuširalice i sve od kokosa i jasmina (jesam pogodila da taj trebam uzeti?) su rasprodane! Već po tome vidim da su odlične :)
      Da, dosta taman ten imam, stim da mi je lice nešto svjetlije od tijela, a HM mi baš odgovara, odnosno ti žućkasti tonovi. 56 mi je za ljeto savršena nijansa, a zimi mi najbolje paše kad pomiješam 54 i 55. Nisi primijetila jer me fotić dosta ispere na slikama.

      Izbriši
    2. Jesi, upamtila si da je taj, steta :) potrazi ako jos uvijek nisi uzela nijednu tusiralicu a znam da ih uvijek imas puno hehe :)
      Pa bas si onda tamna, blago tebi :))

      Izbriši
    3. Čim ga nađem, kupujem :D Pa šta ja znam, sad zimi dosta posvijetlim i iz žutog više naginjem neutralnom podtonu, ali ovi Bourjois u tim nijansama mi već isprobano dobro funkcioniraju :)

      Izbriši
  4. svašta našto sam i probala od ovih stvarčica... i skupila doma ogromnu kutiju prazne ambalaže, trebam uhvatit vremena i izbacit seriju postova o njima lol

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja bih baš voljela vidjeti što si ti potrošila :) Tako da navijam za seriju postova :D

      Izbriši
  5. Upravi sam kupila nekoliko Yves Rocher Jardins du Monde tuširalica, među njima i ovu s mirisom cvjetova pamuka. Jedva čekam probati!!
    Martina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je stvarno jako, jako fin. Bolji mi je od lavande koji isto imam. Ovaj miris mi više odgovara, posebno sad u hladnijim danima. Nadam se da će i tebe oduševiti :)

      Izbriši
  6. A sto imamo pola istih proizvoda :D. Istina ti si tvoje potrosila, ali mislim na izbor. Inace i meni je Bourjois HG :)!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da koristimo iste proizvode, a Bourjois puder, ma za mene nema ravnog među drogerijskim puderima, istina, nisam niti probala HE pudere, ali dok god mi ovaj tako dobro odgovara, nemam potrebe tražiti neki drugi :)

      Izbriši
  7. Imam pitanje u svezi Eucerinove kreme. Naime, otišla sam je tražiti u moju ljekarnu i veli teta da su promjenili ambalažu i sada je u tubi. Isto ima 5 posto uree i sad me baš zanima jel to ta pa kad je kupis pliz napiši da znam za drugi put.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sad sam baš gledala na njihovoj stranici. Vidim da za suhu kožu navode 3 kreme, dakle 2 u tubici s 5 % uree (dnevnu i noćnu) i ovu moju također s 5 % uree, možda još nisu ažurirali novosti (ako su zaista promijenili ambalažu i ove u posudici), ali po ovom što vidim, ne radi se o istim kremama, barem im je sastav drugačiji. Evo, škicni http://www.eucerin.com.hr/trockene_haut/trockene_gesichtshaut.asp
      Svakako ću javiti kad kupim novo pakiranje i raspitati se u ljekarni.

      Izbriši
  8. Baš si me nasmejala uvodom :D
    Probala sam šampon i Yves Rocher gel za tuširanje i potpuno se slažemo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, kaže on da sam s tim potvrdila da mi žene nismo nikada zadovoljne :D Čovjek odluči malo pospremiti i misli da je napravio dobru stvar, a ja se još bunim na kraju :DD

      Izbriši
  9. Moram isprobati YR tuširalice, to komentiram već mjesecima, and yet sam lijena otići u Ilicu u njihov shop. A prolazim kraj njega tramvajem često. Eto D.-u, pospremi nešto i onda još uspije zeznut stvar, hahahaha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemoj biti lijena :) Da barem ja prolazim često pored njihovog shopa! Ah, muškarci... :D

      Izbriši
  10. Napokon sam nabavila 8 u 1 i mislim da su mi nokti prvi put u životu čvrsti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eveline 8u1 je valjda najgenijalnije otkriće u ovoj godini :)

      Izbriši
  11. YR želim a i ja sam upravo potrošila Mixa kremu!

    OdgovoriIzbriši
  12. Koristim Yves Rocher tuširalicu od makadamije i planiram sljedeći put kupiti ovu koju si ti potrošila. :) Isprobala sam još Balea masku koja mi je izazvala užasnu reakciju na koži u vidu jakog crvenila i osjećaja žarenja, zatim Evelin lak koji je odličan i aceton koji je živi užas. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemoj me zezati za masku! Baš mi je žao što to čujem. Meni je bila dobra, nikakve iritacije, crvenila, ma ništa... a inače imam dosta osjetljivu kožu, posebno sad u hladnijim danima i atopijski dermatitis pored svega... eto, potvrda da ne može svima odgovarati isti proizvod :)

      Izbriši
    2. Ništa čudno za moju kožu. Od 15 isprobanih maski, reagirala sam na njih 13. :D Tako da sada sama pravim maske za lice, ne isplati mi se isprobavati ove kupovne jer je priča uvijek ista, očito ima neki sastojak koji mi smeta u njima.

      Izbriši
  13. Lijepo si se istrošila, sad u šoping :D

    Kupila sam i ja Mixa kremu za ruke i YR tuširalicu. Baš sam zadovoljna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si zadovoljna s kupljenim :) Da, sad bi trebalo obnoviti zalihe :D

      Izbriši
  14. Kakve su inače cijene tih Mixa proizvoda? Baš si me zaintrigirala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dosta povoljne, ova krema za ruke dođe nekih 18 kn, ne znam točne cijene, ali mislim da su mlijeka za tijelo oko 40 kn, kreme za lice su u istom tom cjenovnom rangu, micelarna je oko 30-40 kn... ništa drugo nisam probala osim ove kreme za ruke, ali planiram kupiti mlijeko za tijelo i još neke proizvode, ali po onome što sam do sad pročitala, većina njih je zadovoljna njihovim proizvodima.

      Izbriši