Matching Manicure - Skittlette

nedjelja, studenoga 17, 2013

Nakon podužeg vremena ponovno sam se ukuljučila u nedjeljni MM zadatak koji mi se ovog puta jako svidio, a radi se o skittlette manikuri. Ne brinite ako niste do sada čuli za nju, jer nisam niti ja do prije par dana :D. Skittlette je naziv za manikuru u kojoj 2 nokta moraju biti iste nijanse/ uzorka a ostali po volji.

Znala sam u startu da želim iskoristiti 2 nova Moment laka - bijeli i greige, na prstenjaku sam koristila moj najdraži šljokičasti Essence koji sam nalakirala u hrpu slojeva (možete zamisliti koliko sam se namučila sa skidanjem :D) i onda sam sasvim slučajno, prebirući po svojoj kutijici s drangulijama za nokte, našla davno zaboravljene Essence naljepnice za nokte.


Ove naljepnice su bile užas za korištenje preko cijelog nokta - odljepljivale su se, rubovi se nisu mogli zagladiti i skinule bi se isti dan, unatoč nadlaku. Pa sam ih ja odlučila izrezati na trakice i samo te trakice zalijepiti preko čisto bijele baze. Ispostavilo se da niti to nije popravilo moj dojam o ovim naljepnicama...

Na fotkama se jasno vidi kako se rubovi odljepljuju, a vidljivi su i prijelazi iako sam 3 puta prešla preko njih s bezbojnim lakom. Nažalost, nisam imala niti volje niti vremena nešto ponovo smišljati i praviti, tako da ćete se morati zadovoljiti s ovom manikurom :D.


Unatoč lošim trakicama/naljepnicama meni se ipak sviđa kako je manikura ispala, jer volim ove boje :D. Ali da, istu večer su mi se trakice počele guliti, tako da u buduće mi nema druge nego da ručno radim pruge preko nokta :)).

Korišteni lakovi:


  • Moment #37
  • Moment #01
  • Essence #121 gold fever
  • Essence studio nails allround talent (kao bazu i nadlak)
  • Essence studio nails - nail fashion sticker
Ostale manikure :

61 komentar:

  1. Te Essence nalepnice je nemoguće koristiti. Dobro si se dosetila da ih izrežeš.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislila sam da će tako biti bolje, ali na kraju je ista stvar, opet se odljepljuju na rubovima... znam da ih više neću kupiti :D

      Izbriši
  2. Odlično! Koliko god ove naljepnice bile grozne, odlično izgledaju :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Preslatko :) Dugo me nema u matching manicures, moram se aktivirati dok naidje neka tema za mene :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidim da te nema, a nije ni mene bilo dugo :) Nadam se da će sljedeća biti po tvom ukusu :)) Hvala!

      Izbriši
  4. Meni se jako sviđa manikura,pogotovo ove trakice,steta sto nisu kvalitetnije,boje su mi super,a kragnica -ogrlica mi je prekrasna *.*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno! Drago mi je da ti se sviđa i slažem se za ogrlicu :))

      Izbriši
  5. Kako god, meni se mnogo dopada manikir a naročito nokti sa nalepnicama, baš si lepo uklopila boje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, mogu reći da su to definitivno moje boje :)

      Izbriši
  6. Stikeri su odlicni *.* obozavam prugice i cesto ih stavljam na nokte. =^.^=

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lijepi su, samo ovi essence baš i nisu kvalitetni. Ali šta je, tu je :D

      Izbriši
  7. Lijepa manikura. Sviđa mi se kombinacija boja :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Iako se naljepnice odljepljuju (baš mi je žao :( ), manikura baš lijepo izgleda i sviđa mi se ta kombinacija boja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ah, nisam više mogla ispravljati, a na kraju, vidjelo se samo na fotkama, iz daljine ne... da su duže ostale na noktima, nosila bi ovu manikuru sigurno par dana :)

      Izbriši
  9. Unatoč neposlušnim trakicama ovo je jako lijepo :D Jedna od boljih manikura ove nedjelje ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Divno je. Sviđaju mi se nijanse, a i prugice. Ja ću nekad večeras nešto pokušati, ako stignem :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne sumnjam da ćeš napraviti odličnu manikuru :) Hvala ti :*

      Izbriši
  11. Super izgleda, posebno mi se sviđa kombinacija boja :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Nominirala sam te za Liebster Award :)
    Pitanja pogledaj ovdje http://ennassketchbook.blogspot.com/2013/11/liebster-award.html

    OdgovoriIzbriši
  13. Jako mi se sviđa manikura, prvenstveno jer i sama volim ove boje i njihove kombinacije :)

    OdgovoriIzbriši
  14. predivan manikir, jako mi se sviđa kombinacija :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Fora manikura i baš mi se sviđa ta greige nijansa Moment laka, vrijeme je da i ja isprobam te Moment lakove o kojima svi pričaju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vrijeme je, ne znam šta čekaš :D? I greige je zakon, dok sam imala kratke nokte nisam ju mogla smisliti, sad mi je baš fora :)

      Izbriši
  16. unatoč neposlušni trakicama, meni se ovo mučo sviđa, baš je po mom ukusu :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Predivan manikir ;) Posebno mi se dopada taj Moment lak <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, ako imate Offertissimu, svakako pogledaj njihove lakove, isplati se :)

      Izbriši
  18. Prekrasna mi je, baš mi savršeno paše uz tebe :)) šteta za naljepnice, inače baš fora izgledaju

    OdgovoriIzbriši
  19. Lepa kombinacija boja. :) I prugice super izgledaju, steta jedino sto nisu malo kvalitetnije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :* A morala sam ih nekako potrošiti, sada sam mirna i ne kupujem ove ponovo, iako mislim da su ih čak i povukli iz prodaje jer ih dugo nisam vidjela :)

      Izbriši
  20. Love those stripes;) It's so cool and elegant, love it:)

    OdgovoriIzbriši
  21. Krasno izgleda!
    Šteta za naljepnice...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, da, šteta, ali sva sreća pa sam ih platila neku siću :)

      Izbriši
  22. Predivno. Pogotovo ove zlatne sljokice. Imam ih i ja i stvarno su super

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam da ih imaš, od tebe sam i pokupila ideju da ih probam staviti na "čisti" nokat, pre kul izgledaju tako :)

      Izbriši
  23. Ic priti!!! Nema veze za naljepnice, ni ne kuži se da suck-aju ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tenk ju Josipa, ma malo se skuži, ali nema veze :))

      Izbriši
  24. Meni se sviđa manikura bez obzira na ove zločeste trakice :D

    OdgovoriIzbriši