NOTD #11 - Manikura za Dear Skin

ponedjeljak, studenoga 04, 2013

Došlo je vrijeme za još jednu manikuru, ovog puta namijenjenu dragoj Martini s bloga Dear Skin <3. Martina uvijek ostavi prekrasan komentar na moje manikure pa sam odlučila da sljedeća u nizu mora biti posvećena njoj i usput se nadam da će joj se svidjeti.

Radi se o još jednoj jednostavnoj a efektnoj manikuri koja se meni jako sviđa i mislim da stoji svima, a ako imate malu nokatnu ploču (kao ja) ova će Vam manikura biti savršena jer vizualno izdužava nokte :).




Nakon što sam prebacila fotke na komp, vidjela sam da baš i nisam bila toliko precizna koliko sam trebala biti, pa Vam stavljam još jednu fotku, iz daljine, gdje se ne vide greškice :DD.


Lakovi koje sam koristila:


  • Eveline 8in1 total action
  • OPI # Mimosas for Mr. & Mrs.
  • Moment # 24
Sviđa li Vam se? 

Broj komentara: 70:

  1. Sviđa mi se :) Efektno i jednostavno,ali i nosivo u mnogim prilikama. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, to i ja mislim. Može biti i za izlazak a i za neku elegantniju prigodu :D Hvala ti :))

      Izbriši
  2. Izduzuje nokte vizualno :D i fora je doduse nisam jos probala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, baš ih izduži :) Probaj pa stavi na blogić da vidimo :D

      Izbriši
  3. Weeeee ajme koja čast <3

    Manikura je totalno po mom ukusu i kao da si znala da su moji nokti kratki i da ih pokušavam vizualno produžiti.

    Divno draga i hvala, jako mi se sviđa <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jeeeej :)) drago mi je da ti se sviđa i nadam se da ćeš onda isprobati ovakvu manikuru, što je duži ovaj trokutić to će se i nokti vizualno činiti dužima :D

      Nema na čemu <33

      Izbriši
    2. Naravno da ću isprobati i to čim prije. S obzirom da nisam takav talent, bojim se da neće ovako lijepo izgledati :DD

      Izbriši
    3. Ma hoće, znam da hoće :) Nisam ja baš neki talent, zato i volim što jednostavnije :D

      Izbriši
  4. Ja ne vidim greškice, vidim samo jako lijepu manikuru!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Josipa :)) Zato ih ja vidim, ali samo ovako izbliza, u stvarnosti ne primjećujem :))

      Izbriši
  5. Veoma je interesantno i baš mi se sviđa. :) Moram pokšati. Svaka čast na kreativnosti. :) Tanja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, hvala :) Moraš probati, lagano je i meni se stvarno sviđa. Treba i s nijansama malo eksperimentirati :D

      Izbriši
  6. predivno. a s čim je rađen trokutić.. prvo su nokti lakirani s OPI-jem.. pa neka sablona.. pa moment ili ? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Da, prvo je OPI kao baza, pa sam onda s Moment lakom sa svake strane nokta povukla dvije linije koje tvore trokut i ostatak izvan tih linija prelakirala isto s Momentom. Najbolje je uzeti lak koji ima što tanju četkicu :D

      Izbriši
  7. Ajme, predivni su nokit, i ovaj efekt s trokutom, a i sam sjaj laka ;)
    Baš imaš smisla za to <3

    Velika pusa,

    Matea

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)) Drago mi je da ti se sviđa manikura :*

      Izbriši
  8. Imas predivne ruke i nokte-ne bi bas nazvala ovo malom plocom! :D
    Jako elegantno i profinjeno! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jao, hvala puno! Ali zaista imam vrlo sitnu nokatnu ploču, pa i kad su mi nokti jako dugački ne izgledaju tako :) Eto, ipak je ova manikura vizualno produžila nokte :)

      Izbriši
  9. Prekrasno izgleda, zaista efektno!
    I meni ovo nikako nije jednostavna manikura, prekrasno si to napravila (ja ne vidim nikakve greške :) )

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme, koliko komplimenata :) Hvala ti puno! Probaj pa ćeš vidjeti da nije teško :D

      Izbriši
  10. Joooooo divno :) i ova bi mogla biti za mene :P probat cu, hvala za ideju :) I zarucnicki je skroz lijep :))) ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh, ti bi Melisa sve za sebe, ne može :D Ma možda ja još koju tebi posvetim :)) Probaj, probaj :) a zaručnički, sad vidim da bih ga trebala malo izglancati i oprati iznutra :DD

      Izbriši
  11. Ako je ovo neprecizno onda stvarno... :D jako mi se sviđa, ovo bi stalno nosila!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago! Mogu te i zamislit s tom manikurom :D

      Izbriši
  12. Gledam ja ovaj manikir, i gledam, i vidim samo jednu boju i razmisljam kako je moguce da se lak toliiiiiko sija. :D A onda provalim tu belu "liniju"! :D Vrlo efektno! :]

    OdgovoriIzbriši
  13. Svidja mi se ovaj dizajn, moracu da ga isprobam. A tebi je manikir super ispao, bas su i boje nekako jednostavne, a elegantne. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Morat ćeš :) Slažem se, jednostavne a elegantne nijanse :D

      Izbriši
  14. Super je! Verujes li mi da na prvoj slici od sjaja laka nisam ni primetila beli deo. Mislila sam da je i to odsjaj :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, već je iznad AnyRainbow isto rekla :) Hvala ti :*

      Izbriši
  15. Odgovori
    1. Hvala draga! Mislim da si pravu riječ pronašla :))

      Izbriši
  16. Jako mi se sviđa! Jednostavno, a efektno :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Odgovori
    1. Moglo je i preciznije, ali zadovoljna sam u konačnici i mislim da ću često nositi ovakvu vrstu manikure :)

      Izbriši
  18. Predivan manikir, lici na Martinu <3 :* Mislim da bi i ona sama nesto ovako vrlo rado nosila ;)
    Svaka cast za ideju ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da te podsjeća na Martinu, to i je bit svega :)) Hvala ti :*

      Izbriši
  19. Predobro,uopce u pocetku nisam skuzila ovaj trokut,nego si mislim koji je to lak kad tako sjaji...ludilo:-)

    OdgovoriIzbriši
  20. savršena je, jako efektno izgleda...kad sam tek pogledala pomislila sam..kakav je ovo sjaj, a onda sam skužila i trokut...stvarno jako lijepo izgleda i na prvi i na drugi pogled.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisi jedina kojoj se to učinilo na prvu :) Drago mi je da ti se sviđa konačan rezultat :*

      Izbriši
  21. Ja ćoravica u početku nisam skužila bijelu crtu xD pa gledam ja kakav je to odsjaj i onda skužih, nakon par minuta... hahahah :D užas! Jako mi se sviđa manikura i mislim da je totalno pogođena ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe :)) Hvala ti Mell, bitno je da je pogođena :D

      Izbriši
  22. Prekrasna manikura! Pa ti ćeš nam se još malo pa skroz bacit u nail blogerice. Šta je iduće? Nail art, ali onaj filigranski, precizni, di ćeš na noktu nacrtat čitavu civilizaciju! ;) Ma super je manikura, baš mi je za našu Martinu! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, ma nećemo pretjerivati, nisam toliki maher :D Hvala ti puno na komplimentu :))

      Izbriši
  23. Fenomenalno izgleda, stvarno deluje kao da produžava nokte. Deluje mi kao neki dijamant u 3D :D :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidiš, vidiš, dijamant manikura, u nekim svijetlijim nijansama bi možda i bolje odgovarao taj naziv :D Hvala Tijana :))

      Izbriši
  24. Prekrasna manikura. Meni je ko i Mell trebalo malo duže da skontam bijeli trokutić, haha, moram hitno kod okuliste :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :) Mislim da je s tvojim okicama sve u redu :DD

      Izbriši
  25. Mislila sam da mi je ona plava bila najdraza, ali s ovom si je izgurala s trona :-) Predivne boje i genijalna ideja, a izvedba je vrhunska... velikiiii lajkic :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :* drago mi je da ti se svidja i ova manikura :))

      Izbriši
  26. Gledam gdje je to utrošen OPI. Mislila sam da je kao baza :D. Još sam se čudila kako je lak tako jako sjajan :D. A kad ono crta! Baš dobar efekt. Vidiš kako zavara narod da se radi o najsjajnijem laku u svemiru :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prava obmana s ovom manikurom :D Drago mi je da ti se sviđa :))

      Izbriši