Moji MOMENT lakovi #2

srijeda, studenoga 13, 2013

Sve je počelo kada mi je Mirna poklonila prvi Moment lak, u nijansi Flour 05. Od tada moja ljubav, točnije, opsesija prema ovim lakovima sve više raste i malo -malo pa zavirim u Offertissimu i kupim još jedan primjerak. Zaključak - za sve je kriva Mirna <3.


Ne bunim se, jer ovi lakovi koštaju samo 9 kuna, da, SAMO 9 kuna za 10 ml. Imaju u ponudi i neke po 12 kuna, mislim samo Cracle lakove.

Pred kraj kolovoza, poslikala sam moju tadašnju kolekciju, prisjetiti se možete ovdje, a danas ću vam pokazati još 4 Momentića koji su se od tada smjestili kod mene :).


  • Moment #45 - pastelni gusti lak, nježne puderasto roza boje koji obožavam :). Imam ga najduže od ova 4 laka iz posta i mogli ste ga vidjeti u mnogim mojim manikurama - onoj za MirnuMell, i točkastu manikuru.
  • Moment #24 - nedavno kupljen, krasna burgundy nijansa, stvorena za hladnije dane, uz nju nokti izgedaju profinjeno i elegantno. Malo nefotogenična, pa na fotkama izgleda tamnije, skoro pa crno. Mogli ste ga vidjeti u manikuri za Dear Skin.
  • Moment #01 - najnovija pridošlica, za koju nemam nešto posebno za reći, osim da se radi o klasičnom kreč bijelom laku, mrvicu vodenkastije teksture od ostalih, ali dobre mazivosti, bez ostavljanja ružnih pruga, kako to zna biti s jeftinijim kreč lakovima.
  • Moment #37 - krasan nude lakić, greige nijanse (grey + beige, za one koji ne znaju) :D

Ponavljam, ovi lakovi se brzo suše, sve nijanse koje posjedujem su lako mazive i za većinu su mi dovoljna 2 sloja. Ovdje je samo bijeli nanesen u 3 tanja sloja jer mi se na prvotnim fotkama mrvicu ocrtavao izrasli dio nokta.

Fotografije su uslikane pod umjetnom rasvjetom jer je danas kod nas bilo tako ružno i tmurno, a već sam shvatila da mi fotke u kupaonici ispadaju najbolje jer imamo dosta neutralno svjetlo, za razliku od drugih prostorija u stanu. Tako da se ne morate brinuti, ove fotke daju realan prikaz nijansi :).

P.S. Kao rekvizit mi je poslužila moja predivna Kraglina :) i podsjećam Vas da imate još vremena prijaviti se za darivanje - ovdje <3


Što kažete na ove nijanse? Jeste kupile koji Moment lak? 

Broj komentara: 46:

  1. Stvarno imaš lijepu kolekciju Moment lakova :) Ja ih imam samo dva i super su mi. Moram navratiti do Offertisime po još koju nijansu.Greige lakić mi je divan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mona :) I tvoje nijanse su mi baš lijepe :)) Ma ja ih želim imati sve, stvarno ne znam zašto sam toliko zapela za njih :D Neki dan sam s dragim bila u Bipi i htio mi je uzeti neki OPI lak, a ja sam samo odmahnula rukom i preračunala u glavi koliko Moment lakova mogu kupiti za tu cijenu... nisam normalna, odbijem OPI :D

      Izbriši
  2. Lijeeepi momentići :D
    Mene njihovo rumenilo nije oduševilo, ali sudeći po ovim slikama lakovi bi mogli učiniti suprotno :)
    supach nokti, baš profi izgledaju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lakovi su im stvarno dobri, ostalo nisam probala :) Hvala ti !

      Izbriši
  3. ne sviđa mi se ovaj na malom prstu. bijeli i crni obavezno uvijek kupujem a najviše imam njihovih rozih :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Roza je ipak tvoja boja :)) Ja nisam voljela te nude, greige nijanse dok sam imala kratke nokte, sad mi se baš sviđaju :) Crni nisam našla, ali čim ga dobiju, kupujem :D

      Izbriši
  4. Super su, prvi mi se najvise dopada ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja imam Moment #45, prezadovoljna sam i obožavam ga! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. I meni su jako dragi, jučer sam kupila jedan ciglasto crvene boje, i vjerujem da bude mi to glavni lak za ovu jesen/zimu! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj vidjela sam nekoliko tih crvenaksto ciglastih nijansi, baš mi se sviđaju i slažem se da su odličan izbor za jesen/zimu :)

      Izbriši
  7. Haha, a nisam ja kriva :$ Ja ima tri njihova laka, tako da si ti puno gora od mene :P uglavnom, imam ovaj prvi kao i ti i divan mi je:) Ja ga rado kombiniram sa srebrnim šljokicama :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto, prešišala sam te :D Odličan je taj prvi sa šljokicama, to sam otkrila u onoj tvojoj manikuri :D Čisto srebrne šljoke nemam, ali vjerujem da je to odlična kombinacija :)

      Izbriši
  8. krasni lakići, šteta što i na moru nemamo offertissimu :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam znala da ju nemate, ali draga, uvijek se možemo dogovoriti oko kupnje i slanja :)

      Izbriši
  9. Draga, ovo su nijanse apsolutno po mom ukusu, Sve do jedne ssu prekrasne i sama preferiram te boje.

    Super mi je kako si posložila na noktima, ja bih tako nosila danima :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jel da, baš su zgodne ovako zajedno. Prvo sam ih tako nalakirala samo zbog fotkanja i posta, a onda mi se toliko svidjelo da sam ostavila tu manikuru :)

      Izbriši
  10. Baš mi se bijeli sviđa, nekako mi je najljepši :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Izgledali su mi manji na slikama ali 10ml i nije bas malo, skroz solidna kolicina. Prvi i zadnji su mi super, mada crni i bijeli su standard :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Solidna količina za tu cijenu :D E da, ovo nije crni lak, već burgundy nijansa, ali je dosta težak za fotkanje, pa ovdje izgleda crno :)

      Izbriši
    2. Na onoj manikuri za Dear skin se vidjelo, ovdje je bas crn, kao onaj moj china glaze charmed i'm sure... ljubicast ali skoro je crn...

      Izbriši
    3. A onu sam još uspjela uslikati vani, na danjem svjetlu, pa se ipak mrvicu vidi da nije crni lak :)

      Izbriši
  12. Alo, alo, nail blogerice! ;) :P Super izgledaju, tekstura mi se sviđa, pogotovo kod bijelog laka jer ne djeluje onako korektorasto. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, tko bi rekao da ću biti zaluđena s lakovima :DD? Je, ovaj bijeli je baš lijep, mislim da ću ga i samostalno nositi iako sam ga uzela za bazu, ali baš mi se sviđa i ovako :)

      Izbriši
  13. ovaj greige je jako lijep, morat ću po njega :D

    OdgovoriIzbriši
  14. Imam par Moment lakića i zadovoljna sam njima, mislim za 9 kn nemam što biti nezadovoljna :P

    Btw. na mom blogu ima nešto za tebe, tu:
    http://beautycorneriveee.wordpress.com/2013/11/15/liebster-award/...svakako pogledaj ;)

    Iva

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To i ja kažem, za 9 kuna se ne mogu žaliti :D
      Hvala draga :)

      Izbriši
  15. Stvarno su super nijanse! Pogotovo ovaj rozi!

    OdgovoriIzbriši
  16. Meni je #37 krasna nijansa! Definitivno bih ju nosila, iako ovaj mjesec ne smijem lakirati nokte :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajmee, to baš nije lako. Neću te pitati zašto jer je možda preosobno ovako na blogu, ali kad pogledaš, taman ćeš za Božić moći staviti neki krasni lakić :)

      Izbriši
  17. Divni su. Moment #01 mi je najlepši ali i ostale nijanse su super

    OdgovoriIzbriši
  18. Lakovi su predivni! Sviđa mi se tvoj odabir nijansi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Totalno sam se navukla na te svjetle nijanse a do prije par mjeseci nisam ih mogla smisliti, jedino bih ovog rozog i tamnog nosila prije, ostale ne... kako se ukusi mijenjaju :D Hvala draga :)

      Izbriši
  19. Nijanse su stvarno krasne! Morat ću si nabaviti koji Moment lakić. :)

    OdgovoriIzbriši
  20. PRELIJEPI!! :) svi po redu, sve nijanse, jako lijepo :) daj mi reci, jesi probala njihove lakove sa sljokicama?

    OdgovoriIzbriši
  21. Oooh predivni su! Obožavam moment lakove :D

    OdgovoriIzbriši
  22. I really like to do with your site and I also frequently visit your site because I really liked what you hope to share more information that you can share.
    Arena Prediksi | Mitra Seo | Nuansa Seo | Gresik Blog

    OdgovoriIzbriši
  23. Ovaj beige izgleda kao onaj od Chanela Peculiere, možda nijansu svijetliji. Iako ovaj brand ima dobre lakove, za tu cijenu ne mogu biti toliko loši da se ne daju potrošiti. Ja imam dva fluora, žuti i zeleni, malo su rijetki ali stavim više slojeva pa je ok. Imaju lijepe nude nijanse, baš su elegantne a za ljeto imaju lude šarene nijanse :)

    OdgovoriIzbriši