Mjesec u slikama - studeni

subota, studenoga 30, 2013


Slika preuzeta s interneta - izvor

Ne mogu vjerovati da je studeni tako brzo proletio! Do nedavno sam se smijala i čudila što u trgovinama već nude blagdanske popuste i pakete, a evo, Božić nam je skoro pred vratima :).

Ovaj mjesec nemam slika prirode, nisam čak niti prvi snijeg uslikala, ali zato ima hrane, puno, puno hrane :D Nekako mi se čini da će nadolazeći postovi mjeseca u slikama biti baš u tom tonu :).


U Lidlu su imali tjedan talijanske/francuske kuhinje i odlučili smo isprobati ovu tjesteninu. Inače ne volim ta "gotova" jela, ali ovo je bilo baš ukusno, posebno Ravioli s tartufima, mljac :D


Kupili smo i Camembert. Da, ja sam ljubitelj sireva s plemenitom plijesni... znam da ih mnogi ljudi ne vole, ali meni su oni svakodnevni sirevi previše dosadni, nemaštoviti i neukusni - za sendviče odlični, ali za pravo guštanje, nikako!


Nisam ljubitelj niti pohanog sira, za mene je to obična, brza hrana. Ali pohani Camembert, ljudi, to morate probati :).


Papao se griz za večeru. Crni (za njega) i bijeli (za nju) :D


Slavili smo i bratov rođendan. Baka je ispekla čokoladnu tortu u kojoj sam uživala posljednjih par dana.


Prvi put sam probala kaki. Čekala sam tjedan dana da sazori a onda odrezala vrh i dubila ga žlicom - pročitala sam da se tako jede :). I bio je baš ukusan. Ponovo ću kupiti ovo super zdravo voće koje je btw. odlično i kao maska za lice.


Ovaj mjesec ste kod mene mogli upoznati divnu Petru i njene Kragline te osvojiti svoj primjerak. Ja se nadam da Mona (koja je postala vlasnica upravo ove sa slike) uživa u njoj.


Kupila sam i nove čizmice :)


I kupala se u rozoj vodi :DD Zahvaljujući Lush sweetie pie kugli!


Pravila sam manikure, nešto manje nego posljednjih mjeseci :(


Jučer sam napravila adventski vjenčić. Cijeli je u srebrnoj boji jer će nam takav biti i bor. Me likey :D!


Mali sisavci su pronašli novi dom. Svi osim crne mačkice :(


Slatka moja Pepa :)


Netko voli gledati nogomet :D


A netko se voli igrati skrivača :D.


I to bi bilo sve za ovaj mjesec. Nije baš bio pustolovan, ali sam ipak uživala :).
Što ste Vi radili?

63 komentara:

  1. Divno proveden mjesec :)
    I ja sam uživala u tortama, slavili smo moj rođendan ehehe, a jedva čekam sada se uhvatiti pa bar koju dekoraciju za Božić napraviti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ti si imala rođendanski mjesec :) Pravljenje dekoracija je meni valjda najzanimljiviji dio blagdana :)

      Izbriši
  2. baš su lijepe fotke! mljaaaac ravioli i sir :D a mace,preslatke su <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Imaš sreće što ne volim sir :D predobra mi je roza voda :) i čizmice su baš po mom ukusu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Roza voda :D Osjećam se kao da imam 5 godina svaki put kad ubacim tu kuglu u vodu :DD

      Izbriši
  4. Mačkice su preeeslatke... Super su ti fotke.. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. joj preslatke su mace <3
    ovi ravioli izgledaju jako privlačno, a camembert obožavam :)
    lijep mjesec :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ravioli su stvarno bili fini, baš sam se začudila jer mi su mi obično ti kupovni bezukusni.

      Izbriši
  6. Mace :D Camembert volim, al mi je pohan grozan, tako da ga se drzim samog uz malo crnog vina :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam ga prvi put pohala i baš mi je bio fin, posebno unutrašnjost koja se topila :) Inače mi nikad nije palo na pamet da te plemenite sireve poham jer smatram da pohanjem izgube svoj okus, ali ovo mi se baš svidjelo :)

      Izbriši
  7. Jao divnog li posta :D Italijanska hrana, slatkiši, mace, sve po mom ukusu :D Poslednja slika je najbolja

    OdgovoriIzbriši
  8. Lijepe fotografije i događanja. Kraglinu obožavam, postala je moj nakit No.1 :) Hrana mi je njam, pogotvovo sirevi koje obožavam, svih vrsta i oblika i na njima bi mogla živjeti. Mice su prekrasne :) Žalosno je to što ljudi i životinje gledaju prema boji, crne mace najteže nađu svoj dom, još teže ako su ženkice, ali nadam se da će ova maca nogometašica također biti udomljena :)

    P:S. I moja mica voli gledati nogomet, stoji ispred TVa i kako se igrači kreću tako ona trči s jednog kraja TVa na drugi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago zbog Kragline :)) Slažem se za mace, ali tako je to. Ljudi uvijek žele ono što je neobičnije i oku privlačnije... ona siva maca je bila najviše tražena i prva je našla udomitelje... a recimo po "osobnosti" ova crna mi je nekako draža jer je više mazna :D
      Tako i ova trči pred ekranom :)

      Izbriši
  9. Mackice su prekjut :))
    Ja inace uopste ne volim nijedan sir :o :D osim domaceg mladog i suhog sira :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne voliš sir, ma neću se više družiti s tobom :DD Volim ja i domaći mladi sir :)

      Izbriši
  10. Ajme što je slatka zadnja sličica :))
    I griz je zakon, sad si me baš dobro podsjetila kako ga dugo nisam jela :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mi smo se baš taj dan sjetili griza, pa smo ga jeli par puta taj tjedan :D Sad će biti mir neko vrijeme :)

      Izbriši
  11. Sve fina papica,i ja obozavam sireve,sve,bas sve vrste!Ali glavne face su micice,preslatke su:-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Divota! I ja obožavam pljesnive sireve! :P :D Bakina torta ti izgleda odlično, odlično, a kaki i ja jako volim, s tim da ga nisam jela zadnje vrime, nigdi ga nać u Zagrebu...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bravo za sireve :D I bila je fina, fina. Ja sam kaki kupila u Lidlu, nekad ga imaju, nekad ne...

      Izbriši
  13. Micikeeeeeeee <3 <3 <3 (drma me PMS pa je ovo stiglo u pravi cas :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za PMS su mucaste životinjice najbolji lijek :)

      Izbriši
  14. Mice mace!!! Mi ce ma ce! MICE MACE!!! Znači pronašle su dom, baš mi je drago. Nadam se da će i crnkica, preslatka je. Ako neće, znam da će joj biti lijepo i s njezinom mamom :)
    Slatke su čizmice! :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesu, jesu :) A crna sad uživa, ima mamu samo za sebe :D Šteta što mačke izgube taj majčinski instinkt kad im bebači odrastu :((

      Izbriši
  15. Ja se nikada ne bunim na fotkice papice :-) Obozavam sir u svim varijantama a s pljesni pogotovo.... obozavam i pohani... ma sta god mi das :-)
    Naklon za vjencic i pusa za miceke :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Još jedna koja voli pljesnive sireve :)) Ima nas dosta, nisam se tome nadala :D

      Izbriši
  16. Mačkice, nokti i puuno kloope :D

    Ja sam pomislila: gle kako lijepa torta dok nisam pročitala da je to sir :D

    Svakako ću kupiti ovu tjesteninu idući put da i ja isprobam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, baš si me nasmijala sa tortom :D Ako ju nađeš u lidlu, svakako probaj :)

      Izbriši
  17. Camembert obožavam kao i sve sireve sa plemenitom pljesni, eto da znaš da nas ima još :) Tereza

    OdgovoriIzbriši
  18. Hehehe i ja sam isto pomislila da je sir-torta xD
    A ovaj kaki sam i ja prvi put probala ove godine i zaista je ukusan...
    Miceki su preslatkiii...*.*
    A adventski sam vidjela na fejsu i baš je poseban :D Slikaj ga kad upališ sve svječice :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, nekako me strah upalit svijeće da ne bi izgorio ovaj ukras od bora :D Možda samo na sekundu zapalim i odmah ugasim, čisto da ne bude bez svrhe :)

      Izbriši
  19. prelepe fotke! hrana pogotovo, a mačići su duše male slatke <3

    OdgovoriIzbriši
  20. dobro ti je izgledao ovaj mjesec :D
    mucice su premedene *.* <3

    OdgovoriIzbriši
  21. Zašto li sam ogladnela :D Kupila sam te raviole pre neki dan i evo još čekaju da ih isprobam :D
    Kao i uvek divan sažetak proteklog meseca :)

    OdgovoriIzbriši
  22. Meni su zazubice narasle, idem si nešto spremiti za jesti iz ovih stopa :D Mice su medene :)

    OdgovoriIzbriši
  23. Ja sam prvo pomislila da je ono nekakva torta ili kolač od sira hahaahha :D a onda pročitah da je to samo sir :D !
    Mace su zvijezde posta <3 slatkice male!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa zar i ti :D? Samo sir, za kolače sam totalni antitalent :) Mace us uvijek hit :D

      Izbriši
  24. Sudeći po slikama kod tebe se uvijek fino papa! :) I baš mi je drago što si stavila slike griza jer sam totalno zaboravila na njega, a baš ga volim. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kristina i predobro se papa, što za kilažu baš i nije dobro :DD E pa tako sam i ja zaboravila na griz i onda se D. jedan dan sjetio... od tad je često na repertoaru :)

      Izbriši
  25. Baš sam uživala gledati i čitati :) svašta novoga, a ovi mali limači su mi najslađi :D sigurno ti nikad nije dosadno uz njih :D moram priznati da ovu vrstu sira obožavam i zadnji puta sam ga jela prije par mjeseci, sa sad me tjeraš da ga kupim i spoham! :D jer mi je dečko ovisnik o sirevima -mislim pogotovo ovim malo skupljim :D vidla sam da ima i ledo neka poslastica za kupiti isto se poha, tako da ću vidjeti što ću od to dvoje :) hvala na ideji :) adventski ti je zakon, haha prvi puta vidim disko kugle :D mora da cijeli prostor sjaji od njih! odličan ideja! ma super super su ti slikice :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da volite ove sireve, moj dragi voli samo one dosadnjikave, ali ima i tu nešto dobro - sve ostane za mene :D Ako ga budeš pohala, pazi da ga ne pohaš dugo, vrlo kratko i van :D jer će ti u protivnom ova kremasta sredina iscuriti (i dobro ih umotaj u smjesu za pohanje). Disco kugle sam našla u Offertissimi i odmah su mi se svidjele :) Je, sve sjaji, baš je detalj koji prvo upadne u oko kad uđeš u boravak :D

      Izbriši
  26. Hranaaa :D A macici su premedeni <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesu, nadam se da usrećuju nove vlasnike :)

      Izbriši
  27. Ajme koliko divne papice. A mačkice...da ne putujem toliko odmah bi te tražila broj da se dogvorimo kada i gdje ih mogu udomiti. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šteta što ne možeš, rado bih ti poslala ovu crnu mačkicu (jedina je ostala) :D

      Izbriši
  28. Divan mjesec! Mace su mi medene. I ja bih voljela barem jednu, ali zbog Timija ne mogu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moja Nera se naviknula na mačke iako ih prije nije podnosila! Valjda zato što je i Lu došla kod nas dok je bila još jako mala :)

      Izbriši
  29. Macica <3 To sudbina kaže da ju zadržiš :D.
    OBOŽAVAM kaki. Ove godine ga nisam okusila, ali kod momka me čeka nešto. Nadam se da će preživjeti do kraja mjeseca :D. Oni imaju stablo i nabrali su gomilu. Obični sirevi ni meni nisu napeti. To je dobro kao sastojak, a smrdljivi plijesnivi sirevi su zato za guštanje :D Dobili smo jednom iz Francuske Camembert koji je bio jako aromatičan i prilično smrdljiv. Savršenstvo u tostu s maslacem, uh! Kozji i ovčji sirevi su isto dobri.

    OdgovoriIzbriši