FOTD #5 - Burgundy lips

nedjelja, studenoga 10, 2013



Cijeli dan razmišljam da li da objavim jučerašnji look ili ne. Zašto?
Zato što nije to nekakav special look, poanta je u krasnom ružu, boje tamnog vina kojeg ja baš volim nositi u ovim hladnijim danima, uz tanku crtu tuša na očima.

Dakle, radi se o jednostavnom look-u, a oni koji me poznaju ili duže čitaju, znaju da se najsigurnije i najbolje osjećam upravo uz ovakav look - tamni/ žarki ruž, minimalizam na kapcima dok poveću pozornost uvijek usmjeravam licu jer volim da je čisto, baršunasto, koliko je moguće bez mana.


Za ovaj look sam koristila svega nekoliko proizvoda i bio je gotov u nekih 15ak minuta :).
Zvijezda posta je Pyrus Remark ruž u nijansi 003 koji sam kupila u njihovom katalogu, prošle zime, misleći kako ću dobiti nekakvu fuksijasto/malinastu boju, na kraju sam dobila čistu suprotnost i bila sam oduševljena! Nažalost, koliko vidim na njihovoj stranici i katalogu, ovi ruževi više nisu dostupni. Nadam se da će ih ponovno vratiti u prodaju jer su jeftini a od 3 koja posjedujem, sa svakim sam zadovoljna :).



Korišteni proizvodi:

Lice:

  • Catrice ultimate moisture tekući puder # 030 Honey
  • Bourjois Anticernes Pinceau korektor/iluminator #82 beige rose
  • Catrice camouflage cream #020 light beige
  • E.l.f. mineral blush #coral
Oči:
  • Essence liquid ink eyeliner
  • Beauty UK eyebrow pencil #ash brown
  • Catrice khol kajal #white
  • IQ High performance maskara
Usne:
  • Yves Rocher nutri balzam
  • Pyrus Remark ruž #003
I to bi bilo sve! Prilično kratko i jednostavno :)
Sviđa li Vam se ili ipak mislite da je prejednostavno za objavljivanje? Volite li tamne usne i ruževe boje vina?

Broj komentara: 68:

  1. Meni su ovakvi look-ovi najdraži, upečatljivi ruž i ostatak lica čista jednostavnost <3 <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa ja se najbolje osjećam u takvom izdanju, što ne znači da mi nisu ljepi i oni look-ovi s naglašenim očima, samo ja većinu vremena furam ovo, za nečiji pojam jednostavno i dosadno, meni baš po mjeri :D Hvala ti draga <3

      Izbriši
  2. Krasno ti stoji ova boja ruža! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo su moji omiljeni lookovi :D Fina mi je ta nijansa na usnama :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Najčešće nosim ovakve look-ove. Najdraže, najlipše i najbrže. :D boja ruža je prva liga, prava jesenska. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se i drago mi je da i ti takve najčešće nosiš :*

      Izbriši
  5. Odličan look i prekrasan ruž. Žao mi je što više nema tih Pyrusovih ruževa jer su bili baš dobri.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će ih vratiti u prodaju, stvarno su dobri, jedino nijanse nisu baš kao u katalogu, ali ja sam do sad uvijek bila zadovoljna kupljenim :)

      Izbriši
  6. malo je reci da si apsolutno prelepa! savrsena je nijansa ruza i odlicno ti stoji u kombinaciji sa eyelinerom :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovakav look mi je najdraži, posebno na ljepoticama poput tebe <3

    Divno, ne znam što bih izdvojila, sve je kako mora biti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga, tvoji komentari me uvijek razvesele i drago mi je da ti se sviđa :)

      Izbriši
  8. Predivno :) S ovim look-om se nikad ne griješi :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasno ti stoji,a i bas si lijepa!Takvoj ljepotici ni ne treba puno sminke!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Ovo je tako divan i elegantan look :) Uz to ti savršeno stoji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro si ga okarakterizirala, elegantan i jednostavan :) Hvala ti :)

      Izbriši
  11. Prekrasno ti stoji ovaj ruž! Svak nosi ono u čemu se najbolje pronalazi...bilo bi grozno dosadno kad bi sve hodale okolo isto našminkane :)))

    OdgovoriIzbriši
  12. Fenomenalna je boja. Mnogo volim takve ruzeve, a trenutno me je bas uhvatilo da dosta koristim slicne nijanse.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako i mene u hladnijim danima, za ljeto više volim pinky nijanse :)

      Izbriši
  13. jako lepo ti stoji, i smatram da kad je nešto lepo to treba i podeliti sa
    ostalima, jer opet lepota je u jednostavnosti :)
    tako da, drago mi je da si objavila ovaj post :)
    eto, ja samo mogu da ti se divim kako ti lepo stoji ova kombinacija,
    ne nosim ovakve ruževe ali je uživanje videti na lepoj devojci :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno na komentaru, drago mi je da ti se sviđa i da ipak nisam pogriješila s objavljivanjem ovog look-a :))

      Izbriši
  14. elegantno, a koliko vidim tebi savršeno paše :D

    OdgovoriIzbriši
  15. Meni se svidja, tako se ja najcesce sminkam.
    I tebi lijepo stoji takav izgled.
    Jako ti je lijep ten, i misljenja sam da crven i burgundi ruz pravo lijepo moze biti iznesen samo na savrsenom ili barem priblizno savrsenom tenu.
    Cim ima nekih nepravilnosti nekako mi to nije to.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :) Ja se baš i trudim da mi lice bude što čišće, ali dobro, na sreću niti nemam nekih većih nepravilnosti osim podočnjaka :D

      Izbriši
  16. Ljepoto! Ruz je odlican... Ja najcesce takve nijanse nosim, ali vise volim vidjeti na plavim osobama, nekako bas onda lice dodje do izrazaja, ali opet to stoji samo izricito lijepim osobama :) (nisam medju njima, ali ti definitivno jesi) :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala mila moja! I molim te ne pričaj gluposti :D I da, trenutno nisam plava, već imam izrast do pola glave :DD Još uvijek važem da li da se ošišam ili ne, pa ću onda riješiti dvije muhe jednim udarcem - šišanje (ako) i farbanje :)

      Izbriši
    2. Budi strpljiva kao ja pa stigni do ombre frizurice hehe :)) ako si vec presla toliki izrast, sad je onda laksi dio :D meni su prvih 4-5 mjeseci bili najgori :D mada radila sam neke prelive pa je postepeno islo :))

      Izbriši
    3. Ma bi ja rado, ali ova moja prirodna mi se nikako ne sviđa, baš je neka sivkasta-mišja boja :D Inače sam ovan po horoskopu, mi ti nismo strpljivi :DD Ali volim ovu svoju plavu, i najbolje se s njom osjećam, tako da ništa od smeđe, bar za sad :)

      Izbriši
    4. Ja najvise volim tu misjuuuuu :) pustaj, lijepa je to boja...

      Izbriši
    5. Valjda si jedina za koju znam da voli tu boju :DD

      Izbriši
  17. Lepotice nasa <3

    Savrsen look i predivno ti stoji ova nijansa ruza ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prava ljepotica se javila :* Hvala ti draga <33

      Izbriši
  18. Baš ti lijepo stoji ta nijansa, totalno mi je jesenka boja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Kristina <3 Da, baš je jesenska nijansa :)

      Izbriši
  19. Krasan look! Nekad je manje više ;)
    Ja također više volim naglasiti usne a sve ostalo ostaviti minimalistički :D

    OdgovoriIzbriši
  20. Ja sam inače opsednuta burgundy ruzevima, i uopste burgundy bojom:D
    Bas sam skoro napravila post sa mojim Dior ruzem tamno braon crvene, koji mi je trenutni favorit medju burgundy ruzevima!
    Savrsen look za jesenje dane:)
    pusa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidjela sam post, krasan je taj Dior, krasan :) Hvala ti :))

      Izbriši
  21. Ma kaj bi bilo prejednostavno, čim si uložila trud, samo postaj ;) I plz skokni na http://celebrenbeauty.blogspot.com/2013/11/liebster-award.html , tamo je nešto za tebe ;)

    OdgovoriIzbriši
  22. Kad nemaš puno vremena ili volje, s neutralnim licem i nekim jakim ružem mislim da ne možeš pogriješiti! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, a kod mene često bude takav dan :DD

      Izbriši
  23. Ruz mi cak nije djelovao kao nesto posebno dok ga nisam vidjela na tebi! *___*
    Krasno ti stoji <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ambalaža je baš neprivlačna, još ima onaj prozirni poklopac, ali za čudo, dosta je čvrsta :) Hvala draga :*

      Izbriši
  24. Kako si divnaaa, i ruž ti savršeno stoji još pogotovo kako imaš lijep oblik usnica.
    Hjuj, baš si mi krasna*-*

    OdgovoriIzbriši
  25. Lepojka :) Daaa, što više postova s lookovima :)

    OdgovoriIzbriši