Mini recenzije preparative - Nuxe i Caudalie putna pakiranja

ponedjeljak, studenoga 25, 2013

Nakon kratkih recenzija dekorative, slijedi još jedan post u istom tonu :). Ove setove sam kupila/dobila još prije 2 mjeseca i mislim da je sada krajnje vrijeme da nešto napišem o njima :D.

Oba seta sam naručila preko stranice Bath&Unwind koja ima besplatnu poštarinu za Hrvatsku a paketići su mi stigli za samo tjedan dana (ne računajući vikend).

Nuxe set sam dobila uz kupljenu Creme Prodigieuse Enrichie kremu čiju ste recenziju mogli pročitati ovdje, dok sam Caudalie set kupila po cijeni od 119 kuna.




Nuxe micelarna vodica za čišćenje od ruže




Ovu micelarnu sam potrošila prije cca mjesec dana ali sam ambalažu sačuvala jer mi je preslatka :D.

Sadrži micele kokosa, vodicu ruže Rosa damascena, alantoin i biljni glicerin koji omekšavaju i umiruju kožu. Moram napomenuti kako ovom micelarnom nisam skidala šminku već isključivo čistila lice i vrlo dobro je obavljala svoj posao. Nakon nanošenje se ne treba ispirati, premda sam ja to ponekad napravila s obzirom da na koži ostavlja blago ljepljivi sloj koji se nakon nekog vremena upije, ali eto, meni je to ponekad smetalo pa bih lice isprala vodom. Miriši blago, nježno, po ružama i to me oduševilo! Ipak, druga micelarna mi se više svidjela pa ću ovoj dati vrlo dobru ocjenu :). Detaljniju recenziju možete pročitati kod Martine.
Cijena full size pakiranja je oko 130 kn za 200 ml.

Nuxe Body hidratantni losion za tijelo


Sadrži ekstrakte pšenice, ulje slatkog badema i sucokreta. Losion je namijenjen njezi suhe kože, te u full size pakiranju dolazi s praktičnom pumpicom. Ovih mojih 15 ml sam koristila za ruke, jer sam već po teksturi shvatila da ne bi bila dovoljno hidratantna za moju jako suhu kožu tijela, barem sada u hladnijim danima. Istina, nije mi niti za ruke dovoljno njegujuća, ali volim ju imati u torbici i namazati ponekad ruke te ih "šnjofati" i uživati jer je miris divan! Unatoč mirisu koji dosta dugo ostaje na koži, ovaj proizvod neću kupiti iz već navedenih razloga.


Cijena full size pakiranja je oko 150 kn za 200 ml.

* U Nuxe setu dolazi još i putno pakiranje Creme Prodigieuse kreme za normalnu kožu koju ja nisam probavala.

Caudalie micelarna voda za čišćenje lica


Ovaj proizvod je pogodan za čišćenje osjeljive kože i okoloočnog područja. Sadrži organsku grožđanu vodicu i ekstrakt kamilice a za svježi miris zaduženi su cvijet limuna, cvijet naranče, lubenica i drobljena menta. Ova mi je micelarna više odgovarala od prethodne. Nemam neki poseban razlog, jednostavno mi je na koži ugodnija. Niti nju nisam koristila za skidanje šminke već čišćenje lica, bilo ujutro bilo kao zadnji korak nakon skidanja šminke. Osim navedenog, oduševio me njen sastav - ne sadrži parabene, fenoksietanole, ftalate, mineralna ulja, SLS, proizvode životinjskog porijekla...  Sve u svemu, ovo je proizvod koji bih svakako voljela imati u normalnoj verziji čija je cijena oko 130 kn za 200 ml.

 Caudalie Vinosource Sorbet krema


Namijenjena svim tipovima kože, hipoalergena i nekomedogena. Tekstura joj je gelasta i lagana te zaista podsjeća na sorbet. Osvježava, hidratizira i brzo se upija. Ipak, meni je potrebna bogatija formula pa mislim da bi ova krema bolje odgovarala onima s normalnom/mješovitom kožom, vjerujem i masnokožcima za noćnu njegu. Miris joj je blag i svjež te brzo nestaje s kože. Kao i micelarna voda, ne sadrži gore spomenute štetne sastojke.


Kupiti ju možete po cijeni od oko 190 kn za 40 ml.

Caudalie Fleur de Vigne gel za tuširanje



Kako se radi o putnom pakiranju od 30 ml isprobala sam ga samo na rukama, a ostatak čuvam za neko kraće putovanje :). Sadrži miris bijele ruže i ružičastog papra čija kombinacija podsjeća na miris cvjetova vinove loze koji cvatu samo nekoliko dana u lipnju. Ovaj gel ne sadrži SLS, sapune i ostale štetne sastojke koje sam već ranije spomenula te poštuje prirodni pH kože. Miris mu je blag, prozračan i brzo nestaje s kože. Dolazi u pakiranju od 200 ml za koje ćete izdvojiti oko 70 kuna. Uz odličan sastav, full size pakiranje ću ipak preskočiti jer sam škrta dati 70 kuna na gel za tuširanje :D.

Caudalie Huile Divine ulje

Šećer na kraju! Zamislite marokansku i bugarsku ružu, grejp, ružičasti papar, cedar, vaniliju i bijeli mošus, a sad zamislite da sve te mirise pomješate i pretočite u ovu divnu malu bočicu s dragocjenim tamno žutim uljem... jeste?! Onda Vam je jasno da se radi o jednom predivnom proizvodu kojim bi svaka žena bila oduševljena! Čisti luksuz za tijelo, kosu, nokte, njuh... Zanimljiv je podatak da je za njegov miris "kriv" upravo Jacques Cavallier, kreator brojnih luksuznih parfema (Armani, Bvlgari, Gaultier, YSL , Yves Rocher i mnogih drugih a među njima i Caudalie Des Vignes mirisa).


Koristim ga u zadnje vrijeme često i to navečer, nakon nanošenja hidratantne kreme. Stavljam ga u tankom sloju na cijelo lice i ujutro mi je koža divna, menaka i nahranjena, bez suhih dijelova i zatezanja (postoji mogućnost da će nekome biti komedogeno, meni na sreću nije :D).
Na kolažu iznad možete vidjeti kako se nakon razmazivanja odmah upija u kožu, ne ostvljajući masni, uljasti sloj (desna slika na kolažu).

Detaljnu recenziju možete pročitati na blogu a little make up obsessed.

Cijena ulja je oko 230 kn za 100 ml.

Imate li što navedeno? Hoćete li kupiti koji od navedenih proizvoda?


P.S. Na blogu Fantazija možete pročitati zanimljive usporedbe proizvoda iz ovih setova :).

Broj komentara: 25:

  1. Ja bih oba seta! Obožavam sve tako mali i slatko, jedino uvijek budem skeptična oko isplativosti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kad sam kupovala bilo mi je odlično što sam Nuxe ste dobila, a za Caudalie sam vagala, da ili ne... na kraju je dobro što jesam jer mislim da nisu ta putna pakiranja loša za isprobavanje proizvoda, ipak sam za 119 kn isprobala 4 proizvoda iz seta :)

      Izbriši
  2. Nemam ništa ali bih rado ovo ulje za tijelo :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga, ulje moraš probati :) Znam da će ti se svidjeti :D

      Izbriši
  3. Joj mene je nuxe osvojio u zadnje vrijeme :D
    Micelarna se i meni jako svidjela i koristila sam ju baš kao i ti samo što ju nisam ispirala jer meni nije ostavljala ljepljiv sloj. Oh well :D
    Ne znam hocu li kupiti full size, svida mi se aaaali nisam sigurna treba li mi. :D
    Caudalie Vinosource Sorbet kremu takoder imam, nekoliko tih malih pakiranja od 10ml i jako mi se sviđa ali mi je nekako preslaba tako da cu je preskociti :/ Imam i testere okoloočne iz iste linije i takoder mi je preslabo.
    Ulje si jaaaaaaako želim :D I ti i Nives me mamite s njime svaki put :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjela sam da si krenula s Nuxom u zadnje vrijeme :D Ni meni sorbet nije baš hranjiv, možda bi mi za ljeto bio bolji :) Uljeeee <33 Voljet ćeš ga jako, sigurna sam :)

      Izbriši
    2. ulje je predivno, najdivnije od svih ulja koje sam probala i treba svima :D

      sorbet imam testere, ali nisam još isprobala, nekako mislim da bi mi bilo to sada preslabo :/
      a ovaj zeleni gel za tuširanje je savršen <3
      trenutno isto imam ovo malo pakiranje, prije sam imala veliko i kupit ću ga opet, priuštim si takav "luksuz" za dane kad mi treba nešto da mi popravi raspoloženje ili da nešto proslavim :)

      Izbriši
    3. Ja mislim da bih samo gledala u gel kad bih ga kupila :DD Ali da, za neke posebne prigode je lijepo priuštiti si luksuz :)

      Izbriši
  4. Ova Caudalie Vinosource deluje super :)
    Volim ove tvoje mini recenzije, iako, nazalost, jos uvek nemam nista od ovih proizvodjaca :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđaju mini recenzije :) Nadam se da ćeš uskoro isprobati nešto :*

      Izbriši
  5. Super su ova pakiranja s mini proizvodima, za ok cijenu isprobaš svašta :) Ništa od svih ovih tvojih proizvoda nisam isprobala mada ne bih imala ama baš ništa protiv ovog finog ulja, mmm...Imam već pozamašni Nuxe popis, uz sve ostale popise koje imam :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, to i ja mislim. Shvaćam te za popise, mislim da im nema kraja :DD A ulje, to valjda svi žele :)

      Izbriši
  6. Baš me je zanimala recenzija Caudalie ulja i stvarno zvuči kao proizvod vrijedan tih novaca pa sam i ja za ozbiljno počela razmišljati o tome da si ga nabavim, pa makar samo i u nekoj putnoj verziji jer ga baš želim isprobati. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Posjeti me kad budem išla sljedeći put za Os i ako se dogovorimo za kavu, da ti ga donesem pa da malo isprobaš i pomiriš kako je divno :)

      Izbriši
  7. Caudalie ulje moram da probam. Očekivala sam da je skuplje, ali pošto je cena relativno ok, onda ću probati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa nije prevelika cijena jer se stvarno radi o prekrasnom proizvodu, a online se može pronaći i jeftinije :)

      Izbriši
  8. Stvarno si ostavila šećer za kraj :) Otkada sam probala to ulje postalo je moj broj jedan proizvod. Meni je Caudalie Vinosource Sorbet kremu odgovarala i koristila sam je za noćnu njegu, ali trenutno mi je na WL jedna druga krema, tako da ova otpada. I slažem se da je previše dati 70 kn za gel za tuširanje, bez obzira koliko je dobar.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti sorbet odgovara, tako sam i mislila da će bolje odgovarati drugim tipovima kože, za suhu baš i nije najbolja opcija :)

      Izbriši
  9. Divota! Čitala sam usporedbu kod Mone nekidan! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mona je baš lijepo usporedila ove setove :) Hvala Lenkić :))

      Izbriši
  10. Sve probala i sve jako volim i koristim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda se slažemo da se radi o dobrim proizvodima :)

      Izbriši