Najdraži filmovi :)

utorak, studenoga 26, 2013

Danas sam pogledala Butterfly effect (treći ili četvrti put) i počela sastavljati listu filmova koje ove zime moram ponovno pogledati.

Kako dolazi zima tako se i ja vraćam toj staroj navici. Pogledam nešto i novih filmova i nažalost, malo koji me oduševi...  upravo zato se svakih par godina vraćam nekim starim filmovima, koje sam pogledala prije par godina i svejedno me uvijek oduševe :).

Donosim Vam listu nekih od mojih favorita, naravno, nisam se mogla svih sjetiti i neću stavljati opise, već samo trailere jer bi post bio predugačak i zamoran. Ima ovdje i novijih izdanja koje sam pogledala nedavno i vjerujem da ću ih opet pogledati kroz neko vrijeme.





Inače, za ovaj nekozmetički post me potaknula draga Meli s bloga Mell's corner koja je danas pisala o svojim nekozmetičkim favoritima, a među njima je spomenula i serije koje ona rado gleda u ovim hladnijim danima, pa svakako zavirite u post, možda i Vi dobijete inspiraciju - link :)

 A evo i moje liste (filmovi nisu poslagani po važnosti) :

1. The Godfather, The Godfather II


2. Schindler's list


3. Gone with the wind


4. Rain man


5. The Shawshank Redemption


6. Pulp Fiction


7. The Pianist


8. Grease


9. The Prestige


10. The Dark Knight


11. The Butterfly Effect


12. Les Visiteurs (Timewarp)


13. Despicable me 1, 2


14. Finding Nemo


15. Forrest Gump


16. Titanic


17. Good Will Hunting


18. Prisoners


19. Django Unchained


20. The Green Mile


21. Memento


22. Requiem For A Dream


23. The Departed


24. The Shining


25. The Libertine


26. Chocolat


27. The Intouchables


Nisam ljubitelj SF filmova, horora niti pretjerane akcije kao niti onih mlakih komedija (btw. ne sjećam se kada sam zadnji put pogledala zaista dobru komediju).

Nadam se da dijelimo neke favorite s moje liste :) Koji su vaši najdraži filmovi? Dajte mi neke prijedloge da nadopunim svoju listu :)

Broj komentara: 55:

  1. I ja volim nekoliko puta pogledati omiljene filmove. Ponekad pretjeram pa moram pričekati nekoliko godina da ih mogu opet gledati :D Dijelim favorite osim za Kuma, nisam ga nikad pogledala i nikad neću, ne daaaa miii seeeee! :p
    Ja ti jako volim Dnevnik Bridget Jones (ali samo jedinicu), Sex i Grad, Forgetting Sarah Marshall, I Love You Man (dvije odlične komedije), od najnovijih komedija mi je bila super This is the End.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja baš vooolim kuma, padam na te mafijaške filmove, šta ću :D Dobra ti je ova This is the End, razmišljala sam da ga skinem, sad hoću :) Sarah marshall mi je ok, sex i grad isto tako, ali nije nešto što bih baš gledala svakih par godina. Dnevnici Bridget Jones, dobra ideja, mogla bi ih uskoro ponovo pogledati :)

      Izbriši
  2. Jedan od najdrazih mafijaskih mi je Goodfellas. Btw. moja bi lista naj filmova izgledala dosta slicno tvojoj. Od komedija bih izdvojila Semi Pro (mozda preblesavo, ali meni se valjda poklopila s raspolozenjem) i Elf (taman za blagdansko vrijeme).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jao, Goodfellas, kako sam njega zaboravila! Odličan film, ide na listu za ponovno gledanje :)

      Izbriši
  3. Vrlo kvalitetan izbor. Svaka čast. Veliki sam ljubitelj filmova. Ogroman broj filmova sam odgledala, i vrlo pažljivo biram ono što ću da gledam. Počela sam sa romantičnim komedijama, kao tinejdžerka a danas na mene najbolji utisak ostavljaju kvalitetne misterije i drame, kojih ima mnogo, ali mislim da sam većinu sa najvišim ocenama na IMDB-u odgledala, tako da sada čekam nove filmove, sa velikim nestrpljenjem. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ove novije gledam prema ocjenama. Meni je zanimljivo da sam kao tinejdžerica gledala horore, a sad ih ne mogu smisliti :D Drago mi je da ti e sviđa izbor :)

      Izbriši
  4. S ove liste jedino mi je dobar Titanic :) Volim drukčiju tematiku, pustolovnu i mističnu, epsku, tipa Gospodar prstenova, Pirati s Kariba, Troya i tako :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hmm... Gospodar prstenova, sama pomisao na to mi je mučna :D Iako, gledala sam Hobita 3D u kinu i baš mi je bilo zanimljivo :) Pirate s Kariba isto volim, ali su mi se pomalo zgadili koliko su ih puta reprizirali na našoj televiziji....

      Izbriši
  5. Uf kakav dobar izbor! Mislim da ima dva ili tri filma koja nisam odgledala, moram se konsultovati sa mužem. Moj muž i ja smo veliki filmofili, odgledali smo gotovo sve iz holivudske produkcije što je ikada izašlo, te smo se preorijentisali na kinesku, japansku, evropsku kinematografiju. U potrazi za onim što smo možda slučajno propustili, tako da me je tvoj post posebno obradovao :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Japansku i kinesku nisam baš gledala, ali europsku volim :) Drago mi je da ti se sviđa moja lista, i svakako mi javi neki svoj prijedlog/e :)

      Izbriši
  6. S ove liste mi je jedino dobar Titanic :) Više volim pustolovnu, mističnu tematiku, epsku kao Gospodar prstenova, Pirati s Kariba, Troya i tako :)

    OdgovoriIzbriši
  7. uu imaš odličan ukus za filmove (y) među njima sam pronašla i neke svoje favorite :)
    Preporučam ti V for Vendetta,Les Miserables i Inception :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Inception mi je odličan film, eto i njega sam zaboravila :) Les Miserables sam gledala ali nisam se baš mogla uživiti u film jer je moj D. talno gunđao zbog pjevanja :D Mislim da ću ga pogledati ponovo, ovaj put sama. V for Vendetta ide na listu :)

      Izbriši
  8. Bome si ih skupila dosta, ponesto sam gledala, ponesto nisam, neke bi stavila vise na listi i tako :) Imam neko vrijeme namjeru napravit slicnu listu, al buduci da je tesko malo birat all time favorite vjerojatno cu se zadrzat na pogledanima ove godine il tako nesto :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Napisala sam da nisam sastavljala listu prema redosljedu važnosti, već kako su mi pali na pamet filmovi. Nadam se onda uskoro i tvojoj listi :)

      Izbriši
    2. Nije mi primjedba upala u oko XD al nekako onih najboljih se uobicajeno najprije sjetis

      Izbriši
    3. Pa obično da, samo ja sam jučer sastavljala listu onih koje želim ponovo gledati, pa sam samo pretipkala na komp :)

      Izbriši
  9. JAKO dobra lista. Aj lajk it! Imamo puno zajedničkih favorita. :)
    Jedino bi ja još nadodala V for Vendetta kojeg bi mogla gledat svaki dan. :D
    I Seven mi je isto odličan film. Ostalih se više ne mogu sitit. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. V for Vendetta definitivno moram pogledati, ovo je već druga preporuka :) Seven mislim da nisam gledala pa će i on na listu :)

      Izbriši
  10. Pa gdje je Povratak u budućnost? :) Šalim se, moram shvatiti da nije svima omiljeni. Na ovoj tvojoj listi vidim dosta klasika, ovak napamet odlični su mi Shawshank Redemption, Gone With The Wind, sve od Tarantina, Schindlerova lista, Kum i Shining :) Vidim da je Josipa gore spomenula This Is The End, ja sam se natjeravala to dvaput pogledat i nikako, Seth Rogen bi mogao malo se više potruditi oko filmova a ne da se sve svodi na to "gledajte kak sam se napušio i kak sam super smiješan" :D Zato mi je The World's End odlična nova :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za worlds end sam vidjela da je dobio dobru ocjenu na IMDb, pa ću ga ubaciti na listu :) Povratak u budućnost, jel to onaj s Christopherom Llyodom? Ako je, ok mi je film samo zbog njega :)

      Izbriši
  11. Lovely blog!
    Would you like to follow each other on GFC and FB?
    Let me know... I will follow you back!!!!
    Kisses

    OdgovoriIzbriši
  12. Dobra listica,svakako ću neke filmiće koje nisam pogledala obvezno pogledati! Meni je film Iluzinist jako drag..pa eto ako slučajno nisi obvezno pogledaj! :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da sam gledala Iluzionista, ali se ne sjećam baš radnje. Mogla bih opet :) Hvala ti!

      Izbriši
  13. Odlična lista, dijelimo popriličan broj favorita :) Ja isto često iznova pogledam neke od filmova koji su me oduševili, baš uživam u tome :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je to ponekad draže nego gledanje novih filmova :) premda znam što se događa, nekako uvijek nađem nešto što mi je prije promaknulo :)

      Izbriši
  14. Volim sve ovdje navedene, to su baš kvalitetni klasici, bar većina. Dobar dio je s tim statusom u nastajanju :) Ovako s vrha glave ne znam što bih ti preporučila, pogledaj si malo Hitchcocka, mogao bi dobro pasati atmosferom u zimu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjeruj mi da sam se baš danas sjetila njegova dva filma koja su mi odlična - Psiho i Ptice, žao mi je što sam ih zaboravila uvrstiti u post :(

      Izbriši
  15. Vidim da volis Aronofskog (requiem za snove) i takve "posebnije" filmove tipa Prestige, mislim da bi ti se jako mogao svidjeti The Fountain, ali to pogledaj sama sa hrpom maramica i cokoladom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo sam pogledala trailer, mislim da ću ga već danas pogledati :D Hvala ti na preporuci!

      Izbriši
  16. Volim ovakve postove jer na jednom mjestu pogledam hrpu preporuka, pa kad zatreba škicnut ću tvoj post. :D Ipak, neki su nam filmovi zajednički poput Gone with the wind, The Shawshank Redemption, Pianist, Grease, Prestige (omg kako dobar film, 2x sam ga gledala :D), Despicable me <3, Prisoners(iznendih se kako je dobar), The Shining.
    Inače volim horore, komedije, drame a preferiram trilere s dobrom pričom. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa stvarno imamo dosta zajedničkih favorita :) One čiste horore ne volim, ali ako je nešto između trilera i horora s nekom jako dobrom pričom, to mi se može svidjeti :) Drame jako volim :D

      Izbriši
  17. Neke jesam pogledala, neke nisam :) Inače, meni se Django nije svidio, previše krvi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, dosta krvi frca okolo :D Ali to je Tarantino,... Meni se baš svidio, volim filmove o "potlačenim" ljudima koji postaju svojevrsni heroji :D

      Izbriši
  18. Ja volim trilere :) mada opet sve zavisi od raspolozenja, nekad bih se samo uvalila pod jorgan i gledala glupave komedije, a nekad romaticne, nekad dramu, nekad horor ali eto trileri su opet tu da nas zaintrigiraju. Gledala sam bas puno filmova a evo ti dva koja su mi iz nekog razloga sad pala na pamet :D

    http://www.youtube.com/watch?v=2ywOPNNii9w
    http://www.youtube.com/watch?v=tihW0Uik4WE

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ključ tajni sam gledala nekoliko puta, odličan film :) A ovaj drugi koji si preporučila, čini se baš dobar, samo se moram psihički pripremiti na gledanje :DD

      Izbriši
  19. Jako volim da vidim postove nevezane za kozmetiku ili modu :D
    Meni je sa tvoje liste omiljeni Gone With The Wind, film nad filmovima ako se ja pitam... A uz Les Visiteurs svaki put umirem od smeha kao da ih vidim prvi put :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Les Visiteurs. najbolja komedija ikad. Pogledala sam valjda sve nastavke, niti ne znam koliko ih ima i stvarno me svaki put nasmije :DD Drago mi je da ti se sviđa post :*

      Izbriši
  20. Nećeš vjerovati ali gledala sam sve osim Libertine i Despicable me 2:) Preporucujem ti da pogledas The Frozen Gorund, the Flight i Now You Can See Me koje sam gledala u zadnje vrijeme, odlicna su oba. Imamo jako jako sličan ukus što se filmova tiče:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. The Flight sam gledala, ostali mi nisu poznati i hvala na preporuci :) Despicable me 2 moraš pogledati :D I Libertine ako voliš Johnnya Deppa <3

      Izbriši
  21. Imamo puno zajednickih favorita pa cu ti preporuciti jos neke u slucaju da ih nisi gledala.
    La vita e bella, Sedam dusa, Misticna rijeka, I am Sam, Crash, Shutter island, Babel, Seven, Miris zene.. To su ovi koji mi prvi padaju na pamet:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Život je lijep, ma kako ga nisam stavila na listu :(( Hvala ti na podsjetniku, gledati ću ga ponovo ove zime! Sve ostalo osim Shutter Island i Babel nisam još pogledala :)

      Izbriši
  22. Mnoge dijelimo ali definitivno potpisujem broj jedan ;).

    Btw, lajk za post.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako ne voljeti Marlona Branda i Al Pacina :D?

      Izbriši
  23. Odličan post i jako dobar odabir filmova. Kum mi je vrh. Volim klasike, odnosno sve žanrove filmova. Kao redatelje volim Tarantina i Burtona. Ako voliš mafijaške filmove predlažem klasik Bilo jednom u Americi. Kišni čovjek mi je genijalan film jer volim Dustina Hoffmana i njegovi stariji filmovi poput Diplomca i Maratonca su mi odlični, a od francuskih komedija predlažem La Doublure. i još bi navela filmove Juno i Little Miss Sunshine i crtić Wall-e. To je ovako što sam se sjeila na brzinu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Diplomac je odličan film :) Zainteresirala si me s ovom komedijom, volim francuske komedije :D Juno i Wall-e sam gledala, Little Miss Sunshine nisam :) Hvala na preporukama :)

      Izbriši
  24. Butterfly effect mi je jedan od onih posebnih filmova koje mogu gledati puno puta ali s njim imam totalno love-hate odnos jer me previše rastuži. Kuma nikad nisam odgledala od početka do kraja, znam znam, shame on me :D Moram ga jednom stvarno pogledati pa ću onda odlučiti koliko mi se sviđa jer imam osjećaj da će mi se svidjeti. Šindlerova lista, Zameo ih vjetar, Iskupljenje u Shawshanku, Pijanist, Titanic... da ne duljim - ne mogu vjerovati da toliko istih filmova volimo! :) Ja obožavam i Sam u kući 1 i 2, pogotovo u ovo blagdansko vrijeme i iako svima već ti filmovi idu na živce ja se osjećam totalno djetinjasto kad ih gledam ali upravo u tome i uživam. :)

    OdgovoriIzbriši
  25. vrlo vrlo sličan ukus imamo :) i slažem se za miss sunshine, dobar film, vrijedan gledanja, ne bih ga se sjetila uvrstiti u svojih top 20, ali definitivno preporuke :)

    OdgovoriIzbriši
  26. Posetioci, Django, Nemo, Zelena milja, Isijavanje, Cokolada :D
    Preporucujem da pogledas Noc na zemlji, fantastican film vredan paznje :)

    OdgovoriIzbriši
  27. Hvala ti na preporukama, imamo dosta zajedničkih . Kada mi se neki film dopadne, u stanju sam ga gledati do iznemoglosti :D

    OdgovoriIzbriši
  28. imamo jako jako puno zajedničkih favorita, kum, zameo ih vjetar, memento, ma od svega navedenog jedino titanic baš preskačem :)
    ja jako volim i španjolsku kinematografiju, posebno almodovara

    OdgovoriIzbriši
  29. Ja sam se nesto u zadnje vrijeme nalozila na gledanje filmova, a inace nisam neki filmofil. Ja cu preporucujem Conviction, Changeling, Fracture, Head in the clouds, Blow i American gangster (oba odlicna filma o mafijasima, po istinitim pricama), Revolutionary road, Gone baby gone.

    OdgovoriIzbriši