Kragline + darivanje

srijeda, studenoga 06, 2013

Drage moje! Prošlo je dosta od zadnjeg darivanja i mislim da je pravo vrijeme da Vas malo nagradim, a u tome će mi pomoći jedna naša domaća kreativka čije se predivne rukotvorine kriju pod slatkim nazivom "Kragline".



Tko se krije iza tog imena, što su Kragline i još ponešto možete saznati u ovom kratkom intervjuu :D.
  • Za početak, bilo bi dobro napraviti nekakav uvod. Pa, reci nam nešto o sebi.
Moje ime je Petra. Imam 22 godine i studentica sam 4. godine Učiteljskog fakulteta u Slavonskom Brodu.
  • Otkud ideja za izradu nakita? Kako si započela s izradom kraglina i njihovom prodajom?
U slobodno vrijeme pratim internet stranice s fotografijama (We Heart It, Pinterest) - kako svakodnevnim tako i modnim. Tako sam jednom prilikom slučajno naišla na ogrlicu sličnu Kraglini i eto ideje! Inače volim Audrey Hepburn koja je poznata po bisernim ogrlicama, a Kraglina me upravo na nju podsjeća.



  • Koliko je vremena potrebno za izradu jedne Kragline?
U zadnje vrijeme izrada traje sve duže jer stalno smišljam nešto novo, ali u prosjeku je to 3-4 sata.
  • Radiš li Kragline po narudžbi?
Kako sam u izradi nova, imala sam tek nekoliko narudžbi i to uglavnom za prijateljice. Nadam se da će se to promijeniti :). Naravno, izrada je moguća u bilo kojoj boji.
  • Koliko mi je poznato, izrađuješ samo Kragline. Razmišljaš li o izradi i nekog drugog nakita?
Do sada nisam razmišljala o tome jer mi iovako obaveze oduzimaju dosta slobodnog vremena, ali tko zna, možda se i to promijeni :).



  • Imaš li svoju ljubimicu među Kraglinama?
Teško je izdvojiti neku jer mi je svaka draga na svoj način. Izradom se bavim neko vrijeme pa me svaka Kraglina podsjeća na neko razdoblje života. Prva mi je vjerojatno najmanje draga jer sam ju izrađivala u pauzi između učenja povijesti :D.
  • Nosiš li ti Kragline? Kakav nakit preferiraš?
Kraglinu nosim kada želim istaknuti neku jednostavnu kombinaciju. Što se tiče nakita, nosim sve, a što ću odabrati koji dan ovisi o raspoloženju. Uz svaku kombinaciju pronađem neki komad nakita koji ju upotpuni.
  • Za kraj, da možeš odabrati samo jedan komad nakita koji ćeš nositi ostatak života, koji bi to bio? Kraglina ili nešto drugo?
Mislim da to ipak ne bi bila Kraglina nego prstenje! Obožavam ih i sve više ih skupljam - od najmanjih do onih ogromnih!


A sad ono što vjerujem željeno iščekujete :D.



Ovo je Kraglina koju možete osvojiti :).

Za sudjelovanje morate ispuniti sljedeće uvjete:

1. Lajkati Kragline Facebook stranicu ovdje
2. Lajkati moju Facebook stranicu ovdje
3. U komentaru ispod ovog posta ostaviti ime/nadimak putem kojeg ste lajkali stranice

* Ako to želite, možete proslijediti objavu o darivanju na Facebooku, nije uvjet, ali bilo bi mi drago :).

Sudjelovati mogu čitatelji s područja Hrvatske, Srbije i BIH.


Darivanje traje od danas do 15. studenog u ponoć, a kome ide Kraglina odlučiti će random.org.


73 komentara:

  1. Pratim vas kao Samanta Barukcic (Mahidevran).

    Podijelila sam post o darivanju :)

    Divan nakit :)
    Bilo bi lijepo osvojiti ovakvu unikatnu krasoticu :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš su slatke, prva mi se najviše sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
  3. dijelim post na stranici :)
    Enna's Sketchbook

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelijepe su :-) Belma Kaknjo

    OdgovoriIzbriši
  5. Ah, želim je, želim je, predivna je :D

    Pratimo sa Good morning, gorgeous! <3
    Lidija & Tanja

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja biiiiiiii :D pratim obje preko Mell's cornera! ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Kragnice su predivne. Svaka cast curi na izradi :)

    OdgovoriIzbriši
  8. E bas volim ovakav nakit.Na FB-u sam lajkovala kao SN Blogic ili kao SuperNova Kozmetika ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Marijana Burić na fejsu..baš je krasno :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Pratim vas kao Andrijana Jankovic. Kragnice su predivne, nekako su nezne, romanticne....

    OdgovoriIzbriši
  11. sooo pretty!! :3 Pratim kao Franka Santaleza :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Baš je lijepa kraglina :)
    Obadvije stranice lajkane i preko moga profila i stranice, Anamarija Čurčić i About everything by AneMare :)
    Naravno i objava je podjeljena :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Podelila:) da se procuje :)
    Jasmina Stankovic DeCuir

    OdgovoriIzbriši
  14. Marija Maja Velickovic :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Slatko darivanje, baš je bombončić :)
    Ankica Ivić
    Podijelila na face-u.

    OdgovoriIzbriši
  16. Divan poklon, zaista. :)
    Lajkovala sam na FB-u kao Jovana Filipovic.

    OdgovoriIzbriši
  17. Preslatko!

    Ivana Winnie Božičević

    OdgovoriIzbriši
  18. uistinu su preslatke i posebne svaka na svoj način.
    Pratim fb:Kathy Pu, tamo sma i podijelila

    OdgovoriIzbriši
  19. stvarno prekrasno, želim :)
    Anica Mirosavljević

    OdgovoriIzbriši
  20. Preslatko!

    Tihana Dretvić

    OdgovoriIzbriši
  21. Wow, prekrasne su :) Svaka čast Petri na ideji i živcima za izradu Kraglina.
    Pratim obje pod imenom Mona Moon.

    OdgovoriIzbriši
  22. Imenjakinjo, radiš krasan nakit, svaka čast! :)
    FB: Petra Kos (Petra Mrkoci)

    OdgovoriIzbriši
  23. Lipe su.

    FB: Marica Opačak

    OdgovoriIzbriši
  24. Ljiljana Bošnjak Gligorević

    OdgovoriIzbriši
  25. Lajkala sve preko fb-a, pratim na blogovinu i na gfc-u.
    Predivna je, prava mala princeza :)
    Marina Fulir

    OdgovoriIzbriši
  26. Lajkala i podijelila preko facebooka. Divnee su, ne znam koju bih odabrala. Svaka cast! :)
    Amina Mostić

    OdgovoriIzbriši
  27. Prelijepo!!
    Mirela Pavić

    OdgovoriIzbriši
  28. Gordana Mandić Čotra

    OdgovoriIzbriši
  29. Jako lijepo darivanje :) podijelila sam objavu na fejsu
    Anamarija Krznarić

    OdgovoriIzbriši
  30. Kragline su predivne!! :)
    Pratim te na fejsu pod imenom Ira Mazul.

    OdgovoriIzbriši
  31. Odlične su, i ja bih jednu! :)

    Maja Milobara

    OdgovoriIzbriši
  32. Predivno :)

    FB: Andrea Čretni

    Post je podijeljen :)

    OdgovoriIzbriši
  33. Lajkala sam pod imenom ' Jasna Zvonić '

    OdgovoriIzbriši
  34. divno darivanje :))
    anamarija tetlo

    OdgovoriIzbriši
  35. Diivne su :)

    Darija Bošnjak

    OdgovoriIzbriši
  36. Fb Dragana Ruman
    Predivan nakit osta bez rijeci. Puno puno srece u daljnjem radu

    OdgovoriIzbriši
  37. Danijela Vukov

    divno darivanje :-)

    Podijelila na FBu....

    OdgovoriIzbriši
  38. Jednostavno, a efektno :)
    Ana Kudlaček!

    OdgovoriIzbriši
  39. rijeći ne mogu opisati ovo ,predivno je,,renata sabic

    OdgovoriIzbriši
  40. Preslatke su! :)
    Lijepo darivanje.

    FB: Lorena Sitarić-Knezić

    OdgovoriIzbriši
  41. Mara Brekalo, podijelila sam na FB :)

    OdgovoriIzbriši
  42. Pratim kao KataRina Brekalo, super je darivanje :)

    OdgovoriIzbriši
  43. Super je darivanje, pratim kao KataRina Brekalo :)

    OdgovoriIzbriši
  44. Podijelila :D
    Kristina Drašković

    OdgovoriIzbriši
  45. Odlične su!! Lijepo, jednostavno, unikatno i drugačije! :D
    Kornelija Leš

    OdgovoriIzbriši
  46. Prekrasna kraglina :) Tajma Kovacevic

    OdgovoriIzbriši