NOTD #13 - Manikura za HeadInTheClouds

subota, studenoga 23, 2013

Danas sam nešto raspoložena za pravljenje manikura a ujedno sam i preoblikovala noktiće u nekakav kvazi bademasti oblik, iako sad na fotkama vidim da oblik trebam još doratiti a na preoblikovanje me potaknula Marija s bloga HeadInTheClouds koja je isto učinila svojim noktima i tako mi dala ideju za ovu malu promjenu.

Marija je jedna simpatična i svestrana djevojka koja na svom blogu recenzira proizvode, stavlja odjevne kombinacije i između ostalog, radi predivne manikure. Nikada kod nje nisam vidjela manikuru koja me nije ostavila bez daha :) Stoga je i ova moja manikura, posvećenja njoj, za mene predstavljala određeni izazov, a inspiraciju sam pronašla u bespućima interneta.

Mogu reći da sam zadovoljna krajnim rezultatom s obzirom da sam šeprtlja i ovo ručno pravljenje perca mi na kraju i nije predstvljalo preveliki problem :).



Korišteni lakovi:



  • Essence studio nails allround talent - kao bazu
  • Moment #01
  • Moment #37
  • Essence #121 gold fever
  • Alessandro #wild love
  • kistić  Eveline celebrities tuša čije sam dlačice još malo stanjila škaricama

Što kažete? Nadam se da Vam se sviđa i da će se svidjeti Mariji :)! Mislim da je ovo jako lijepa manikura za nadolazeće blagdane :D.

41 komentar:

  1. Prilično detaljno :). Ja prosto nemam dovoljno strpljenja za takve krasote na noktima :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To sam i ja mislila prije nego sam se upustila u ovaj pothvat s manikurama, ali s vremenom vidiš da ti ide sve bolje pa i neke stvari koje si mislio da nikad ne bi mogao napraviti, ipak napraviš :) Hvala ti :))

      Izbriši
  2. Ovo mi je najljepša manikura do sada. Stvarno prelijepo. Marija može biti počašćena :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno! Nadam se da će biti zadovoljna :))

      Izbriši
  3. Odgovori
    1. Hvala Di, puno znači kada ti daš pohvalu za manikuru :))

      Izbriši
  4. Divan manikir. Zbog ovih zlatastih detalja bas deluje nekako praznicno i jos ova bela boja kao sneg... :)
    Inace sam i ja bas skoro videla tu foru sa percima na netu, ali se jos nisam usudila da probam. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, zlatno i bijelo, baš izgleda blagdansko :) Je, ima ih dosta, meni se baš svidjela ova, tim da sam unijela neke promjene :D Nadam se da ćeš uskoro probati :))

      Izbriši
  5. Jako lijepo, vjerujem da će Marija biti ponosna :D .. a njene manikure su uvijek besprijekorne i ostave me bez komentara.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :* Slažem se apsolutno, njene manikure su uvijek fenomenalne :)

      Izbriši
  6. Odgovori
    1. Tako je ispalo, a nije mi to bio cilj, no krajnji rezultat i mene asocira na blagdane :) Hvala ti!

      Izbriši
  7. Hvala ti puuunooo na ovako divnom manikiru <3 Jako sam ponosna ;))

    Divan manikir, a ta perca su mi fenomenalna ;) Neces mi verovati, ali ja sam sva u "pernatom" fazonu, zbog cega me cesto ljudi oko mene zadirkuju :D Jednostavno ih volim, u svim bojama, asociraju me na kostime, kabare...ma ne znam...pa i te zlatne sljokice...sve u svemu, da skratim pricu, pogodila si manikir :) To sam bas ja <3

    Saljem ti puuunoooo poljubaca :* :* :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi na tvojim manikurama koje me uvijek oduševe :)) Baš mi je drago što sam pogodila, eto, nisam znala da voliš perje, očito je neka telepatija u pitanju :D <3333

      Izbriši
  8. Predivno. Svidjaju mi se perca ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Meni su ova perca izgledala kao Bozicna drvca. Bas simpa :) Desna ruka bi meni bila problem za napraviti!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogu biti i drvca :) Vjeruj mi, i meni je desna uvijek problem, ali sad sam se već ispraksirala lagano... bitno mi je da imam dobar oslonac lijeve ruke, onda sve ide lakše :)

      Izbriši
  10. Bas je lijepa,perca su ti super ispala ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Oduševljena sam, nemam šta drugo da dodam :)
    Lidija

    OdgovoriIzbriši
  12. Prelepo kao i uvek i baš ide uz divnu Mariju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Još kad mi je rekla da voli perje... izgleda da sam baš pogodila :) Hvala draga!

      Izbriši
  13. jako je slatko ispalo, super si iskombinirala boje :)))

    OdgovoriIzbriši
  14. Evo i mene napokon :-) I ti si jedna od onih koje su mi bas falile :-) Neki sam dan napokon odgegala guzu do Bipe i pokusala se sjetiti sto si ti sve preporucila a mene je odusevilo! Na kraju sam se samo sjetila tusa ( genijalan) i olovke za usta ( love) :-)
    Manikura je prava blagdanska i bas mi se svidja :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O pa baš mi je drago da si odgegala do Bipe :)) Koji tuš si uzela? Hvala draga Ivana :*

      Izbriši
  15. super manikura, ovo su definitivno Marijine boje :D

    OdgovoriIzbriši